quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef ranja het volgende:
Hm best veel die ik wel ken maar niet herkend had.
Had je voor Sleep wat anders ingevuld?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Damn toch echt nog wat gemist hoor pentagram, sleep. my bloody valentine en pet shop boys. Je had trouwens Air en The zombies al eerder in een RDP gestopttoch tof dat we gewonnen hebben, heel veel nummers klonken me bekend in de oren maarja ik ken gehenna dan ook vrij goed
verder wil ik vooral mijn zwemleraar bedanken zonder hem was ik allang verzopen
Hij dacht iets van Nana Mouskouriquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Had je voor Sleep wat anders ingevuld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proficiat Beetle/TCM !Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
> R&Pquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:18 schreef robdriessen het volgende:
Pa zou met net als vroeger weer met de riem slaan als hij dit wist.
Soundhound?? Gast, mijn pa heet gewoon Henk hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:10 schreef On het volgende:
19 Had ik nog wel kunnen raden. Maar ben wel tevreden over deze ronde. Bedankt Gehenna en gefeliciteerd aan het Bosbeetle/Trashcanman/Soundhound ensemble!
Nee sleep hadden we gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Had je voor Sleep wat anders ingevuld?
Hmm, die had ik echt niet mogen missen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee sleep hadden we gewoon helemaal niet.
O ja, bij dat fragment moest ik gelijk aan Turbonegro denken. Ik dacht dat je een cover van I Got Erection had gekozen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:06 schreef Gehenna het volgende:
ik had wel verwacht dat deze nog geraden zou worden:
dacht dat ze bekender waren
ik ken ze alleen van naam, heb een cd van ze samen met Jeff Dahl en een paar nummers op een verzamelaar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:06 schreef Gehenna het volgende:
ik had wel verwacht dat deze nog geraden zou worden:
dacht dat ze bekender waren
er is een riffje daarvan idd bij 'I Got Erection' gebruikt, maar dat wist ik toen nog nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O ja, bij dat fragment moest ik gelijk aan Turbonegro denken. Ik dacht dat je een cover van I Got Erection had gekozen.
dat was bij deze:quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:22 schreef Blogman het volgende:
Was dat waar ik Elected van Alice Cooper had ?
dat waren er 2 van de 6 die ik wist, ookal vond ik de PetShopBoys wel erg lastigquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:08 schreef Gambolputty het volgende:
Robbie Williams + Pet Shop boys gemist, geen schande vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |