Ik hoop het wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:55 schreef Wootism het volgende:
[..]
Days Since Update: 327 (Avg = 356)
Zou dus wel rond deze tijd moeten komen.
Hell no.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:59 schreef J.Appleseed het volgende:
In minder dan een uur 13 pagina's vol. Nieuw record?
HP, Dell & co. zitten nu met de handen in het haar, LOL.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef Wootism het volgende:
Haha de prijs van die Macbook is trending topic op Twitter
Deden ze altijd al.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
HP, Dell & co. zitten nu met de handen in het haar, LOL.
No way, haha! AFAIC echt een koopjequote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zullen mensen nu nog steeds beweren dat Apple teveel vraagt voor de hardware die je krijgt?
Hair Force Onequote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Maar waarom zou 't niet werken met mijn MacBook Pro?
That's what I'm sayingquote:Op maandag 11 juni 2012 20:04 schreef RaymanNL het volgende:
Oh wachtPowernap alleen maar voor de nieuwe MacBook Pro
En mbaquote:Op maandag 11 juni 2012 20:04 schreef RaymanNL het volgende:
Oh wachtPowernap alleen maar voor de nieuwe MacBook Pro
Tuurlijk. Je kunt alle specs bij elkaar sprokkelen en in een grijze doos stoppen voor minderquote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zullen mensen nu nog steeds beweren dat Apple teveel vraagt voor de hardware die je krijgt?
Natuurlijk. Want je kan niet voor ¤100,- een trage Macbook krijgen maar wel een Windows crap ding.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Oké, hahaquote:Op maandag 11 juni 2012 20:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit topic gaat te snel. Ik quote maar dan wil ik al iets anders typen en alles gaat dan mis.
Wat denk je met een geblindeerd visierquote:
Ze noemde hem ook niet Stig volgens mij, maar mister X of zoiets.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nee ik bedoel dat hij slecht lijkt op de "echte" Stig.
Mister X lijkt wel een beetje op Stigquote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ze noemde hem ook niet Stig volgens mij, maar mister X of zoiets.
True....quote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef Scrummie het volgende:
En toch mis ik Steve.. heel erg, bij dit soort keyenotes.
Racer OS Xquote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ze noemde hem ook niet Stig volgens mij, maar mister X of zoiets.
Patent op aanvragenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Mister X lijkt wel een beetje op Stig
Meen je dat? Nee! Niet, toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:09 schreef Qunix het volgende:
Upgrade vanaf Lion is GRATIS
Volgende maand komt ie uit
Ga ik zeker doen!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Pro Mountain Lion tip: iTunes kaart van ¤25 voor ¤21,25 bij de AH deze week.
Alleen als je pas net een nieuwe mac hebt gekochtquote:Op maandag 11 juni 2012 20:09 schreef Qunix het volgende:
Upgrade vanaf Lion is GRATIS
Volgende maand komt ie uit
Midden april? Telt dat?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alleen als je pas net een nieuwe mac hebt gekocht
Oh, duidelijk... .Wat was dan "free upgrade"?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:09 schreef Wootism het volgende:
Voor AL je macs. Doen ze netjes.
[ afbeelding ]
Ah!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alleen als je pas net een nieuwe mac hebt gekocht
Als je een nieuw systeem koopt vanaf een bepaalde datum of zo? Geen ideequote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh, duidelijk... .Wat was dan "free upgrade"?
http://live.theverge.com/wwdc-2012-live-blog/quote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef EL_Presidente het volgende:
waar volgen jullie de WWDC? live stream of foto's+berichten?
Normaal gesproken wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Stabiel genoeg om als primair OS door te gaan denk je?
Ik combineerquote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef EL_Presidente het volgende:
waar volgen jullie de WWDC? live stream of foto's+berichten?
Geen van alle.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:14 schreef EL_Presidente het volgende:
krijgen we nog een nieuwe iPhone of een iTv, wat denken jullie?
Ze zijn blijkbaar wel zo zeker dat het echt goed werkt.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:14 schreef Wootism het volgende:
Ze zeiden het al op twit.tv maar best dapper om een Siri demo te geven. Als het mis gaat sta je best wel voor lul
Mac Miniquote:Op maandag 11 juni 2012 20:14 schreef EL_Presidente het volgende:
krijgen we nog een nieuwe iPhone of een iTv, wat denken jullie?
Eerst een pic van jou met een ontbloot bovenlijf terwijl je in een pot staat te roeren in de keukenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef EL_Presidente het volgende:
iemand pics van die o zo geile nieuwe MacBook Pro
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:17 schreef Wootism het volgende:
[..]
Eerst een pic van jou met een ontbloot bovenlijf terwijl je in een pot staat te roeren in de keuken
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:17 schreef Wootism het volgende:
[..]
Eerst een pic van jou met een ontbloot bovenlijf terwijl je in een pot staat te roeren in de keuken
dafuqquote:Op maandag 11 juni 2012 20:17 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik ben 6 jaar geleden verhuisd naar Spanje waar ik eigenlijk alleen nog maar Spaans & Catalaans praat, lees & schrijf, behalve hier dan. En nee, ik ga geen NL studerenquote:
of steenkolen chineesquote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Gewoon steenkolenduits spreken tegen Siri.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Wootism het volgende:
![]()
Moet ik Engels gaan lullen...
Ik: "Wats te wether forkast for Amsterdam?"
Siri: "It's 08:34"
Wo ist der bahnhoff?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Gewoon steenkolenduits spreken tegen Siri.
die gaat bij Peter R de Vries met zijn beste Engels niet werken denk ikquote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Wootism het volgende:
![]()
Moet ik Engels gaan lullen...
Ik: "Wats te wether forkast for Amsterdam?"
Siri: "It's 08:34"
lolquote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wo ist der bahnhoff?
Siri: IMMER GERADE AUS!
Siri, what is "lol"?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
die gaat bij Peter R de Vries met zijn beste Engels niet werken denk ik
Jaquote:Op maandag 11 juni 2012 20:24 schreef EL_Presidente het volgende:
he wat was nou die Siri in die auto.. kan je met Siri de auto besturen??
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Siri, what is "lol"?
-Leffing aut laut.
Yup, voor nu alleen switchen tussen groot licht en dim licht. Maar dat is pas het begin natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 20:24 schreef EL_Presidente het volgende:
he wat was nou die Siri in die auto.. kan je met Siri de auto besturen??
Haha dat zou echt baas zijn!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef Hyman het volgende:
Saab was toch opgekocht door een onbekende koper?
You serious?quote:
Ik heb dat anders nog nooit gezien op mijn telefoonquote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef Wootism het volgende:
Oeh, "do not disturb'
Dat hebben ze gejat van Android
Mjah, dat is een nieuwe feature op de S3.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb dat anders nog nooit gezien op mijn telefoon
Is dat ook 3G?quote:
quote:
Jahoor. Twitter hoef je nu ook niet in te stellen of te gebruiken.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Als al de sociale onzin maar ook volledig uit te zetten is
HTC zou dat toch ook moeten hebben? Van vroeger die reclames? Heb ik nog nooit uitgeprobeerd, haha. Binnenkort maar eens doen.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
Mjah, dat is een nieuwe feature op de S3.
Als je die 'face-down' op tafel legt maakt ie geen geluid of wat dan ook. Best tof.
Ik ookquote:
Oeh sexy!quote:
Screenprotector ftwquote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef TwyLight het volgende:
Dat telefoon op zn kop leggen om DND aan te zetten is misschien wel peppy maar ik leg mn telefoon niet op het scherm neer hoor ..
Dat doe ik nu steeds...quote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef TwyLight het volgende:
Dat telefoon op zn kop leggen om DND aan te zetten is misschien wel peppy maar ik leg mn telefoon niet op het scherm neer hoor ..
Google Maps.quote:
Nee is al langer bekend dat Google Maps echt tof gaat worden.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:32 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat heb je van die gasten van TWiT live
Jailbreaken is steeds minder nodig.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef Qunix het volgende:
Jailbreak apps hebben ze gebruikt... Pull to refresh
Dat is een iPhone 4(S).quote:Op maandag 11 juni 2012 20:34 schreef Wootism het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar wat is het apparaat waar ze dit op laten zien?
[ afbeelding ]
Er was iemand met toffe filmpjes... Hij heeft o.a. het messages systeem voor iOS bedacht.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het aanbieden van die contracten aan jailbreakers is dus geen slecht idee.
Die is buiten het beeld van de projector.quote:
Oh wacht, nu zie ik hetquote:
RIM is al tijden een aflopende zaak, die gaan binnen nu en 2 jaar failliet/worden overgekocht.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef Bowny het volgende:
Het is straks afgelopen met RIM. iOS6 maakt de iPhone nog aantrekkelijker voor zakelijk gebruik, voor zover dat het al niet was.
Heb ik gemistquote:
Een of andere site die ook een liveblog doet. Daar leek het op. Witte tekst met rode achtergrond ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:38 schreef Wootism het volgende:
[..]
Heb ik gemist
Wat gebeurde er? Op Twit.tv zeiden ze ook iets van...
Nee vooral een hekel aan Google.quote:
Navigation + samenwerken met auto bouwers bevestigt dat wel ja.quote:
Truequote:Op maandag 11 juni 2012 20:42 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik las vanmiddag nog een KLB-topic op Fok! over iemand die zijn iPad als navi gebruikte
Dat is wel jammer ja. Maar het klinkt goed.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef Wootism het volgende:
Bah ik zie geen fuck op die stomme stream...
Hoe weten ze (wie?) de europrijs alquote:Op maandag 11 juni 2012 20:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het instapmodel kost ¤2279 en is vanaf vandaag te bestellen.
Gaat m'n geld
Over een jaar zegt niemand meer tegen je "kon je het vinden?"quote:Op maandag 11 juni 2012 20:46 schreef Qunix het volgende:
Dat tomtom van Apple is dus ook voor de fiets, voor het lopen, OV en auto.
Is altijd hetzelfde als de dollarprijs.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hoe weten ze (wie?) de europrijs al
Mensen zonder iPhone zeggen dat.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Over een jaar zegt niemand meer tegen je "kon je het vinden?"
Ben wel benieuwd of het alleen voor 4S is.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Over een jaar zegt niemand meer tegen je "kon je het vinden?"
die gaat full retardquote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Guidetti het volgende:
Kan iemand mij even snel vertellen wat er nou met de Macbook pro gebeurd?
Die is vernieuwd.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Guidetti het volgende:
Dun en sexyquote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Guidetti het volgende:
Nieuwe lijn voor Air en MBP en MBP Retinaquote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Guidetti het volgende:
neequote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Guidetti het volgende:
En wat ze gaan kosten?
Dat hangt helemaal van de koers bij introcutie af. Soms is het minder in euro's, soms niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Wootism het volgende:
[..]
Is altijd hetzelfde als de dollarprijs.
$ 900 = ¤ 900
Nieuwe MacBook Pro met Retina display i7 SSD tot 700 nog wat GB nVidia graphics voor gamen en veel meer.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Guidetti het volgende:
Volgens mij heeft dat niks met de koers te maken. Is tot nu toe altijd hetzelfde geweest.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van de koers bij introcutie af. Soms is het minder in euro's, soms niet.
Nee. Is zelfs op dit moment niet eens hetzelfde.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Wootism het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat niks met de koers te maken. Is tot nu toe altijd hetzelfde geweest.
Naar mijn weten dan.
Fap, winkel nog dicht, anders ha dik al besteldquote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nieuwe MacBook Pro met Retina display i7 SSD tot 700 nog wat GB nVidia graphics voor gamen en veel meer.
Kan het niet checken omdat de Store dicht is. Maar dan zal het wel zo zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee. Is zelfs op dit moment niet eens hetzelfde.
Hyman ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fap, winkel nog dicht, anders ha dik al besteld
Die is even updaten voor een big load aan bestellingen.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fap, winkel nog dicht, anders ha dik al besteld
Wat?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef Renesite het volgende:
Leuk dat ze maar een 128gb ssd schijfje bijleveren.
Just for the info: waaaaar kan ik zien hoeveel MB ik verbruik? Waar zie ik mijn HD?
> Over deze Mac... > Meer info... > Opslagquote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef Renesite het volgende:
Leuk dat ze maar een 128gb ssd schijfje bijleveren.
Just for the info: waaaaar kan ik zien hoeveel MB ik verbruik? Waar zie ik mijn HD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |