Deze wel. Deze wel, mijn vrind.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Sportende vrouwen in actie zijn meestal niet zo aantrekkelijk.
quote:
Ik weet nog steeds niet wat er was gebeurd, hoorde dat jij er verantwoordelijk voor wasquote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
lol dat is ook nog steeds niet gemaakt haha
Allspan vind je niet in de dierenwinkel. Hoe oud is het diertje, eigenlijk? Veel dierenwinkels verkopen ze veel te vroeg.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm, bedankt. Ik zal donderdag nog wel even kijken in de dierenwinkel als ik het beestje ophaal.
Nee niet echt nee.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind haar in bikini qua lichaam wel mooi,maar haar hoofd is niet zo boeiend
Vrouwen die praten over voetbalquote:
ja ik trapte iets te hard tegen de voetbal aanquote:Op maandag 11 juni 2012 22:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat er was gebeurd, hoorde dat jij er verantwoordelijk voor was
Watskeburt ?
Mwah, als ze er gewoon regelmatig naar kijken vind ik daar niets mis mee.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen die praten over voetbal
Nou, ik heb die fotograaf de ochtend er na een bepaalde anti peristaltische beweging zien maken, dus ik denk dat je nog gelijk hebt ookquote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver, wat een slechte foto, de fotograaf was zeker dronken.
Niks mis mee nee.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat zou me ook een worst wezen, deze dame is gewoon mooi
Had het ook niet over Allspanquote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allspan vind je niet in de dierenwinkel. Hoe oud is het diertje, eigenlijk? Veel dierenwinkels verkopen ze veel te vroeg.
Wanneer begint het seizoen voor FC Botbreuk?quote:
Slaat sowieso nergens om op man. Als eerste jaars C'tje won ik al van de dames van de plaatselijke FC.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef QuintonFortune het volgende:
Vrouwenvoetbal, het was leuk toen ze de halve finale hadden maar het was niet om aan te zien.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou, ik heb die fotograaf de ochtend er na een bepaalde anti peristaltische beweging zien maken, dus ik denk dat je nog gelijk hebt ook
Gewoon naar dameshockey kijken, word je blij van.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef QuintonFortune het volgende:
Vrouwenvoetbal, het was leuk toen ze de halve finale hadden maar het was niet om aan te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
WTF! Dat is wel heel erg jaquote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie ze hoe ze bij de middelste behalve de teksten hebben geklauwd de clip ook nog eens hebben gejat.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon naar dameshockey kijken, word je blij van.
Volleybal ook trouwens, pfoe.Met je fetisjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon naar dameshockey kijken, word je blij van.
Volleybal ook trouwens, pfoe.Ik ga geen sporten kijken voor de vrouwen hoor, heb dat sowieso nooit begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHA WEER DIE GEKKE SHEVCHENKO
Oh, ik dacht al. Stro zou ik er niet weg halen, hooi ook niet. Dat is negen van de tien keer meer stof dan wat anders. Ik weet niet of je bij een boerderij in de buurt woont? Want dan kan je het beste bij de boer vragen of je daar voor een klein prijsje hooi en stro weg kan halen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had het ook niet over AllspanBedoelde dat ik even zou kijken voor stro.
Het mannetje is ongeveer 2,5/3 maand oud.
In september geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wanneer begint het seizoen voor FC Botbreuk?Wil wel een keertje komen kijken. Die hard supportersgroep, de Ultra's van het amateur niveau!
dan hebben jullie echt slechte dames gehadquote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Slaat sowieso nergens om op man. Als eerste jaars C'tje won ik al van de dames van de plaatselijke FC.En die spelen dan eerste klasse.
En hoe was jouw A1?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In september geloof ik
[..]
dan hebben jullie echt slechte dames gehadOf ze hebben niet zo hoog gevoetbald
10 jaar geleden toen ik in Dames 1 zat, wonnen we van de A1
Hm, ik ken wel iemand die op een boerderij woont, zal eens aan hem vragen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al. Stro zou ik er niet weg halen, hooi ook niet. Dat is negen van de tien keer meer stof dan wat anders. Ik weet niet of je bij een boerderij in de buurt woont? Want dan kan je het beste bij de boer vragen of je daar voor een klein prijsje hooi en stro weg kan halen.
Ah een manneke. Ik neem aan niet gecastreerd? En dat ga je wel laten doen, denk ik, zodra je er een maatje bij gaat zoeken?
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef Intronic het volgende:
OEKRAINE AAN DE DOPING OMKOPING CHINESE MAFIA FRAUDE
Tweede klasse, en wij speelde eerste klasse damesvoetbalquote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
En hoe was jouw A1?
Wij hadden wel een goede generatie moet ik toegeven, Feyenoord nog een keer verslagen om het kampioenschap in de D'tjes.
District West 2 of 1?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tweede klasse, en wij speelde eerste klasse damesvoetbal
(waarvan 4 in de rotterdamse selectie (ik) en 2 in het nederlandse elftal toen (sandra muller
)
Ik weet niet hoe ik nu moet reageren. Ik ben best nieuwsgierig, maar ik weet neit of ik dan apart over kom ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA ik heb nog een foto gevonden waarop ik aan het majorette bendie foto's zijn zeldzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |