quote:
Waar lees je dat?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:36 schreef Life2.0 het volgende:
sowieso, nu al willen verpatsen terwijl je het gekregen hebt van oma![]()
Nee dat is KGPquote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef Miniem het volgende:
18 kcp betekend 18 carat gold plated.
Maar of dat echt zo is?
Dat vond ik ook met google. Maar dan nog krijg je er geen fuck voor. Misschien 50 euro ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef Miniem het volgende:
18 kcp betekend 18 carat gold plated.
Maar of dat echt zo is?
Ze wil weten of het geld waard is, meestal is dat niet het eerste waar je aan denkt als je iets als een aandenken wilt bewaren.quote:
Nee, natuurlijk niet. Er moeten eerst 4 delen, een tinychat-rel en 7 bans overheen voordat die pic er komt.quote:
faalquote:Op maandag 11 juni 2012 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Er moeten eerst 4 delen, een tinychat-rel en 7 bans overheen voordat die pic er komt.
Succes met doorverkopen, als je door aandacht, want dat is geen kut waardquote:Op maandag 11 juni 2012 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Ga eens weg met jullie bagger
Ziet er naar uit als een hanger die je op elke markt voor 10 euro kan halen.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Ga eens weg met jullie bagger
50 cent geboden.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Volgens mij is het echt markt troep
Ben gewoon benieuwd waarom ze opeens iets aan me geeft en of het waard is.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
50 cent geboden.
Lekker stampen.
Waar staat het dat ik het door wilde verkopen?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Succes met doorverkopen, als je door aandacht, want dat is geen kut waard
Wat boeit de waarde dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar staat het dat ik het door wilde verkopen?
Ik vroeg me alleen af wat mijn stief oma bezielde om mij iets te geven, maar zoiets dacht ik al ja.
Golddigger.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vroeg me af of ze nou eindelijk zo lief is geworden dat ze mij wat waardevols geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |