Verstandige keuze jongeman!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo denk ik even gamen met met Stereopoly op de achtergrond.
Mono is niet echt meer van deze tijd en DTSpoly klinkt niet zo fijnquote:
Je weet dat het goedkoper is om een koppeltje uit het asiel te halen dan om een mannetje te laten castreren en er een vrouwtje bij te kopenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hm, ik ken wel iemand die op een boerderij woont, zal eens aan hem vragen.
Nope, helaas niet gecastreerd, en dat gaat zeker gebeuren als ik er een vrouwtje bij ga zoekenNog een mannetje komt er niet in, ik ben bang dat ze gaan vechten
![]()
Had het al een keer eerder geprobeerd, kon ik 5 min daarna direct naar de dierenarts.. 1 konijn had een gebroken pootje en was daarna verlamd.. zo sneu.
ow dat weet ik ehct niet meerquote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
District West 2 of 1?
Wij zaten altijd eerste klasse van West 2, de dames speelde dacht ik toen ook eerste klasse maar weet ik niet zeker. Stelde niet zoveel voor dat team, moesten het van 2 speelsters hebben.
BEN JE AL ZO OUD OMG WTF BBQ!!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat weet ik ehct niet meerDat is 10 jaar geleden.... of wacht ik ben oud
15 jaar geleden
Ik was 18/19
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat weet ik ehct niet meerDat is 10 jaar geleden.... of wacht ik ben oud
15 jaar geleden
Ik was 18/19
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef Monopoly het volgende:
Intronic is online en hij en Uft zijn beide niet meer in het topic.
Wat is dezen
Ik ben er nog hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef Monopoly het volgende:
Intronic is online en hij en Uft zijn beide niet meer in het topic.
Wat is dezen
LET OP IK ZEI NIET BIJTENquote:Op maandag 11 juni 2012 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoormaar kijk ook voetbal
Ah, een beetje zoals Robben dus.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik aan het touren was met Porter Robinson, Zedd, Dillon Francis en Skrillex.
Ik was Zedd aan het pesten omdat Duitsland van Nederland had verloren.
Skrillex was een arrogante klootzak die zich beter voelde dan iedereen.
ik droomde dat skrillex zichzelf van een brug had gegooidquote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik aan het touren was met Porter Robinson, Zedd, Dillon Francis en Skrillex.
Ik was Zedd aan het pesten omdat Duitsland van Nederland had verloren.
Skrillex was een arrogante klootzak die zich beter voelde dan iedereen.
Dat is toch niet hipster man. Van een boorplatformquote:Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik droomde dat skrillex zichzelf van een brug had gegooid
Ik was gewoon aan het touren met bazen, maar skrillex zat er bij want ze hebben allemaal dezelfde bookingsagent. En ik zat daar dus bij like a boss.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef QuintonFortune het volgende:
Dromen over Skrillex
Dromen over de vagina's van FOK!sters.
Sorryquote:
Dan is het goedquote:Op maandag 11 juni 2012 22:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sorry
Moet nog even sociaal contact onderhouden met vrienden
Maar ik denk altijd aan je, je weet!
Nee? Ik vind hem een behoorlijk arrogante speler in het veld.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Robben is juist niet arrogant. Zeg dan niks.
SC Botlek, VV Spijkenisse, Simonhavenquote:
Mwah, dat is juist zijn kracht. Tikkie breed spelers heb je er al genoeg van.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee? Ik vind hem een behoorlijk arrogante speler in het veld.
Dat is zijn krachtquote:Op maandag 11 juni 2012 22:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, dat is juist zijn kracht. Tikkie breed spelers heb je er al genoeg van.
Geefquote:Op maandag 11 juni 2012 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ei is perfect gewordenbohhh.
Gievquote:Op maandag 11 juni 2012 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zijn kracht? Oké, dat mag.
Ach ja, zo lang de spelers niet weten hoe hoog en breed een doel is, schiet het toch geen flikker op.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ardenner worst kan overal op man. Goddelijk spul.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
Brood met kaas, Ardenner boterhamworst en ei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |