quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Sneaks voor mmmijsje:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
YPPY, morgen gaat het boekje op de post!
Ja, uiteraard. Daar had nog ff niet bij nagedacht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:57 schreef snoopy het volgende:
Lijkt me een leuk idee ET. Ik denk dat iedereen alleen zelf moet bepalen welke pagina's ze willen laten zien ivm persoonlijke dingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
Nee!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:20 schreef Kyara het volgende:
Ben benieuwd Buuf!
heb je nog aan de verzendkosten voor het shirtje gedacht?
Oehquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:47 schreef mrien het volgende:
En de sneak voor -ophelia-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buuf, ik heb wat vertragingquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh spannond!
T boekje van Simmu is via de brievenbus maar met 6 postzegels onderweg naar Kyara!
Hij mag in het 'normale' rijtje verder, maar je slaat mij uiteraard over, dus de eerst volgende waar jij hem heen mag sturen is Barreltje!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:51 schreef Soempie het volgende:
Eerste 2 pagina's voor bellelena zijn af. Met de derde en vierde bezig en als ik zo doorga kan het boekje maandag mooi op de bus. Sneltreinboekje dit, maar dan gaat het alsnog ongeveer 7 weken duren voor hij terug is. Bellelena naar wie mag ik hem straks sturen?
En hij is nu al binnen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh spannond!
T boekje van Simmu is via de brievenbus maar met 6 postzegels onderweg naar Kyara!
Whut?!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:55 schreef Kyara het volgende:
[..]
En hij is nu al binnen!![]()
![]()
En wat is ie leuk!![]()
![]()
Geeft nog steeds niks oeke, ik heb nog boekjes genoeg hier.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:44 schreef oeke het volgende:
Sonnetje, wat leuk dat je je boekje al hebt!
Nou, de dame lijkt eindelijk even te slapen en los van haar mama te kunnen zijn, dus ik ga nog een poging wagen in Sorboos boekje.
Sorry Elmo, vertraging vertraging...
Maar wel al 4 hele toffe pagina's al zeg ik het zelf.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:18 schreef Poppejans het volgende:
Boekje van BE ontvangen! En wat issie leuk, echt![]()
BE heb je Mriens boekje inmiddels ontvangen, maandagochtend heb ik het verstuurd(dit keer bij een ander TNTpunt)
Oh, dan houd ik hem nog even, anders voel je je zo opgejaagd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:02 schreef Elmo76 het volgende:
Geeft nog steeds niks oeke, ik heb nog boekjes genoeg hier.
Dus neem je tijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
ja, pastte volgens het briefje van postanaal niet door de brievenbus.. en waar lag ie... op de matquote:
|quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:02 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, pastte volgens het briefje van postanaal niet door de brievenbus.. en waar lag ie... op de mat
heb ik nu ook laten doenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:04 schreef Muks het volgende:
[..]
|
Belachelijk zeg......die van mij passen ze elke keer met zo'n lineaalgatding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |