http://www.at5.nl/artikel(...)in-mishandelingszaakquote:K1-vechter Badr Hari verdacht van zware mishandeling.
De Amsterdamse K1-vechter Badr Hari wordt verdacht van betrokkenheid bij de zeer ernstige mishandeling van een portier.
In de nacht van vrijdag 19 op zaterdag 20 februari zou Hari samen met drie andere mannen een portier van Club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen zeer ernstig hebben mishandeld.
De 33-jarige portier weigerde de vier de toegang tot de club omdat hun kleding niet aan de voorschriften zou voldoen. Er ontstond een ruzie waarbij de portier zo hard getrapt en geslagen werd dat hij met ernstige verwondingen in het ziekenhuis belandde. Hij brak zijn oogkas en zijn neus en heeft nu een metalen plaat in zijn gezicht.
Volgens de politie zijn er die avond geen beveiligingsbeelden gemaakt. De portier heeft geen aangifte gedaan. De politie en het Openbaar Ministerie zoeken nog getuigen.
De 25-jarige Hari werd in 2006 al eens veroordeeld voor mishandeling, nadat hij met zijn manager betrokken was geraakt bij een burenruzie. In Het Parool zei hij daar later over: "Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waar ik voor heb gezeten. Dat zal ook niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet."
Eerder deze maand werd Hari nog door het Marokkaans Olympisch Comité gepolst over deelname aan de Olympische Spelen in 2012 in Londen.
Net die avond geen beelden?quote:Volgens de politie zijn er die avond geen beveiligingsbeelden gemaakt.
De portier heeft geen aangifte gedaan
Inderdaad, schande voor de sport.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:05 schreef Zeroku het volgende:
Die vent moeten ze heel snel uit de ring halen en aanklagen. Gestoorde gek.
In en dus ook buiten de ring. Een schande voor de sport. Levenslang schorsen graag.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:02 schreef zoalshetis het volgende:
leuk zo'n wandelend wapen. die man heeft al vaker laten zien dat hij zich niet kan inhouden. schorsen en aanklagen die eikel.
Flikker eens op. Een uitsmijter staat daar niet voor niets. Die mag zulke mensen weigeren. Als meneer dan zijn losse handjes gaat gebruiken omdat hij toevallig K1 doet is gewoon absurd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gaan jullie nooit uit ofzo?. Meer dan genoeg uitsmijters die gewoon geweld gebruiken tegen mensen die een klein beetje dringen bij de rij enzo, vaak genoeg gezien en gehoord. Als er dan iemand is die fysiek sterker is vind ik het best wel gerechtigheid dat zo'n wannabe stoere lul op z'n plek gezet wordt
.
Schande voor de sport, zeker, maar uitsmijters dienen gewoon teruggeslagen worden.
Badr Hari weet zelf dondersgoed dat het eerste wat je leert als je een vechtsport gaat beoefenen, is dat je het niet als wapen op straat mag gebruiken. Sowieso, met z'n 4en tegen 1, heel typisch weer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gaan jullie nooit uit ofzo?. Meer dan genoeg uitsmijters die gewoon geweld gebruiken tegen mensen die een klein beetje dringen bij de rij enzo, vaak genoeg gezien en gehoord. Als er dan iemand is die fysiek sterker is vind ik het best wel gerechtigheid dat zo'n wannabe stoere lul op z'n plek gezet wordt
.
Schande voor de sport, zeker, maar uitsmijters dienen gewoon teruggeslagen te worden.
nogal wat aannames baasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:10 schreef Torrio het volgende:
[..]
Badr Hari weet zelf dondersgoed dat het eerste wat je leert als je een vechtsport gaat beoefenen, is dat je het niet als wapen op straat mag gebruiken. Sowieso, met z'n 4en tegen 1, heel typisch weer.
Prima dat je mensen weigert, maar om daar (zonder reden) geweld bij te gaan gebruiken is ongepast. Klaar. Ik heb zulke taferelen met eigen ogen mogen aanschouwen, en ik ken genoeg van dat soort verhalen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Flikker eens op. Een uitsmijter staat daar niet voor niets. Die mag zulke mensen weigeren. Als meneer dan zijn losse handjes gaat gebruiken omdat hij toevallig K1 doet is gewoon absurd.
Ik keur het ook niet goed, ik vind het alleen prima dat zo'n uitsmijter in elkaar geramd is door iemand die fysiek sterker is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:10 schreef Torrio het volgende:
Badr Hari weet zelf dondersgoed dat het eerste wat je leert als je een vechtsport gaat beoefenen, is dat je het niet als wapen op straat mag gebruiken. Sowieso, met z'n 4en tegen 1, heel typisch weer.
Eens, mits de uitsmijter begon met meppen wat ik nog enigszins betwijfel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik keur het ook niet goed, ik vind het alleen prima dat zo'n uitsmijter in elkaar geramd is door iemand die fysiek sterker is.
ja das zo, maar hari is uit op rottigheid. Die uitsmijter weet zelf ook heus wel dat badr hari in de rij stond. Ik weet haast wel zeker wie de ruzie aan het uilokken was.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Schande voor de sport, zeker, maar uitsmijters dienen gewoon teruggeslagen te worden.
Waar zie jij dat deze portier geweld gebruikte?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Prima dat je mensen weigert, maar om daar (zonder reden) geweld bij te gaan gebruiken is ongepast. Klaar. Ik heb zulke taferelen met eigen ogen mogen aanschouwen, en ik ken genoeg van dat soort verhalen.
[..]
Ik keur het ook niet goed, ik vind het alleen prima dat zo'n uitsmijter in elkaar geramd is door iemand die fysiek sterker is.
Whehe, hoe ging dat ook alweer? Die werd toch met een kettingzaag ontleed en in beton gestort om vervolgens de plomp in geflikkerd te worden?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat badr snel een 'brillemannetje' krijgt.
Nergens, maar ik vind het een mooie payback om de reden die Aloulou in de 1e helft van zijn post aangaf.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar zie jij dat deze portier geweld gebruikte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |