abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112773600
Had het laatst met een vriend over het immer fascinerende onderwerp van de liefde, en hij kwam op de proppen met de bewering dat échte, ongeremde, vlinders-in-de-buik-roze-wolk-zevende-hemel-verliefdheid je maar één keer overkomt. Daarna ben je ouder, wijzer en vooral realistischer omdat je weet dat helaas maar al te vaak aan een geweldige relatie ook weer een einde komt.

Ik zit op dit moment op een punt in mijn leven waarop dit onderwerp een belangrijke rol speelt. Half jaar geleden is m'n eerste lange, serieuze relatie uitgegaan (twee jaar), met een meisje waar ik heel veel van heb gehouden, en ook erg verliefd op ben geweest. Nu ben ik uiteraard van de geneugten van het studentenleven aan het profiteren, waarbij ik met een aantal zeer leuke dames heb gedate. Dezelfde gevoelens als die ik voor mijn ex had, zijn tot dusver echter achterwege gebleven.

Daarom vraag ik me nu dan ook af, zou de beste man gelijk hebben, word je maar één keer in je leven écht verliefd? Wat denken jullie?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 02:11:07 #2
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_112773704
Nee niet waar, lijkt me eerder dat hij niet over zijn eerste liefde echt is heen gekomen en zichzelf niet toestaat om weer op die manier verliefd te worden.

(Naar mijn mening tenminste)
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
  dinsdag 12 juni 2012 @ 02:15:22 #3
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_112773746
Dat ben ik niet helemaal met jouw vriend eens.

Goed, zo heel vaak wordt je niet verliefd (tenzij je verliefd blijft worden op onbeantwoorde liefdes).

Maar je kunt vaker verliefd worden, het wordt alleen wel minder wanneer je ouder wordt... maar ook dan kan het alsnog ineens toeslaan.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 02:17:55 #4
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_112773770
Oneens met je vriend. Wellicht is het voor hem de waarheid, maar dat hoeft niet te zeggen dat het dat voor jou ook is.

Meerdere relaties gehad, bij een aantal daarvan ECHT verliefd geweest. Nu ook wel een beetje op het punt waarop jij zegt te zijn, maar ik weet dat die échte verliefdheid voor iemand vanzelf wel weer komt. Geduld.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 03:03:29 #5
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_112773991
Oneens.

Verliefd kun je vaker worden, je eerste liefde vergeet je nooit meer.
Tics van je petten.
pi_112773996
Ik hoop het niet zeg. Dan zou ik mijn verliefdheidshoogtepunt al met 17 gehad hebben :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 02:11 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Nee niet waar, lijkt me eerder dat hij niet over zijn eerste liefde echt is heen gekomen en zichzelf niet toestaat om weer op die manier verliefd te worden.

Dit zou zomaar waar kunnen zijn :+
I'm not a sinner.
pi_112774012
Je vriend bedoelt denk ik dat je eerste echte liefde wel het beste aanvoelt, alles wat daarna komt is in mijn ogen toch niet hetzelfde als de eerste keer.
pi_112774289
Nee dat is niet zo, bij in ieder geval niet.
As je de bal nie hep kejje ook nie score, da's logisch natuurluk
pi_112774402
Tuurlijk word je vaker verliefd :P
Maar denk wel dat kalverliefde toch wel het meeste leuke liefde is, die kan je niet vervangen of makkelijk vergeten.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 07:31:28 #10
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_112774595
Onzin, hangt helemaal van de persoon af en hoe hij/zij zichzelf remt.
De eerste keer is alles nieuw natuurlijk en is het een nog grotere verrassing, waardoor het misschien zo kan lijken.
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
  dinsdag 12 juni 2012 @ 08:03:13 #11
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_112774872
Hmmm, niet helemaal eens. Ik word wel anders verliefd, of misschien beter gezegd: ik beleef de liefde heel anders. Dat komt misschien omdat ik ouder en wijzer ben, maar ook omdat ik veel dingen al eens heb meegemaakt. Ik laat mezelf niet meer zo snel van mijn stuk brengen, vind heel veel dingen minder spannend en heel andere dingen belangrijk.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 08:04:55 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_112774888
Nee hoor, ik ben wel vaker heel erg verliefd geweest. Zelfs op "oudere" leeftijd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 12 juni 2012 @ 08:17:01 #13
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_112775038
Nee, ik ben toen ik op de middelbare school zat verliefd geworden en ik merk dat ik het nog steeds kan. Maar inderdaad zoals hier eerder al gezegd wordt, moet je dan wel echt over je eedere verliefdheid heen zijn!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_112775156
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:04 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, ik ben wel vaker heel erg verliefd geweest. Zelfs op "oudere" leeftijd.
Als je ouder bent, vraag je dan ook; "Wil je verkering met mij?"
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 08:30:23 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_112775174
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:29 schreef Dimens het volgende:

[..]

Als je ouder bent, vraag je dan ook; "Wil je verkering met mij?"
Nee, ik wacht netjes tot ik gevraagd word ;) Ik ben bang voor afwijzing.
niet zo tof doen
  dinsdag 12 juni 2012 @ 08:30:58 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112775180
Wat een eensgezindheid hier, dat maak je niet vaak mee :P
pi_112775185
Waar
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_112775269
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee, ik wacht netjes tot ik gevraagd word ;) Ik ben bang voor afwijzing.
Maar als hij niet wat dat je een beetje verliefd op hem bent, gooi je dan ook briefjes naar hem en schrijf je hartjes in je agenda?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 08:40:39 #19
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_112775334
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:03 schreef AgLarrr het volgende:
Hmmm, niet helemaal eens. Ik word wel anders verliefd, of misschien beter gezegd: ik beleef de liefde heel anders. Dat komt misschien omdat ik ouder en wijzer ben, maar ook omdat ik veel dingen al eens heb meegemaakt. Ik laat mezelf niet meer zo snel van mijn stuk brengen, vind heel veel dingen minder spannend en heel andere dingen belangrijk.
Dit.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 08:42:13 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_112775367
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:36 schreef Dimens het volgende:

[..]

Maar als hij niet wat dat je een beetje verliefd op hem bent, gooi je dan ook briefjes naar hem en schrijf je hartjes in je agenda?
_O- Nee dat doe ik niet, ik lijd in stilte.
niet zo tof doen
pi_112775387
Eens (per 5 jaar gemiddeld) ben ik echt verliefd
pi_112775645
Oneens, momenteel tot over mijn oren verliefd (en het is wederzijds, gelukkig) en dat heb ik toch echt wel eens eerder meegemaakt. Toen was het wel minder heftig, naar mijn idee. Hoe dan ook, verliefd is verliefd, en ik ben het nu.
pi_112775793
Hoop niet dat dit zo is, want de enige keer dat ik zeeeeer hevig verliefd ben geweest was op een klootzak. Ik ben wel veel realistischer en nuchterder nu. Dat vind ik soms wel jammer, soms kan naïviteit het leven zoveel leuker maken. :p
  dinsdag 12 juni 2012 @ 09:12:15 #24
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_112775927
Ben ik de enigste die de klaverliefde minder leuk vind, dan mijn huidige verliefdheid?
Het is wel totaal anders..
Maar in het begin van mijn relatie was ik ook blindverliefd, maar het was 10x zo anders en sterker dan mijn kalverliefde.

(Misschien komt dit ook doordat mijn 'eerste'-liefde me diep teleurgesteld had, dat ik er snel overheen ben gekomen).

Maar wat ik nu voel is echte liefde en ik zou het nooit willen ruilen met het gevoel die ik had bij mijn kalverliefde! :D
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
  dinsdag 12 juni 2012 @ 09:12:25 #25
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_112775934
Blijkbaar is dat niet zo.

Hoewel mijn eerste verliefdheid wel heel erg lang duurde en heftig was.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 09:19:59 #26
33189 RM-rf
1/998001
pi_112776078
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 02:01 schreef Mr.Grant het volgende:

Daarom vraag ik me nu dan ook af, zou de beste man gelijk hebben, word je maar één keer in je leven écht verliefd? Wat denken jullie?
als je zélf de definitie kunt stellen van wàt dan die 'echte verliefdheid' is, kun je ook zélf bepalen of de stelling klopt of niet...
natuurlijk kan je van jezelf stellen dat die éne super-verliefdheid dé 'Liefde van je leven' was, en niemand die dat dan zomaar kan ontkennen.

Voor mezelf vind ik het een beetje romantisch gezwemel, maar ook dat kan ik enkel voor mezelf bepalen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_112776129
Als je je verliefdheid wil remmen vanwege angst voor hoe het in het verleden gegaan is dan zal ie lijkt me minder sterk zijn, en ook minder plezierig aangezien je je aan het verzetten bent tegen iets wat over het algemeen altijd frustratie/stress als gevolg heeft ;)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_112778349
Nee jouw vriend heeft het wel mis denk ik TS. De eerste keer is natuurlijk best overweldigend, maar als je daarna echt jouw soulmate tegenkomt verbleekt de eerste keer er echt bij.
hi there good people
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:44:39 #29
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_112782877
Ik heb het al 2 keer gehad (en verder nog wel een aantal keer in duidelijk mindere mate)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_112784738
Dat dacht ik ook nadat mijn eerste lange serieuze relatie op de klippen was gelopen. And man I was wrong. *;
pi_112787425
Het klopt mijns inziens wel dat er iets lijkt te veranderen zodra je een lange relatie achter de rug hebt. Ook ik heb genoeg vrouwen ontmoet toen ik weer single was. Maar op een één of andere manier boeiden ze me onvoldoende of vond ik niet dat ze bij me pasten. Op een gegeven moment begon ik me echt zorgen te maken of ik ooit wel weer verliefd zou kunnen worden. Want ook ik leek een van die enorm kieskeurige singles te zijn geworden. Er wordt dan wel eens geroepen dat je dan je eisen bij moet stellen en minder nauw zou moeten gaan kijken. Ik ben het daar absoluut niet mee eens en heb dat dan dus ook nooit gedaan. En maar goed ook. Want onlangs stond ik oog in oog met haar. De vrouw waar ik onbewust naar op zoek ben geweest. Bij haar voelde ik vanaf het eerste moment: "dit klopt'. Zij is van mij. Ik heb aan den lijve ondervonden dat je wel degelijk weer echt verliefd kan worden met alles erop en eraan. Mijn advies luidt dan ook. Gewoon vrouwen blijven ontmoeten en daten en geniet er vooral van. Dan loop je de ware zondermeer een keer tegen het lijf.
pi_112788114
Wat een ongekende eensgezindheid in dit topic :p maar het bevestigt toch wel wat ik al een beetje dacht, dat het allemaal niet zo zwart-wit kan zijn als die vriend denkt.
pi_112788226
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 02:11 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

Hier ben ik het mee eens. Al zou het best kunnen dat er altijd een verliefdheid heviger is dan voorgaande verliefdheden, maar dat betekent niet dat niets dat meer zou kunnen evenaren of overtreffen.
pi_112789526
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 02:01 schreef Mr.Grant het volgende:
Had het laatst met een vriend over het immer fascinerende onderwerp van de liefde, en hij kwam op de proppen met de bewering dat échte, ongeremde, vlinders-in-de-buik-roze-wolk-zevende-hemel-verliefdheid je maar één keer overkomt. Daarna ben je ouder, wijzer en vooral realistischer omdat je weet dat helaas maar al te vaak aan een geweldige relatie ook weer een einde komt.

Ik zit op dit moment op een punt in mijn leven waarop dit onderwerp een belangrijke rol speelt. Half jaar geleden is m'n eerste lange, serieuze relatie uitgegaan (twee jaar), met een meisje waar ik heel veel van heb gehouden, en ook erg verliefd op ben geweest. Nu ben ik uiteraard van de geneugten van het studentenleven aan het profiteren, waarbij ik met een aantal zeer leuke dames heb gedate. Dezelfde gevoelens als die ik voor mijn ex had, zijn tot dusver echter achterwege gebleven.

Neeheur, er is een stofje in je hersens die ervoor zorgt dat je dat voelt iets met erosadrenaline oid.
maar iig dat stofje kan steeds opnieuw worden aangemaakt
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
pi_112793801
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:45 schreef EwoutvanLeeuwen het volgende:
Het klopt mijns inziens wel dat er iets lijkt te veranderen zodra je een lange relatie achter de rug hebt. Ook ik heb genoeg vrouwen ontmoet toen ik weer single was. Maar op een één of andere manier boeiden ze me onvoldoende of vond ik niet dat ze bij me pasten. Op een gegeven moment begon ik me echt zorgen te maken of ik ooit wel weer verliefd zou kunnen worden. Want ook ik leek een van die enorm kieskeurige singles te zijn geworden. Er wordt dan wel eens geroepen dat je dan je eisen bij moet stellen en minder nauw zou moeten gaan kijken. Ik ben het daar absoluut niet mee eens en heb dat dan dus ook nooit gedaan. En maar goed ook. Want onlangs stond ik oog in oog met haar. De vrouw waar ik onbewust naar op zoek ben geweest. Bij haar voelde ik vanaf het eerste moment: "dit klopt'. Zij is van mij. Ik heb aan den lijve ondervonden dat je wel degelijk weer echt verliefd kan worden met alles erop en eraan. Mijn advies luidt dan ook. Gewoon vrouwen blijven ontmoeten en daten en geniet er vooral van. Dan loop je de ware zondermeer een keer tegen het lijf.
aww schattig O+
pi_112915978
quote:
Dit! Ook zo gemaakt. En ben nu ontzettend in la-la-la love!
pi_112915999
Nee. Er zijn zoveel vrouwen waarmee je die klik kan hebben, dat wil je niet weten.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_112916039
Heb het met één vrouw gehad en ik zoek nog steeds (onbewust) naar haar evenbeeld. Alle vrouwen met dezelfde haren postuur of outfit als zij winden me op. Ik hoop dat ik ooit weer verliefd word...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_112917955
Ik weet (nog) niet of hij gelijk heeft. Ik ben in mijn leven 1x vreselijk verliefd geweest,
maar gezien dat leven nog maar 22 jaar duurt kan het best zo wezen dat
ik het nog een keer zo te pakken krijg. (mag het hopen want met nr 1 komt
het nooit meer goed..)
And then the one day you find, ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
pi_112918771
Bij mij wel! Ik ben maar 1 keer verliefd geworden en heb hem nooit laten gaan!
...
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:34:41 #41
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_112925859
In mijn eerdere reacties zei ik dat je vaker 'echt' verliefd kan worden.
Vandaag realiseerde ik me dat ik voor mijn huidige vriend ook ectht verliefd was, maar toen zat ik in n totaal andere leeftijdsfase en mijn verliefdheid was maar tot n bepaalde hoogte (omdat ik nog maar 14 was).

Mijn huidige vriend kan ik als mijn echte liefde bestempelen en de jongen hiervoor was een verliefdheid (kalverliefde).
Maar de liefde die ik voel voor mijn vriend, de ervaring van verliefdheid zal ik nooit meer bij n ander kunnen voelen.
Het zou wel kunnen dat ik weer verliefd word, maar nooit op dezelfde manier.

Dus op de vraag of je maar 1 keer echt verliefd word, is het antwoord Nee, maar de verliefdheid zal wel een andere beleving zijn, dan dat je bij je echte liefde hebt/had.
RIP Rishi Chandrikasing
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:40:35 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112926162
Ook als je ouder bent kun je nog vlinders-in-je-buik hoteldebotel verliefd raken, alleen die eerste keer als je puber bent dan denk je dat je nooit nooit nooit meer zo verliefd kunt zijn.
Maar dat is waarschijnlijk omdat die eerste keer zo overweldigend is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_112926287
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:40 schreef Leandra het volgende:
Ook als je ouder bent kun je nog vlinders-in-je-buik hoteldebotel verliefd raken, alleen die eerste keer als je puber bent dan denk je dat je nooit nooit nooit meer zo verliefd kunt zijn.
Maar dat is waarschijnlijk omdat die eerste keer zo overweldigend is.
Die 1e keer enorm op je bek gaan is gelukkig ook iets eenmaligs. Daar trap je geen 2e keer in.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:57:51 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112929485
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die 1e keer enorm op je bek gaan is gelukkig ook iets eenmaligs. Daar trap je geen 2e keer in.
Nee, das waar, aan de andere kant ben je er als puber ook echt van overtuigd dat de wereld opgehouden is met draaien als je eerste echte verkering uitgaat.
Later weet je dat er wel weer een nieuwe liefde komt en lach je om je puberleed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_112930213
quote:
Herkenbaar dit.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:25:12 #46
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_112939087
Na meerdere relaties weet je beter wat je wilt dus wordt je minder snel verliefd (imo). En je hebt ook verliefd en verliefd. Je kan gevoelens ontwikkelen omdat je geprikkeld wordt door de ander of je kan echt al langere tijd op iemand verliefd zijn en er dan pas voor uit durven komen. Ik denk dat het laatste vaak gebeurd als je jong bent. De aanloop is dan heel erg lang, dus in je herinnering was dat veel intenser dan wat je nu misschien meemaakt.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 21:31:57 #47
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_112947290
quote:
Leuk verhaal :)
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_112947556
Merk bij mezelf dat het voornamelijk leeftijdsgebonden is. Vroeger werd ik tijdens mijn vroegere jeugd en puberteit om de haverklap verliefd, maar naarmate ik ouder werd, werd ik ook een stuk rationeler en ervaar ik helemaal niet meer wat ik eerst had. Sta er nu vooral nuchter in.
pi_113001132
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 03:03 schreef nattermann het volgende:
Oneens.

Verliefd kun je vaker worden, je eerste liefde vergeet je nooit meer.
  zondag 17 juni 2012 @ 14:31:14 #50
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113003629
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:34 schreef 3Dino het volgende:

[..]

Daarover ging n andere topic ook al.
Dat is bij elk persoon anders.

Mijn eerste liefde verbleekt bij mijn huidige liefde.
Nu als ik eraan terug denk, was dat een lachertje. Natuurlijk was het in die tijd heel intens, maar achteraf gezien.......
RIP Rishi Chandrikasing
pi_113007113
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:31 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Daarover ging n andere topic ook al.
Dat is bij elk persoon anders.

Mijn eerste liefde verbleekt bij mijn huidige liefde.
Nu als ik eraan terug denk, was dat een lachertje. Natuurlijk was het in die tijd heel intens, maar achteraf gezien.......
Maar je vergeet je eerste liefde niet/nooit meer ;) Sowieso hoeft de eerste niet de beste te zijn.
  zondag 17 juni 2012 @ 16:29:12 #52
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113008169
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 15:59 schreef 3Dino het volgende:

[..]

Maar je vergeet je eerste liefde niet/nooit meer ;) Sowieso hoeft de eerste niet de beste te zijn.
Je vergeet mensen die een grote invloed in je leven hebben gehad of een lange tijd deel van je leven waren toch sowieso niet..?
RIP Rishi Chandrikasing
pi_113008721
Ik hoop het toch niet ;) Kan niet wachten tot ik weer eens niet meer na kan denken :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
pi_113012054
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:29 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Je vergeet mensen die een grote invloed in je leven hebben gehad of een lange tijd deel van je leven waren toch sowieso niet..?
Nee idd als het goed is niet.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 11:27:40 #55
249736 Gregorius91
Beroepsautist
pi_113090441
Dan heb ik de mijne verspild denk ik.
Denk soms nog steeds aan haar, ze is al vier jaar geleden naar het buitenland gevlucht :')
Iets met vissen en een zee.
Nee wacht.
Iets met Delft en vrouwen.
I'm so totally fucked.
Bevat carboxyldifluoridepropanylacetaat wat vast wel goed is voor iets in je lichaam en daarnaast kankerverwekkend. Niet geschikt voor carboxyldifluoridepropanylacetaatgevoelige personen.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 11:29:31 #56
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_113090498
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:27 schreef Gregorius91 het volgende:
Dan heb ik de mijne verspild denk ik.
Denk soms nog steeds aan haar, ze is al vier jaar geleden naar het buitenland gevlucht :')
Iets met vissen en een zee.
Nee wacht.
Iets met Delft en vrouwen.
I'm so totally fucked.
Voor Delft geldt de één-keer-verliefd regel niet, want alles wat je niet kan krijgen is lekker _O_
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_113091403
Kalverliefde is prachtig, ben nooit meer zo verschrikkelijk verliefd geweest als toen.
Ben daarna nooit meer verliefd geweest (ben nu 45.....)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 12:34:23 #58
249736 Gregorius91
Beroepsautist
pi_113092726
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:29 schreef eleusis het volgende:

[..]

Voor Delft geldt de één-keer-verliefd regel niet, want alles wat je niet kan krijgen is lekker _O_
Makes sense.
En nu ik eraan denk, ik kan natuurlijk juist helemaal niet "totally fucked" zijn op deze manier.

[/unfunny]
Bevat carboxyldifluoridepropanylacetaat wat vast wel goed is voor iets in je lichaam en daarnaast kankerverwekkend. Niet geschikt voor carboxyldifluoridepropanylacetaatgevoelige personen.
  woensdag 20 juni 2012 @ 01:43:02 #59
375203 Leia_Organa
Bloedheet en apestoned.
pi_113128333
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:56 schreef DerekB het volgende:
Kalverliefde is prachtig, ben nooit meer zo verschrikkelijk verliefd geweest als toen.
Ben daarna nooit meer verliefd geweest (ben nu 45.....)
Slecht nieuws dit :P
AK-47. The very best there is. When you absolutely, positively got to kill every motherfucker in the room, accept no substitutes.
Dit: http://soundcloud.com/badb-3
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:08:23 #60
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_113132637
voor mij persoonlijk is het niet zo. De eerste liefde was wel anders dan wat volgde maar ik kan nog altijd verschrikkelijk verliefd worden :)
Minds are like parachutes, they work best when open!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')