hoe oud ben je?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef Desiler het volgende:
Aangenomen bij Dirk van den Broek haha!
Been there, done that.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:20 schreef CoolStoryBro het volgende:
Zou er echt niet aan moeten denken om bij een callcenter aan de slag te gaan en dan vooral outbound. Beetje nutteloze producten verkopen waar je zelf niet eens achter staat. Mensen die gebeld worden zitten ook totaal niet te wachten op die telefoontjes.
Volgens mij is er maar een Var-verklaring, namelijk die voor ZZP-ers.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:37 schreef WD.40 het volgende:
@Elvi; al eens gekeken bij kernkwaliteiten en -kwadranten? Wellicht heb je daar wat aan.
Ik heb ook een vraag. Momenteel ben ik op nul-urenbasis onder contract. Hierdoor krijg ik over de uren die ik niet werk dus een WW-uitkering. Maar morgen heb ik een gesprek voor een freelance-functie. Hierbij vragen ze om een VAR-verklaring en stellen ze de verplichting minimaal 24uur per week beschikbaar te zijn. Is er dan geen sprake van verkapte loondienst? Zo nee, welke VAR-verklaring zou ik dan moeten aanvragen? En waar moet ik opletten om niet direct als ZZP-er aangeduid te worden, waardoor ik, ongeacht het aantal uren dat ik in een week werk, consequent gekort word op mijn uitkering naar het hoogste aantal uren dat ik in een bepaalde week heb gewerkt?
Jaloers! Gesolliciteerd bij Action, hopelijk kom ik wel voor vakantiewerk in aanmerking als afgestudeerdequote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef Desiler het volgende:
Aangenomen bij Dirk van den Broek haha!
Dat is afhankelijk van je financiele situatie en werkervaring. Als afgestudeerde krijg je geen WW. Bijstand krijg je pas als je een maximum van 5.000 euro aan spaargeld hebt. Een eventuele auto wordt daarin meegenomen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:14 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Jaloers! Gesolliciteerd bij Action, hopelijk kom ik wel voor vakantiewerk in aanmerking als afgestudeerde. Weet iemand trouwens iets van het WERKbedrijf? Ik ben daar nu een tijdje ingeschreven maar krijg alleen een digitale coach. Als ik nu een bijstand aanvraag weet ik zeker dat ik veel meer hulp krijg maar zover hoeft het niet te komen lijkt mij?
Jeetje zag net een vacature voor vuilnisophaler waarbij de sollicitatie alleen in behandeling wordt genomen met referenties en motivatiebrief. Waar gaat dit heen... (met alle respect voor dat werk trouwens)
Ja als schoonmaker ja.quote:
Klopt inderdaad, maar zoals je weet is dat heel moeilijk voor mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom blijf je niet gewoon solliciteren op iets wat je echt leuk vindt? Straks staat je cv vol met kutbaantjes (dus jobhopper) en kom je nooit meer aan de baan die je graag wilt.
Ik vind het opvullen van je cv met tussentijdse banen iets anders dan jobhoppen. Het kan ook in je voordeel werken als je laat zien dat je niet op je luie reet gaat zitten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom blijf je niet gewoon solliciteren op iets wat je echt leuk vindt? Straks staat je cv vol met kutbaantjes (dus jobhopper) en kom je nooit meer aan de baan die je graag wilt.
Omdat er ook geld in het laatje moet komen misschien?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nou soms had de wil er ook mee te maken hoor, maar bij 2 andere zaken liep het gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:38 schreef Pap89 het volgende:
Vanwaar steeds zo kort bij een baan?
Zelfs al is het mega klote.....inkomsten zijn inkomsten, je moet wat.
Of lag dat niet aan de wil?
Nou in een tijdsbestek van 1 jaar en dan dit soort werk. Dat moet wel lukken hoor als je ervoor openstaat. Afwassers zoeken ze best veel, productiewerk bij PostNL zoeken ze altijd wel mensen. Alleen echt de horeca in als kok of in de bediening wilt soms niet echt lukken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:45 schreef Morera het volgende:
Ik vind het nog knap ook dat Ferry zo snel aan zoveel baantjes komt, dat lukt mij voor geen meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |