abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juni 2012 @ 11:17:27 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112779719
F1 session times

Friday 22nd June 2012

European Grand Prix Free Practice 1: 10:00-11:30 (UK time: 9:00-10:30)
European Grand Prix Free Practice 2: 14:00-15:30 (UK time: 13:00-14:30)

Saturday 23rd June 2012

European Grand Prix Free Practice 3: 11:00-12:00 (UK time: 10:00-11:00)
European Grand Prix Qualifying: 14:00 (UK time: 13:00)

Sunday 24th June 2012

European Grand Prix: 14:00 (UK time: 13:00)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 11:23:55 #2
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112779937
quote:
Op dinsdag 12 juni 2012 10:48 schreef sasquatsch het volgende:

Als Grosjean beter was gestart en niet achter Di Resta had vastgezeten, had hij de race gewonnen. Doordat hij vastzat achter Di Resta verloor hij meer dan 10 seconden, terwijl het verschil op het eind met Hamilton slechts 2.5 seconde was.

Net zoals Rosbergs foutje bij het inhalen van Massa een duur foutje was. Hierdoor kwam hij achter Perez en Massa te zitten en dat kostte te veel tijd. Hierdoior kwam Vettel voor Rosberg terug op de baan en anders had hij ervoor gezeten en misschien wel derde geworden.

Daarnaast is de volgende race in Valencia, met hogere temperaturen, dus maakt Lotus een goede kans.
Misschien had kunnen winnen lijkt me beter op z'n plaats, ik weet niet in hoeverre Hamilton gas bleef geven of het relatief rustig aan deed toen hij eenmaal eerste lag (die lapcharts van f1.fanatics.co.uk openen niet goed bij mij )

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 12-06-2012 11:50:48 ]
  dinsdag 12 juni 2012 @ 11:34:29 #3
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_112780260
Start van Grosjean was wat ongelukkig en volgens mij ging Di Resta al vrij snel ook langs Rosberg waarna hij plots trager werd en de boel ophield.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:51:51 #4
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_112783144
Valencia :O
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:14:35 #5
67174 Dos37
Come on Twente
pi_112784023
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Valencia :O
dit
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_112784945
Eerst zien, dan geloven, er waren dit jaar op papier al meer "saaie" races, maar uiteindelijk was t toch elke x spektakel!
pi_112785336
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:40 schreef JohnB52 het volgende:
Eerst zien, dan geloven, er waren dit jaar op papier al meer "saaie" races, maar uiteindelijk was t toch elke x spektakel!
dit
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_112795509
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

Misschien had kunnen winnen lijkt me beter op z'n plaats, ik weet niet in hoeverre Hamilton gas bleef geven of het relatief rustig aan deed toen hij eenmaal eerste lag (die lapcharts van f1.fanatics.co.uk openen niet goed bij mij )
Dat bedoelde ik ook. :)

Sowieso was het verschil kleiner toen Hamilton de pits uit kwam bij zijn tweede stop. Die ging toen gas geven waardoor het gat groter werd (tot ca. 6 sec) en aan het eind werd het weer kleiner (tot 2,5).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_112797158
Hamilton had toen toch ook veel nieuwere banden? Ik denk niet dat grosjean hem nog ingehaald zou hebben. De enige kans die Grosjean had was wanneer Hamilton na zijn tweede stop achter hem was gekomen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_112797602
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 18:28 schreef Waffle het volgende:
Hamilton had toen toch ook veel nieuwere banden? Ik denk niet dat grosjean hem nog ingehaald zou hebben. De enige kans die Grosjean had was wanneer Hamilton na zijn tweede stop achter hem was gekomen.
Hamilton heeft dit jaar een nieuw truukje geleerd : banden sparen wanneer hij voor ligt.

Voorheen ging hij altijd 110% en dat kostte hem menig overwinning en zelfs een kampioenschap. Toen Ham 5 secs voor lag ging hij, zoals vaker dit jaar, banden sparen (ook met oog op de 1-stoppers van de concurrenten).

Hij kon harder maar dan had hij het waarschijnlijk aan het eind af moeten leggen (en hadden Vettel en Alonso waarschijnlijk (eerder) gepit).

Het heeft effe geduurd en hij is er nog niet maar ... he's still improving.


edit : de Ferrari's en de RBR's waren wel sneller. Ik verwacht niet dat McLaren veel potten kan breken in Valencia.
Calm down, please!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 18:42:33 #11
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_112797757
Nieuwe OP :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Sinister-D- op 13-06-2012 17:08:26 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_112802384
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 18:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Nieuwe OP :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn verspilde uurtjes werk na ... ^O^

https://picasaweb.google.(...)297/FokF1Banners2012

edit: Jaahaaa ... laatste keer dat ik 'm plug

[ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 12-06-2012 20:02:03 ]
Calm down, please!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:56:44 #13
34586 kepler
No bounce, no play
pi_112814575
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

Misschien had kunnen winnen lijkt me beter op z'n plaats, ik weet niet in hoeverre Hamilton gas bleef geven of het relatief rustig aan deed toen hij eenmaal eerste lag (die lapcharts van f1.fanatics.co.uk openen niet goed bij mij )
Dit is tegenwoordig moeilijk te zeggen, omdat de leider het heel vaak rustig aandoet om banden te sparen. De uiteindelijk voorsprong zegt niks meer, want 2 sec voorsprong op het einde is genoeg. Waarom zou je je banden aan gort rijden als je toch voor ligt :D (na de laatste pitstop dan)
The line is a dot to you!
pi_112822248
Ik zat even wat oude(re) F1 filmpjes te bekijken op youtube en toen kwam ik deze tegen van Kubica:


Op 0:35 WTF waar kwam die vandaan? :D _O_

Heeft iemand daar een andere cameraview van? Ik kon me dat moment niet meer herinneren of wellicht is het nooit op tv geweest.

Mooi hoor. Jammer dattie niet meer mee doet ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_112829728
Button zit aan de buitenkant van Webber, maar op dat moment remt Kubica aan de binnenkant Webber uit en komt er voor.. Mooi filmpje, heb m toen en later ook nog wel zitten analyseren :)
Where facts are few, experts are many.
pi_112829770
Sowieso Kubica _O_ , hopelijk is hij volgend jaar weer van de partij
pi_112829853
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:03 schreef CoolStoryBro het volgende:
Sowieso Kubica _O_ , hopelijk is hij volgend jaar weer van de partij
En heeft hij dan nog enig niveau....
Ben bang voor dat als hij terugkomt, hij erg gaat tegenvallen. Maar hoop op het beste.

Valencia tot nu toe elke keer saaie race; wel mooie baan + omgeving. Hopelijk dit jaar wel leuke race!
pi_112829943
Kubica komt niet meer terug... En als het dan al zo is, dan zal dat niet van lange duur zijn. Volgens mij moet je als coureur wel ooit dat realisme hebben dat je F1 uit je kop moet zetten en pijlen ergens anders op moet richten.

En hij heeft bovendien dit aan zichzelf te wijten, hard, maar het is zo. Daar zal hij de consequenties toch ook wel van inzien. F1 uit het hoofd zetten en kijken naar bijvoorbeeld DTM, GT/Le Mans series of zoals hij blijkbaar graag doet: rally-rijden.

Kubica die Dakar 2013 gaat rijden zie ik dan wel weer zitten :)
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:09:24 #19
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_112844782
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:56 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Op mijn verspilde uurtjes werk na ... ^O^

https://picasaweb.google.(...)297/FokF1Banners2012

edit: Jaahaaa ... laatste keer dat ik 'm plug
^O^ maar even tussen de fav's gezet voor de komende OP's :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_112846708
SJONGEJONGE.... maarliefst 40.000 (!) kaartjes zijn er verkocht voor de race in Valencia |:(
Misschien moeten ze even naar de Red Bull ring gaan bijvoorbeeld, waar alleen al voor de DTM 45.000 man op de been kwam...
Of Imola, of anders gewoon Magny Cours.
pi_112846804
daar wil je toch ook niet heen :')

nou ja, vrijkaartjes zou ik niet weigeren.. maar toch :@
blablablablablablablablablablablablablabla
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 13 juni 2012 @ 18:03:10 #22
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_112846928
Met de stad an sich is niets mis, maar het circuit is biedt te weinig spektakel helaas
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_112847397
Wat ik mij wel eens afvraag, waarom doen ze geen willekeurige prijsreducties bij GP's zoals Valencia?

Die kaartjes worden op de dag van de race toch niet meer uit verkocht, als Europese fan kan je er niet zeker van zijn dat een organisator een prijs reductie invoert, maar dus wel mogelijk.

Stel dus dat 4 uur voor aanvang van de race, de organisator de Bronzen tribunekaarten met 40% korting gaat verkopen, dan kunnen de locals en eventuele toeristen in de regio alsnog naar de race. Meer publiek, iets minder inkomsten dan gedacht, maar nog altijd meer dan wanneer men zich aan de vaste ticketprijs houdt.
Het is niet gezegd dat de organisator dit elk jaar doet, dus koopjesjagers kunnen net zo goed bot vangen als geluk hebben.

Het zal wel niet mogen met contracten met de FIA enzo, maar het maakt een race zoveel maal sfeervoller met volle tribunes ipv lege tribunes.
pi_112848129
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

^O^ maar even tussen de fav's gezet voor de komende OP's :)
:*
Calm down, please!
pi_112848292
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 18:16 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij wel eens afvraag, waarom doen ze geen willekeurige prijsreducties bij GP's zoals Valencia?

Die kaartjes worden op de dag van de race toch niet meer uit verkocht, als Europese fan kan je er niet zeker van zijn dat een organisator een prijs reductie invoert, maar dus wel mogelijk.

Stel dus dat 4 uur voor aanvang van de race, de organisator de Bronzen tribunekaarten met 40% korting gaat verkopen, dan kunnen de locals en eventuele toeristen in de regio alsnog naar de race. Meer publiek, iets minder inkomsten dan gedacht, maar nog altijd meer dan wanneer men zich aan de vaste ticketprijs houdt.
Het is niet gezegd dat de organisator dit elk jaar doet, dus koopjesjagers kunnen net zo goed bot vangen als geluk hebben.

Het zal wel niet mogen met contracten met de FIA enzo, maar het maakt een race zoveel maal sfeervoller met volle tribunes ipv lege tribunes.
omdat mensen dan niet meer bestellen, maar gewoon kijken of er op het laatste moment goedkoop kaarten te krijgen zijn :P
en zo niet, ach ja, volgend jaar beter, of we gaan gewoon naar een andere europese gp waar ze wel in de uitverkoop gaan
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_112849658
Interessant voor managers : Past 10 Grands Prix Winners
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Event       Driver      Podium Next Race?
India       Vettel      No
Abu Dhabi   Hamilton    No
Brazil      Webber      No
Australia   Button      No
Malaysia    Alonso      No
China       Rosberg     No
Bahrain     Vettel      No
Spain       Maldonado   No
Monaco      Webber      No
Canada      Hamilton     ?
Calm down, please!
pi_112874788
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 18:36 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

omdat mensen dan niet meer bestellen, maar gewoon kijken of er op het laatste moment goedkoop kaarten te krijgen zijn :P
en zo niet, ach ja, volgend jaar beter, of we gaan gewoon naar een andere europese gp waar ze wel in de uitverkoop gaan
Die prijs reductie word pas 4 uur voor aanvang bekend gemaakt dan hé, niet een maand van te voren zodat je al ticket kan kopen. Zo kan je meer locals naar het circuit trekken en toeristen die toch al in de buurt zijn.
Het is dan al te laat om er nog heen te vliegen.

Klinkt misschien ingewikkeld/omslachtig zo, maar als ze deze prijsverlaging alleen op lokale bevolking richten, verkopen ze naar mijn idee iig meer kaarten dan de ca 45.000 kaarten nu het geval is.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 14 juni 2012 @ 11:52:11 #28
39237 crew  H_T
2733
pi_112880033
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 08:45 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Die prijs reductie word pas 4 uur voor aanvang bekend gemaakt dan hé, niet een maand van te voren zodat je al ticket kan kopen. Zo kan je meer locals naar het circuit trekken en toeristen die toch al in de buurt zijn.
Het is dan al te laat om er nog heen te vliegen.

Klinkt misschien ingewikkeld/omslachtig zo, maar als ze deze prijsverlaging alleen op lokale bevolking richten, verkopen ze naar mijn idee iig meer kaarten dan de ca 45.000 kaarten nu het geval is.
Voor een keer zou het kunnen werken, maar als het altijd op die manier gaat krijg je hordes fans die geen kaart kopen en wat rondhangen in de hoop dat het goedkoper wordt. Dat is dan allemaal extra verkeer, wat het verstoort voor de mensen die wel een ticket hebben.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:48:51 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113089317
Second DRS zone dropped in Valencia

quote:
The European Grand Prix will have only one DRS zone this weekend after the FIA decided to remove the second area towards the Turn 17 hairpin.

In an attempt to spice up the usually dull grand prix around the streets of Valencia, the FIA introduced two zones - one from just before Turn 11 and the second just after the exit of Turn 14 down to Turn 17 - in 2011.

However, it didn't really have the desired impact as the race was once again a procession and the FIA has now decided to drop the second DRS zone.

The single DRS zone will again be located on the back stretch with the activation area expected to start after Turn 10.

Pirelli tyre motorsport director Paul Hembrey has already admitted that Valencia is unlikely to provide plenty of overtaking action.

"Valencia could not present a bigger contrast to the street circuits that have come before it: the track is faster and the temperatures higher, with plenty of energy going through the tyres," he said.

"What it has in common with the others is the difficulty of overtaking, which will put the emphasis on qualifying.

"So we are expecting a fairly straightforward race, with either two or three stops depending on which tactics the teams use - although one team tried a one-stopper last year as well."
http://www.planetf1.com/d(...)-dropped-in-Valencia
pi_113185293
Niet Emanuele Pirro, maar Mika Salo is steward in Valencia
quote:
Nicht wie zunächst angekündigt Emanuele Pirro, sondern Mika Salo hilft den Verantwortlichen in Valencia als Fahrersteward aus. Der ehemalige Formel-1-Pilot, der zwischen 1994 und 2002 unter anderem für Lotus, Ferrari und Toyota 109 Grand Prix in der Königsklasse bestritt, unterstützt beim Rennen an der Hafenkante die Sportkommissare Garry Connelly und Paolo Longoni. Nach seinem F1-Engagement war Salo auch im Sportwagen erfolgreich, konnte in der GT2-Klasse sowohl in Le Mans als auch in Sebring triumphieren. Zudem arbeitet der 45-Jährige regelmäßig als Fahrerlager-Experte für das finnische Fernsehen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_113187601
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:48 schreef Tarado het volgende:
Second DRS zone dropped in Valencia

[..]

http://www.planetf1.com/d(...)-dropped-in-Valencia
En weer vraag ik me af: waarom kiezen ze het rechte stuk uit waar je al het makkelijkst in kan halen als drs zone?
Het rechte stuk wat vorig jaar de 2e zone was, is volgens mij zonder DRS net te krap en men had dan beter daar DRS kunnen doen. Dat is zoals het zou moeten zijn, DRS zones maken daar waar inhalen normaal net niet kan, in plaats van zoals Canada, het rechte stuk waar ook zonder DRS ingehaald had kunnen worden...
  vrijdag 22 juni 2012 @ 08:31:42 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113223086
radarguruf1 twitterde op vrijdag 22-06-2012 om 08:30:49 #F1 Valencia Friday: Mainly sunny AM, some scattered cloud this afternoon. Moderate north-easterly breeze. High temps - air 26c, track 45c reageer retweet
pi_113223347
Mooi weertje, over 5 kwartier beginnen ze toch?

Kan ik dat ergens kijken via mn ipad? Of S3 mag ook!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 08:52:40 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113223406
Ik gebruik altijd deze

http://www.vipbox.tv/sports/formula-1.html

en deze werd pas ook geopperd, ik weet niet meer door wie

http://www.thefirstrow.eu/watch/112960/1/watch-sky-sports-f1.html
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 22 juni 2012 @ 10:26:25 #35
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_113225808
Het blijft een mooi circuit :')
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_113226887
Met een blauwe lucht heb je tenminste nog iets contrast.. Nu is echt alles grijs.
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 22 juni 2012 @ 11:21:10 #37
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_113227725
af en toe een klein recht stukje tussen de bochten in. Zelfs Monaco is minder bochtig dan deze baan :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 22 juni 2012 @ 11:25:53 #38
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_113227958
valt me tegen dat Bianchi nog niet gecrasht is ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_113228268
Ik denk dat Maldonadootje weer snel zal zijn dit weekend
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_113228288
Handig lig in t ziekenhuis (n week, tot max maandag) en nu lag dus net internet er uit, van 10:00 / 11:30...


Wel retesnel, 3mb/sec
pi_113228842
24-06-2012 - GRAND PRIX VAN EUROPA - VRIJE TRAINING 1
COUREUR TEAM TIJD VERSCHIL
1. Pastor Maldonado Williams 1:40.890 -
2. Sebastian Vettel Red Bull Racing 1:40.973 + 0.083
3. Mark Webber Red Bull Racing 1:40.984 + 0.094
4. Jenson Button McLaren 1:40.994 + 0.104
5. Fernando Alonso Ferrari 1:41.065 + 0.175
6. Paul di Resta Force India 1:41.105 + 0.215
7. Michael Schumacher Mercedes GP 1:41.117 + 0.227
8. Lewis Hamilton McLaren 1:41.158 + 0.268
9. Nico Rosberg Mercedes GP 1:41.182 + 0.292
10. Kimi Räikkönen Lotus 1:41.620 + 0.730
11. Romain Grosjean Lotus 1:41.784 + 0.894
12. Kamui Kobayashi Sauber 1:41.838 + 0.948
13. Sergio Perez Sauber 1:41.861 + 0.971
14. Felipe Massa Ferrari 1:42.109 + 1.219
15. Jules Bianchi Force India 1:42.175 + 1.285
16. Valtteri Bottas Williams 1:42.299 + 1.409
17. Heikki Kovalainen Caterham 1:42.442 + 1.552
18. Jean-Eric Vergne Toro Rosso 1:42.758 + 1.868
19. Daniel Ricciardo Toro Rosso 1:42.777 + 1.887
20. Vitaly Petrov Caterham 1:43.209 + 2.319
21. Charles Pic Marussia F1 Team 1:44.173 + 3.283
22. Pedro de la Rosa HRT F1 Team 1:44.996 + 4.106
23. Narain Karthikeyan HRT F1 Team 1:45.120 + 4.230
24. Timo Glock Marussia F1 Team 1:45.338 + 4.448
pi_113229022
Kovalainen heeft haast zo te zien, voor de str's!

Massa op verkeerde setup of andere strategie.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 22 juni 2012 @ 14:44:48 #43
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_113236247
De la Rosa in de muur _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_113236346
Best wel een harde klap ondanks de relatief lage snelheid.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_113236410
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:44 schreef Peterselieman het volgende:
De la Rosa in de muur _O-
Ja en best hard, ik wilde net nog reageren op je posting dat je dit geen mooie baan vindt... Dat deze baan gewoon een zwaar risico element heeft, zoals ik graag zie. Op de een of andere manier zijn we altijd weggekomen zonder ernstige crashes in de muur hier, behalve die van Webber natuurlijk maar dat had niets met de baan te maken, maar er zijn plekken waar je gewoon snoei hard gaat en de (banden) muur toch dichtbij is. Vooral sector 3 en ook de eerste bocht zijn daar onderdeel van, want vergeet niet dat de la rosa absoluut niet met een flying lap bezig was...
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 22 juni 2012 @ 14:51:31 #46
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_113236498
Op zich ziet de baan er prima uit (ben er zelf al eens geweest), maar door de vele bochten komt het goed racen denk ik niet uit de verf
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_113236501
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:49 schreef Marks het volgende:

[..]

Ja en best hard, ik wilde net nog reageren op je posting dat je dit geen mooie baan vindt... Dat deze baan gewoon een zwaar risico element heeft, zoals ik graag zie. Op de een of andere manier zijn we altijd weggekomen zonder ernstige crashes in de muur hier, behalve die van Webber natuurlijk maar dat had niets met de baan te maken, maar er zijn plekken waar je gewoon snoei hard gaat en de (banden) muur toch dichtbij is. Vooral sector 3 en ook de eerste bocht zijn daar onderdeel van, want vergeet niet dat de la rosa absoluut niet met een flying lap bezig was...
Dat er de laatste jaren weinig gebeurd qua spectaculaire crashes heeft er ook mee te maken dat de coureurs geen risico meer durven te nemen.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_113237024
Fijn, werkt op beide devices niet :-(
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 22 juni 2012 @ 15:35:55 #49
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_113238338
mooi dat het veld zo dicht bijeen zit. Bij Toro Rosso hebben ze het niet voor elkaar, want dat team strijdt nu met Caterham om P17
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_113240775
FP2:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
 Sebastian Vettel      Red Bull-Renault       1m39.334             33
 Nico Hulkenberg       Force India-Mercedes   1m39.465s  + 0.131   32
 Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari         1m39.595s  + 0.261   20
 Michael Schumacher    Mercedes               1m39.601s  + 0.267   27
 Bruno Senna           Williams-Renault       1m39.644s  + 0.310   34
 Paul di Resta         Force India-Mercedes   1m39.700s  + 0.366   32
 Fernando Alonso       Ferrari                1m39.733s  + 0.399   34
 Romain Grosjean       Lotus-Renault          1m39.868s  + 0.534   33
 Mark Webber           Red Bull-Renault       1m39.901s  + 0.567   30
 Nico Rosberg          Mercedes               1m39.926s  + 0.592   32
 Kimi Raikkonen        Lotus-Renault          1m39.945s  + 0.611   34
 Jenson Button         McLaren-Mercedes       1m39.990s  + 0.656   33
 Pastor Maldonado      Williams-Renault       1m40.075s  + 0.741   29
 Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes       1m40.147s  + 0.813   25
 Felipe Massa          Ferrari                1m40.244s  + 0.910   35
 Sergio Perez          Sauber-Ferrari         1m40.511s  + 1.177   29
 Vitaly Petrov         Caterham-Renault       1m40.963s  + 1.629   20
 Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari     1m41.121s  + 1.787   32
 Heikki Kovalainen     Caterham-Renault       1m41.197s  + 1.863   38
 Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari     1m41.263s  + 1.929   29
 Timo Glock            Marussia-Cosworth      1m42.424s  + 3.090   21
 Charles Pic           Marussia-Cosworth      1m42.958s  + 3.624   30
 Narain Karthikeyan    HRT-Cosworth           1m44.201s  + 4.867   33
 Pedro de la Rosa      HRT-Cosworth           1m44.260s  + 4.926   12
Feel free to ignore my comments.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')