Deze wel. Deze wel, mijn vrind.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Sportende vrouwen in actie zijn meestal niet zo aantrekkelijk.
quote:
Ik weet nog steeds niet wat er was gebeurd, hoorde dat jij er verantwoordelijk voor wasquote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
lol dat is ook nog steeds niet gemaakt haha
Allspan vind je niet in de dierenwinkel. Hoe oud is het diertje, eigenlijk? Veel dierenwinkels verkopen ze veel te vroeg.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm, bedankt. Ik zal donderdag nog wel even kijken in de dierenwinkel als ik het beestje ophaal.
Nee niet echt nee.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind haar in bikini qua lichaam wel mooi,maar haar hoofd is niet zo boeiend
Vrouwen die praten over voetbalquote:
ja ik trapte iets te hard tegen de voetbal aanquote:Op maandag 11 juni 2012 22:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat er was gebeurd, hoorde dat jij er verantwoordelijk voor was
Watskeburt ?
Mwah, als ze er gewoon regelmatig naar kijken vind ik daar niets mis mee.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen die praten over voetbal
Nou, ik heb die fotograaf de ochtend er na een bepaalde anti peristaltische beweging zien maken, dus ik denk dat je nog gelijk hebt ookquote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver, wat een slechte foto, de fotograaf was zeker dronken.
Niks mis mee nee.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat zou me ook een worst wezen, deze dame is gewoon mooi
Had het ook niet over Allspanquote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allspan vind je niet in de dierenwinkel. Hoe oud is het diertje, eigenlijk? Veel dierenwinkels verkopen ze veel te vroeg.
Wanneer begint het seizoen voor FC Botbreuk?quote:
Slaat sowieso nergens om op man. Als eerste jaars C'tje won ik al van de dames van de plaatselijke FC.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef QuintonFortune het volgende:
Vrouwenvoetbal, het was leuk toen ze de halve finale hadden maar het was niet om aan te zien.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou, ik heb die fotograaf de ochtend er na een bepaalde anti peristaltische beweging zien maken, dus ik denk dat je nog gelijk hebt ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |