Dit zou zomaar waar kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:11 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Nee niet waar, lijkt me eerder dat hij niet over zijn eerste liefde echt is heen gekomen en zichzelf niet toestaat om weer op die manier verliefd te worden.
(Naar mijn mening tenminste)
Als je ouder bent, vraag je dan ook; "Wil je verkering met mij?"quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:04 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, ik ben wel vaker heel erg verliefd geweest. Zelfs op "oudere" leeftijd.
Nee, ik wacht netjes tot ik gevraagd wordquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je ouder bent, vraag je dan ook; "Wil je verkering met mij?"
Maar als hij niet wat dat je een beetje verliefd op hem bent, gooi je dan ook briefjes naar hem en schrijf je hartjes in je agenda?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik wacht netjes tot ik gevraagd wordIk ben bang voor afwijzing.
Dit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:03 schreef AgLarrr het volgende:
Hmmm, niet helemaal eens. Ik word wel anders verliefd, of misschien beter gezegd: ik beleef de liefde heel anders. Dat komt misschien omdat ik ouder en wijzer ben, maar ook omdat ik veel dingen al eens heb meegemaakt. Ik laat mezelf niet meer zo snel van mijn stuk brengen, vind heel veel dingen minder spannend en heel andere dingen belangrijk.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar als hij niet wat dat je een beetje verliefd op hem bent, gooi je dan ook briefjes naar hem en schrijf je hartjes in je agenda?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |