quote:Ja en?
aan het werk jij! ik ben aan het eten
Wim
Op 11 juni 2012 19:11 schreef Qunix het volgende:
Jij had de "originele" lapo...
Op 11 juni 2012 19:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Is goed. Als je in de buurt bent van Roermond mag je die komen ophalen.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:14 schreef Arashimashou het volgende:
wdn ik wil een nieuwe F5 knop van je
Van Groningen naar Roermond.... hmmm.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Is goed. Als je in de buurt bent van Roermond mag je die komen ophalen.
Ja hey nu heb ik 1 toetsenbord zonder f5 en een f5quote:Op maandag 11 juni 2012 19:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Van Groningen naar Roermond.... hmmm.
Oke laat maar
Die kun je er zo weer opdrukken.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hey nu heb ik 1 toetsenbord zonder f5 en een f5
Vervolg van Toraburuquote:Op maandag 11 juni 2012 19:20 schreef wdn het volgende:
En nu weer ontopic.
Nieuwe seizoen ziet er goed uit
Herfst!quote:
In before "Heb je al een MAL?".quote:Op maandag 11 juni 2012 19:31 schreef MarjoleinK het volgende:
Oh, ik had dit topic nog nooit gezien! Slecht van me![]()
Ik kijk af en toe anime, ben nu bezig met Naruto te kijken (ooit aan begonnen, nooit afgekeken.. toch maar weer eens verder gegaan).
Ben nu een beetje op zoek naar een wat 'volwassenere anime'. Iets met mysterie, romantiek, drama o.i.d. Het liefst niet al te veel episodes. Wie heeft een paar goede suggesties?
21 dagen...quote:Op maandag 11 juni 2012 19:31 schreef MarjoleinK het volgende:
Ik kijk af en toe anime, ben nu bezig met Naruto te kijken (ooit aan begonnen, nooit afgekeken.. toch maar weer eens verder gegaan).
Ben nu een beetje op zoek naar een wat 'volwassenere anime'. Iets met mysterie, romantiek, drama o.i.d. Het liefst niet al te veel episodes. Wie heeft een paar goede suggesties?
Echt he. Je hoort af en toe zo'n spaanse gast zachtjes in de achtergrond, klinkt veel spannender!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:39 schreef Arashimashou het volgende:
Offtopic: Wat kunnen Nederlandse commentatoren toch slecht lullen zeg.
Ja inderdaadquote:Op maandag 11 juni 2012 19:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echt he. Je hoort af en toe zo'n spaanse gast zachtjes in de achtergrond, klinkt veel spannender!
Oké, als iemand wiens naam begint met Robin tegen je begint te ratelen over hoe vreselijk Naruto is is het wijsheid dat met wat zout te tot je te nemen, het komt de smaak ten goede.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:31 schreef MarjoleinK het volgende:
Darker Than Black zul je dan denk ik wel leuk vinden, als ik het zo lees.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:31 schreef MarjoleinK het volgende:
Volgens mij is dat niet echt een 'volwassen' animequote:Op maandag 11 juni 2012 19:55 schreef Klipnap het volgende:
Mysterie, romantiek en drama?
Sankarea!
(Als je Wanko die steeds halfnaakt is niet al te storend vindt)
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet echt een 'volwassen' anime
De meeste animé is gericht op jongeren of jongvolwassenenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:05 schreef Arashimashou het volgende:
Zipa.... nee wacht...
Wat is een volwassen anime eigenlijk?
Seinen, Joseiquote:Op maandag 11 juni 2012 20:05 schreef Arashimashou het volgende:
Zipa.... nee wacht...
Wat is een volwassen anime eigenlijk?
Ik dacht aan een andere squirtquote:
een natte broek is een natte broek tochquote:
Of Venlo!!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Van Groningen naar Roermond.... hmmm.
Oke laat maar
quote:
Lezen op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]Sinds FOK! weet ik ook het een en anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lezen op eigen risico![]()
EVAquote:Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kweet niet wat ik moet kijken
Sankarea's Wanko-compilatie.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kweet niet wat ik moet kijken
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]Dit is puur mannelijk Gniffie squirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lezen op eigen risico"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Wat leren mensen toch veel slechte dingen van FOK!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sinds FOK! weet ik ook het een en ander
Die van bang_bros toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat leren mensen toch veel slechte dingen van FOK!
Net was er een leuke rel in ONZ.
Wij hebben niet precies dezelfde smaak dat weet jequote:Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
EVA
Ergo Proxy
Kaiji
Madoka
Mobile Suit Gundam 00
Steins;Gate
Jup. Heb jij de stream gevolgd?quote:
Kaijiquote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Its met mafia, zoals gungrave
Of een goed verhaal als death note maar wel goed te begrijpen
hahaquote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup. Heb jij de stream gevolgd?
Hij ging zich voordoen als jong meisje op Habbo, heeft toen allemaal mannen gelokt. Een daarvan ging zo ver dat hij een vinger in z'n reet deed en daarna zijn vinger ging likken
Daar had hij een printscreen van gemaakt (zijn gezicht stond er ook op) en op zijn Facebook gepost. Ook naar zijn familie e.d.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wij hebben niet precies dezelfde smaak dat weet je
Baccano?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Its met mafia, zoals gungrave
Of een goed verhaal als death note maar wel goed te begrijpen
Mijn broer heeft het wel gevolgd. Hij stormt mijn kamer binnen: ''Nina! Ga eens naar dit topic, echt grappig, hij likt aan zijn vinger...''quote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup. Heb jij de stream gevolgd?
Hij ging zich voordoen als jong meisje op Habbo, heeft toen allemaal mannen gelokt. Een daarvan ging zo ver dat hij een vinger in z'n reet deed en daarna zijn vinger ging likken
Daar had hij een printscreen van gemaakt (zijn gezicht stond er ook op) en op zijn Facebook gepost. Ook naar zijn familie e.d.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn broer heeft het wel gevolgd. Hij stormt mijn kamer binnen: ''Nina! Ga eens naar dit topic, echt grappig, hij likt aan zijn vinger...''
Ik: '', he, robin007bond praat ook mee zo te zien
''
Nja ik weet zelf ook geen goede en zoek ook ongeveer iets als jij.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb alle echte fun gemist bij bang_bros, alleen dat hij het op facebook ging zetten.
Baccano en mindgame lijken me niet super, baccano lijkt denk ik erg op durarara
Gungrave en DN allebij al gezien jij?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nja ik weet zelf ook geen goede en zoek ook ongeveer iets als jij.
Dus zeg het maar als je iets hebt gevonden
Death note wel, Gungrave nog nietquote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gungrave en DN allebij al gezien jij?
Maar je meldt het hier maar even om ons jaloers te makenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
Damn, ik ben uitgenodigd op een feestje. Het wordt heel de dag anime kijken, gamen, alcohol (niet voor mij tot m'n 23e, haha!).
Ahhh, ik weet niet of ik moet komen
Ja. Hihi.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:22 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Maar je meldt het hier maar even om ons jaloers te maken
Oh moet je doen, vet stoere mafia animé, niet zo suf als durara maar echt hardcore. Zoiets zoek iets, iets hardcore en serieus, geen flauwe grappen en mensen die een kilometer wegvliegen als je ze slaat enzo.quote:
wutquote:Op maandag 11 juni 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
Damn, ik ben uitgenodigd op een feestje. Het wordt heel de dag anime kijken, gamen, alcohol (niet voor mij tot m'n 23e, haha!).
Tot je 23e belemmert alcohol de groei van de hersenen. Daarom heb ik mezelf beloofd geen alcohol tot m'n 23e te drinken.quote:
Dat is niks vergeleken met crystal methquote:Op maandag 11 juni 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tot je 23e belemmert alcohol de groei van de hersenen. Daarom heb ik mezelf beloofd geen alcohol tot m'n 23e te drinken.
Tot nu toe keurig aan gehouden. Zal me ook wel lukken
Oh ja, op een feestje heb ik ooit champagne in m'n mond gehad, maar ik heb het gelijk weer uitgespuugd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:28 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken met crystal methIk heb ook zo veel kansen gehad om te blowen. Nooit gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
''Jij hebt tenminste vrienden!''quote:Op maandag 11 juni 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
Crystal meth is niet helemaal hetzelfde als wietquote:Op maandag 11 juni 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook zo veel kansen gehad om te blowen. Nooit gedaan
Dat klopt.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:34 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Crystal meth is niet helemaal hetzelfde als wiet
Alcohol drinkenquote:
Daarom, alcoholquote:Op maandag 11 juni 2012 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leven
Lekker je tijd verspillen.
Mijn vrienden plagen wel eens dat ik nog lang maagd zal blijven als ik geen alcohol drinkquote:Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef gniffie het volgende:
[..]
Daarom, alcohol. Behalve de ochtend erna
Met een emmer in de auto zitten, dat was kut zegquote:Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vrienden plagen wel eens dat ik nog lang maagd zal blijven als ik geen alcohol drink
Overigens lijkt me een kater zo kut. Ik vind het zonde van m'n geld en het belemmert dus de groei van de hersenen.
Ik ken ook vrienden die stomme dingen hebben gedaan in een niet zo'n nuchtere bui.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:40 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Met een emmer in de auto zitten, dat was kut zeg
30 cent voor een halve liter euroshopper, lekker geld verspillen jaquote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Alcohol drinken
Lekker je geld verspillen.
Ik heb ook nog wel wat verhalen voor jequote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ken ook vrienden die stomme dingen hebben gedaan in een niet zo'n nuchtere bui.
Twee vrienden van me hebben zich ook in coma gezopen. Ik denk dat ik daarom ook wat huiveriger ben.
Maar dan heb je ook echt pauper drinkenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
30 cent voor een halve liter euroshopper, lekker geld verspillen ja
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
30 cent voor een halve liter euroshopper, lekker geld verspillen ja
Wat weet jij daar nou weer vanquote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook echt pauper drinken
Euroshopper heeft hele lekkere dingen hoor, voor weinig geld.quote:
Ik vind alleen de cornetto's van Euroshopper te doen. Voor de rest kopen we eigenlijk nauwelijks Euroshopper, dus ik zou het niet wetenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Euroshopper heeft hele lekkere dingen hoor, voor weinig geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wel als je student wordt.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind alleen de cornetto's van Euroshopper te doen. Voor de rest kopen we eigenlijk nauwelijks Euroshopper, dus ik zou het niet weten
Gratis. Dat zegt al genoeg.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef Qunix het volgende:
Leuk... Gratis kaarten gekregen voor een open lucht concert en niemand die mee wilt.
Zo slecht is het toch niet?
Hoe weet jij dat je hebt het nog nooit gedronkenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook echt pauper drinken
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat je hebt het nog nooit gedronken
quote:
Mensen die Lidl cola thuis hebbenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dingen beoordelen op diens verpakking
Huismerk colaquote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mensen die Lidl cola thuis hebben
Er is een vriend waar ik altijd zelf een fles Coca Cola mee naartoe neem.
Reageren op een manier die niks te maken heeft met euroshopperquote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mensen die Lidl cola thuis hebben
Er is een vriend waar ik altijd zelf een fles Coca Cola mee naartoe neem.
Oké, ik geef toe. Ik kan niet oordelen over het Euroshopper bier. Ik heb verlorenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Reageren op een manier die niks te maken heeft met euroshopper
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Reageren op een manier die niks te maken heeft met euroshopper
Exact.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Huismerk cola
Al het andere dan coca cola
Maakt niet uit hoor, Sint.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Reageren.
Sorry ik verveel mij een beetje daarom doe ik vervelend
Ik heb een aantal keer koude patat gekregen..quote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
Vaak heb ik het idee dat mensen die McDonald's niet lekker vinden het:
- Zieluggg vinden voor de dieren.
- Als een verlengstuk zien van het grootkapitaal
- Stoer vinden om zich elitair op te stellen door op McDonald's te bashen.
Het is gewoon onmogelijk om McDonald's echt niet lekker te vinden. Die smaakstoffen zijn zo goed dat het voor ieder mens wel te vreten is.
Gewoon een MC Flurry erachteraan gooien dan. Dat fleurt je opquote:Op maandag 11 juni 2012 22:01 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer koude patat gekregen..
Ook speel het gevoel na het eten van McDonald's voedsel misschien een rol
Ik voel me dan inderdaad genaaid door Ronald McDonald himself.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:01 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer koude patat gekregen..
Ook speelt het gevoel na het eten van McDonald's voedsel misschien een rol
Zeker, grootste fastfood tent ooit en ze hebben wereldwijd dezelfde recepten.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
Het is gewoon onmogelijk om McDonald's echt niet lekker te vinden. Die smaakstoffen zijn zo goed dat het voor ieder mens wel te vreten is.
Dat ook ja, vooral als je veel eet, en ik eet veel omdat ik nooit het gevoel heb vol te zitten van dat etenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:01 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ook speelt het gevoel na het eten van McDonald's voedsel misschien een rol
Ze passen de recepten toch aan per cultuur? Volgens mij doet Coca Cola dat ookquote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zeker, grootste fastfood tent ooit en ze hebben wereldwijd dezelfde recepten.
Big tasty is mijn favoriet
Is dat zo? Ik denk dat in ze in heel europa wel hetzelfde hebbenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ze passen de recepten toch aan per cultuur? Volgens mij doet Coca Cola dat ook
Die van mij ookquote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zeker, grootste fastfood tent ooit en ze hebben wereldwijd dezelfde recepten.
Big tasty is mijn favoriet
Ik heb het laatst onderzocht.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ze passen de recepten toch aan per cultuur? Volgens mij doet Coca Cola dat ook
Ik kan het me wel voorstellen hoor, maar dan dat het in amerika en azië iets anders is. Ook zijn per land verschillende burgers zoals bij ons de mckroketquote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het laatst onderzocht.
Op Curaçao dacht ik eerst dat het anders smaakte, maar dat bleek aan de tap te liggen. Gewoon Coca Cola uit de supermarkt smaakt hetzelfde.
Laatst daar snicker ijs gehad... gadverdamme wat was dat vies zeg.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
Dacht dat ergens gelezen te hebben. Kan het dus niet met zekerheid zeggenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik denk dat in ze in heel europa wel hetzelfde hebben
Mars ijs moet je hebben man!!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laatst daar snicker ijs gehad... gadverdamme wat was dat vies zeg.
Ik eet allebei.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mcflurry is voor pubermeisjes
Mannen eten big tasty of big mac
Mannen eten niet bij Mcdonaldsquote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Deze baas weetquote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef gniffie het volgende:
Big Tasty met bacon. Lekker 1000 kcal naar binnen rossen
Lekker met heel de familie dineren bij een wegrestaurant. Is toch heerlijk manquote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
Het faalt wel hoe McDonald's zichzelf restaurant noemt
Daarom ruim ik mijn eigen zooi daar ook niet op, ik hoef bij een restaurant toch ook niet mijn eigen afwas te doen?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
Het faalt wel hoe McDonald's zichzelf restaurant noemt
"Kom schat, lekker uit eten? Ja, gezellig naar McDonald's!".
Spicy Italian zeker?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]goed plan, do of vrijdag een broodje scoren daaro
Jup.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daarom ruim ik mijn eigen zooi daar ook niet op, ik hoef bij een restaurant toch ook niet mijn eigen afwas te doen?
Kom op zegquote:Op maandag 11 juni 2012 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.
Er zitten trouwens vaak wel lekkere breezers bij de McDonald's.
Whopper XXLquote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:
Onze McDonald's ligt dicht bij een bedrijventerrein. Zat mannen in pak die daar ook eten. Soms ga ik in de pauze er ook even naartoequote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef gniffie het volgende:
Ik pak meestal de Mc Drive. Vind het zo vies om in een MC Donalds/friettent te eten, wat een sjonnies
Dat zijn die bitches die en mcflurry halenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.
Er zitten trouwens vaak wel lekkere breezers bij de McDonald's.
Klopt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat zijn die bitches die en mcflurry halen
double meat?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
subway melt, 30cm, double meat, double cheese
Volgens mij heb je gewoon een nieuwe vreetcultuur ontdekt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
double meat?. Bedoel je bacon of ontdek ik hier nu iets geniaals
*Kuch kuch*quote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
Voor milkshakes kun je er wel altijd terecht.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
*Kuch kuch*
die kipnuggets smaken naar karton, en over de McSmurrie zal ik al helemaal niet beginnen.
Alleen de friet en frietsaus is nog enigzins te vreten.
De patat (let op: patat) vind ik het minst lekker eigenlijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
*Kuch kuch*
die kipnuggets smaken naar karton, en over de McSmurrie zal ik al helemaal niet beginnen.
Alleen de friet en frietsaus is nog enigzins te vreten.
'Goed' is afhankelijk van hoeveel trek je hebtquote:Op maandag 11 juni 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De patat (let op: patat) vind ik het minst lekker eigenlijk.
Heb je ooit een goede burger op?
Ik houd niet van burgers.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De patat (let op: patat) vind ik het minst lekker eigenlijk.
Heb je ooit een goede burger op?
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik houd niet van burgers.
Teveel sla, is mij te gezond![]()
Puur vlees wil ik, eventueel met krokant korstje.
McDonalds faalt hier echter hard in.
Van die Big Tasty krijg ik echt een soort binnensmonds orgasme.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
'Goed' is afhankelijk van hoeveel trek je hebt
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je een vleesverscheurende groentehatende tokkie-vetklep bent.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Als ik er nog een keer verplicht heen moet (excursies) neem ik die wel.quote:
Misschien KFC meer iets voor jou?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zou gek worden als ik een van je vriendinnen zou zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 22:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Als ik er nog een keer verplicht heen moet (excursies) neem ik die wel.
Voor mijn feestje ga ik naar een straat met een Mac, pizzeria, bowlingbaan en wok.
Ik ga mijn vriendinnen trollen door expres niet naar de Mc te gaan
Die waren een paar jaar geleden nog 1 euro joh, toen nam ik er gewoon 4, volle maag voor 4 euro (ook 2 blikjes energydrink mee en uren in de MCD zitten en naar mensen kijken die beneden lopen, ja ik was 15quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien KFC meer iets voor jou?
Pas op anders wat je watermeloen gejatquote:
Een quote uit Azumanga Daioh:quote:Op maandag 11 juni 2012 22:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je een vleesverscheurende groentehatende tokkie-vetklep bent.
Of weten we iets nog niet?
Ik kom ook niet aanquote:Op maandag 11 juni 2012 22:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een quote uit Azumanga Daioh:
"Ik ben het soort meisje dat niet aankomt, hoeveel ze ook eet"
Waarop Yomi heel woedend wordt.
Ben jij een guy? wtfquote:Op maandag 11 juni 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kom ook niet aan
Plusminus 55 kg represent.
Je BMI?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kom ook niet aan
Aan de andere kant zit ik zo vol. Een beker met vleugels krijg ik nooit van mijn leven op.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien KFC meer iets voor jou?
gewoon dubbel vlees..quote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
double meat?. Bedoel je bacon of ontdek ik hier nu iets geniaals
Ik ben nog zwaarderquote:Op maandag 11 juni 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kom ook niet aan
Ik niet. Ik kan heel veel op.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Aan de andere kant zit ik zo vol. Een beker met vleugels krijg ik nooit van mijn leven op.
18 is mijn BMI.quote:
Renai no sensei ga irebaiinaquote:Op maandag 11 juni 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik krijg gelijk de OP van Lovely Complex in m'n hoofd
Oh een meisje raadde me die anime telkens aan maar ik wist niet hoe je het moest schrijven dus ik kom en nooit vindenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een quote uit Azumanga Daioh:
"Ik ben het soort meisje dat niet aankomt, hoeveel ze ook eet"
Waarop Yomi heel woedend wordt.
Een megabak met z'n 4en kopenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Aan de andere kant zit ik zo vol. Een beker met vleugels krijg ik nooit van mijn leven op.
Hoe kom je hieraan?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef robin007bond het volgende:
Wie van jullie is dit?
http://www.facebook.com/profile.php?=846264509
Ene Peter Gerritsequote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef robin007bond het volgende:
Wie van jullie is dit?
Ik, hoe kom je daar opquote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef robin007bond het volgende:
Wie van jullie is dit?
Ik gebruik nooit facebook... wiens naam staat hier?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef robin007bond het volgende:
Wie van jullie is dit?
19.8 mijnequote:Op maandag 11 juni 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan heel veel op.
[..]
18 is mijn BMI.
Volgens mij neemt Robbie ons beet.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:41 schreef Klipnap het volgende:
Ik kom op mijn eigen pagina uit als ik erop klik.
Is hier een fout
Ssst.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:41 schreef Klipnap het volgende:
Ik kom op mijn eigen pagina uit als ik erop klik.
Is hier een fout
Ik dacht even dat je me gevonden had via "Detroit Metal City".quote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ssst.
Je verpest de grap
Het is een link die altijd naar je eigen profiel wijst
Ik heb Madoka en Evangelion gelikedquote:Op maandag 11 juni 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik dacht eenn dat je me gevonden had via "Detroit Metal City".
Ah ik heb je toegevoegdquote:Op maandag 11 juni 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je me gevonden had via "Detroit Metal City".
Ja wat een pech hequote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wacht even... 0.29 cent aan boodschappen gratis?
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:45 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ah ik heb je toegevoegd
[..]
Ja wat een pech he
Stuur ze dan even langs naar dit geweldige topicquote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als vrienden mij om aanraders vragen kan ik naar mijn Facebook of MAL linken
Jij denkt altijd dat iedereen je stalktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan mijn vrienden al mijn geheimen laten weten.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
Stuur ze dan even langs naar dit geweldige topic
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jij denkt altijd dat iedereen je stalkt
Deze mensen zijn het gevaarlijkst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het zijn geen echte vrienden, maar wie weet kan ik ze later nog gebruiken in mijn plannen" of zoiets.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan mijn vrienden al mijn geheimen laten weten.
Heeft hij dat gezegd jahquote:Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
"Het zijn geen echte vrienden, maar wie weet kan ik ze later nog gebruiken in mijn plannen" of zoiets.
Ik heb computerfluisteraar op facebookquote:Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb overigens 3 FOK!'ers op Facebook
Ik niet. Hij heeft me wel uitgenodigdquote:Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb computerfluisteraar op facebook
Dat iddquote:Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
"Het zijn geen echte vrienden, maar wie weet kan ik ze later nog gebruiken in mijn plannen" of zoiets.
Er zijn maar een paar vrienden van me waarover ik zo denk.quote:
Ach het gaat zo: "He reageer even in mijn topic"quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken: mijn zusje op FOK!
Beter gesustere op FOK dan helemaal geen gesustere... ik behoor tot de laatste.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken: mijn zusje op FOK!
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ach het gaat zo: "He reageer even in mijn topic"
"ok"
Hij zit toch alleen in GAM. En ik vooral in deze reeks, en mijn broer heeft een hekel aan anime.
Poor you.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Beter gesustere op FOK dan helemaal geen gesustere... ik behoor tot de laatste.
AHAquote:Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"ok"
Hij zit toch alleen in GAM. En ik vooral in deze reeks, en mijn broer heeft een hekel aan anime.
Mij lijkt het me zo erg om familie op FOK! te hebben. Alleen al de gedachte dat ze even in m'n postgeschiedenis kunnen lurken, blarghquote:Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"ok"
Ik ben 2de assistent putjesschepper op zee.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef robin007bond het volgende:
Wat echt klachtwaardig is: mensen die hun werkgever of school verzinnen op Facebook.
Een klasgenoot van me (mbo) heeft Harvard als school ingevuld
Om meisjes te lokken of?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef robin007bond het volgende:
Wat echt klachtwaardig is: mensen die hun werkgever of school verzinnen op Facebook.
Een klasgenoot van me (mbo) heeft Harvard als school ingevuld
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben 2de assistent putjesschepper op zee.
Ook heb ik hondenyoga gestudeerd in Leiden.
Ja, dit staat echt op mijn profiel.
Gewoon. Voor de grap denk ik.quote:
wat ken jij voor wazige mensenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon. Voor de grap denk ik.
Een vriend van me heeft ook een nieuw profiel aangemaakt met de naam 'zijn rechterhand' en vervolgens daar een relatie mee gemaakt. Er staat dus bij zijn profiel: "In a relationship with zijn rechterhand".
Mweh, af en toe post ik wel wat en reageer ik ook, maar ik zoek niet wanhopig naar vrienden die ik kan inviten.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef Arashimashou het volgende:
Mijn facebook is een stub... alleen een naam en een paar connecties. Waarschijnlijk hou ik dat zo.
Mijn broer laat me tenminste met rust en ik hem.quote:
Zou hij zo gemeen zijn om dat tegen je ouders te vertellen?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn broer laat me tenminste met rust en ik hem.
Gelukkig weet hij niet welke anime ik kijk.
Als hij voor de nieuwsgierigheid Manyuu downloadt en kijkt ben ik vet de lul
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Soort zoekt soort.
Oh shit wat maakt dat ons?
Na het EK verwijder ik hem. Facebookquote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja. Je hebt geen echte foto (in die screenshot toen dan), dus je neemt het sowieso niet serieus
Hipster. De rest van de mensen zijn 'schapen' en mensen die zich conformeren aan de massa, maar jij bent dat unieke sneeuvlokje dat niet meedoet met de hypes.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef mschol het volgende:
waarom gaat het hier zo hard?
tevens facebook
Je mist volgens mij niet veel hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef mschol het volgende:
waarom gaat het hier zo hard?
tevens facebook
Mooiboys... altos.... hmm.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Op de mavo zijn er nauwelijks intelligentie mensen om mee te praten. Dan ga je toch al snel met alto's praten, omdat die vaak wat intelligenter zijn dan de Blackberry mooiboys.
Overigens ben ik ook bevriend met wat mooiboys, maar die kan ik eigenlijk missen als kiespijn
Nee maar hij weet het dan welquote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou hij zo gemeen zijn om dat tegen je ouders te vertellen?
Facebook vind ik kut, gewoon omdat het kut is. Ik ga het niet onderbouwen, ik vind het gewoon kut.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hipster. De rest van de mensen zijn 'schapen' en mensen die zich conformeren aan de massa, maar jij bent dat unieke sneeuvlokje dat niet meedoet met de hypes.
Rare relatie. Juist de ultieme manier om elkaar te kutten, dat kinderachtige tekenfilmpjes kijken van jouquote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn broer laat me tenminste met rust en ik hem.
Gelukkig weet hij niet welke anime ik kijk.
Als hij voor de nieuwsgierigheid Manyuu downloadt en kijkt ben ik vet de lul
Ik zou en wil ook niet weten of mijn broer porno kijktquote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn zusje is ook wel eens een ongelukkig moment mijn kamer ingestapt
Ik wel 15 ofzo, nu zelfs een meet via facebookquote:Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb overigens 3 FOK!'ers op Facebook
Alle mannen kijken porno, tenzij ze religieus zijn of aseksueel.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zou en wil ook niet weten of mijn broer porno kijkt
Maar weet je... porno klinkt gewoon zo vies...quote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alle mannen kijken porno, tenzij ze religieus zijn of aseksueel.
purno danquote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar weet je... porno klinkt gewoon zo vies...
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
Rare relatie. Juist de ultieme manier om elkaar te kutten, dat kinderachtige tekenfilmpjes kijken van jou
Ik kreeg een tijdje geleden nog een uitnodiging voor zo'n Facebook FOK!-meet van Dromenvangertje, maar dat is denk ik niets voor mij. Ik hoorde over veel alcohol en ook wel eens drugs.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wel 15 ofzo, nu zelfs een meet via facebook
Het gaat niet over die smerige zooi die jij kijktquote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wek graag de illusie dat ik onschuldig ben.
"He broer, check deze Wanko-gif!" past niet echt in het plaatje.
Ore no Imouto gezien? Kijk de eerste episode, dan begrijp je het.
Die meet waar ik heen ga gaat DV ook heen maar das een uitgaansmeet in Amsterdam, uiteraard komt daar veel bier bij kijken. Sowieso bij fok meets is het over het algemeen gewoon veel zuipenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijdje geleden nog een uitnodiging voor zo'n Facebook FOK!-meet van Dromenvangertje, maar dat is denk ik niets voor mij. Ik hoorde over veel alcohol en ook wel eens drugs.
Natuurfilm is een betere benaming.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar weet je... porno klinkt gewoon zo vies...
Het was ook in Amsterdam, misschien is het dezelfde meet.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die meet waar ik heen ga gaat DV ook heen maar das een uitgaansmeet in Amsterdam, uiteraard komt daar veel bier bij kijken. Sowieso bij fok meets is het over het algemeen gewoon veel zuipen
Drugs niet echt hoor, hoogstens een joint
Kirino ging tochquote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wek graag de illusie dat ik onschuldig ben.
"He broer, check deze Wanko-gif!" past niet echt in het plaatje.
Ore no Imouto gezien? Kijk de eerste episode, dan begrijp je het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... laat maar ik heb geen idee wat je bedoelt.“An interesting thing is a good thing.”
Vanaf nu gebruiken we Sèqíng. Pinyin.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Natuurfilm is een betere benaming.
Komen dan! Is lachen!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was ook in Amsterdam, misschien is het dezelfde meet.
Best wel hoor. Maar in deze periode van de puberteit (16 en 18) laten we elkaar liever met rust.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Het gaat niet over die smerige zooi die jij kijkt. Maar jullie 2 zijn niet echt close lijkt het
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vanaf nu gebruiken we Sèqíng. Pinyin.
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kirino ging tochDat mijn broer geen idee heeft wat ik kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... laat maar ik heb geen idee wat je bedoelt.![]()
Zijn allebei shitquote:Op maandag 11 juni 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Oh, man. Ik weet nog in de tweede klas. Iedereen fan van Redtube, maar ik bleef volhouden dat YouPorn beter is.
Ik ben benieuwd of mijn zusje en ik elkaae ook wat meer met rust gaan laten. Nu vraagt ze nog erg veel aandacht.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Best wel hoor. Maar in deze periode van de puberteit (16 en 18) laten we elkaar liever met rust.
Ik las laatste aflevering in plaats van eerste aflevering vandaar mijn verwarring.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat mijn broer geen idee heeft wat ik kijk
Ik ken de meeste users die komen wel, maar jij past er wel tussen hoor. Het enige is dat je niet drinkt en de stemming daar wel naar toe gaat staan op het gegeven moment denk ik. Het is gewoon ouwehoeren en chillen. Als fokkers heb je toch een soort gemeenschappelijke humor heb ik gemerkt. Oja en je kan over fok praten met iemandquote:Op maandag 11 juni 2012 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je mij zo kent van het forum. Denk je dat ik het ook leuk zou vinden?
'Robin-kun denwa~'quote:Op maandag 11 juni 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of mijn zusje en ik elkaae ook wat meer met rust gaan laten. Nu vraagt ze nog erg veel aandacht.
"He robin, wat kijk je voor anime?"quote:Op maandag 11 juni 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of mijn zusje en ik elkaae ook wat meer met rust gaan laten. Nu vraagt ze nog erg veel aandacht.
Denk je niet dat ze afdruipt na Robins collectie?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"He robin, wat kijk je voor anime?"
"shit"
Ze ziet soms wel eens een naam staan en dan vraagt ze: "Wat voor een anime is dit?".quote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"shit"
Is ze 12?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze ziet soms wel eens een naam staan en dan vraagt ze: "Wat voor een anime is dit?".
Meestal als het iets is als Elfen Lied of een serie met veel ecchi of gore, zeg ik: "Niet voor jou geschikt, sorry.".
Hmm.. verleidelijkquote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken de meeste users die komen wel, maar jij past er wel tussen hoor. Het enige is dat je niet drinkt en de stemming daar wel naar toe gaat staan op het gegeven moment denk ik. Het is gewoon ouwehoeren en chillen. Als fokkers heb je toch een soort gemeenschappelijke humor heb ik gemerkt. Oja en je kan over fok praten met iemand
Gewoon wat straight shota/loli incest, hoezo?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"shit"
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Klipnap het volgende:
Als ik de lapo heb noem ik hem "Oooooootani-kun!"
Of "Robin-kun, denwa!"
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon wat straight shota/loli incest, hoezo?
Zet 'm op misschien.quote:
Wanneer mijn broer zoiets zei deed ik zelf research.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze ziet soms wel eens een naam staan en dan vraagt ze: "Wat voor een anime is dit?".
Meestal als het iets is als Elfen Lied of een serie met veel ecchi of gore, zeg ik: "Niet voor jou geschikt, sorry.".
Anders kom je een keer op een POL-meet. Gezelschap met intellect, leuke discussies etc.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm, maar dan verbind ik onherroepelijk Arashimashou aan m'n naam...
Oh god. Ik hoop dat ze weet dat het voor haar eigen bestwil isquote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wanneer mijn broer zoiets zei deed ik zelf research.
POLquote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Anders kom je een keer op een POL-meet. Gezelschap met intellect, leuke discussies etc.
Hmm, dan val ik door de mand.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Anders kom je een keer op een POL-meet. Gezelschap met intellect, leuke discussies etc.
Sowiesoquote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Klipnap het volgende:
"He robin, wat kijk je?"
"Een anime over kinderen"
"Oh waar gaat het over?"
"Een jongen genaamd Pico..."
ONZquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ONZBrah ik moet eens doorgaan met boysboys... maar die gast waarmee ik maakt is mijn vriend niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |