Doe ik met je/jullie meequote:
sweet dreams Cquote:
Ik ga eens op zoek voor je in het bejaardentehuis, gerontofiel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
Mja, kvind iemand sowieso niet ''oud'' als ik er een kunstje op zou kunnen doen
Mijn oma is maar 37 geworden.....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:13 schreef Aleandra het volgende:
Ach ja wat is oud?? Den duvel is oud zei mijn ouwe omaatje altijd.
Maar die was bijna honderd en das toch wel echt oud hoor kingtoppie.
Emotioneel gezien, niet praktischquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga eens op zoek voor je in het bejaardentehuis, gerontofiel.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga eens op zoek voor je in het bejaardentehuis, gerontofiel.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:58 schreef sacha het volgende:
Ik heb een man een zoon en een hond
Ze doen soms gek maar dat is gezond
Ze maken soms vlekken ja dat heb je al gauw
Ik doe mijn was met nieuwe Dixan mevrouw
Ah pi pa pa pa pa pa pa paaauw
http://adviz.nl/nl/object/52984/
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:38 schreef sacha het volgende:
ik heb geen dochter, hoe kom je daar nou weer bij?![]()
ik heb een man, een zoon, 2 honden, een poes, een konijn, een cavia en een boom in de voortuin
Daar zie je niks van op een scan, dus wees niet bevreesd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Nee ik weet het weer ! Aleandra had een dochter![]()
Ik haal alles doorelkaar
en van die 2 honden, een poes, een konijn, een cavia en een boom in de voortuin heb je
niks verteld![]()
als ze bij mij ooit nog eens een hersenscan maken zit ik in no time in dat witte kamertje
eg welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
en van die 2 honden, een poes, een konijn, een cavia en een boom in de voortuin heb je
niks verteld![]()
Yups. Tegen Tsjechië.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Straks om 6 uur is toch voetbal met Griekenland weer toch, of niet?
Ahquote:
Zijn leuk jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
AhIk zit klaar met een Biertje
![]()
kiek dan
[ afbeelding ]
Ik doe nooit mee aan rage's maar dit zijn gewoon Pop Art glazen![]()
Ik heb er al 2, morgen nog 2 halen
[Poule A: 12 juni] Griekenland - Tsjechië #1quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
er is nog geen topic geloof ik
Dat is er echt 1 uit een doosjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
AhIk zit klaar met een Biertje
![]()
kiek dan
[ afbeelding ]
Ik doe nooit mee aan rage's maar dit zijn gewoon Pop Art glazen![]()
Ik heb er al 2, morgen nog 2 halen
Ah, Dank !!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
[Poule A: 12 juni] Griekenland - Tsjechië #1
Denk dat Fann dat zelf ook wel weetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:12 schreef sig000 het volgende:
Pas wel een beetje op met die Duvels, da's straf spul.
best zwaar Bier jahquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:12 schreef sig000 het volgende:
Pas wel een beetje op met die Duvels, da's straf spul.
Dit is de eerste keer dat ik dat spul drinkquote:
Owjee.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
best zwaar Bier jah
[..]
Dit is de eerste keer dat ik dat spul drinkik wilde de glazen
rare wedstrijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:43 schreef golfer het volgende:
Wat een Grieks drama maken ze er van die Grieken.
Aanstellen, rollebollen schreeuwen en schoppen. Zou ze sieren als ze nou gewoon gingen voetballen.
Keeper zag het ook al niet meer zitten en liet zich zogenaamd met blessure vervangen.
Je moet het drap er ook niet uitschenken ....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
rare wedstrijd![]()
en dat Bier is vies
Het smaakt naar ouwe sokkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet het drap er ook niet uitschenken ....
Maar de glazen hou je natuurlijk welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het smaakt naar ouwe sokken![]()
ik geef het wel aan mijn broertje die zuipt alles
quote:
hahaha en het bier weer naar je broertje ...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja die welen ik koop er toch nog 2 bij
Nah, gedragen sokken dan, die kom k wel eens tegenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:51 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Die eet jij regelmatig, zodat je weet hoe die smaken?
Ja hij blij ik blijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha en het bier weer naar je broertje ...
En die proef jij dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah, gedragen sokken dan, die kom k wel eens tegen
Ze kunnen het serieus zien aan het waterverbruik wanneer het pauze is bij wedstrijden van het nederlandse elftalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik zal maar effe plaspauze houwe voordat het weer begint
Dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze kunnen het serieus zien aan het waterverbruik wanneer het pauze is bij wedstrijden van het nederlandse elftal
Zeker leukquote:
Ze zijn ook heel sterk niet van dat enge dunne glasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker leukIk ga van het weekend ook maar even kijken bij de Gall&Gall want dat is wel mijn smaak ook, die glazen dan, niet dat bier, dat bier vind ik vies.
Al weet ik niet waar ik die glazen moet laten... ik heb er al zo veel
Ik pleur wel een paar andere glazen uit mijn kassiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:19 schreef chufi het volgende:
Altijd verleidelijk dat soort glazen... Heb ook een paar Duvel glazen staan, maar ze nemen wel vet veel plek in en zijn niet te stapelen...
Ik weet niet precies wat het betekent hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:25 schreef sacha het volgende:
zit even hier te kijken
http://www.duvelcollection.com/DuvelSite_nl.html
naar je glazen maar ik zie er alleen maar een soort wapen of afgeleide van de Duvel letter in![]()
of kijk ik niet goed
Zo te zien ook best geschikt voor een flink glas wijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zijn ook heel sterk niet van dat enge dunne glas![]()
Ik drink nu tonic met Citroen maar dat smaakt ook prima uit zo'n glas, lekker groot ook
Daar past volgens mij een halve fles in !quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te zien ook best geschikt voor een flink glas wijn
Geschikt dusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar past volgens mij een halve fles in !
Wijnlkellk Duveltjesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te zien ook best geschikt voor een flink glas wijn
Hij blijft hangenquote:
Ook alquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij blijft hangen![]()
en ik was ik slaap gevallen
rustig... trusten allen die nog wakker zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:59 schreef Karzai het volgende:
Zo weer een dag overleefd, hoe is het hier?
Trustenquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
rustig... trusten allen die nog wakker zijn
Griekenland aan de kant en Rusland viel me tegen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:35 schreef Aleandra het volgende:
Net thuis van mij werk. Moet nog effe uitstuiteren hoor.
Maar geen wedstrijd gezien.
Heb je daar vaker last vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:07 schreef sig000 het volgende:
Als ik niet kijk dan gaat het vaak beter.
Een roos in je reet lijkt me pas schattig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind een bloempje in je haar wel schattig... Ik zie het wel vaker bij blondinnes dan brunettes volgens mij.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een roos in je reet lijkt me pas schattig.
Wat moet ik van deze reactie denken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een roos in je reet lijkt me pas schattig.
Wil je liever een veer?quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat moet ik van deze reactie denken?
quote:
Valt wel mee hoor. Is denk ik gewoon de oranjekoorts.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
Wat een geile knalpijpen zijn jullie allemaal wel niet eigenlijk. Wat is dat zo op de dinsdag avond?
Van +- .5 graden zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:37 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Is denk ik gewoon de oranjekoorts.
Knalpijpen associeer ik meer met lege blikjes, tierips en ductape.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
Wat een geile knalpijpen zijn jullie allemaal wel niet eigenlijk. Wat is dat zo op de dinsdag avond?
ductape en tierips????quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Knalpijpen associeer ik meer met lege blikjes, tierips en ductape.
Ik kruip ook zo in mn voorverwarmde bedjequote:Op woensdag 13 juni 2012 01:40 schreef kingtoppie het volgende:
Kga ff spelen alsof ik ga slapen, misschien doet mijn lichaam dan gezellig mee met het spel.
Hij had zn bril niet op.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:43 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Ik vat hem effe niet. Het wordt te laat denk ik
''ductape en tierips, tralalalala'' Klinkt minder...quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:43 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Ik vat hem effe niet. Het wordt te laat denk ik
Wij zouden een goed team vormen denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:45 schreef Bluezz het volgende:
En dat is soms best lastig in gesprekken met people die dat helemaal niet hebben
Wie kent er nu geen tierips? Die plastic dingen die je aantrekt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:43 schreef Bluezz het volgende:
Tierips, die ken ik dan weer niet [ afbeelding ]
Ja dat zal best maar toch niet met een uitlaat?quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar kun je echt waar hele creatieve dingen met doen.
Oooow plastic fantastic rip offs?quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wie kent er nu geen tierips? Die plastic dingen die je aantrekt.
Als iemand de moeite neemt straks morgenochtend ergens dit terug te lezen, dan snapt mss iemand het verbandquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:47 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Ja dat zal best maar toch niet met een uitlaat?
Dat smelt toch weg?
Of ben ik nu heel erg aan het miskleunen
ik zie hetquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als iemand de moeite neemt straks morgenochtend ergens dit terug te lezen, dan snapt mss iemand het verband
Nee is een autoband (Pirelli F1)quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:48 schreef sacha het volgende:
dat is helemaal geen cameralens in je usericon![]()
Ik ben het niet altijd met Van Marwijk eens maar integer is hij wel, of het verstandig was zijn schoonzoon aanvoerder te maken, nou nee.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:53 schreef sacha het volgende:
Van Marwijk is de schoonvader van Van Bommel
moet ik daar iets van denken?
Familie-verband?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:53 schreef sacha het volgende:
Kvind jantje smit maar een lul. Van marwijk vind ik wel tof.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef Leandra het volgende:
Over van Marwijk gesproken; elke keer als ik hem zie dan zie ik een oude versie van Jan Smit, ze hebben zelfs dezelfde mimiek.
Ik heb met geen van beiden een probleem, dus ik sta er neutraal tegenoverquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind jantje smit maar een lul. Van marwijk vind ik wel tof.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb met geen van beiden een probleem, dus ik sta er neutraal tegenover
Gezinsverbandquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:53 schreef sacha het volgende:
Dat is me nog nooit opgevallen, w.s. omdat ik niet zo vaak/graag naar Smit kijkquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef Leandra het volgende:
Over van Marwijk gesproken; elke keer als ik hem zie dan zie ik een oude versie van Jan Smit, ze hebben zelfs dezelfde mimiek.
Hoezo?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:11 schreef chufi het volgende:
Wel oppassen hier, voor je het weet worden we naar MEN verbannen ...
Gelukkig maar en ondertussen staat Portugal op 1-0 hetgeen ook weer de mogelijkheden van Oranje bevorderen.. Ik heb alleen een Oranje shirt aan gedaan voor het gevoelquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:23 schreef Deisyy het volgende:
Om kwart voor 9 pas![]()
Ik was vanmorgen bij de bakker en zag van die vrolijke oranje gebakjes, maar was dwars en wilde niet mee doen met de hele oranje-hype. Maar daar kreeg ik toch wel een beetje spijt van, want het zou zomaar kunnen dat het ontbrekende oranje gebakje Oranje weerhoudt van scoren.
Dus om kwart voor 6 toch nog maar even naar de bakker gesjeesd, op natuurlijkJumbo ook niets oranjes meer voor bij de koffie, maar bij Lidl hadden ze nog van die kleine oranje tompoucen in de vriezer.
Dus aan mij zal het niet liggen
Alleen een oranje shirt en verder niets?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar en ondertussen staat Portugal op 1-0 hetgeen ook weer de mogelijkheden van Oranje bevorderen.. Ik heb alleen een Oranje shirt aan gedaan voor het gevoel
Daar begon ik wel mee, maar het werd toch te frisquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen een oranje shirt en verder niets?
Kijken ze niet terug dan ...quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:50 schreef golfer het volgende:
Mensen die voor de TV iets Oranjes gaan aantrekken.
nee, schoolreisjequote:Op woensdag 13 juni 2012 18:20 schreef chufi het volgende:
Wel erg rustig hier vandaag.... Zou er voetbal zijn of zo?
Nee, een zooitje boeken... dat wel...quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:20 schreef chufi het volgende:
Wel erg rustig hier vandaag.... Zou er voetbal zijn of zo?
Met overnachting zonder TV?quote:
Zo gaat lekkerquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, een zooitje boeken... dat wel...
* Mickeys pakt deeltje 3 er bij... blz 25 inmiddels.... deeltje 2 net uit
Dat zit er niet in.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:26 schreef sacha het volgende:
ik wil Klaas Jan in de basis, dan komt het wel goed
Geen idee nog. Heb er eigenlijk niet zoveel zin in. Twijfel nog of ik de oranjetag weer weg ga halen. Vind dat ze dat na die eerste wedstrijd eigenlijk niet meer waard zijn... inderdaad, zoals Belgie het verwoordde: Egolandquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Met overnachting zonder TV?
[..]
Zo gaat lekkeren ook niet kijken straks ..?
Heb ik ook al aan gedacht om die tag weg te halen , maar weet de link niet meer zo 1,2,3 en of het daar wel kan... Misschien even afwachten tot na de wedstrijd van vandaag ...quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geen idee nog. Heb er eigenlijk niet zoveel zin in. Twijfel nog of ik de oranjetag weer weg ga halen. Vind dat ze dat na die eerste wedstrijd eigenlijk niet meer waard zijn... inderdaad, zoals Belgie het verwoordde: Egoland
Nee. Van Persie staat gewoon weer in de spits en Huntelaar begint op de bank.quote:
Dus heeft Bart van Merwijk niet geluisterd naar de 15 miljoen assistent coachesquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Van Persie staat gewoon weer in de spits en Huntelaar begint op de bank.
Daarom ben ik al blij dat ik niet aan zo'n tagje ben begonnenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik ook al aan gedacht om die tag weg te halen , maar weet de link niet meer zo 1,2,3 en of het daar wel kan... Misschien even afwachten tot na de wedstrijd van vandaag ...
Dat was sowieso de opdracht. 2x winnen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:38 schreef chufi het volgende:
Den-Por 2-2 Nu moet Nederland gewoon winnen ...
Dat aanpassen van mn ava heb ik zelf gedaan, en ja ik overweeg om mn shirt weer uit te trekkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom ben ik al blij dat ik niet aan zo'n tagje ben begonnen![]()
En in je oranje shirt voor de tv vind ik net zo erg als je ava in oranje aan laten passen
Ja maar bij winst van Portugal (1-0 of zo) waren er zelfs nog mogelijkheden om door te gaan bij zeg 1-0 verlies tegen de Duitsers...quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was sowieso de opdracht. 2x winnen.
welles, waar een welles is, is een wetquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Van Persie staat gewoon weer in de spits en Huntelaar begint op de bank.
Ja dat natuurlijk wel ... gaat wel weer duiten met geld kosten .....quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:48 schreef golfer het volgende:
Laten we het maar gewoon in eigen hand houden en de volgende 5 wedstrijden winnen, dan kunnen we op 2 juli weer wat woonboten laten zinken.
Handen vol klauwenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat natuurlijk wel ... gaat wel weer duiten met geld kosten .....
Goeie daad of wou je van hun gezeur af zijn?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb een paar jochies ongelofelijk blij gemaakt bij AH met mijn voetbalplaatjes
Ik geef altijd die rotzooi wegquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Goeie daad of wou je van hun gezeur af zijn?
Ja ik ook meestal of laat het liggen .. Dan wordt het ook vanzelf mee gepikt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geef altijd die rotzooi weg
over 90 minuten lig je te slapen ....quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga languit op de bank legge
Tja... nu met die 0-2 is het echt over en uitquote:
Nee dat nog niet maar de kansen worden veel kleiner...quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja... nu met die 0-2 is het echt over en uit
ik kijk nu amper 5 minuten maar echt.... zouden ze wel weten dat het voetbal veld groter is dan alleen hun eigen helft? Van die egolanders bedoel ik danquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat nog niet maar de kansen worden veel kleiner...
Ja, want morgen kun je dan met 70% korting kopen... wel slimquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:35 schreef Deisyy het volgende:
En dan in de rust al die oranje reclames, terwijl we 0-2 achter staan
Ik koop niets van die meuk, oranje shirt is ook al verwisseldquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, want morgen kun je dan met 70% korting kopen... wel slim![]()
Nog een kleine kans nu .... Afhankelijk van Duitsland - Denemarken ... En Nederland natuurlijkquote:
Had m bij 0-1 al weggedaan. 5 minuten kijken was al voldoende dat ik dit elftal niet echt jofelnootjes vindquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Pfff, als je door moet naar de halve finale op uitslag van de andere landen in de poule.
Ik denk dat de oranje tags er wel af kunnen.
All back to normalquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Pfff, als je door moet naar de halve finale op uitslag van de andere landen in de poule.
Ik denk dat de oranje tags er wel af kunnen.
Het loopt niet idd, ik zie geen spirit.. Gelukkig keek ik zia BBC om dat slappe Nederlandse commentaar niet aan te hoeven horen..quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Had m bij 0-1 al weggedaan. 5 minuten kijken was al voldoende dat ik dit elftal niet echt jofelnootjes vind
Nou inderdaad, ik vond die commentator (Snoeks?) ook wel een sukkel ook.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Het loopt niet idd, ik zie geen spirit.. Gelukkig keek ik zia BBC om dat slappe Nederlandse commentaar niet aan te hoeven horen..
Maar wanneer gaan we BBQen ?
Oh kijk jij hebt nog een Oranje tagje ... Dat verklaart hetquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:17 schreef Karzai het volgende:
Dat was mooi kut, Nederland is een beetje in deze situatie beland
Dit weekend in ieder geval niet. de voorspellingen laten echt te wensen overquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Het loopt niet idd, ik zie geen spirit.. Gelukkig keek ik zia BBC om dat slappe Nederlandse commentaar niet aan te hoeven horen..
Maar wanneer gaan we BBQen ?
Kusjequote:Op woensdag 13 juni 2012 23:17 schreef Karzai het volgende:
Dat was mooi kut, Nederland is een beetje in deze situatie beland
Ik heb in ieder geval mn special ingredients binnen.. Maar goed wanneer welquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dit weekend in ieder geval niet. de voorspellingen laten echt te wensen over
Had ik nooit moeten doenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh kijk jij hebt nog een Oranje tagje ... Dat verklaart het
Wanneer de voorspellingen beter zijn. niet eerder!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval mn special ingredients binnen.. Maar goed wanneer wel
Inderdaad, ze zijn er helemaal van terug gekomen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dit weekend in ieder geval niet. de voorspellingen laten echt te wensen over
Sherlockquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou aan een smiley van http://forum.roemenie123.nl/ ?
Uiteindelijk zijn ze idd voor caterdag minder dan een paar dagen terug ... We horen het wel wanneer we opnieuw af gaan stemmen en wie er nog meer komenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wanneer de voorspellingen beter zijn. niet eerder!
Ach het is maar een spelletje.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:48 schreef Karzai het volgende:
Maja het was natuurlijk een drama met het NL elftal vandaag
Hoezo invloedrijk?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel een duur en invloedrijk spelletje
Veel clubs worden gebruikt door een politieke partij vanwege hun populariteit, tis niet voor niks dat er altijd ministers naar een wedstrijd van het Nederlands elftal gaanquote:
Was je al onderweg?quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:02 schreef Lienekien het volgende:
Dan laad je je op voor een afspraak om negen uur, krijg je een kwartier van tevoren mail dat het niet doorgaat.
Ik hoefde gelukkig niet ver en zag de mail op tijd.quote:
Blijft lullig maar is dan net iets minder als je de deur nog niet uit bent, wel vreemd dat ze dat per mail doen, telefoontje was netter geweest een kwartier voor de afspraak.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik hoefde gelukkig niet ver en zag de mail op tijd.
Wat een lompe manier om op zo'n korte termijn een afspraak af te zeggen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:02 schreef Lienekien het volgende:
Dan laad je je op voor een afspraak om negen uur, krijg je een kwartier van tevoren mail dat het niet doorgaat.
Welnee. Ze lag met migraine in bed!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een lompe manier om op zo'n korte termijn een afspraak af te zeggen.
ik haat gezeikquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen gezeik heeft ook wel eens zn voordelen
Dan wil je niet ruilen nee. En dan kan ik me bij de keuze voor een mailtje boven de telefoon ook wel iets voorstellen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welnee. Ze lag met migraine in bed!
Normaal altijd gezeik van de rest of the World , eindelijk nu eens niet ... Als het morgen wel gefixed is dubbel gezeik maar weekend komt er aanquote:
Dat is inderdaad wel een geldige reden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welnee. Ze lag met migraine in bed!
Ik heb het nog nooit gehad en dus geen ervaring mee... Hoop het ook zo te houden ...quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een geldige reden.
Mijn dochter heeft van kinds af aan al last van migraine, wat een drama is dat af en toe voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |