De Golden Master?quote:
MacBook Air 1st gen?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:53 schreef Wootism het volgende:
Bah, dit was het.
Ik kan me de laatste keer dat ze OMT gebruikte niet meer herinneren.
Nee boos want geen resolutie update op de 13" MBPquote:Op maandag 11 juni 2012 20:53 schreef Dimens het volgende:
En nu iedereen boos want geen nieuwe iPhone
Omdat fucking duur.quote:
Voor retina scherm etc? Vind ik niet zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef Guidetti het volgende:
Instapmodel van de Macbook pro gaat 2279 euro kosten. Tering zeg. Dat is echt héél veel geld.
13" MBP? Die bestaat niet meer voor mij. Een beetje zoals de 13" MacBook er nog een tijdje bijgebungeld heeft.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee boos want geen resolutie update op de 13" MBP
Dit. En geen nieuwe iMac.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee boos want geen resolutie update op de 13" MBP
Wat is er nog meer aangekondigd dan? Sorry, ik kom net pas thuis dus ik heb het niet gevolgd.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Voor retina scherm etc? Vind ik niet zo.
EDIT: je bedoelt toch de nieuwe hè?
http://www.macrumorslive.com/quote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef Guidetti het volgende:
Heeft er iemand een link naar een duidelijk overzicht wat er nou allemaal is aangekondigd?
Appeltje - Rquote:
Nieuwe MacBook Pro's / Airsquote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat is er nog meer aangekondigd dan? Sorry, ik kom net pas thuis dus ik heb het niet gevolgd.
quote:Het is momenteel ontzettend druk op de website van OneMoreThing.nl!
Helaas kan onze server momenteel niet meer bezoekers aan. Probeer het nog eens over een paar minuten.
Muis naar dat refresh knopje in je browser en klikkenquote:
He, ik heb oude shizzle jaquote:
BetterTouchTool + 'draai'-gesture van Voorvertoningquote:Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef Wootism het volgende:
[..]
Muis naar dat refresh knopje in je browser en klikken
?quote:
Wtf met streepje?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef Pheno het volgende:
http://www.apple.com/macbook-pro/ US is al online met de shit
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef einzeinz het volgende:
Verder niets bijzonder.
Alle apps kon je voordien al downloaden in de appstore of bemachtigen via jailbreak. Apple heeft ze nu gewoon standaard in de iPhone.
Sinds Steve dood is doet Apple het HEEL slecht!
Mensen hebben te hoge verwachtingen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, een laptop met hoogste schermresolutie ooit, super dun, 7 uur battery life.
Volkomen kut inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |