Oh, ik dacht al. Stro zou ik er niet weg halen, hooi ook niet. Dat is negen van de tien keer meer stof dan wat anders. Ik weet niet of je bij een boerderij in de buurt woont? Want dan kan je het beste bij de boer vragen of je daar voor een klein prijsje hooi en stro weg kan halen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had het ook niet over AllspanBedoelde dat ik even zou kijken voor stro.
Het mannetje is ongeveer 2,5/3 maand oud.
In september geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wanneer begint het seizoen voor FC Botbreuk?Wil wel een keertje komen kijken. Die hard supportersgroep, de Ultra's van het amateur niveau!
dan hebben jullie echt slechte dames gehadquote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Slaat sowieso nergens om op man. Als eerste jaars C'tje won ik al van de dames van de plaatselijke FC.En die spelen dan eerste klasse.
En hoe was jouw A1?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In september geloof ik
[..]
dan hebben jullie echt slechte dames gehadOf ze hebben niet zo hoog gevoetbald
10 jaar geleden toen ik in Dames 1 zat, wonnen we van de A1
Hm, ik ken wel iemand die op een boerderij woont, zal eens aan hem vragen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al. Stro zou ik er niet weg halen, hooi ook niet. Dat is negen van de tien keer meer stof dan wat anders. Ik weet niet of je bij een boerderij in de buurt woont? Want dan kan je het beste bij de boer vragen of je daar voor een klein prijsje hooi en stro weg kan halen.
Ah een manneke. Ik neem aan niet gecastreerd? En dat ga je wel laten doen, denk ik, zodra je er een maatje bij gaat zoeken?
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef Intronic het volgende:
OEKRAINE AAN DE DOPING OMKOPING CHINESE MAFIA FRAUDE
Tweede klasse, en wij speelde eerste klasse damesvoetbalquote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
En hoe was jouw A1?
Wij hadden wel een goede generatie moet ik toegeven, Feyenoord nog een keer verslagen om het kampioenschap in de D'tjes.
District West 2 of 1?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tweede klasse, en wij speelde eerste klasse damesvoetbal
(waarvan 4 in de rotterdamse selectie (ik) en 2 in het nederlandse elftal toen (sandra muller
)
Ik weet niet hoe ik nu moet reageren. Ik ben best nieuwsgierig, maar ik weet neit of ik dan apart over kom ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA ik heb nog een foto gevonden waarop ik aan het majorette bendie foto's zijn zeldzaam.
Verstandige keuze jongeman!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo denk ik even gamen met met Stereopoly op de achtergrond.
Mono is niet echt meer van deze tijd en DTSpoly klinkt niet zo fijnquote:
Je weet dat het goedkoper is om een koppeltje uit het asiel te halen dan om een mannetje te laten castreren en er een vrouwtje bij te kopenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hm, ik ken wel iemand die op een boerderij woont, zal eens aan hem vragen.
Nope, helaas niet gecastreerd, en dat gaat zeker gebeuren als ik er een vrouwtje bij ga zoekenNog een mannetje komt er niet in, ik ben bang dat ze gaan vechten
![]()
Had het al een keer eerder geprobeerd, kon ik 5 min daarna direct naar de dierenarts.. 1 konijn had een gebroken pootje en was daarna verlamd.. zo sneu.
ow dat weet ik ehct niet meerquote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
District West 2 of 1?
Wij zaten altijd eerste klasse van West 2, de dames speelde dacht ik toen ook eerste klasse maar weet ik niet zeker. Stelde niet zoveel voor dat team, moesten het van 2 speelsters hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |