Heel graag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoot!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:13 schreef bellelena het volgende:
Hier weer verder met lijm, nagellak en andere plakkende goedjes!
Het boekje van Troel past nog net opengeklapt door de brievenbus, maar wel met 6 postzegels!
Is goed! Ik lees het wel!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Kyara, ik ben een beetje inspiratieloos vandaag, dus t is niet gelukt t vandaag, morgen ziekenhuisdagje, kijken of ik t dan af kan maken. Ik laat t weten wanneer ik het wegstuur. Sorry voor de vertraging
Ik dacht al wel dat jij een inhaalslag zou makenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:21 schreef Kleurdoos het volgende:
mevr mus, ik heb 2 boekjes in 1x gekregen van Lenaatje, ik heb ze net maar die van oeke is al af, maar als ik hendig ben, doe ik die van elmo ook voor mn verhuizing en dan stuur ik ze beide op
quote:
Nog een paar weekjes wachtenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:19 schreef mrien het volgende:
Boekje voor -ophelia- is klaar![]()
Ipv 8 pagia's zijn het er 10 geworden, had nog zo'n mooi plaatje wat daar perfect paste
Morgen foto's maken en naar de post ermee
Nog maar 2 weken wachten!quote:
He, ik zie een iDrukker kaartje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:15 schreef YPPY het volgende:
Dat knutselen vind ik erg leuk, maar die foto's.Volgende ronde wil ik wel weer meedoen hoor. Als jullie accepteren dat mijn foto's soms te laat zijn.
Voor twinkly (ja toch, jij vindt King Louie toch leuk?, ik heb geen naam bij de bestanden gezet)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor Evenstar, gelukkig zag zij het al wel op facebook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Sneaks voor mmmijsje:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
YPPY, morgen gaat het boekje op de post!
Ja, uiteraard. Daar had nog ff niet bij nagedacht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:57 schreef snoopy het volgende:
Lijkt me een leuk idee ET. Ik denk dat iedereen alleen zelf moet bepalen welke pagina's ze willen laten zien ivm persoonlijke dingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
Nee!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:20 schreef Kyara het volgende:
Ben benieuwd Buuf!
heb je nog aan de verzendkosten voor het shirtje gedacht?
Oehquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:47 schreef mrien het volgende:
En de sneak voor -ophelia-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buuf, ik heb wat vertragingquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh spannond!
T boekje van Simmu is via de brievenbus maar met 6 postzegels onderweg naar Kyara!
Hij mag in het 'normale' rijtje verder, maar je slaat mij uiteraard over, dus de eerst volgende waar jij hem heen mag sturen is Barreltje!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:51 schreef Soempie het volgende:
Eerste 2 pagina's voor bellelena zijn af. Met de derde en vierde bezig en als ik zo doorga kan het boekje maandag mooi op de bus. Sneltreinboekje dit, maar dan gaat het alsnog ongeveer 7 weken duren voor hij terug is. Bellelena naar wie mag ik hem straks sturen?
En hij is nu al binnen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh spannond!
T boekje van Simmu is via de brievenbus maar met 6 postzegels onderweg naar Kyara!
Whut?!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:55 schreef Kyara het volgende:
[..]
En hij is nu al binnen!![]()
![]()
En wat is ie leuk!![]()
![]()
Geeft nog steeds niks oeke, ik heb nog boekjes genoeg hier.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:44 schreef oeke het volgende:
Sonnetje, wat leuk dat je je boekje al hebt!
Nou, de dame lijkt eindelijk even te slapen en los van haar mama te kunnen zijn, dus ik ga nog een poging wagen in Sorboos boekje.
Sorry Elmo, vertraging vertraging...
Maar wel al 4 hele toffe pagina's al zeg ik het zelf.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:18 schreef Poppejans het volgende:
Boekje van BE ontvangen! En wat issie leuk, echt![]()
BE heb je Mriens boekje inmiddels ontvangen, maandagochtend heb ik het verstuurd(dit keer bij een ander TNTpunt)
Oh, dan houd ik hem nog even, anders voel je je zo opgejaagd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:02 schreef Elmo76 het volgende:
Geeft nog steeds niks oeke, ik heb nog boekjes genoeg hier.
Dus neem je tijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
ja, pastte volgens het briefje van postanaal niet door de brievenbus.. en waar lag ie... op de matquote:
|quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:02 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, pastte volgens het briefje van postanaal niet door de brievenbus.. en waar lag ie... op de mat
heb ik nu ook laten doenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:04 schreef Muks het volgende:
[..]
|
Belachelijk zeg......die van mij passen ze elke keer met zo'n lineaalgatding
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:55 schreef moussy het volgende:
Ik heb een boekje terug gekregen, incl boete
Ik zou gaan klagen. Sukkels.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:04 schreef moussy het volgende:
als ze dat boekje nou gewoon bezorgd hadden en dán de boete (kosten voor pakketpost) hadden gedaan, néé hoor, zo slim zijn we nietzuigzooi
vooral dat ie dan ook nog op de mat ligt he....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:02 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, pastte volgens het briefje van postanaal niet door de brievenbus.. en waar lag ie... op de mat
doe ik ook niet, eerst antwoorden op mn mails krijgen, echt, het is het grootste zooitje debielen wat ik ken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:30 schreef -Spring het volgende:
Die boete hoef je niet te betalen. Jij hebt niet om dat pakketje gevraagd. Niet doen, geen haan ernaar kraait.
vandaag is ie opnieuw op weg gegaan!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:21 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]![]()
Verklaart wel waarom ie nog niet bij mij was.
ghe eergisteren op de post. prima dusquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:34 schreef Mevr_Mus het volgende:
De boekjes van Elmo en Oeke zijn hier goed aangekomen! Leuk leuk leuk
Oeh, leuk! Gaan we random boekjes versturen naar elkaar? Lijkt mij wel leuk als het boekje wat voller raakt natuurlijk!quote:Op zondag 17 juni 2012 19:52 schreef Kleurdoos het volgende:
prachtsneaks <3
en over 3 weken mag men boekjes naar me sturen. dan plemp ik ze vol <3
joetjoep! pop-up flowerquote:Op maandag 18 juni 2012 20:18 schreef Soempie het volgende:
En heeft iemand een werkbeschrijving voor zo'n uitklapbloem voor mij?
mag ik m ook lang brengen ??quote:Op zondag 17 juni 2012 19:52 schreef Kleurdoos het volgende:
prachtsneaks <3
en over 3 weken mag men boekjes naar me sturen. dan plemp ik ze vol <3
Ik stuur nu ook door naar bellelena, in ons groepje. Kan jouw boekje gewoon doorsturen, als je wilt?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:51 schreef Kyara het volgende:
bellelena, ik stuur mijn boekje graag nog naar jou hoor!
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik stuur nu ook door naar bellelena, in ons groepje. Kan jouw boekje gewoon doorsturen, als je wilt?
ik wil best nog wat extra maken, maar ook een mooie nieuwe verse ronde startenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef YPPY het volgende:
Ik zou het juist leuk vinden als mijn andere boekjes eerst volkomen. Anders heb ik allemaal halflege boekjes straks.
Ja natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:09 schreef Kyara het volgende:
[..]als dat bij bellelena ook uit komt natuurlijk!
Mag ik trouwens ook in de jouwes![]()
heb al best wel wat ideetjes namelijk.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wel wat tijd bewaren om te leren haken hoor
Dit inderdaad! Jouw boekje is ook zeker nog niet op de helft.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef YPPY het volgende:
Ik zou het juist leuk vinden als mijn andere boekjes eerst volkomen. Anders heb ik allemaal halflege boekjes straks.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:05 schreef Kyara het volgende:
ik zal er dan in elk geval bijzetten wat het moet voorstellen
Wow. Dat had ik niet verwacht. Is bekend waar het boekje uiteindelijk gevonden is?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:11 schreef klumsy het volgende:
m'n boekje is gevonden
![]()
de post heeft hem retour gestuurd naar bar
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:11 schreef klumsy het volgende:
m'n boekje is gevonden
![]()
de post heeft hem retour gestuurd naar bar
Dan duurt het dus niet zo heel lang meer voor ik mijn boekje terug hebquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:58 schreef draculettetje het volgende:
Sb je boekje is vandaag op de post gegaan naar bar!
Wat fijn klumsy je boekje terug!
Ik gok dat jouw boekje dan ongeveer terugkomt als we allemaal het tweede boekje hebben volgeplaktquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:24 schreef bellelena het volgende:
Wow! Wat goed Klumsy!! Zou het dan toch nog goed kunnen komen met de postnl?
ik ben hard bezig!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik gok dat jouw boekje dan ongeveer terugkomt als we allemaal het tweede boekje hebben volgeplakt
ik kan het wel, als ik de tijd maakquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:01 schreef Soempie het volgende:
Doe je snel Barreltje!
En wat fijn dat het boekje van klumsy terug is.![]()
quote:Notieboekjesmaker Moleskine wil naar de beurs
Uitgegeven: 21 juni 2012 13:20
Laatst gewijzigd: 21 juni 2012 13:20
AMSTERDAM – De Italiaanse fabrikant van chique notitieboekjes Moleskine wil naar de beurs in Milaan. Het bedrijf mikt op een beursgang in het vierde kwartaal van 2012. Dat meldt Reuters.
Đ Thinkstock
Goldman Sachs, Mediobanca en UBS zijn aangesteld om het proces te begeleiden. Private equity bedrijf Syntegra, met een meerderheidsaandeel in Moleskine, denkt dat een beursgang goed is voor de toekomst van het bedrijf.
Het bedrijf Moleskine is opgericht in 1997. Het type notitieboekje is echter al veel ouder en werd door kunstenaars en schrijvers als Bruce Chatwin en Ernest Hemingway gebruikt in de negentiende en twintigste eeuw.
Sinds 2006 zegt het bedrijf zijn omzet te zien stijgen met circa 25 procent per jaar. Het bedrijf is gegroeid van 15 medewerkers in 2006 naar 100 werknemers. In 2010 draaide het Italiaanse bedrijf een omzet van 200 miljoen euro.
Doe maar rustig joh! Als ik wel dat ene recept er in magquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Mrien, ik ben heel stil hier. Ben in mijn hoofd al anderhalve week aan het bedenken wat ik ga maken voor je, maar het wil even allemaal niet zoals ik het wil. Ik ga dit weekend mijn uiterste best doen,anders komt hij of ietsje later, of ik stuur nog wat pagina's na eventueel.
En jou boekje is ook binnen, ze versnellen de boel lijkt het welquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:58 schreef draculettetje het volgende:
Sb je boekje is vandaag op de post gegaan naar bar!
Wat fijn klumsy je boekje terug!
Van die italiaanse stoofpot? Met liefde, die is zo lekker!quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:32 schreef mrien het volgende:
[..]
Doe maar rustig joh! Als ik wel dat ene recept er in mag
Oke! Doe maar rustig aan hoor, ik vroeg het me ineens af! Had gewoon weer zin in gefreubel!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:23 schreef snoopy het volgende:
Nou, ik ben over de helft maar had even een knutselblock.nu weer op gang dus begin volgende week komt het eraan
Oeh leuk!!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Poppejans, ik ga nog wat foto's nasturen.ik zocht vandeweek iets anders en vond toen in een map-in-een-map (op de pc) mijn lang gezochte wolvenfoto's
Oehhhh, leuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:05 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Susie je boekje ploft net neer op de deurmat dus ik ga er eens op mijn gemakje aan beginnen ;-)
Geeft niets. Ik het pas zes pagina's in het boekje van Mariyette. Neem je tijdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:15 schreef _Bar_ het volgende:
Summerbreeze het word pas morgen dat klumsy haar boekje jou kant opkomt. Vandaag ga ik niet redden om optijd bij postkantoor te zijn.
Nee die met chocoladequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Van die italiaanse stoofpot? Met liefde, die is zo lekker!
Oh ja die, doe ik!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:54 schreef mrien het volgende:
[..]
Nee die met chocolade
Maar die stoofpot klinkt ook erg lekker!
De mijne gaat maandagavond, dus komt als het goed is woensdag aan.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:52 schreef Kyara het volgende:
Groepje 2, gaat iedereen het redden om de boekjes morgen op de post te doen?
hier kan het wel maar dan moet ik er vanavond wat vaart achter zetten
Hij gaat morgen met de post mee (pakketpost)quote:Op zondag 24 juni 2012 17:52 schreef Kyara het volgende:
Groepje 2, gaat iedereen het redden om de boekjes morgen op de post te doen?
hier kan het wel maar dan moet ik er vanavond wat vaart achter zetten
Dat dus. Maar het scheelt dat Sorbo na mij komt en ik weet dat ze vertraging heeft, waardoor het voor mij wat druk af neemt. Ik hoop deze week Snoopy's boekje iig af te hebben en dan kan ik me op het boekje van Mignonne storten. En dan als klapper het boekje van Sorbo!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben nog steeds de stoorzender in ons groepje. Het lukt me maar niet om alles af te krijgen. En toch wil ik ook echt niet stoppen. Ik vind het genant dat ik al een maand vertraging heb. Maar goed, mevrouw Mus is nu af, dus die gaat op de post. Die van Lenaatje zal ik er zo snel mogelijk achteraan volknutselen.
Ik heb hier het boekje van Elmo en dat van Oeke. Zijn een week geleden samen aangekomen, maar toen was ik op vakantiequote:Op maandag 25 juni 2012 10:46 schreef oeke het volgende:
Jaaaa! Dat bedoel ik. Ik weet niet welk boekje nu bij Mevr Mus is. Maar dat boekje moet ik dus nog krijgen. Maar dat moet het boekje van Elmo zijn, dat zou inderdaad het laatste boekje zijn uit de reeks.
Het enige boekje dat ik niet krijg volgens het rijtje is van Kleurdoos vanwege die wissel in het begin. Dus ik hoop dat ik die nog nagestuurd krijg.
En het boekje van Mevr Mus loopt '2 weken' achter omdat het in het begin 2 weken langer bij mij is gebleven. Maar we lopen nu zo door elkaar dat het boekje die 2 weken misschien al ingehaald heeft.
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:29 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik heb hier het boekje van Elmo en dat van Oeke. Zijn een week geleden samen aangekomen, maar toen was ik op vakantieBen nu weer thuis en bezig met het boekje van Elmo
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:57 schreef Kyara het volgende:
Sneak voor Simmu, maar lang hoef je niet meer te wachten
[ afbeelding ]
komt vast goedquote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef Kyara het volgende:
Buuf, is goed. Ik zie het wel verschijnen! Ben zo benieuwd!
Simmu, jouw boekje is vandaag op de post gegaan. Man heeft hem afgegeven bij een postagentschap en die hebben hem blijkbaar met de brievenpost meegedaan. Vraag me echt af of ie wel door de brievenbus past. Hopelijk komt hij wel aan want ik ben vergeten om een afzender er op te zetten
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:49 schreef mariyette het volgende:
Hihi geknutsel in een niet RRboekje... Het boekje dat bij de draagdoek op reis van Keshet hoort. Kon het niet laten
[ afbeelding ]
+1quote:
Oke dan zie ik 'm wel verschijnen! Paste 'ie nog door de brievenbus?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:49 schreef oeke het volgende:
[..]
+1
Elmo, ik heb het boekje van Sorbootje net op de bus gedaan! Voelde me schuldig denk ik.
Zal zo eens een sneak in elkaar knutselen.
je hele boekje is echt heel leukquote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Oooooooooh mooi! <3 Ik moest hardop lachen van die blije Hawaiimeneer onder de slinger!En Blythe met glitters en veren. Geweldig Moussy!
wat een mooie sneak!quote:Op maandag 25 juni 2012 22:53 schreef oeke het volgende:
Sneak voor Sorbootje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die was speciaal voor jou Trui!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:04 schreef trui het volgende:
wat een mooie sneak!en grappig ook, die pan aan de kook!
Yep, ik heb m net uit de brievenbus mogen vissen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:00 schreef bellelena het volgende:
En en en, heeft vandaag iemand al haar eigen boekje terug ontvangen?
Klopt! Heb je d'r adres? Anders heb ik het ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Nog even een check, ik moest Yppy's boekje naar mijsje doorsturen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |