quote:
Waar lees je dat?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:36 schreef Life2.0 het volgende:
sowieso, nu al willen verpatsen terwijl je het gekregen hebt van oma![]()
Nee dat is KGPquote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef Miniem het volgende:
18 kcp betekend 18 carat gold plated.
Maar of dat echt zo is?
Dat vond ik ook met google. Maar dan nog krijg je er geen fuck voor. Misschien 50 euro ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef Miniem het volgende:
18 kcp betekend 18 carat gold plated.
Maar of dat echt zo is?
Ze wil weten of het geld waard is, meestal is dat niet het eerste waar je aan denkt als je iets als een aandenken wilt bewaren.quote:
Nee, natuurlijk niet. Er moeten eerst 4 delen, een tinychat-rel en 7 bans overheen voordat die pic er komt.quote:
faalquote:Op maandag 11 juni 2012 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Er moeten eerst 4 delen, een tinychat-rel en 7 bans overheen voordat die pic er komt.
Succes met doorverkopen, als je door aandacht, want dat is geen kut waardquote:Op maandag 11 juni 2012 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Ga eens weg met jullie bagger
Ziet er naar uit als een hanger die je op elke markt voor 10 euro kan halen.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Ga eens weg met jullie bagger
50 cent geboden.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Volgens mij is het echt markt troep
Ben gewoon benieuwd waarom ze opeens iets aan me geeft en of het waard is.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
50 cent geboden.
Lekker stampen.
Waar staat het dat ik het door wilde verkopen?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Succes met doorverkopen, als je door aandacht, want dat is geen kut waard
Wat boeit de waarde dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar staat het dat ik het door wilde verkopen?
Ik vroeg me alleen af wat mijn stief oma bezielde om mij iets te geven, maar zoiets dacht ik al ja.
Golddigger.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vroeg me af of ze nou eindelijk zo lief is geworden dat ze mij wat waardevols geeft
Ik gaf jouw moeder ook 450 euro, en wat ik 9 maanden later kreeg was niet zo fantastisch...quote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef Miniem het volgende:
Dit is een seldsaame edelstjeen met hoge vibratie uit sjuid- afrika.
Ik geef je er 450 euro voor, dat is echt fantastjies!
Nee?quote:
Is er een bepaalde regel dat kleinkinderen om de zoveel tijd iets van hun stiefoma moeten krijgen?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee?
Omdat ze me nooit wat gaf, en nu opeens wel, dus voelde al dat er iets niet klopte en dacht al dat het markt troep was.
Nog steeds erg dankbaar zie ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee?
Omdat ze me nooit wat gaf, en nu opeens wel, dus voelde al dat er iets niet klopte en dacht al dat het markt troep was.
Nou denk dat het met opzet door mijn stief oma is gekocht, want ze heeft daar gewoond en alles, dus zo dom is ze niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef Plantagehouder het volgende:
Die steentjes zijn gewoon tourist traps in singapore, je kan hem net zo goed weggooien.
Een kleine edelsteen net zoals angel joy kreeg?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik gaf jouw moeder ook 450 euro, en wat in 9 maanden later kreeg was niet zo fantastisch...
Alsof ze dat doen als ze diamanten en goud kunt dragenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog steeds erg dankbaar zie ik.Geef het dan gewoon terug, kan ze het zelf nog eens dragen.
Zeg ik dat? Nee.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Is er een bepaalde regel dat kleinkinderen om de zoveel tijd iets van hun stiefoma moeten krijgen?
Ondankbare golddigger.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou denk dat het met opzet door mijn stief oma is gekocht, want ze heeft daar gewoond en alles, dus zo dom is ze niet.
En dan express aan mij geven, kut
Nog leuker is dat ze het straks gaat weggooien terwijl het veel waard is.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef LookAtMe het volgende:
Eigenlijk hadden we met z'n alle tegen TS moeten zeggen dat het minstens 500 euro waard was
Ja, want iedereen die diamant en goud kan dragen draagt dat natuurlijk altijd en overal.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof ze dat doen als ze diamanten en goud kunt dragen
Wat nou als het emotionele waarde voor haar heeft? Dan zeg het dus wel heel veel dat ze het aan jou geeft.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou denk dat het met opzet door mijn stief oma is gekocht, want ze heeft daar gewoond en alles, dus zo dom is ze niet.
niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die diamant en goud kan dragen draagt dat natuurlijk altijd en overal.
Ssstttttttquote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nog leuker is dat ze het straks gaat weggooien terwijl het veel waard is.
Ze zal jou eens een muilpeer op je lelijke bakkes moeten verkopen.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Nee.
Was gewoon verrast dat ze me wat gaf, ga lezen.
Nee, maar je hebt een keer of 10 gezegd dat je nooit iets van haar kreeg. Dus ik voelde een pijntje!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Nee.
Was gewoon verrast dat ze me wat gaf, ga lezen.
Nee, ze heeft het laatst keer toen ze op vakantie was gekocht.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat nou als het emotionele waarde voor haar heeft? Dan zeg het dus wel heel veel dat ze het aan jou geeft.
Hoe durft ze!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ze heeft het laatst keer toen ze op vakantie was gekocht.
Mijn stief oma in ieder geval wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die diamant en goud kan dragen draagt dat natuurlijk altijd en overal.
Zo bedoelde ik nietquote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt een keer of 10 gezegd dat je nooit iets van haar kreeg. Dus ik voelde een pijntje!
Ik gooi niks weg, heb het toch van haar gekregen, en toch wel leuk dat ze het aan mij geeft.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nog leuker is dat ze het straks gaat weggooien terwijl het veel waard is.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik niet
Meer van: opeens krijg ik iets.
Tuurlijk ben ik dan benieuwd wat het is.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat jij een schijnheilige golddigger bent.quote:
Diamanten zijn overratedquote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof ze dat doen als ze diamanten en goud kunt dragen
Argumenten? Dat heb je nu al wel 5x gezegd.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat jij een schijnheilige golddigger bent.
Waarschijnlijk omdat je niet erg consistent bent.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Argumenten? Dat heb je nu al wel 5x gezegd.
Hoe kan je het überhaupt zien?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Diamanten zijn overrateden bij deze steen zit ook goud (zo te zien).
Of jullie willen niet lezen wat ik typ en mij alleen maar afzeik omdat jullie me verkeerd hebben begrepen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je niet erg consistent bent.
Lees het topic nog eens door voor de grap.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Argumenten? Dat heb je nu al wel 5x gezegd.
Ohhh, we hebben je verkeerd begrepen!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of jullie willen niet lezen wat ik typ en mij alleen maar afzeik omdat jullie me verkeerd hebben begrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
Omdat er iets goudkleurigs als hanger aan zit op de foto?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe kan je het überhaupt zien?
Diamanten zijn mooi, bijna alle vrouwen vinden dat iig.
Ja of jij leest het nog even door.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Lees het topic nog eens door voor de grap.
En dan vooral jouw eigen reacties.
Ik heb er helemaal geen verstand van joh.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat er iets goudkleurigs als hanger aan zit op de foto?![]()
Diamanten kunnen heel goedkoop eruitzien, vooral als het van die overdreven grote dingen zijn.
Neuh.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja of jij leest het nog even door.
En dan lees je dat ik geprobeerd heb om het uit te leggen.
Zijn jullie mannen ongesteld ofzo, vroeg alleen wat voor steen het was
Laat je niet opnaaien TS.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja of jij leest het nog even door.
En dan lees je dat ik geprobeerd heb om het uit te leggen.
Zijn jullie mannen ongesteld ofzo, vroeg alleen wat voor steen het was
Het gaat jou om de waarde.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neuh, hij komt niet eens met argumenten, dat zegt genoeg.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het gaat jou om de waarde.
Niet om het gebaar.
Dat maakt jou een golddigger
Dit, en volgens mij vroeg ik me ook af; wat voor steen het is? En of het waarde heeft? (omdat ik niks over weet, vandaar)quote:Op maandag 11 juni 2012 20:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik gooi niks weg, heb het toch van haar gekregen, en toch wel leuk dat ze het aan mij geeft.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Dit, en volgens mij vroeg ik me ook af; wat voor steen het is? En of het waarde heeft? (omdat ik niks over weet, vandaar)
Dit.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Neuh.
Je lult nu recht wat krom is omdat je merkt dat men hier vindt dat jij je belachelijk op stelt.
Ik zei het eerder dan jij en gaf iemand anders een antwoord, dat jij nou trollt.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Geeft niet hoor. Ik ben niet boos.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:19 schreef TBakkert het volgende:
ik ben tegen angel nu.
ze had in de OP dan ook alleen naar info over de steen moeten vragen, niet ook naar waarde
Ik troll niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zei het eerder dan jij en gaf iemand anders een antwoord, dat jij nou trollt.
Ik ben ook niet boos lieverd
ja, maar die is voor jou wel op een of andere manier essentieel, of niet, Angel-Joy(als dat tenminste je eckte naam is) ?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
kijk eens in mijn TT en OP: wat voor steen is het?
En waarde, dat is puur verdere informatie over de steen zelf.
Hier gaat het misquote:Op maandag 11 juni 2012 21:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
kijk eens in mijn TT en OP: wat voor steen is het?
En waarde, dat is puur verdere informatie over de steen zelf.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Volgens mij is het echt markt troep
Ben gewoon benieuwd waarom ze opeens iets aan me geeft en of het waard is.
Edelsteen is nogal een lekker ruim rekbaar begripquote:Op maandag 11 juni 2012 21:21 schreef AlexanderC het volgende:
Kon je zelf niet bedenken dat dat een edelsteen is Angel-Joy?
Een beetje wel, maar je komt er mee verder.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Edelsteen is nogal een lekker ruim rekbaar begrip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |