Misschien had kunnen winnen lijkt me beter op z'n plaats, ik weet niet in hoeverre Hamilton gas bleef geven of het relatief rustig aan deed toen hij eenmaal eerste lag (die lapcharts van f1.fanatics.co.uk openen niet goed bij mij )quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:48 schreef sasquatsch het volgende:
Als Grosjean beter was gestart en niet achter Di Resta had vastgezeten, had hij de race gewonnen. Doordat hij vastzat achter Di Resta verloor hij meer dan 10 seconden, terwijl het verschil op het eind met Hamilton slechts 2.5 seconde was.
Net zoals Rosbergs foutje bij het inhalen van Massa een duur foutje was. Hierdoor kwam hij achter Perez en Massa te zitten en dat kostte te veel tijd. Hierdoior kwam Vettel voor Rosberg terug op de baan en anders had hij ervoor gezeten en misschien wel derde geworden.
Daarnaast is de volgende race in Valencia, met hogere temperaturen, dus maakt Lotus een goede kans.
ditquote:
ditquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:40 schreef JohnB52 het volgende:
Eerst zien, dan geloven, er waren dit jaar op papier al meer "saaie" races, maar uiteindelijk was t toch elke x spektakel!
Dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien had kunnen winnen lijkt me beter op z'n plaats, ik weet niet in hoeverre Hamilton gas bleef geven of het relatief rustig aan deed toen hij eenmaal eerste lag (die lapcharts van f1.fanatics.co.uk openen niet goed bij mij )
Hamilton heeft dit jaar een nieuw truukje geleerd : banden sparen wanneer hij voor ligt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:28 schreef Waffle het volgende:
Hamilton had toen toch ook veel nieuwere banden? Ik denk niet dat grosjean hem nog ingehaald zou hebben. De enige kans die Grosjean had was wanneer Hamilton na zijn tweede stop achter hem was gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sinister-D- op 13-06-2012 17:08:26 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Nieuwe OPOp mijn verspilde uurtjes werk na ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://picasaweb.google.(...)297/FokF1Banners2012
edit: Jaahaaa ... laatste keer dat ik 'm plug
[ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 12-06-2012 20:02:03 ]Calm down, please!
Dit is tegenwoordig moeilijk te zeggen, omdat de leider het heel vaak rustig aandoet om banden te sparen. De uiteindelijk voorsprong zegt niks meer, want 2 sec voorsprong op het einde is genoeg. Waarom zou je je banden aan gort rijden als je toch voor ligtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien had kunnen winnen lijkt me beter op z'n plaats, ik weet niet in hoeverre Hamilton gas bleef geven of het relatief rustig aan deed toen hij eenmaal eerste lag (die lapcharts van f1.fanatics.co.uk openen niet goed bij mij )
En heeft hij dan nog enig niveau....quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:03 schreef CoolStoryBro het volgende:
Sowieso Kubica, hopelijk is hij volgend jaar weer van de partij
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Op mijn verspilde uurtjes werk na ...
https://picasaweb.google.(...)297/FokF1Banners2012
edit: Jaahaaa ... laatste keer dat ik 'm plug
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]maar even tussen de fav's gezet voor de komende OP's
omdat mensen dan niet meer bestellen, maar gewoon kijken of er op het laatste moment goedkoop kaarten te krijgen zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:16 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij wel eens afvraag, waarom doen ze geen willekeurige prijsreducties bij GP's zoals Valencia?
Die kaartjes worden op de dag van de race toch niet meer uit verkocht, als Europese fan kan je er niet zeker van zijn dat een organisator een prijs reductie invoert, maar dus wel mogelijk.
Stel dus dat 4 uur voor aanvang van de race, de organisator de Bronzen tribunekaarten met 40% korting gaat verkopen, dan kunnen de locals en eventuele toeristen in de regio alsnog naar de race. Meer publiek, iets minder inkomsten dan gedacht, maar nog altijd meer dan wanneer men zich aan de vaste ticketprijs houdt.
Het is niet gezegd dat de organisator dit elk jaar doet, dus koopjesjagers kunnen net zo goed bot vangen als geluk hebben.
Het zal wel niet mogen met contracten met de FIA enzo, maar het maakt een race zoveel maal sfeervoller met volle tribunes ipv lege tribunes.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Event Driver Podium Next Race? India Vettel No Abu Dhabi Hamilton No Brazil Webber No Australia Button No Malaysia Alonso No China Rosberg No Bahrain Vettel No Spain Maldonado No Monaco Webber No Canada Hamilton ? |
Die prijs reductie word pas 4 uur voor aanvang bekend gemaakt dan hé, niet een maand van te voren zodat je al ticket kan kopen. Zo kan je meer locals naar het circuit trekken en toeristen die toch al in de buurt zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
omdat mensen dan niet meer bestellen, maar gewoon kijken of er op het laatste moment goedkoop kaarten te krijgen zijn![]()
en zo niet, ach ja, volgend jaar beter, of we gaan gewoon naar een andere europese gp waar ze wel in de uitverkoop gaan
Voor een keer zou het kunnen werken, maar als het altijd op die manier gaat krijg je hordes fans die geen kaart kopen en wat rondhangen in de hoop dat het goedkoper wordt. Dat is dan allemaal extra verkeer, wat het verstoort voor de mensen die wel een ticket hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:45 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Die prijs reductie word pas 4 uur voor aanvang bekend gemaakt dan hé, niet een maand van te voren zodat je al ticket kan kopen. Zo kan je meer locals naar het circuit trekken en toeristen die toch al in de buurt zijn.
Het is dan al te laat om er nog heen te vliegen.
Klinkt misschien ingewikkeld/omslachtig zo, maar als ze deze prijsverlaging alleen op lokale bevolking richten, verkopen ze naar mijn idee iig meer kaarten dan de ca 45.000 kaarten nu het geval is.
http://www.planetf1.com/d(...)-dropped-in-Valenciaquote:The European Grand Prix will have only one DRS zone this weekend after the FIA decided to remove the second area towards the Turn 17 hairpin.
In an attempt to spice up the usually dull grand prix around the streets of Valencia, the FIA introduced two zones - one from just before Turn 11 and the second just after the exit of Turn 14 down to Turn 17 - in 2011.
However, it didn't really have the desired impact as the race was once again a procession and the FIA has now decided to drop the second DRS zone.
The single DRS zone will again be located on the back stretch with the activation area expected to start after Turn 10.
Pirelli tyre motorsport director Paul Hembrey has already admitted that Valencia is unlikely to provide plenty of overtaking action.
"Valencia could not present a bigger contrast to the street circuits that have come before it: the track is faster and the temperatures higher, with plenty of energy going through the tyres," he said.
"What it has in common with the others is the difficulty of overtaking, which will put the emphasis on qualifying.
"So we are expecting a fairly straightforward race, with either two or three stops depending on which tactics the teams use - although one team tried a one-stopper last year as well."
quote:Nicht wie zunächst angekündigt Emanuele Pirro, sondern Mika Salo hilft den Verantwortlichen in Valencia als Fahrersteward aus. Der ehemalige Formel-1-Pilot, der zwischen 1994 und 2002 unter anderem für Lotus, Ferrari und Toyota 109 Grand Prix in der Königsklasse bestritt, unterstützt beim Rennen an der Hafenkante die Sportkommissare Garry Connelly und Paolo Longoni. Nach seinem F1-Engagement war Salo auch im Sportwagen erfolgreich, konnte in der GT2-Klasse sowohl in Le Mans als auch in Sebring triumphieren. Zudem arbeitet der 45-Jährige regelmäßig als Fahrerlager-Experte für das finnische Fernsehen.
En weer vraag ik me af: waarom kiezen ze het rechte stuk uit waar je al het makkelijkst in kan halen als drs zone?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:48 schreef Tarado het volgende:
Second DRS zone dropped in Valencia
[..]
http://www.planetf1.com/d(...)-dropped-in-Valencia
twitter:radarguruf1 twitterde op vrijdag 22-06-2012 om 08:30:49#F1 Valencia Friday: Mainly sunny AM, some scattered cloud this afternoon. Moderate north-easterly breeze. High temps - air 26c, track 45c reageer retweet
Ja en best hard, ik wilde net nog reageren op je posting dat je dit geen mooie baan vindt... Dat deze baan gewoon een zwaar risico element heeft, zoals ik graag zie. Op de een of andere manier zijn we altijd weggekomen zonder ernstige crashes in de muur hier, behalve die van Webber natuurlijk maar dat had niets met de baan te maken, maar er zijn plekken waar je gewoon snoei hard gaat en de (banden) muur toch dichtbij is. Vooral sector 3 en ook de eerste bocht zijn daar onderdeel van, want vergeet niet dat de la rosa absoluut niet met een flying lap bezig was...quote:
Dat er de laatste jaren weinig gebeurd qua spectaculaire crashes heeft er ook mee te maken dat de coureurs geen risico meer durven te nemen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:49 schreef Marks het volgende:
[..]
Ja en best hard, ik wilde net nog reageren op je posting dat je dit geen mooie baan vindt... Dat deze baan gewoon een zwaar risico element heeft, zoals ik graag zie. Op de een of andere manier zijn we altijd weggekomen zonder ernstige crashes in de muur hier, behalve die van Webber natuurlijk maar dat had niets met de baan te maken, maar er zijn plekken waar je gewoon snoei hard gaat en de (banden) muur toch dichtbij is. Vooral sector 3 en ook de eerste bocht zijn daar onderdeel van, want vergeet niet dat de la rosa absoluut niet met een flying lap bezig was...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m39.334 33 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m39.465s + 0.131 32 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m39.595s + 0.261 20 Michael Schumacher Mercedes 1m39.601s + 0.267 27 Bruno Senna Williams-Renault 1m39.644s + 0.310 34 Paul di Resta Force India-Mercedes 1m39.700s + 0.366 32 Fernando Alonso Ferrari 1m39.733s + 0.399 34 Romain Grosjean Lotus-Renault 1m39.868s + 0.534 33 Mark Webber Red Bull-Renault 1m39.901s + 0.567 30 Nico Rosberg Mercedes 1m39.926s + 0.592 32 Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m39.945s + 0.611 34 Jenson Button McLaren-Mercedes 1m39.990s + 0.656 33 Pastor Maldonado Williams-Renault 1m40.075s + 0.741 29 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m40.147s + 0.813 25 Felipe Massa Ferrari 1m40.244s + 0.910 35 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m40.511s + 1.177 29 Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m40.963s + 1.629 20 Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m41.121s + 1.787 32 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m41.197s + 1.863 38 Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m41.263s + 1.929 29 Timo Glock Marussia-Cosworth 1m42.424s + 3.090 21 Charles Pic Marussia-Cosworth 1m42.958s + 3.624 30 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m44.201s + 4.867 33 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m44.260s + 4.926 12 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |