Misschien had kunnen winnen lijkt me beter op z'n plaats, ik weet niet in hoeverre Hamilton gas bleef geven of het relatief rustig aan deed toen hij eenmaal eerste lag (die lapcharts van f1.fanatics.co.uk openen niet goed bij mij )quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:48 schreef sasquatsch het volgende:
Als Grosjean beter was gestart en niet achter Di Resta had vastgezeten, had hij de race gewonnen. Doordat hij vastzat achter Di Resta verloor hij meer dan 10 seconden, terwijl het verschil op het eind met Hamilton slechts 2.5 seconde was.
Net zoals Rosbergs foutje bij het inhalen van Massa een duur foutje was. Hierdoor kwam hij achter Perez en Massa te zitten en dat kostte te veel tijd. Hierdoior kwam Vettel voor Rosberg terug op de baan en anders had hij ervoor gezeten en misschien wel derde geworden.
Daarnaast is de volgende race in Valencia, met hogere temperaturen, dus maakt Lotus een goede kans.
ditquote:
ditquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:40 schreef JohnB52 het volgende:
Eerst zien, dan geloven, er waren dit jaar op papier al meer "saaie" races, maar uiteindelijk was t toch elke x spektakel!
Dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien had kunnen winnen lijkt me beter op z'n plaats, ik weet niet in hoeverre Hamilton gas bleef geven of het relatief rustig aan deed toen hij eenmaal eerste lag (die lapcharts van f1.fanatics.co.uk openen niet goed bij mij )
Hamilton heeft dit jaar een nieuw truukje geleerd : banden sparen wanneer hij voor ligt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:28 schreef Waffle het volgende:
Hamilton had toen toch ook veel nieuwere banden? Ik denk niet dat grosjean hem nog ingehaald zou hebben. De enige kans die Grosjean had was wanneer Hamilton na zijn tweede stop achter hem was gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sinister-D- op 13-06-2012 17:08:26 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Nieuwe OPOp mijn verspilde uurtjes werk na ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://picasaweb.google.(...)297/FokF1Banners2012
edit: Jaahaaa ... laatste keer dat ik 'm plug
[ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 12-06-2012 20:02:03 ]Calm down, please!
Dit is tegenwoordig moeilijk te zeggen, omdat de leider het heel vaak rustig aandoet om banden te sparen. De uiteindelijk voorsprong zegt niks meer, want 2 sec voorsprong op het einde is genoeg. Waarom zou je je banden aan gort rijden als je toch voor ligtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien had kunnen winnen lijkt me beter op z'n plaats, ik weet niet in hoeverre Hamilton gas bleef geven of het relatief rustig aan deed toen hij eenmaal eerste lag (die lapcharts van f1.fanatics.co.uk openen niet goed bij mij )
En heeft hij dan nog enig niveau....quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:03 schreef CoolStoryBro het volgende:
Sowieso Kubica, hopelijk is hij volgend jaar weer van de partij
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Op mijn verspilde uurtjes werk na ...
https://picasaweb.google.(...)297/FokF1Banners2012
edit: Jaahaaa ... laatste keer dat ik 'm plug
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]maar even tussen de fav's gezet voor de komende OP's
omdat mensen dan niet meer bestellen, maar gewoon kijken of er op het laatste moment goedkoop kaarten te krijgen zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:16 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij wel eens afvraag, waarom doen ze geen willekeurige prijsreducties bij GP's zoals Valencia?
Die kaartjes worden op de dag van de race toch niet meer uit verkocht, als Europese fan kan je er niet zeker van zijn dat een organisator een prijs reductie invoert, maar dus wel mogelijk.
Stel dus dat 4 uur voor aanvang van de race, de organisator de Bronzen tribunekaarten met 40% korting gaat verkopen, dan kunnen de locals en eventuele toeristen in de regio alsnog naar de race. Meer publiek, iets minder inkomsten dan gedacht, maar nog altijd meer dan wanneer men zich aan de vaste ticketprijs houdt.
Het is niet gezegd dat de organisator dit elk jaar doet, dus koopjesjagers kunnen net zo goed bot vangen als geluk hebben.
Het zal wel niet mogen met contracten met de FIA enzo, maar het maakt een race zoveel maal sfeervoller met volle tribunes ipv lege tribunes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |