Doe ik met je/jullie meequote:
sweet dreams Cquote:
Ik ga eens op zoek voor je in het bejaardentehuis, gerontofiel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
Mja, kvind iemand sowieso niet ''oud'' als ik er een kunstje op zou kunnen doen
Mijn oma is maar 37 geworden.....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:13 schreef Aleandra het volgende:
Ach ja wat is oud?? Den duvel is oud zei mijn ouwe omaatje altijd.
Maar die was bijna honderd en das toch wel echt oud hoor kingtoppie.
Emotioneel gezien, niet praktischquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga eens op zoek voor je in het bejaardentehuis, gerontofiel.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga eens op zoek voor je in het bejaardentehuis, gerontofiel.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:58 schreef sacha het volgende:
Ik heb een man een zoon en een hond
Ze doen soms gek maar dat is gezond
Ze maken soms vlekken ja dat heb je al gauw
Ik doe mijn was met nieuwe Dixan mevrouw
Ah pi pa pa pa pa pa pa paaauw
http://adviz.nl/nl/object/52984/
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:38 schreef sacha het volgende:
ik heb geen dochter, hoe kom je daar nou weer bij?![]()
ik heb een man, een zoon, 2 honden, een poes, een konijn, een cavia en een boom in de voortuin
Daar zie je niks van op een scan, dus wees niet bevreesd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Nee ik weet het weer ! Aleandra had een dochter![]()
Ik haal alles doorelkaar
en van die 2 honden, een poes, een konijn, een cavia en een boom in de voortuin heb je
niks verteld![]()
als ze bij mij ooit nog eens een hersenscan maken zit ik in no time in dat witte kamertje
eg welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
en van die 2 honden, een poes, een konijn, een cavia en een boom in de voortuin heb je
niks verteld![]()
Yups. Tegen Tsjechië.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Straks om 6 uur is toch voetbal met Griekenland weer toch, of niet?
Ahquote:
Zijn leuk jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
AhIk zit klaar met een Biertje
![]()
kiek dan
[ afbeelding ]
Ik doe nooit mee aan rage's maar dit zijn gewoon Pop Art glazen![]()
Ik heb er al 2, morgen nog 2 halen
[Poule A: 12 juni] Griekenland - Tsjechië #1quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
er is nog geen topic geloof ik
Dat is er echt 1 uit een doosjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
AhIk zit klaar met een Biertje
![]()
kiek dan
[ afbeelding ]
Ik doe nooit mee aan rage's maar dit zijn gewoon Pop Art glazen![]()
Ik heb er al 2, morgen nog 2 halen
Ah, Dank !!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
[Poule A: 12 juni] Griekenland - Tsjechië #1
Denk dat Fann dat zelf ook wel weetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:12 schreef sig000 het volgende:
Pas wel een beetje op met die Duvels, da's straf spul.
best zwaar Bier jahquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:12 schreef sig000 het volgende:
Pas wel een beetje op met die Duvels, da's straf spul.
Dit is de eerste keer dat ik dat spul drinkquote:
Owjee.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
best zwaar Bier jah
[..]
Dit is de eerste keer dat ik dat spul drinkik wilde de glazen
rare wedstrijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:43 schreef golfer het volgende:
Wat een Grieks drama maken ze er van die Grieken.
Aanstellen, rollebollen schreeuwen en schoppen. Zou ze sieren als ze nou gewoon gingen voetballen.
Keeper zag het ook al niet meer zitten en liet zich zogenaamd met blessure vervangen.
Je moet het drap er ook niet uitschenken ....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
rare wedstrijd![]()
en dat Bier is vies
Het smaakt naar ouwe sokkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet het drap er ook niet uitschenken ....
Maar de glazen hou je natuurlijk welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het smaakt naar ouwe sokken![]()
ik geef het wel aan mijn broertje die zuipt alles
quote:
hahaha en het bier weer naar je broertje ...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja die welen ik koop er toch nog 2 bij
Nah, gedragen sokken dan, die kom k wel eens tegenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:51 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Die eet jij regelmatig, zodat je weet hoe die smaken?
Ja hij blij ik blijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha en het bier weer naar je broertje ...
En die proef jij dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah, gedragen sokken dan, die kom k wel eens tegen
Ze kunnen het serieus zien aan het waterverbruik wanneer het pauze is bij wedstrijden van het nederlandse elftalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik zal maar effe plaspauze houwe voordat het weer begint
Dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze kunnen het serieus zien aan het waterverbruik wanneer het pauze is bij wedstrijden van het nederlandse elftal
Zeker leukquote:
Ze zijn ook heel sterk niet van dat enge dunne glasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker leukIk ga van het weekend ook maar even kijken bij de Gall&Gall want dat is wel mijn smaak ook, die glazen dan, niet dat bier, dat bier vind ik vies.
Al weet ik niet waar ik die glazen moet laten... ik heb er al zo veel
Ik pleur wel een paar andere glazen uit mijn kassiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:19 schreef chufi het volgende:
Altijd verleidelijk dat soort glazen... Heb ook een paar Duvel glazen staan, maar ze nemen wel vet veel plek in en zijn niet te stapelen...
Ik weet niet precies wat het betekent hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:25 schreef sacha het volgende:
zit even hier te kijken
http://www.duvelcollection.com/DuvelSite_nl.html
naar je glazen maar ik zie er alleen maar een soort wapen of afgeleide van de Duvel letter in![]()
of kijk ik niet goed
Zo te zien ook best geschikt voor een flink glas wijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zijn ook heel sterk niet van dat enge dunne glas![]()
Ik drink nu tonic met Citroen maar dat smaakt ook prima uit zo'n glas, lekker groot ook
Daar past volgens mij een halve fles in !quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te zien ook best geschikt voor een flink glas wijn
Geschikt dusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar past volgens mij een halve fles in !
Wijnlkellk Duveltjesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te zien ook best geschikt voor een flink glas wijn
Hij blijft hangenquote:
Ook alquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij blijft hangen![]()
en ik was ik slaap gevallen
rustig... trusten allen die nog wakker zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:59 schreef Karzai het volgende:
Zo weer een dag overleefd, hoe is het hier?
Trustenquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
rustig... trusten allen die nog wakker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |