Dit zou zomaar waar kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:11 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Nee niet waar, lijkt me eerder dat hij niet over zijn eerste liefde echt is heen gekomen en zichzelf niet toestaat om weer op die manier verliefd te worden.
(Naar mijn mening tenminste)
Als je ouder bent, vraag je dan ook; "Wil je verkering met mij?"quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:04 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, ik ben wel vaker heel erg verliefd geweest. Zelfs op "oudere" leeftijd.
Nee, ik wacht netjes tot ik gevraagd wordquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je ouder bent, vraag je dan ook; "Wil je verkering met mij?"
Maar als hij niet wat dat je een beetje verliefd op hem bent, gooi je dan ook briefjes naar hem en schrijf je hartjes in je agenda?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik wacht netjes tot ik gevraagd wordIk ben bang voor afwijzing.
Dit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:03 schreef AgLarrr het volgende:
Hmmm, niet helemaal eens. Ik word wel anders verliefd, of misschien beter gezegd: ik beleef de liefde heel anders. Dat komt misschien omdat ik ouder en wijzer ben, maar ook omdat ik veel dingen al eens heb meegemaakt. Ik laat mezelf niet meer zo snel van mijn stuk brengen, vind heel veel dingen minder spannend en heel andere dingen belangrijk.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar als hij niet wat dat je een beetje verliefd op hem bent, gooi je dan ook briefjes naar hem en schrijf je hartjes in je agenda?
als je zélf de definitie kunt stellen van wàt dan die 'echte verliefdheid' is, kun je ook zélf bepalen of de stelling klopt of niet...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:01 schreef Mr.Grant het volgende:
Daarom vraag ik me nu dan ook af, zou de beste man gelijk hebben, word je maar één keer in je leven écht verliefd? Wat denken jullie?
Hier ben ik het mee eens. Al zou het best kunnen dat er altijd een verliefdheid heviger is dan voorgaande verliefdheden, maar dat betekent niet dat niets dat meer zou kunnen evenaren of overtreffen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:11 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Nee niet waar, lijkt me eerder dat hij niet over zijn eerste liefde echt is heen gekomen en zichzelf niet toestaat om weer op die manier verliefd te worden.
(Naar mijn mening tenminste)
Neeheur, er is een stofje in je hersens die ervoor zorgt dat je dat voelt iets met erosadrenaline oid.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:01 schreef Mr.Grant het volgende:
Had het laatst met een vriend over het immer fascinerende onderwerp van de liefde, en hij kwam op de proppen met de bewering dat échte, ongeremde, vlinders-in-de-buik-roze-wolk-zevende-hemel-verliefdheid je maar één keer overkomt. Daarna ben je ouder, wijzer en vooral realistischer omdat je weet dat helaas maar al te vaak aan een geweldige relatie ook weer een einde komt.
Ik zit op dit moment op een punt in mijn leven waarop dit onderwerp een belangrijke rol speelt. Half jaar geleden is m'n eerste lange, serieuze relatie uitgegaan (twee jaar), met een meisje waar ik heel veel van heb gehouden, en ook erg verliefd op ben geweest. Nu ben ik uiteraard van de geneugten van het studentenleven aan het profiteren, waarbij ik met een aantal zeer leuke dames heb gedate. Dezelfde gevoelens als die ik voor mijn ex had, zijn tot dusver echter achterwege gebleven.
Daarom vraag ik me nu dan ook af, zou de beste man gelijk hebben, word je maar één keer in je leven écht verliefd? Wat denken jullie?
aww schattigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:45 schreef EwoutvanLeeuwen het volgende:
Het klopt mijns inziens wel dat er iets lijkt te veranderen zodra je een lange relatie achter de rug hebt. Ook ik heb genoeg vrouwen ontmoet toen ik weer single was. Maar op een één of andere manier boeiden ze me onvoldoende of vond ik niet dat ze bij me pasten. Op een gegeven moment begon ik me echt zorgen te maken of ik ooit wel weer verliefd zou kunnen worden. Want ook ik leek een van die enorm kieskeurige singles te zijn geworden. Er wordt dan wel eens geroepen dat je dan je eisen bij moet stellen en minder nauw zou moeten gaan kijken. Ik ben het daar absoluut niet mee eens en heb dat dan dus ook nooit gedaan. En maar goed ook. Want onlangs stond ik oog in oog met haar. De vrouw waar ik onbewust naar op zoek ben geweest. Bij haar voelde ik vanaf het eerste moment: "dit klopt'. Zij is van mij. Ik heb aan den lijve ondervonden dat je wel degelijk weer echt verliefd kan worden met alles erop en eraan. Mijn advies luidt dan ook. Gewoon vrouwen blijven ontmoeten en daten en geniet er vooral van. Dan loop je de ware zondermeer een keer tegen het lijf.
Dit! Ook zo gemaakt. En ben nu ontzettend in la-la-la love!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:45 schreef EwoutvanLeeuwen het volgende:
Het klopt mijns inziens wel dat er iets lijkt te veranderen zodra je een lange relatie achter de rug hebt. Ook ik heb genoeg vrouwen ontmoet toen ik weer single was. Maar op een één of andere manier boeiden ze me onvoldoende of vond ik niet dat ze bij me pasten. Op een gegeven moment begon ik me echt zorgen te maken of ik ooit wel weer verliefd zou kunnen worden. Want ook ik leek een van die enorm kieskeurige singles te zijn geworden. Er wordt dan wel eens geroepen dat je dan je eisen bij moet stellen en minder nauw zou moeten gaan kijken. Ik ben het daar absoluut niet mee eens en heb dat dan dus ook nooit gedaan. En maar goed ook. Want onlangs stond ik oog in oog met haar. De vrouw waar ik onbewust naar op zoek ben geweest. Bij haar voelde ik vanaf het eerste moment: "dit klopt'. Zij is van mij. Ik heb aan den lijve ondervonden dat je wel degelijk weer echt verliefd kan worden met alles erop en eraan. Mijn advies luidt dan ook. Gewoon vrouwen blijven ontmoeten en daten en geniet er vooral van. Dan loop je de ware zondermeer een keer tegen het lijf.
Die 1e keer enorm op je bek gaan is gelukkig ook iets eenmaligs. Daar trap je geen 2e keer in.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:40 schreef Leandra het volgende:
Ook als je ouder bent kun je nog vlinders-in-je-buik hoteldebotel verliefd raken, alleen die eerste keer als je puber bent dan denk je dat je nooit nooit nooit meer zo verliefd kunt zijn.
Maar dat is waarschijnlijk omdat die eerste keer zo overweldigend is.
Nee, das waar, aan de andere kant ben je er als puber ook echt van overtuigd dat de wereld opgehouden is met draaien als je eerste echte verkering uitgaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die 1e keer enorm op je bek gaan is gelukkig ook iets eenmaligs. Daar trap je geen 2e keer in.
Herkenbaar dit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:45 schreef EwoutvanLeeuwen het volgende:
Leuk verhaalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:45 schreef EwoutvanLeeuwen het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:03 schreef nattermann het volgende:
Oneens.
Verliefd kun je vaker worden, je eerste liefde vergeet je nooit meer.
Daarover ging n andere topic ook al.quote:
Maar je vergeet je eerste liefde niet/nooit meerquote:Op zondag 17 juni 2012 14:31 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Daarover ging n andere topic ook al.
Dat is bij elk persoon anders.
Mijn eerste liefde verbleekt bij mijn huidige liefde.
Nu als ik eraan terug denk, was dat een lachertje. Natuurlijk was het in die tijd heel intens, maar achteraf gezien.......
Je vergeet mensen die een grote invloed in je leven hebben gehad of een lange tijd deel van je leven waren toch sowieso niet..?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:59 schreef 3Dino het volgende:
[..]
Maar je vergeet je eerste liefde niet/nooit meerSowieso hoeft de eerste niet de beste te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Nee idd als het goed is niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:29 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Je vergeet mensen die een grote invloed in je leven hebben gehad of een lange tijd deel van je leven waren toch sowieso niet..?
Voor Delft geldt de één-keer-verliefd regel niet, want alles wat je niet kan krijgen is lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:27 schreef Gregorius91 het volgende:
Dan heb ik de mijne verspild denk ik.
Denk soms nog steeds aan haar, ze is al vier jaar geleden naar het buitenland gevlucht
Iets met vissen en een zee.
Nee wacht.
Iets met Delft en vrouwen.
I'm so totally fucked.
Makes sense.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:29 schreef eleusis het volgende:
[..]
Voor Delft geldt de één-keer-verliefd regel niet, want alles wat je niet kan krijgen is lekker
Slecht nieuws ditquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:56 schreef DerekB het volgende:
Kalverliefde is prachtig, ben nooit meer zo verschrikkelijk verliefd geweest als toen.
Ben daarna nooit meer verliefd geweest (ben nu 45.....)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |