Super!quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:00 schreef GotC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's!
Goed om te horen! Heb er zin inquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:06 schreef GotC het volgende:
[..]
mainedoll, maak je geen zorgen. Je wil niet weten hoeveel mensen toch nog even een stukje wandelen tussendoor. Als dat goed voor je voelt, gewoon doen. Geen zorgen maken om de andere lopers
. Beetje aan de zijkant gaan lopen, dat vinden de meesten wel wat prettiger.
Maar! Ik ga er uiteraard niet vanuit dat je gaat wandelen, weet zeker dat je die 5km in 1x kan doen!
Gewoon lekker een keer meedoen en genieten van de sfeer35 min is een prima tijd om mee te eindigen!
I feel your painquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:09 schreef mainedoll het volgende:
[..]
(alleen niet in 436 km met de auto, om 4,3 te lopen)
Whutquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:09 schreef mainedoll het volgende:
[..]
Goed om te horen! Heb er zin in
(alleen niet in 436 km met de auto, om 4,3 te lopen)
GotC is still on a runners highquote:
He leuke foto´s! En ja zo´n evenement zal enorm druk zijn ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Super!
Druk, maar wat een sfeer. Toeschouwers overal, roze verfbom leek wel ontploftOok enorm warm, viel wel beetje tegen
Heb het fotoverslag even naar boven gehaald voor je:
[..]
Je krijgt altijd een beeld van de persoon achter een nickname, altijd weer leuk om te zien dat er geen kut van klopt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Super!
Druk, maar wat een sfeer. Toeschouwers overal, roze verfbom leek wel ontploftOok enorm warm, viel wel beetje tegen
Heb het fotoverslag even naar boven gehaald voor je:
[..]
in the middle of nowhere..... south of the black stumpquote:
Zeker! 32:27, m'n PR stond op 35:00quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
He leuke foto´s! En ja zo´n evenement zal enorm druk zijn ja.
Wel tevreden over je tijd?
Dan moet er toch ook wel wat dichterbij zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef mainedoll het volgende:
[..]
Omgeving Haarlem.
436 betreft wel de retourafstand hoor... maar toch...
Ja das vaak, dat t net niet klopt maar goed. lekker belangrijk!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeker! 32:27, m'n PR stond op 35:00. Heb vorig jaar nog wel sneller gelopen, maar die tel ik niet meer mee.
Het parcours was echter 4,84km, maargoed.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je krijgt altijd een beeld van de persoon achter een nickname, altijd weer leuk om te zien dat er geen kut van klopt.
In de Randstad is genoegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet er toch ook wel wat dichterbij zijn?
Thanks!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja das vaak, dat t net niet klopt maar goed. lekker belangrijk!
Goed gedaan iig zeg!
Nicequote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
ploeggenootje is 7e totaal geworden en in haar categorie zelfs 4e
Ik had altijd een voorstelling van jou als meisje met een hoge paardenstaartquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:13 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Eens. Gewoon leuk om foto's van mensen te zien.
Stiekem wel benieuwd naar je vorige beeld van mij
Jawel, maar deze afstand is zo fijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet er toch ook wel wat dichterbij zijn?
Gelukkig was niet de engistequote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had altijd een voorstelling van jou als meisje met een hoge paardenstaart. Vraag me niet waarom
.
Misschien autogekquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In de Randstad is genoeg. Ze zal wel een specifieke reden hebben om deze wedstrijd te willen doen
.
Je kijkt maar op Endomondo. Daar staat een profielfoto van mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:15 schreef DarkElf het volgende:
misschien moeten we eens meer foto´s van onszelf posten zodat we een beeld erbij hebben
zegt degene die nog nooit een foto gepost heeft hier
Ik zet geen foto's meer op FOK!, die worden altijd voor andere doeleinden gebruikt dan waar je ze voor erop zettequote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:15 schreef DarkElf het volgende:
misschien moeten we eens meer foto´s van onszelf posten zodat we een beeld erbij hebben
zegt degene die nog nooit een foto gepost heeft hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |