Dan duurt het dus niet zo heel lang meer voor ik mijn boekje terug hebquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:58 schreef draculettetje het volgende:
Sb je boekje is vandaag op de post gegaan naar bar!
Wat fijn klumsy je boekje terug!
Ik gok dat jouw boekje dan ongeveer terugkomt als we allemaal het tweede boekje hebben volgeplaktquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:24 schreef bellelena het volgende:
Wow! Wat goed Klumsy!! Zou het dan toch nog goed kunnen komen met de postnl?
ik ben hard bezig!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik gok dat jouw boekje dan ongeveer terugkomt als we allemaal het tweede boekje hebben volgeplakt
ik kan het wel, als ik de tijd maakquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:01 schreef Soempie het volgende:
Doe je snel Barreltje!
En wat fijn dat het boekje van klumsy terug is.![]()
quote:Notieboekjesmaker Moleskine wil naar de beurs
Uitgegeven: 21 juni 2012 13:20
Laatst gewijzigd: 21 juni 2012 13:20
AMSTERDAM – De Italiaanse fabrikant van chique notitieboekjes Moleskine wil naar de beurs in Milaan. Het bedrijf mikt op een beursgang in het vierde kwartaal van 2012. Dat meldt Reuters.
© Thinkstock
Goldman Sachs, Mediobanca en UBS zijn aangesteld om het proces te begeleiden. Private equity bedrijf Syntegra, met een meerderheidsaandeel in Moleskine, denkt dat een beursgang goed is voor de toekomst van het bedrijf.
Het bedrijf Moleskine is opgericht in 1997. Het type notitieboekje is echter al veel ouder en werd door kunstenaars en schrijvers als Bruce Chatwin en Ernest Hemingway gebruikt in de negentiende en twintigste eeuw.
Sinds 2006 zegt het bedrijf zijn omzet te zien stijgen met circa 25 procent per jaar. Het bedrijf is gegroeid van 15 medewerkers in 2006 naar 100 werknemers. In 2010 draaide het Italiaanse bedrijf een omzet van 200 miljoen euro.
Doe maar rustig joh! Als ik wel dat ene recept er in magquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Mrien, ik ben heel stil hier. Ben in mijn hoofd al anderhalve week aan het bedenken wat ik ga maken voor je, maar het wil even allemaal niet zoals ik het wil. Ik ga dit weekend mijn uiterste best doen,anders komt hij of ietsje later, of ik stuur nog wat pagina's na eventueel.
En jou boekje is ook binnen, ze versnellen de boel lijkt het welquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:58 schreef draculettetje het volgende:
Sb je boekje is vandaag op de post gegaan naar bar!
Wat fijn klumsy je boekje terug!
Van die italiaanse stoofpot? Met liefde, die is zo lekker!quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:32 schreef mrien het volgende:
[..]
Doe maar rustig joh! Als ik wel dat ene recept er in mag
Oke! Doe maar rustig aan hoor, ik vroeg het me ineens af! Had gewoon weer zin in gefreubel!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:23 schreef snoopy het volgende:
Nou, ik ben over de helft maar had even een knutselblock.nu weer op gang dus begin volgende week komt het eraan
Oeh leuk!!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Poppejans, ik ga nog wat foto's nasturen.ik zocht vandeweek iets anders en vond toen in een map-in-een-map (op de pc) mijn lang gezochte wolvenfoto's
Oehhhh, leuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:05 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Susie je boekje ploft net neer op de deurmat dus ik ga er eens op mijn gemakje aan beginnen ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |