abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112750030

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Zomer 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake.
Bakakame
Qunix
Xaryna
Strawberry/Aardbei
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
Mschol
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond
Sinterklaaskapoentje
Lithia
Klipnap
Samael
De_Ilias
RedBoyke
Blue_Panther_Ninja
AnimeFan
gniffie
Easymodo
DrNick
cablegunmaster
Charlea
PaRoDiUzZ
Key.
Repelsteeltju
smitjew
Arashimashou
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
  maandag 11 juni 2012 @ 19:13:49 #2
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112750067
Ik was aan het eten :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_112750069
quote:
Ja en?
aan het werk jij! ik ben aan het eten

Wim

Op 11 juni 2012 19:11 schreef Qunix het volgende:

Jij had de "originele" lapo...

Op 11 juni 2012 19:10 schreef wdn het volgende:
[..]
pi_112750113
waar [blablabla] topics :r
“An interesting thing is a good thing.”
pi_112750130
wdn ik wil een nieuwe F5 knop van je :(
pi_112750166
Geeft wel...

Dus maak ik er maar eentje.
  maandag 11 juni 2012 @ 19:18:07 #7
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112750292
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:14 schreef Arashimashou het volgende:
wdn ik wil een nieuwe F5 knop van je :(
Is goed. Als je in de buurt bent van Roermond mag je die komen ophalen.
pi_112750326
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:18 schreef wdn het volgende:

[..]

Is goed. Als je in de buurt bent van Roermond mag je die komen ophalen.
Van Groningen naar Roermond.... hmmm.
Oke laat maar :{w
  maandag 11 juni 2012 @ 19:20:02 #9
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112750387
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:18 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja hey nu heb ik 1 toetsenbord zonder f5 en een f5 :(
pi_112750426
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:20 schreef wdn het volgende:

[..]

Ja hey nu heb ik 1 toetsenbord zonder f5 en een f5 :(
Die kun je er zo weer opdrukken.
  maandag 11 juni 2012 @ 19:20:53 #11
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112750434
En nu weer ontopic.
Nieuwe seizoen ziet er goed uit *O*
pi_112750471
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:20 schreef wdn het volgende:
En nu weer ontopic.
Nieuwe seizoen ziet er goed uit *O*
Vervolg van Toraburu *O*
pi_112750489
Zomer of herfst bedoel je?
pi_112750569
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Volgens mij is dat pas herfst ;(
  maandag 11 juni 2012 @ 19:23:32 #15
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112750611
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Herfst!

Zomer seizoen zijn misschien 4 of 5 series die me leuk lijken (maar ik zal toch wel weer met alles beginnen :P )
pi_112750665
Het is al wel herfstweer dus eigenlijk vind ik dat Japan dat zomerseizoen maar moet laten voor wat het is en direct de herfst anime moet gaan maken. :o
pi_112751156
Oh, ik had dit topic nog nooit gezien! Slecht van me :P
Ik kijk af en toe anime, ben nu bezig met Naruto te kijken (ooit aan begonnen, nooit afgekeken.. toch maar weer eens verder gegaan).

Ben nu een beetje op zoek naar een wat 'volwassenere anime'. Iets met mysterie, romantiek, drama o.i.d. Het liefst niet al te veel episodes. Wie heeft een paar goede suggesties?
  maandag 11 juni 2012 @ 19:31:54 #18
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112751202
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:31 schreef MarjoleinK het volgende:
Ik kijk af en toe anime, ben nu bezig met Naruto te kijken (ooit aan begonnen, nooit afgekeken.. toch maar weer eens verder gegaan).

Ben nu een beetje op zoek naar een wat 'volwassenere anime'. Iets met mysterie, romantiek, drama o.i.d. Het liefst niet al te veel episodes. Wie heeft een paar goede suggesties?
In before "Heb je al een MAL?".

EDIT: En welkom :)

Er zijn genoeg volwassenere animees te vinden, heb je een specifiek voorbeeld van iets wat je leuk vindt? Hoeft niet per sé een anime te zijn maar dat zal wel helpen ;)
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_112751246
quote:

21 dagen...
Ik ben volgens mij de pulpkijker hier, dus... vraag het niet aan mij :P
Oh ja... hoi.
pi_112751702
Offtopic: Wat kunnen Nederlandse commentatoren toch slecht lullen zeg.
  maandag 11 juni 2012 @ 19:42:45 #21
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112751845
quote:
9s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:39 schreef Arashimashou het volgende:
Offtopic: Wat kunnen Nederlandse commentatoren toch slecht lullen zeg.
Echt he. Je hoort af en toe zo'n spaanse gast zachtjes in de achtergrond, klinkt veel spannender!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_112751973
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:42 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Echt he. Je hoort af en toe zo'n spaanse gast zachtjes in de achtergrond, klinkt veel spannender!
Ja inderdaad :')
  maandag 11 juni 2012 @ 19:53:07 #23
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112752515
Nou, ik kan niet zeggen dat ik mijn huiswerktijd niet goed benut heb.
Vanaf vandaag kan ik Cagayake! Girls, Utayo! Miracle, My Love Is A Stapler, U&I en Fuwa Fuwa Time op keyboard spelen.

En nu GTST kijken, met een knagend gevoel terwijl ik denk aan mijn werkstuk van aardrijkskunde.
pi_112752553
quote:

Oké, als iemand wiens naam begint met Robin tegen je begint te ratelen over hoe vreselijk Naruto is is het wijsheid dat met wat zout te tot je te nemen, het komt de smaak ten goede.

Over de tekenfilms waar je naar zoekt probeer Hyouka dat zou aan al je voorwaarden moeten voldoen als zou het kunnen dat het een beetje te Japanserig voor je is. Verder weet ik dat Gosick, Kamisama no Memo-chou en Un-Go waarschijnlijk aan de 'mysterie, romantiek, drama' voorwaarden voldoen ook al heb ik ze alle drie niet gezien. Verder zou ik je persoonlijk ook nog graag steins; gate willen aanraden al zitten er ook wel een flink aantal grapjes in voor ingewijden (ik weet niet hoe bekend je al bent met de cliché's die veel voorkomen in anime).
  maandag 11 juni 2012 @ 19:55:08 #25
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112752658
Mysterie, romantiek en drama?
Sankarea!
(Als je Wanko die steeds halfnaakt is niet al te storend vindt)
pi_112753139
quote:

Darker Than Black zul je dan denk ik wel leuk vinden, als ik het zo lees.

Tevens: MAL? :P
pi_112753170
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:55 schreef Klipnap het volgende:
Mysterie, romantiek en drama?
Sankarea!
(Als je Wanko die steeds halfnaakt is niet al te storend vindt)
Volgens mij is dat niet echt een 'volwassen' anime :P
  maandag 11 juni 2012 @ 20:04:05 #28
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112753224
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:04 schreef Klipnap het volgende:

[..]

:P

pi_112753263
Zipa.... nee wacht...
Wat is een volwassen anime eigenlijk?
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 20:11:49 #31
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_112753660
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:05 schreef Arashimashou het volgende:
Zipa.... nee wacht...
De meeste animé is gericht op jongeren of jongvolwassenen
:')
pi_112753669
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:05 schreef Arashimashou het volgende:
Zipa.... nee wacht...
Seinen, Josei
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 20:12:46 #33
pi_112753720
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Seinen, Josei
Shota :Y
pi_112753966
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Shota :Y
_O-
  maandag 11 juni 2012 @ 20:24:26 #35
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112754498
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_112755332
quote:
Ik dacht aan een andere squirt :@
  maandag 11 juni 2012 @ 20:45:19 #37
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112756001
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik dacht aan een andere squirt :@
een natte broek is een natte broek toch
pi_112756689
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:18 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Of Venlo!! :+

*hoi
  maandag 11 juni 2012 @ 20:56:39 #39
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112756966
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Squirtle? :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lezen op eigen risico ;(
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvCyberghost VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 20:59:36 #41
pi_112757056
Kweet niet wat ik moet kijken ;(
  maandag 11 juni 2012 @ 21:00:58 #42
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112757152
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lezen op eigen risico ;(
Sinds FOK! weet ik ook het een en ander :{w
  maandag 11 juni 2012 @ 21:01:12 #43
-1 #ANONIEM
pi_112757174
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
EVA
Ergo Proxy
Kaiji
Madoka
Mobile Suit Gundam 00
Steins;Gate
  maandag 11 juni 2012 @ 21:01:23 #44
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112757187
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sankarea's Wanko-compilatie.
  maandag 11 juni 2012 @ 21:02:10 #45
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112757242
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

SPOILER
Lezen op eigen risico ;(
Dit is puur mannelijk Gniffie squirt
  maandag 11 juni 2012 @ 21:03:04 #46
-1 #ANONIEM
pi_112757313
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Sinds FOK! weet ik ook het een en ander :{w
Wat leren mensen toch veel slechte dingen van FOK! ;(

Net was er een leuke rel in ONZ.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 21:03:13 ]
  maandag 11 juni 2012 @ 21:03:36 #47
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112757368
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wat leren mensen toch veel slechte dingen van FOK! ;(

Net was er een leuke rel in ONZ.
Die van bang_bros toch? :P
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 21:07:02 #48
pi_112757633
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

EVA
Ergo Proxy
Kaiji
Madoka
Mobile Suit Gundam 00
Steins;Gate
Wij hebben niet precies dezelfde smaak dat weet je :P
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 21:07:42 #49
pi_112757675
Its met mafia, zoals gungrave
Of een goed verhaal als death note maar wel goed te begrijpen
  maandag 11 juni 2012 @ 21:08:05 #50
-1 #ANONIEM
pi_112757706
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Die van bang_bros toch? :P
Jup. Heb jij de stream gevolgd?

Hij ging zich voordoen als jong meisje op Habbo, heeft toen allemaal mannen gelokt. Een daarvan ging zo ver dat hij een vinger in z'n reet deed en daarna zijn vinger ging likken :')

Daar had hij een printscreen van gemaakt (zijn gezicht stond er ook op) en op zijn Facebook gepost. Ook naar zijn familie e.d. _O-
VyprVPN - de snelle VPNVyprVPN - de snelle VPNDe snelste VPN - FastestVPN
  maandag 11 juni 2012 @ 21:08:16 #51
-1 #ANONIEM
pi_112757720
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kaiji :P
  maandag 11 juni 2012 @ 21:08:33 #52
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112757739
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hij ging zich voordoen als jong meisje op Habbo, heeft toen allemaal mannen gelokt. Een daarvan ging zo ver dat hij een vinger in z'n reet deed en daarna zijn vinger ging likken :')

Daar had hij een printscreen van gemaakt (zijn gezicht stond er ook op) en op zijn Facebook gepost. Ook naar zijn familie e.d. _O-
haha :D
  maandag 11 juni 2012 @ 21:08:36 #53
372464 AnimeFan
pi_112757745
quote:

[..]

Wij hebben niet precies dezelfde smaak dat weet je :P
quote:
Baccano?

Mind Game http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=1834 xD
  maandag 11 juni 2012 @ 21:10:00 #54
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112757841
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mijn broer heeft het wel gevolgd. Hij stormt mijn kamer binnen: ''Nina! Ga eens naar dit topic, echt grappig, hij likt aan zijn vinger...''
Ik: '' :') , he, robin007bond praat ook mee zo te zien :') ''
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 21:10:28 #55
pi_112757870
Heb alle echte fun gemist bij bang_bros, alleen dat hij het op facebook ging zetten.

Baccano en mindgame lijken me niet super, baccano lijkt denk ik erg op durarara
  maandag 11 juni 2012 @ 21:11:37 #56
-1 #ANONIEM
pi_112757950
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Mijn broer heeft het wel gevolgd. Hij stormt mijn kamer binnen: ''Nina! Ga eens naar dit topic, echt grappig, hij likt aan zijn vinger...''
Ik: '' :') , he, robin007bond praat ook mee zo te zien :') ''
_O-
  maandag 11 juni 2012 @ 21:12:53 #57
372464 AnimeFan
pi_112758037
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb alle echte fun gemist bij bang_bros, alleen dat hij het op facebook ging zetten.

Baccano en mindgame lijken me niet super, baccano lijkt denk ik erg op durarara
Nja ik weet zelf ook geen goede en zoek ook ongeveer iets als jij.
Dus zeg het maar als je iets hebt gevonden :P
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 21:14:12 #58
pi_112758117
quote:
11s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Nja ik weet zelf ook geen goede en zoek ook ongeveer iets als jij.
Dus zeg het maar als je iets hebt gevonden :P
Gungrave en DN allebij al gezien jij?
  maandag 11 juni 2012 @ 21:15:56 #59
372464 AnimeFan
pi_112758244
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Gungrave en DN allebij al gezien jij?
Death note wel, Gungrave nog niet
  maandag 11 juni 2012 @ 21:21:37 #60
-1 #ANONIEM
pi_112758657
Damn, ik ben uitgenodigd op een feestje. Het wordt heel de dag anime kijken, gamen, alcohol (niet voor mij tot m'n 23e, haha!).

Ahhh, ik weet niet of ik moet komen :P
Surf prive met PureVPNZavvi - Fandom en GeekgearCyberghost VPN
  maandag 11 juni 2012 @ 21:22:49 #61
372464 AnimeFan
pi_112758752
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
Damn, ik ben uitgenodigd op een feestje. Het wordt heel de dag anime kijken, gamen, alcohol (niet voor mij tot m'n 23e, haha!).

Maar je meldt het hier maar even om ons jaloers te maken
  maandag 11 juni 2012 @ 21:23:05 #62
-1 #ANONIEM
pi_112758766
quote:
8s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:22 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Maar je meldt het hier maar even om ons jaloers te maken
Ja. Hihi.
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 21:24:08 #63
pi_112758839
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:15 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Death note wel, Gungrave nog niet
Oh moet je doen, vet stoere mafia animé, niet zo suf als durara maar echt hardcore. Zoiets zoek iets, iets hardcore en serieus, geen flauwe grappen en mensen die een kilometer wegvliegen als je ze slaat enzo.
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 21:24:45 #64
pi_112758889
quote:

wut :P
  maandag 11 juni 2012 @ 21:26:00 #65
-1 #ANONIEM
pi_112758992
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

wut :P
Tot je 23e belemmert alcohol de groei van de hersenen. Daarom heb ik mezelf beloofd geen alcohol tot m'n 23e te drinken.

Tot nu toe keurig aan gehouden. Zal me ook wel lukken :)

Oh ja, op een feestje heb ik ooit champagne in m'n mond gehad, maar ik heb het gelijk weer uitgespuugd.
  maandag 11 juni 2012 @ 21:28:02 #66
372464 AnimeFan
pi_112759155
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tot je 23e belemmert alcohol de groei van de hersenen. Daarom heb ik mezelf beloofd geen alcohol tot m'n 23e te drinken.

Tot nu toe keurig aan gehouden. Zal me ook wel lukken :)

Oh ja, op een feestje heb ik ooit champagne in m'n mond gehad, maar ik heb het gelijk weer uitgespuugd.
Dat is niks vergeleken met crystal meth
SPOILER
  maandag 11 juni 2012 @ 21:29:27 #67
-1 #ANONIEM
pi_112759271
quote:
11s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:28 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Dat is niks vergeleken met crystal meth
SPOILER
Ik heb ook zo veel kansen gehad om te blowen. Nooit gedaan :P
  maandag 11 juni 2012 @ 21:30:42 #68
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112759369
Hersenen zijn overrated, alchohol niet
  maandag 11 juni 2012 @ 21:31:02 #69
-1 #ANONIEM
pi_112759389
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:30 schreef gniffie het volgende:
Hersenen zijn overrated, alchohol niet
:')!!!
  maandag 11 juni 2012 @ 21:31:25 #70
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112759423
:7
Surfshark - veilig toegang tot het open internetVyprVPN - de snelle VPNSurf prive met PureVPN
  maandag 11 juni 2012 @ 21:32:39 #71
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112759508
quote:

''Jij hebt tenminste vrienden!''
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 21:34:36 #72
pi_112759634
Geen alcohol drinken :')
  maandag 11 juni 2012 @ 21:34:52 #73
372464 AnimeFan
pi_112759651
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb ook zo veel kansen gehad om te blowen. Nooit gedaan :P
Crystal meth is niet helemaal hetzelfde als wiet :P
  maandag 11 juni 2012 @ 21:35:39 #74
-1 #ANONIEM
pi_112759694
quote:
11s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:34 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Crystal meth is niet helemaal hetzelfde als wiet :P
Dat klopt. :P
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen alcohol drinken :')
Alcohol drinken :')

Lekker je geld verspillen.
  maandag 11 juni 2012 @ 21:37:38 #75
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112759798
Anime kijken :')

Lekker je tijd verspillen
  maandag 11 juni 2012 @ 21:38:32 #76
-1 #ANONIEM
pi_112759849
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef gniffie het volgende:
Anime kijken :')

Lekker je tijd verspillen
Leven :')

Lekker je tijd verspillen.
  maandag 11 juni 2012 @ 21:39:11 #77
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112759881
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:38 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Leven :')

Lekker je tijd verspillen.
Daarom, alcohol _O_. Behalve de ochtend erna
  maandag 11 juni 2012 @ 21:39:57 #78
-1 #ANONIEM
pi_112759936
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef gniffie het volgende:

[..]

Daarom, alcohol _O_. Behalve de ochtend erna
Mijn vrienden plagen wel eens dat ik nog lang maagd zal blijven als ik geen alcohol drink ;(

Overigens lijkt me een kater zo kut. Ik vind het zonde van m'n geld en het belemmert dus de groei van de hersenen.
  maandag 11 juni 2012 @ 21:40:42 #79
372464 AnimeFan
pi_112759978
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mijn vrienden plagen wel eens dat ik nog lang maagd zal blijven als ik geen alcohol drink ;(

Overigens lijkt me een kater zo kut. Ik vind het zonde van m'n geld en het belemmert dus de groei van de hersenen.
Met een emmer in de auto zitten, dat was kut zeg :')
  maandag 11 juni 2012 @ 21:41:18 #80
-1 #ANONIEM
pi_112760020
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:40 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Met een emmer in de auto zitten, dat was kut zeg :')
Ik ken ook vrienden die stomme dingen hebben gedaan in een niet zo'n nuchtere bui.

Twee vrienden van me hebben zich ook in coma gezopen. Ik denk dat ik daarom ook wat huiveriger ben.
Surfshark - veilig toegang tot het open internetPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvDe snelste VPN - FastestVPN
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 21:41:34 #81
pi_112760039
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat klopt. :P

[..]

Alcohol drinken :')

Lekker je geld verspillen.
30 cent voor een halve liter euroshopper, lekker geld verspillen ja :')
  maandag 11 juni 2012 @ 21:41:51 #82
372464 AnimeFan
pi_112760063
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik ken ook vrienden die stomme dingen hebben gedaan in een niet zo'n nuchtere bui.

Twee vrienden van me hebben zich ook in coma gezopen. Ik denk dat ik daarom ook wat huiveriger ben.
Ik heb ook nog wel wat verhalen voor je :P
  maandag 11 juni 2012 @ 21:41:58 #83
-1 #ANONIEM
pi_112760070
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Maar dan heb je ook echt pauper drinken :')
  maandag 11 juni 2012 @ 21:42:40 #84
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112760138
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

maandag 11 juni 2012 @ 21:43:21 #85
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_112760177
quote:

[..]

Wat weet jij daar nou weer van :P
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  maandag 11 juni 2012 @ 21:43:27 #86
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112760184
Anders pak je klinkertje of lijntje pep/sos ipv alcohol?
  maandag 11 juni 2012 @ 21:43:50 #87
-1 #ANONIEM
pi_112760205
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Wat weet jij daar nou weer van :P
Euroshopper.

Dat zegt genoeg. :{w
  maandag 11 juni 2012 @ 21:45:06 #88
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_112760312
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Euroshopper.

Euroshopper heeft hele lekkere dingen hoor, voor weinig geld. :Y
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  maandag 11 juni 2012 @ 21:45:49 #89
-1 #ANONIEM
pi_112760356
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Euroshopper heeft hele lekkere dingen hoor, voor weinig geld. :Y
Ik vind alleen de cornetto's van Euroshopper te doen. Voor de rest kopen we eigenlijk nauwelijks Euroshopper, dus ik zou het niet weten :@
  maandag 11 juni 2012 @ 21:48:07 #90
372464 AnimeFan
pi_112760510
Schultenbrau!!! HEUJ HEUJ HEUJJJJJJJJJ

SPOILER
SPOILER
VyprVPN - de snelle VPNZenmate VPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  maandag 11 juni 2012 @ 21:49:26 #91
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_112760611
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik vind alleen de cornetto's van Euroshopper te doen. Voor de rest kopen we eigenlijk nauwelijks Euroshopper, dus ik zou het niet weten :@
Komt wel als je student wordt. :P
Chocoladetaartjes.
  maandag 11 juni 2012 @ 21:49:58 #92
124400 Qunix
pi_112760659
Leuk... Gratis kaarten gekregen voor een open lucht concert en niemand die mee wilt.

Zo slecht is het toch niet?
  maandag 11 juni 2012 @ 21:50:34 #93
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112760712
quote:
11s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef Qunix het volgende:
Leuk... Gratis kaarten gekregen voor een open lucht concert en niemand die mee wilt.

Zo slecht is het toch niet?
Gratis. Dat zegt al genoeg.
  maandag 11 juni 2012 @ 21:51:35 #94
124400 Qunix
pi_112760783
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:50 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Uitverkocht
http://goldfishlive.com/events/sold-out-amsterdamse-bos-amsterdam
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 21:52:06 #95
pi_112760817
quote:

[..]

Hoe weet jij dat je hebt het nog nooit gedronken :')
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 21:52:25 #96
pi_112760837
quote:

[..]

Euroshopper.

Dingen beoordelen op diens verpakking :')
  maandag 11 juni 2012 @ 21:52:33 #97
-1 #ANONIEM
pi_112760843
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat je hebt het nog nooit gedronken :')
quote:

[..]

Euroshopper.

maandag 11 juni 2012 @ 21:52:47 #98
-1 #ANONIEM
pi_112760854
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Komt wel als je student wordt. :P
Hmm, ik hoop het niet :P
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 21:52:50 #99
pi_112760863
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[..]

Kneus :')!!!!
  maandag 11 juni 2012 @ 21:52:51 #100
124400 Qunix
pi_112760867
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:50 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Gratis met een rede voor mij :')
Cyberghost VPNZavvi - Fandom en GeekgearBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  maandag 11 juni 2012 @ 21:53:19 #101
-1 #ANONIEM
pi_112760900
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dingen beoordelen op diens verpakking :')
Mensen die Lidl cola thuis hebben :')

Er is een vriend waar ik altijd zelf een fles Coca Cola mee naartoe neem.
  maandag 11 juni 2012 @ 21:53:56 #102
372464 AnimeFan
pi_112760939
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Huismerk cola :')
Al het andere dan coca cola :')
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 21:54:21 #103
pi_112760967
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Reageren op een manier die niks te maken heeft met euroshopper :')
  maandag 11 juni 2012 @ 21:55:09 #104
-1 #ANONIEM
pi_112761031
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Oké, ik geef toe. Ik kan niet oordelen over het Euroshopper bier. Ik heb verloren ;(

Nu goed?
  maandag 11 juni 2012 @ 21:55:21 #105
372464 AnimeFan
pi_112761049
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

maandag 11 juni 2012 @ 21:55:31 #106
-1 #ANONIEM
pi_112761060
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Huismerk cola :')
Al het andere dan coca cola :')
Exact.
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 21:56:47 #107
pi_112761171
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:55 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Reageren. :')

Sorry ik verveel mij een beetje daarom doe ik vervelend :@
  maandag 11 juni 2012 @ 21:57:55 #108
372464 AnimeFan
pi_112761276
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Sorry ik doe vervelend :@
Ik ook
En ik verveel me :')
  maandag 11 juni 2012 @ 21:58:41 #109
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112761345
Euroshopper zooi is gewoon goed te nassen. Appelmoes en vlees waar je toch een shitload aan saus overheen gooit bijvoorbeeld ^O^
  maandag 11 juni 2012 @ 21:58:51 #110
-1 #ANONIEM
pi_112761359
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Reageren. :')

Sorry ik verveel mij een beetje daarom doe ik vervelend :@
Maakt niet uit hoor, Sint. :P
VyprVPN - de snelle VPNSurf volledig anoniem met NordVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  maandag 11 juni 2012 @ 22:00:23 #111
-1 #ANONIEM
pi_112761517
Vaak heb ik het idee dat mensen die McDonald's niet lekker vinden het:

- Zieluggg vinden voor de dieren.
- Als een verlengstuk zien van het grootkapitaal
- Stoer vinden om zich elitair op te stellen door op McDonald's te bashen.

Het is gewoon onmogelijk om McDonald's echt niet lekker te vinden. Die smaakstoffen zijn zo goed dat het voor ieder mens wel te vreten is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 22:00:54 ]
  maandag 11 juni 2012 @ 22:00:56 #112
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112761566
hipsters
  maandag 11 juni 2012 @ 22:01:52 #113
372464 AnimeFan
pi_112761644
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:

Het is gewoon onmogelijk om McDonald's echt niet lekker te vinden. Die smaakstoffen zijn zo goed dat het voor ieder mens wel te vreten is.
Ik heb een aantal keer koude patat gekregen..
Ook speelt het gevoel na het eten van McDonald's voedsel misschien een rol :P
  maandag 11 juni 2012 @ 22:02:21 #114
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112761683
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:01 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ook speel het gevoel na het eten van McDonald's voedsel misschien een rol :P
Gewoon een MC Flurry erachteraan gooien dan. Dat fleurt je op
  maandag 11 juni 2012 @ 22:02:58 #115
-1 #ANONIEM
pi_112761735
quote:

[..]

Ik voel me dan inderdaad genaaid door Ronald McDonald himself.

En nee, ik weet niet hoe dat voelt :')
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:04:10 #116
pi_112761858
quote:

Zeker, grootste fastfood tent ooit en ze hebben wereldwijd dezelfde recepten.
Big tasty is mijn favoriet :9
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:04:49 #117
pi_112761911
quote:

[..]

Dat ook ja, vooral als je veel eet, en ik eet veel omdat ik nooit het gevoel heb vol te zitten van dat eten :P
  maandag 11 juni 2012 @ 22:04:55 #118
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112761919
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ze passen de recepten toch aan per cultuur? Volgens mij doet Coca Cola dat ook
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:05:17 #119
pi_112761939
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef gniffie het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik denk dat in ze in heel europa wel hetzelfde hebben
  maandag 11 juni 2012 @ 22:05:17 #120
-1 #ANONIEM
pi_112761940
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Die van mij ook _O_
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurf prive met PureVPNZavvi - Fandom en Geekgear
  maandag 11 juni 2012 @ 22:05:52 #121
-1 #ANONIEM
pi_112761983
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ik heb het laatst onderzocht.

Op Curaçao dacht ik eerst dat het anders smaakte, maar dat bleek aan de tap te liggen. Gewoon Coca Cola uit de supermarkt smaakt hetzelfde.
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:07:06 #122
pi_112762144
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb het laatst onderzocht.

Op Curaçao dacht ik eerst dat het anders smaakte, maar dat bleek aan de tap te liggen. Gewoon Coca Cola uit de supermarkt smaakt hetzelfde.
Ik kan het me wel voorstellen hoor, maar dan dat het in amerika en azië iets anders is. Ook zijn per land verschillende burgers zoals bij ons de mckroket
  maandag 11 juni 2012 @ 22:07:22 #123
364550 Arashimashou
pi_112762171
quote:

Laatst daar snicker ijs gehad... gadverdamme wat was dat vies zeg. :{w
  maandag 11 juni 2012 @ 22:07:22 #124
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112762172
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik denk dat in ze in heel europa wel hetzelfde hebben
Dacht dat ergens gelezen te hebben. Kan het dus niet met zekerheid zeggen ;)
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:09:22 #125
pi_112762376
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:07 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Laatst daar snicker ijs gehad... gadverdamme wat was dat vies zeg. :{w
Mars ijs moet je hebben man!!
  maandag 11 juni 2012 @ 22:10:37 #126
-1 #ANONIEM
pi_112762503
McFlurry M&M _O_
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:11:26 #127
pi_112762562
Mcflurry is voor pubermeisjes :{w
Mannen eten big tasty of big mac
  maandag 11 juni 2012 @ 22:11:55 #128
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112762602
Big Tasty met bacon. Lekker 1000 kcal naar binnen rossen _O_
  maandag 11 juni 2012 @ 22:11:58 #129
-1 #ANONIEM
pi_112762609
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik eet allebei.

Betekent het dat ik de overstap van puber naar man maak?
  maandag 11 juni 2012 @ 22:12:04 #130
364550 Arashimashou
pi_112762622
quote:
Mannen eten niet bij Mcdonalds :')
Surf prive met PureVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekAnoniem en veilig met ProtonVPN
  maandag 11 juni 2012 @ 22:12:23 #131
-1 #ANONIEM
pi_112762654
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef gniffie het volgende:
Big Tasty met bacon. Lekker 1000 kcal naar binnen rossen _O_
Deze baas weet _O_

Vandaag nog een Big Mac menu en 2 hamburgers op.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:12:24 #132
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112762655
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Bij de SubWay *;
  maandag 11 juni 2012 @ 22:12:43 #133
-1 #ANONIEM
pi_112762682
Het faalt wel hoe McDonald's zichzelf restaurant noemt :')

"Kom schat, lekker uit eten? Ja, gezellig naar McDonald's!".

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 22:13:00 ]
  maandag 11 juni 2012 @ 22:12:44 #134
364550 Arashimashou
pi_112762684
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef gniffie het volgende:

[..]

Bij de SubWay *;
Jaaa, dat is al een stuk beter. :9
  maandag 11 juni 2012 @ 22:13:20 #135
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112762740
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
Lekker met heel de familie dineren bij een wegrestaurant. Is toch heerlijk man
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:13:38 #136
pi_112762767
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Das waar, die gaan naar burger king
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:14:07 #137
pi_112762813
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:

"Kom schat, lekker uit eten? Ja, gezellig naar McDonald's!".

Daarom ruim ik mijn eigen zooi daar ook niet op, ik hoef bij een restaurant toch ook niet mijn eigen afwas te doen?
  maandag 11 juni 2012 @ 22:15:33 #138
77135 mschol
pi_112762937
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef gniffie het volgende:

[..]

Bij de SubWay *;
:o goed plan, do of vrijdag een broodje scoren daaro :D
  maandag 11 juni 2012 @ 22:18:11 #139
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112763139
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:15 schreef mschol het volgende:

[..]

:o goed plan, do of vrijdag een broodje scoren daaro :D
Spicy Italian zeker?
  maandag 11 juni 2012 @ 22:18:21 #140
-1 #ANONIEM
pi_112763155
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Daarom ruim ik mijn eigen zooi daar ook niet op, ik hoef bij een restaurant toch ook niet mijn eigen afwas te doen?
Jup.

Er zitten trouwens vaak wel lekkere breezers bij de McDonald's. :@
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNCyberghost VPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  maandag 11 juni 2012 @ 22:19:30 #141
364550 Arashimashou
pi_112763235
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Jup.

Kom op zeg :')
  maandag 11 juni 2012 @ 22:19:46 #142
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112763249
Ik pak meestal de Mc Drive. Vind het zo vies om in een MC Donalds/friettent te eten, wat een sjonnies :')
  maandag 11 juni 2012 @ 22:19:52 #143
371080 Blue_Panther_Ninja
FOSS ftw
pi_112763257
quote:
Whopper XXL :P
  maandag 11 juni 2012 @ 22:20:37 #144
-1 #ANONIEM
pi_112763310
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Kom op zeg :')
:{w
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef gniffie het volgende:
Ik pak meestal de Mc Drive. Vind het zo vies om in een MC Donalds/friettent te eten, wat een sjonnies :')
Onze McDonald's ligt dicht bij een bedrijventerrein. Zat mannen in pak die daar ook eten. Soms ga ik in de pauze er ook even naartoe :@

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 22:20:55 ]
  maandag 11 juni 2012 @ 22:22:08 #145
-1 #ANONIEM
pi_112763453
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:22:18 #146
pi_112763475
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Jup.

Dat zijn die bitches die en mcflurry halen
  maandag 11 juni 2012 @ 22:22:38 #147
77135 mschol
pi_112763502
quote:
6s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:18 schreef gniffie het volgende:

[..]

Spicy Italian zeker?
subway melt, 30cm, double meat, double cheese :9
  maandag 11 juni 2012 @ 22:22:51 #148
-1 #ANONIEM
pi_112763523
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dat zijn die bitches die en mcflurry halen
Klopt.

Als ik zeg dat ik hun halsslagader wil likken rennen ze altijd weg.

Dat was overigens een grapje :')
  maandag 11 juni 2012 @ 22:24:25 #149
364550 Arashimashou
pi_112763629
quote:
Oh wow :P
Maar goed... ga nooit naar de Mcdonalds in de Heerestraat. Vies.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:24:29 #150
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112763634
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef mschol het volgende:

[..]

subway melt, 30cm, double meat, double cheese :9
double meat? :o . Bedoel je bacon of ontdek ik hier nu iets geniaals
De snelste VPN - FastestVPNZavvi - Fandom en GeekgearVyprVPN - de snelle VPN
  maandag 11 juni 2012 @ 22:25:14 #151
364550 Arashimashou
pi_112763700
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef gniffie het volgende:

[..]

Volgens mij heb je gewoon een nieuwe vreetcultuur ontdekt.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:25:23 #152
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112763715
quote:

*Kuch kuch*
die kipnuggets smaken naar karton, en over de McSmurrie zal ik al helemaal niet beginnen.
Alleen de friet en frietsaus is nog enigzins te vreten.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:26:12 #153
364550 Arashimashou
pi_112763778
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:25 schreef Klipnap het volgende:

[..]

*Kuch kuch*
die kipnuggets smaken naar karton, en over de McSmurrie zal ik al helemaal niet beginnen.
Voor milkshakes kun je er wel altijd terecht. :9
Ik weet nog toen je Snoopies kon verzamelen... toen gingen we altijd wel... maar dat is al een tijd terug.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:26:42 #154
-1 #ANONIEM
pi_112763813
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:25 schreef Klipnap het volgende:

[..]

*Kuch kuch*
De patat (let op: patat) vind ik het minst lekker eigenlijk.

Heb je ooit een goede burger op?
  maandag 11 juni 2012 @ 22:28:00 #155
364550 Arashimashou
pi_112763902
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

'Goed' is afhankelijk van hoeveel trek je hebt :P
  maandag 11 juni 2012 @ 22:28:22 #156
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112763922
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik houd niet van burgers.
Teveel sla, is mij te gezond :{w
Puur vlees wil ik, eventueel met krokant korstje.
McDonalds faalt hier echter hard in.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:29:07 #157
372464 AnimeFan
pi_112763972
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:28 schreef Klipnap het volgende:

[..]

maandag 11 juni 2012 @ 22:29:09 #158
-1 #ANONIEM
pi_112763977
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:28 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

'Goed' is afhankelijk van hoeveel trek je hebt :P
Van die Big Tasty krijg ik echt een soort binnensmonds orgasme.

Ik vraag ook nadrukkelijk altijd om een verse.

Als ik ergens uit eten ga vraag ik ook altijd om geconcentreerde vers geperste sinaasappelsap, anders gaan ze er te veel water bij doen.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:29:18 #159
-1 #ANONIEM
pi_112763987
quote:

[..]

:o
  maandag 11 juni 2012 @ 22:29:59 #160
364550 Arashimashou
pi_112764033
quote:

[..]

Doe nou niet alsof je een vleesverscheurende groentehatende tokkie-vetklep bent.
Of weten we iets nog niet?
Zenmate VPNZenmate VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  maandag 11 juni 2012 @ 22:31:52 #161
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112764170
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:29 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nooit geprobeerd. Als ik er nog een keer verplicht heen moet (excursies) neem ik die wel.
Voor mijn feestje ga ik naar een straat met een Mac, pizzeria, bowlingbaan en wok.
Ik ga mijn vriendinnen trollen door expres niet naar de Mc te gaan ~O>
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:31:55 #162
pi_112764172
quote:

[..]

Misschien KFC meer iets voor jou?
  maandag 11 juni 2012 @ 22:32:15 #163
-1 #ANONIEM
pi_112764196
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:31 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nooit geprobeerd. Als ik er nog een keer verplicht heen moet (excursies) neem ik die wel.
Voor mijn feestje ga ik naar een straat met een Mac, pizzeria, bowlingbaan en wok.
Ik ga mijn vriendinnen trollen door expres niet naar de Mc te gaan ~O>
Ik zou gek worden als ik een van je vriendinnen zou zijn :(
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:32:51 #164
pi_112764238
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:29 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die waren een paar jaar geleden nog 1 euro joh, toen nam ik er gewoon 4, volle maag voor 4 euro (ook 2 blikjes energydrink mee en uren in de MCD zitten en naar mensen kijken die beneden lopen, ja ik was 15 :'))
  maandag 11 juni 2012 @ 22:33:20 #165
-1 #ANONIEM
pi_112764279
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

maandag 11 juni 2012 @ 22:34:18 #166
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112764337
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Pas op anders wat je watermeloen gejat
  maandag 11 juni 2012 @ 22:34:37 #167
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112764364
quote:
8s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:29 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Doe nou niet alsof je een vleesverscheurende groentehatende tokkie-vetklep bent.
Of weten we iets nog niet?
Een quote uit Azumanga Daioh:
"Ik ben het soort meisje dat niet aankomt, hoeveel ze ook eet"
Waarop Yomi heel woedend wordt.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:34:50 #168
-1 #ANONIEM
pi_112764394
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:34 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik kom ook niet aan _O_

Plusminus 55 kg represent.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 22:35:19 ]
  maandag 11 juni 2012 @ 22:35:41 #169
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112764473
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik kom ook niet aan _O_

Ben jij een guy? wtf :P
  maandag 11 juni 2012 @ 22:36:11 #170
124400 Qunix
pi_112764512
quote:

[..]

Ik kom ook niet aan _O_

Je BMI?

Ik kom ook niet aan.
Cyberghost VPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  maandag 11 juni 2012 @ 22:36:18 #171
372464 AnimeFan
pi_112764523
Wtf oekraieense fan
  maandag 11 juni 2012 @ 22:36:21 #172
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112764529
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Aan de andere kant zit ik zo vol. Een beker met vleugels krijg ik nooit van mijn leven op.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:36:57 #173
77135 mschol
pi_112764566
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef gniffie het volgende:

[..]

gewoon dubbel vlees..
overigens is het dan wel echt een maaltijd geworden :+ (doe het dus maar zelden)
maar dan issie o zo lekker :P

maar zowiezo zijn SW broodjes gewoon echt lekker :)
  maandag 11 juni 2012 @ 22:37:01 #174
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112764570
quote:

[..]

Ik kom ook niet aan _O_

Ik ben nog zwaarder :')
Maar ook langer >:)
  maandag 11 juni 2012 @ 22:37:27 #175
-1 #ANONIEM
pi_112764607
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:36 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Aan de andere kant zit ik zo vol. Een beker met vleugels krijg ik nooit van mijn leven op.
Ik niet. Ik kan heel veel op.
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:36 schreef Qunix het volgende:

[..]

Je BMI?

Ik kom ook niet aan.
18 is mijn BMI.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:37:47 #176
-1 #ANONIEM
pi_112764631
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:37 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik ben nog zwaarder :')
Maar ook langer >:)
Ik krijg gelijk de OP van Lovely Complex in m'n hoofd :(
  maandag 11 juni 2012 @ 22:38:32 #177
-1 #ANONIEM
pi_112764703
  maandag 11 juni 2012 @ 22:39:11 #178
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112764754
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik krijg gelijk de OP van Lovely Complex in m'n hoofd :(
Renai no sensei ga irebaiina
~O>
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:39:51 #179
pi_112764805
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:34 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Oh een meisje raadde me die anime telkens aan maar ik wist niet hoe je het moest schrijven dus ik kom en nooit vinden _O-
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:40:15 #180
pi_112764850
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:36 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Een megabak met z'n 4en kopen :P
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoAnoniem en veilig met ProtonVPNCyberghost VPN
  maandag 11 juni 2012 @ 22:40:23 #181
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112764868
quote:
Hoe kom je hieraan? :(
  maandag 11 juni 2012 @ 22:40:30 #182
-1 #ANONIEM
pi_112764880
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Renai no sensei ga irebaiina
~O>
Ik ben het eens met die zin :P
  maandag 11 juni 2012 @ 22:40:31 #183
372464 AnimeFan
pi_112764883
quote:
Ene Peter Gerritse
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:40:31 #184
pi_112764884
quote:
Ik, hoe kom je daar op :P
  maandag 11 juni 2012 @ 22:41:00 #185
364550 Arashimashou
pi_112764935
quote:
Ik gebruik nooit facebook... wiens naam staat hier?
  maandag 11 juni 2012 @ 22:41:38 #186
124400 Qunix
pi_112764990
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik niet. Ik kan heel veel op.

[..]

18 is mijn BMI.
19.8 mijne

Onder de 20 is ondergewicht.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:41:48 #187
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112765005
Ik kom op mijn eigen pagina uit als ik erop klik.
Is hier een fout :?
  maandag 11 juni 2012 @ 22:42:17 #188
364550 Arashimashou
pi_112765049
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:41 schreef Klipnap het volgende:
Volgens mij neemt Robbie ons beet.
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:42:25 #189
pi_112765063
Volgens mij een vage grap ofzo _O-
  maandag 11 juni 2012 @ 22:42:42 #190
-1 #ANONIEM
pi_112765087
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:41 schreef Klipnap het volgende:
Ssst.

Je verpest de grap ;(

Het is een link die altijd naar je eigen profiel wijst :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 22:42:55 ]
Surf volledig anoniem met NordVPNDe snelste VPN - FastestVPNZavvi - Fandom en Geekgear
  maandag 11 juni 2012 @ 22:42:51 #191
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112765101
hihi, jullie facebooks zijn gehacked
  maandag 11 juni 2012 @ 22:43:35 #192
372464 AnimeFan
pi_112765167
  maandag 11 juni 2012 @ 22:43:37 #193
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112765174
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ssst.

Je verpest de grap ;(

Het is een link die altijd naar je eigen profiel wijst :')
Ik dacht even dat je me gevonden had via "Detroit Metal City".
  maandag 11 juni 2012 @ 22:43:38 #194
364550 Arashimashou
pi_112765178
Pfff... ik dacht al even... "wat had ik fout gedaan."
  maandag 11 juni 2012 @ 22:43:59 #195
-1 #ANONIEM
pi_112765208
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik dacht eenn dat je me gevonden had via "Detroit Metal City".
Ik heb Madoka en Evangelion geliked :')

Detroit Metal City moet ik nog liken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 22:44:10 ]
  maandag 11 juni 2012 @ 22:44:20 #196
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112765230
waarom like je die shit maatje
  maandag 11 juni 2012 @ 22:44:24 #197
364550 Arashimashou
pi_112765236
quote:
11s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:43 schreef AnimeFan het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht even... 0.29 cent aan boodschappen gratis?
  maandag 11 juni 2012 @ 22:44:55 #198
-1 #ANONIEM
pi_112765280
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef gniffie het volgende:
waarom like je die shit maatje
Als vrienden mij om aanraders vragen kan ik naar mijn Facebook of MAL linken :')
  maandag 11 juni 2012 @ 22:44:58 #199
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112765287
quote:
[ afbeelding ]
Jammer dat je een rolletje drop kocht :')
  maandag 11 juni 2012 @ 22:45:08 #200
372464 AnimeFan
pi_112765301
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je me gevonden had via "Detroit Metal City".
Ah ik heb je toegevoegd

quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Wacht even... 0.29 cent aan boodschappen gratis?
Ja wat een pech he :')
Zavvi - Fandom en GeekgearVyprVPN - de snelle VPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:45:13 #201
pi_112765311
quote:
[ afbeelding ]
:')!!!!!!!
  maandag 11 juni 2012 @ 22:45:49 #202
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112765359
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:45 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ah ik heb je toegevoegd

[..]

Ja wat een pech he :')
;( Stalker!
  maandag 11 juni 2012 @ 22:46:23 #203
364550 Arashimashou
pi_112765413
Wacht even... zei ik nou echt 0.29 CENT? ....dat moet natuurlijk 0.29 Euro zijn... geen zin om te editten.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:46:35 #204
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112765429
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Als vrienden mij om aanraders vragen kan ik naar mijn Facebook of MAL linken :')
Stuur ze dan even langs naar dit geweldige topic
  maandag 11 juni 2012 @ 22:46:52 #205
364550 Arashimashou
pi_112765453
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:45 schreef Klipnap het volgende:

[..]

;( Stalker!
Jij denkt altijd dat iedereen je stalkt ;(
SPOILER
  maandag 11 juni 2012 @ 22:47:12 #206
-1 #ANONIEM
pi_112765478
quote:
7s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef gniffie het volgende:

[..]

Stuur ze dan even langs naar dit geweldige topic
En dan mijn vrienden al mijn geheimen laten weten. :')
  maandag 11 juni 2012 @ 22:48:10 #207
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112765550
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Jij denkt altijd dat iedereen je stalkt ;(
SPOILER
Deze mensen zijn het gevaarlijkst.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:48:17 #208
364550 Arashimashou
pi_112765562
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En dan mijn vrienden al mijn geheimen laten weten. :')
"Het zijn geen echte vrienden, maar wie weet kan ik ze later nog gebruiken in mijn plannen" of zoiets.
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:48:33 #209
pi_112765586
Robin ben jij een gristen :@?
  maandag 11 juni 2012 @ 22:48:34 #210
-1 #ANONIEM
pi_112765587
Ik heb overigens 3 FOK!'ers op Facebook ;(
Cyberghost VPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  maandag 11 juni 2012 @ 22:48:43 #211
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112765599
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

"Het zijn geen echte vrienden, maar wie weet kan ik ze later nog gebruiken in mijn plannen" of zoiets.
Heeft hij dat gezegd jah :D?
  maandag 11 juni 2012 @ 22:48:51 #212
-1 #ANONIEM
pi_112765608
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Robin ben jij een gristen :@?
Nee. Atheïst. Hoezo? :@
  maandag 11 juni 2012 @ 22:48:56 #213
372464 AnimeFan
pi_112765617
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb computerfluisteraar op facebook :')
  maandag 11 juni 2012 @ 22:49:01 #214
364550 Arashimashou
pi_112765625
Ik heb bijna niemand op facebook. facebook is des duivels.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:49:02 #215
-1 #ANONIEM
pi_112765629
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef gniffie het volgende:

[..]

Heeft hij dat gezegd jah :D?
SSSST!
  maandag 11 juni 2012 @ 22:49:22 #216
-1 #ANONIEM
pi_112765650
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ik heb computerfluisteraar op facebook :')
Ik niet. Hij heeft me wel uitgenodigd :P
  maandag 11 juni 2012 @ 22:49:37 #217
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112765667
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dat idd :') :') :')
  maandag 11 juni 2012 @ 22:49:59 #218
-1 #ANONIEM
pi_112765700
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dat idd :') :') :')
Er zijn maar een paar vrienden van me waarover ik zo denk. :{w

Overigens geef ik ze vaak genoeg subtiele hints, maar goed. :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 22:51:14 ]
  maandag 11 juni 2012 @ 22:50:19 #219
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112765727
Ik heb 1 FOK!er op Facebook.
Mijn broer.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:50:32 #220
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112765747
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef Klipnap het volgende:
Mijn broer.
:D
VyprVPN - de snelle VPNZenmate VPNVyprVPN - de snelle VPN
  maandag 11 juni 2012 @ 22:50:52 #221
372464 AnimeFan
pi_112765786
quote:
Mijn broer.
Computerfluisteraar?
  maandag 11 juni 2012 @ 22:51:18 #222
364550 Arashimashou
pi_112765825
quote:
Mijn broer.
BroerVanKlipnap1992?
  maandag 11 juni 2012 @ 22:51:28 #223
-1 #ANONIEM
pi_112765840
quote:
Mijn broer.
Ik zou er niet aan moeten denken: mijn zusje op FOK! :')
  maandag 11 juni 2012 @ 22:51:31 #224
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112765844
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Computerfluisteraar?
Nee gelukkig niet.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:51:47 #225
372464 AnimeFan
pi_112765858
Wie was er ook alweer een maand geleden weggepest omdat mensen z'n facebook en andere info postten?
  maandag 11 juni 2012 @ 22:52:52 #226
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112765935
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ach het gaat zo: "He reageer even in mijn topic"
"ok"

Hij zit toch alleen in GAM. En ik vooral in deze reeks, en mijn broer heeft een hekel aan anime.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:52:55 #227
364550 Arashimashou
pi_112765941
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Beter gesustere op FOK dan helemaal geen gesustere... ik behoor tot de laatste.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:53:07 #228
-1 #ANONIEM
pi_112765959
Wat echt klachtwaardig is: mensen die hun werkgever of school verzinnen op Facebook.

Een klasgenoot van me (mbo) heeft Harvard als school ingevuld :')
  maandag 11 juni 2012 @ 22:53:39 #229
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112766002
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef Klipnap het volgende:

[..]

"ok"

Hij zit toch alleen in GAM. En ik vooral in deze reeks, en mijn broer heeft een hekel aan anime.
:') leuke familie heb jij :D
  maandag 11 juni 2012 @ 22:54:00 #230
-1 #ANONIEM
pi_112766028
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Beter gesustere op FOK dan helemaal geen gesustere... ik behoor tot de laatste.
Poor you. ;(

Ze zeggen altijd dat je door een zusje later ook beter met vrouwen leert omgaan. :P
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekAnoniem en veilig met ProtonVPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  maandag 11 juni 2012 @ 22:54:44 #231
372464 AnimeFan
pi_112766084
quote:

[..]

"ok"

AHA
  maandag 11 juni 2012 @ 22:55:14 #232
-1 #ANONIEM
pi_112766120
quote:

[..]

"ok"

Mij lijkt het me zo erg om familie op FOK! te hebben. Alleen al de gedachte dat ze even in m'n postgeschiedenis kunnen lurken, blargh :P
  maandag 11 juni 2012 @ 22:55:30 #233
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112766139
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef robin007bond het volgende:
Wat echt klachtwaardig is: mensen die hun werkgever of school verzinnen op Facebook.

Ik ben 2de assistent putjesschepper op zee.
Ook heb ik hondenyoga gestudeerd in Leiden.

Ja, dit staat echt op mijn profiel.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:55:38 #234
364550 Arashimashou
pi_112766148
Pfff, weet je zeker dat het niet gewoon gniffie is?
  maandag 11 juni 2012 @ 22:56:01 #235
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112766173
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef robin007bond het volgende:

Om meisjes te lokken of?
  maandag 11 juni 2012 @ 22:56:13 #236
-1 #ANONIEM
pi_112766195
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:55 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik ben 2de assistent putjesschepper op zee.
Ook heb ik hondenyoga gestudeerd in Leiden.

Ja, dit staat echt op mijn profiel.
Ach ja. Je hebt geen echte foto (in die screenshot toen dan), dus je neemt het sowieso niet serieus :P
  maandag 11 juni 2012 @ 22:56:56 #237
-1 #ANONIEM
pi_112766238
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef gniffie het volgende:

[..]

Om meisjes te lokken of?
Gewoon. Voor de grap denk ik.

Een vriend van me heeft ook een nieuw profiel aangemaakt met de naam 'zijn rechterhand' en vervolgens daar een relatie mee gemaakt. Er staat dus bij zijn profiel: "In a relationship with zijn rechterhand". :')
  maandag 11 juni 2012 @ 22:57:07 #238
364550 Arashimashou
pi_112766256
Mijn facebook is een stub... alleen een naam en een paar connecties. Waarschijnlijk hou ik dat zo.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:57:21 #239
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112766266
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Gewoon. Voor de grap denk ik.

Een vriend van me heeft ook een nieuw profiel aangemaakt met de naam 'zijn rechterhand' en vervolgens daar een relatie mee gemaakt. Er staat dus bij zijn profiel: "In a relationship with zijn rechterhand". :')
wat ken jij voor wazige mensen :D
  maandag 11 juni 2012 @ 22:57:38 #240
-1 #ANONIEM
pi_112766285
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef Arashimashou het volgende:
Mijn facebook is een stub... alleen een naam en een paar connecties. Waarschijnlijk hou ik dat zo.
Mweh, af en toe post ik wel wat en reageer ik ook, maar ik zoek niet wanhopig naar vrienden die ik kan inviten.
Surfshark - veilig toegang tot het open internetFiverr - alle diensten vanaf 5 piekCyberghost VPN
  maandag 11 juni 2012 @ 22:57:43 #241
364550 Arashimashou
pi_112766292
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef gniffie het volgende:

[..]

wat ken jij voor wazige mensen :D
Soort zoekt soort. :')

Oh shit wat maakt dat ons?
  maandag 11 juni 2012 @ 22:57:56 #242
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112766313
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef gniffie het volgende:

[..]

:') leuke familie heb jij :D
Mijn broer laat me tenminste met rust en ik hem.
Gelukkig weet hij niet welke anime ik kijk.
Als hij voor de nieuwsgierigheid Manyuu downloadt en kijkt ben ik vet de lul :')
  maandag 11 juni 2012 @ 22:58:19 #243
-1 #ANONIEM
pi_112766336
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Als hij voor de nieuwsgierigheid Manyuu downloadt en kijkt ben ik vet de lul :')
Zou hij zo gemeen zijn om dat tegen je ouders te vertellen? :')
  maandag 11 juni 2012 @ 22:59:05 #244
77135 mschol
pi_112766406
waarom gaat het hier zo hard? ;(

tevens facebook :r
  maandag 11 juni 2012 @ 22:59:07 #245
-1 #ANONIEM
pi_112766410
quote:
11s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Soort zoekt soort. :')

Oh shit wat maakt dat ons?
Op de mavo zijn er nauwelijks intelligentie mensen om mee te praten. Dan ga je toch al snel met alto's praten, omdat die vaak wat intelligenter zijn dan de Blackberry mooiboys.

Overigens ben ik ook bevriend met wat mooiboys, maar die kan ik eigenlijk missen als kiespijn :')
  maandag 11 juni 2012 @ 22:59:37 #246
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112766452
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ach ja. Je hebt geen echte foto (in die screenshot toen dan), dus je neemt het sowieso niet serieus :P
Na het EK verwijder ik hem. Facebook :r
Ik doe het alleen omdat het handig is voor de klassenpoule.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:59:44 #247
-1 #ANONIEM
pi_112766471
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef mschol het volgende:

Hipster. De rest van de mensen zijn 'schapen' en mensen die zich conformeren aan de massa, maar jij bent dat unieke sneeuvlokje dat niet meedoet met de hypes.
  maandag 11 juni 2012 @ 23:00:00 #248
364550 Arashimashou
pi_112766496
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef mschol het volgende:

Je mist volgens mij niet veel hoor :P
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Op de mavo zijn er nauwelijks intelligentie mensen om mee te praten. Dan ga je toch al snel met alto's praten, omdat die vaak wat intelligenter zijn dan de Blackberry mooiboys.

Overigens ben ik ook bevriend met wat mooiboys, maar die kan ik eigenlijk missen als kiespijn :')
Mooiboys... altos.... hmm.
.
.
blackberry :')
  maandag 11 juni 2012 @ 23:00:31 #249
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112766536
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Zou hij zo gemeen zijn om dat tegen je ouders te vertellen? :')
Nee maar hij weet het dan wel :')
  maandag 11 juni 2012 @ 23:00:37 #250
364550 Arashimashou
pi_112766549
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hipster. De rest van de mensen zijn 'schapen' en mensen die zich conformeren aan de massa, maar jij bent dat unieke sneeuvlokje dat niet meedoet met de hypes.
Facebook vind ik kut, gewoon omdat het kut is. Ik ga het niet onderbouwen, ik vind het gewoon kut.
VyprVPN - de snelle VPNSurf volledig anoniem met NordVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  maandag 11 juni 2012 @ 23:00:49 #251
-1 #ANONIEM
pi_112766562
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nee maar hij weet het dan wel :')
Mijn zusje is ook wel eens een ongelukkig moment mijn kamer ingestapt :')
  maandag 11 juni 2012 @ 23:01:10 #252
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112766594
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Rare relatie. Juist de ultieme manier om elkaar te kutten, dat kinderachtige tekenfilmpjes kijken van jou })
  maandag 11 juni 2012 @ 23:02:20 #253
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112766692
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mijn zusje is ook wel eens een ongelukkig moment mijn kamer ingestapt :')
Ik zou en wil ook niet weten of mijn broer porno kijkt :')
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 23:02:45 #254
pi_112766729
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Ik wel 15 ofzo, nu zelfs een meet via facebook :P
  maandag 11 juni 2012 @ 23:03:03 #255
-1 #ANONIEM
pi_112766757
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik zou en wil ook niet weten of mijn broer porno kijkt :')
Alle mannen kijken porno, tenzij ze religieus zijn of aseksueel.
  maandag 11 juni 2012 @ 23:03:49 #256
364550 Arashimashou
pi_112766814
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Alle mannen kijken porno, tenzij ze religieus zijn of aseksueel.
Maar weet je... porno klinkt gewoon zo vies...
  maandag 11 juni 2012 @ 23:04:17 #257
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112766843
quote:
16s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

purno dan
  maandag 11 juni 2012 @ 23:04:35 #258
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112766865
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef gniffie het volgende:

[..]

Rare relatie. Juist de ultieme manier om elkaar te kutten, dat kinderachtige tekenfilmpjes kijken van jou })
:?
Ik wek graag de illusie dat ik onschuldig ben.
"He broer, check deze Wanko-gif!" past niet echt in het plaatje.

Ore no Imouto gezien? Kijk de eerste episode, dan begrijp je het.
  maandag 11 juni 2012 @ 23:04:50 #259
-1 #ANONIEM
pi_112766887
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik wel 15 ofzo, nu zelfs een meet via facebook :P
Ik kreeg een tijdje geleden nog een uitnodiging voor zo'n Facebook FOK!-meet van Dromenvangertje, maar dat is denk ik niets voor mij. Ik hoorde over veel alcohol en ook wel eens drugs. :P
  maandag 11 juni 2012 @ 23:05:34 #260
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112766924
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Het gaat niet over die smerige zooi die jij kijkt :P. Maar jullie 2 zijn niet echt close lijkt het
Surfshark - veilig toegang tot het open internetSurf volledig anoniem met NordVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 23:06:05 #261
pi_112766957
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik kreeg een tijdje geleden nog een uitnodiging voor zo'n Facebook FOK!-meet van Dromenvangertje, maar dat is denk ik niets voor mij. Ik hoorde over veel alcohol en ook wel eens drugs. :P
Die meet waar ik heen ga gaat DV ook heen maar das een uitgaansmeet in Amsterdam, uiteraard komt daar veel bier bij kijken. Sowieso bij fok meets is het over het algemeen gewoon veel zuipen :P
Drugs niet echt hoor, hoogstens een joint
  maandag 11 juni 2012 @ 23:06:06 #262
-1 #ANONIEM
pi_112766959
quote:
16s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Natuurfilm is een betere benaming.
  maandag 11 juni 2012 @ 23:06:44 #263
-1 #ANONIEM
pi_112766999
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Die meet waar ik heen ga gaat DV ook heen maar das een uitgaansmeet in Amsterdam, uiteraard komt daar veel bier bij kijken. Sowieso bij fok meets is het over het algemeen gewoon veel zuipen :P
Drugs niet echt hoor, hoogstens een joint
Het was ook in Amsterdam, misschien is het dezelfde meet. :P
  maandag 11 juni 2012 @ 23:06:56 #264
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112767012
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Kirino ging toch
SPOILER
... laat maar ik heb geen idee wat je bedoelt.
  maandag 11 juni 2012 @ 23:07:08 #265
364550 Arashimashou
pi_112767022
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Natuurfilm is een betere benaming.
Vanaf nu gebruiken we Sèqíng. Pinyin.
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 23:07:15 #266
pi_112767031
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het was ook in Amsterdam, misschien is het dezelfde meet. :P
Komen dan! Is lachen!
  maandag 11 juni 2012 @ 23:07:53 #267
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112767075
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:05 schreef gniffie het volgende:

[..]

Het gaat niet over die smerige zooi die jij kijkt :P. Maar jullie 2 zijn niet echt close lijkt het
Best wel hoor. Maar in deze periode van de puberteit (16 en 18) laten we elkaar liever met rust.
  maandag 11 juni 2012 @ 23:08:20 #268
-1 #ANONIEM
pi_112767107
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:07 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Vanaf nu gebruiken we Sèqíng. Pinyin.
_O-
Oh, man. Ik weet nog in de tweede klas. Iedereen fan van Redtube, maar ik bleef volhouden dat YouPorn beter is. _O_
  maandag 11 juni 2012 @ 23:08:38 #269
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112767127
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Kirino ging toch
SPOILER
... laat maar ik heb geen idee wat je bedoelt.
Dat mijn broer geen idee heeft wat ik kijk :P
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 23:08:51 #270
pi_112767150
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O-
Oh, man. Ik weet nog in de tweede klas. Iedereen fan van Redtube, maar ik bleef volhouden dat YouPorn beter is. _O_
Zijn allebei shit :P
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoZenmate VPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  maandag 11 juni 2012 @ 23:09:12 #271
-1 #ANONIEM
pi_112767166
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Komen dan! Is lachen!
Als je mij zo kent van het forum. Denk je dat ik het ook leuk zou vinden? :P
  maandag 11 juni 2012 @ 23:09:38 #272
-1 #ANONIEM
pi_112767188
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Zijn allebei shit :P
Klopt. :P
  maandag 11 juni 2012 @ 23:10:04 #273
124400 Qunix
pi_112767213
Jullie zijn snel.
  maandag 11 juni 2012 @ 23:10:28 #274
-1 #ANONIEM
pi_112767234
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:07 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Best wel hoor. Maar in deze periode van de puberteit (16 en 18) laten we elkaar liever met rust.
Ik ben benieuwd of mijn zusje en ik elkaae ook wat meer met rust gaan laten. Nu vraagt ze nog erg veel aandacht.
  maandag 11 juni 2012 @ 23:10:52 #275
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112767263
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:08 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dat mijn broer geen idee heeft wat ik kijk :P
Ik las laatste aflevering in plaats van eerste aflevering vandaar mijn verwarring.
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 23:11:03 #276
pi_112767277
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:09 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Als je mij zo kent van het forum. Denk je dat ik het ook leuk zou vinden? :P
Ik ken de meeste users die komen wel, maar jij past er wel tussen hoor. Het enige is dat je niet drinkt en de stemming daar wel naar toe gaat staan op het gegeven moment denk ik. Het is gewoon ouwehoeren en chillen. Als fokkers heb je toch een soort gemeenschappelijke humor heb ik gemerkt. Oja en je kan over fok praten met iemand _O-
  maandag 11 juni 2012 @ 23:11:31 #277
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112767309
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of mijn zusje en ik elkaae ook wat meer met rust gaan laten. Nu vraagt ze nog erg veel aandacht.
'Robin-kun denwa~'
  maandag 11 juni 2012 @ 23:11:38 #278
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112767314
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

"He robin, wat kijk je voor anime?"
" :X shit"
  maandag 11 juni 2012 @ 23:12:19 #279
364550 Arashimashou
pi_112767353
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Denk je niet dat ze afdruipt na Robins collectie?
  maandag 11 juni 2012 @ 23:13:18 #280
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112767417
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

'Robin-kun denwa~'
Ooooooooooootani-kun!
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvZenmate VPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  maandag 11 juni 2012 @ 23:13:58 #281
-1 #ANONIEM
pi_112767465
quote:

[..]

Ze ziet soms wel eens een naam staan en dan vraagt ze: "Wat voor een anime is dit?".

Meestal als het iets is als Elfen Lied of een serie met veel ecchi of gore, zeg ik: "Niet voor jou geschikt, sorry.".
  maandag 11 juni 2012 @ 23:14:10 #282
372464 AnimeFan
pi_112767477
FOK meets:

maandag 11 juni 2012 @ 23:14:18 #283
364550 Arashimashou
pi_112767486
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ze ziet soms wel eens een naam staan en dan vraagt ze: "Wat voor een anime is dit?".

Meestal als het iets is als Elfen Lied of een serie met veel ecchi of gore, zeg ik: "Niet voor jou geschikt, sorry.".
Is ze 12?
  maandag 11 juni 2012 @ 23:14:29 #284
-1 #ANONIEM
pi_112767499
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik ken de meeste users die komen wel, maar jij past er wel tussen hoor. Het enige is dat je niet drinkt en de stemming daar wel naar toe gaat staan op het gegeven moment denk ik. Het is gewoon ouwehoeren en chillen. Als fokkers heb je toch een soort gemeenschappelijke humor heb ik gemerkt. Oja en je kan over fok praten met iemand _O-
Hmm.. verleidelijk :P
  maandag 11 juni 2012 @ 23:14:32 #285
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112767508
Als ik de lapo heb noem ik hem "Oooooootani-kun!"
Of "Robin-kun, denwa!"
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 23:14:33 #286
pi_112767511
quote:

[..]

Gewoon wat straight shota/loli incest, hoezo?
  maandag 11 juni 2012 @ 23:14:39 #287
-1 #ANONIEM
pi_112767516
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Is ze 12?
13
  maandag 11 juni 2012 @ 23:14:53 #288
-1 #ANONIEM
pi_112767534
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Klipnap het volgende:
Als ik de lapo heb noem ik hem "Oooooootani-kun!"
Of "Robin-kun, denwa!"
:(
Ok.
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Gewoon wat straight shota/loli incest, hoezo?
_O-

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 23:15:25 ]
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 23:15:24 #289
pi_112767571
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm.. verleidelijk :P
Zet 'm op misschien. :)
Ik ga kijken of ik weer kan blijven slapen in A'dam, vorige keer sliep ik op Karzai's bank, die woont midden in het centrum O_
  maandag 11 juni 2012 @ 23:15:30 #290
364550 Arashimashou
pi_112767577
quote:
11s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef AnimeFan het volgende:
FOK meets:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hmmm, maar dan verbind ik onherroepelijk Arashimashou aan m'n naam...
De snelste VPN - FastestVPNSurf volledig anoniem met NordVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  maandag 11 juni 2012 @ 23:15:43 #291
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112767589
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wanneer mijn broer zoiets zei deed ik zelf research.
  maandag 11 juni 2012 @ 23:16:03 #292
-1 #ANONIEM
pi_112767604
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hmmm, maar dan verbind ik onherroepelijk Arashimashou aan m'n naam...
Anders kom je een keer op een POL-meet. Gezelschap met intellect, leuke discussies etc.
  maandag 11 juni 2012 @ 23:16:24 #293
-1 #ANONIEM
pi_112767622
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Wanneer mijn broer zoiets zei deed ik zelf research.
Oh god. Ik hoop dat ze weet dat het voor haar eigen bestwil is ;(
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 23:16:31 #294
pi_112767634
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Anders kom je een keer op een POL-meet. Gezelschap met intellect, leuke discussies etc.
POL :')
  maandag 11 juni 2012 @ 23:17:14 #295
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112767677
"He robin, wat kijk je?"
"Een anime over kinderen"
"Oh waar gaat het over?"
"Een jongen genaamd Pico..."
  maandag 11 juni 2012 @ 23:17:33 #296
364550 Arashimashou
pi_112767704
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm, dan val ik door de mand.

quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Klipnap het volgende:
"He robin, wat kijk je?"
"Een anime over kinderen"
"Oh waar gaat het over?"
"Een jongen genaamd Pico..."
Sowieso :')
  maandag 11 juni 2012 @ 23:17:33 #297
-1 #ANONIEM
pi_112767706
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

POL :')
ONZ :')

SPOILER
  maandag 11 juni 2012 @ 23:17:53 #298
-1 #ANONIEM
pi_112767724
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hmm, dan val ik door de mand.
Ik vind je echt niet dom overkomen.
  maandag 11 juni 2012 @ 23:18:14 #299
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112767743
Wolla contract
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 23:18:17 #300
pi_112767747
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

ONZ :')

SPOILER
Brah ik moet eens doorgaan met boysboys... maar die gast waarmee ik maakt is mijn vriend niet meer
Surf prive met PureVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  maandag 11 juni 2012 @ 23:18:18 #301
-1 #ANONIEM
pi_112767748
Aan Klipnap de eer :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')