Want daar heb je ook echt veel aan, zo'n doelpunt die bijna zat.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:31 schreef StijnDa het volgende:
Lindgren.
Tevens kwam hij wel het dichtst bij een doelpunt tegen de Denen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:31 schreef StijnDa het volgende:
Lindgren.
Tevens kwam hij wel het dichtst bij een doelpunt tegen de Denen.
Tsja, ik rust mijn kaas.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
Het was nét niet.. En zo is het eigenlijk al zijn hele leven.
Inderdaad. Is zo lastig in een subjectief stukje proza.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:35 schreef redhead666 het volgende:
Alle waardevolle doelpunten vergeten we even voor het gemak.
Ik hoop dat het bij Bert is doorgedrongen. Hoewel het nu misschien te laat is.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
van Persie is idd veel erger, die kan het gewoon niet in Oranje. Waarom niet? geen idee, ik baal er ook van. Maar het is niet anders.
Over tafeltennisquote:
RvP kreeg 10 kansen in de 16quote:Op maandag 11 juni 2012 15:37 schreef vandermar het volgende:
Zonder RObben zou RvP wel scoren. Dat die fucking stoorzender er nog in staat en al helemaal aan de rechterkant.
En RvP niet als spits willenWie dan wel? Huntelaar krijgt dezelfde aanvoer maar is een slechtere speler.
Zoveel kansen waren er in de wedstrijd niet eensquote:
Deed robben ander wel 10-15 keer in een jaar..quote:Op maandag 11 juni 2012 15:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik als Feyenoorder krijg altijd flashbacks naar Biseswar als ik Robben aan het werk ziealtijd naar binnen kappen en schieten omdat ze 4 jaar geleden op die manier toevallig een balletje in dekruising geschoten hebben
Die bal die van Persie met zijn linker aannam ipv rechts had Huntelaar er 1000% ingeschoten.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zoveel kansen waren er in de wedstrijd niet eensHuntelaar is veel slechter dan RvP. Huntelaar scoort alleen tegen matige teams en kijk de cijfers er maar op na.
Huntelaar scoort bij AGOVV, bij Heerenveen, bij Ajax, bij Real Madrid, bij Schalke, bij het Nederlands elftal. Hij scoort altijd en overal, mits hij enig vetrouwen krijgt.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zoveel kansen waren er in de wedstrijd niet eensHuntelaar is veel slechter dan RvP. Huntelaar scoort alleen tegen matige teams en kijk de cijfers er maar op na.
En Stekelenburg en Heitinga en Bommel en de Jong en Huntelaar en Mathijsenquote:
Maar amper een pepernoot raken. Nee, fantastische jongen voor in de groep.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb gewoon een hekel aan spelers met maniertjes. Al vind ik het bij Robben helemaal onuitstaanbaar.
Deze baas is niet zomaar mijn username:
[ afbeelding ]
Fantastisch voorbeeld voor elke voetballer. Nooit klagen, nooit zeuren, maar gewoon keihard werken en blij en tevreden zijn met je baan. De perfecte jongen voor in de groep.
Kijk ook eens tegen welke teams hij scoorde!?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Huntelaar scoort bij AGOVV, bij Heerenveen, bij Ajax, bij Real Madrid, bij Schalke, bij het Nederlands elftal. Hij scoort altijd en overal, mits hij enig vetrouwen krijgt.
Het Nederlands elftal haalde niet dankzij van Persie de finale van 2010, maar ondanks van Persie.
Laatst nog tegen Engeland. Lukte het RvP toen? Ik snap niet waarom je hem nog verdedigdquote:Op maandag 11 juni 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk ook eens tegen welke teams hij scoorde!?
holy fuck, waar moet ik dat nazoeken? Ben lui.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk ook eens tegen welke teams hij scoorde!?
Goeie sample!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Laatst nog tegen Engeland. Lukte het RvP toen? Ik snap niet waarom je hem nog verdedigd
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Wat de reden ook is, RvP functioneert niet, klaar. Ik vind het doodzonde van de topscorer in de PL, maar het is niet anders.
Gewoon eruit halen. klaar.
EN dan wil je spelen met een spits die afhankelijk is van de vleugels en die niet kan voetballen? Werkt nog minder in dit elftal.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Wat de reden ook is, RvP functioneert niet, klaar. Ik vind het doodzonde van de topscorer in de PL, maar het is niet anders.
Met andere woorden Nederland zal nooit ver komen omdat de aanval niet functioneert.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
EN dan wil je spelen met een spits die afhankelijk is van de vleugels en die niet kan voetballen? Werkt nog minder in dit elftal.
Waarom niet gewoon Robben op links, Huntelaar in de spits, van Persie er achter en Sneijder ipv van Bommel/de Jong?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Sja, op papier zou het een oplossing zijn, maar er komt gewoon al jaren niets goeds uit RvP bij Oranje.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Robben op links, Huntelaar in de spits, van Persie er achter en Sneijder ipv van Bommel/de Jong?
Zeer veel gemiste kansenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:46 schreef Toefjes het volgende:
Robin van Persie op het meest succesvolle toernooi van 2010 vaste basis speler. 1 goal. Nu zeer veel gemiste kansen. je hebt gelijk vandermar. Gewoon laten staan
Lindgren slecht noemen.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:41 schreef daftme het volgende:
[..]
Maar amper een pepernoot raken. Nee, fantastische jongen voor in de groep.
RvP had 90 minuten. Klaas 20.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeer veel gemiste kansenHuntelaar mist zeker nooit
Bertje wisselen maar danquote:Op maandag 11 juni 2012 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, op papier zou het een oplossing zijn, maar er komt gewoon al jaren niets goeds uit RvP bij Oranje.
EN dat kan ook helemaal niet volgens Jurassic Bert.
Huntelaar mist, maar scoort zeer regelmatig. RvP mist alleen.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
jawel,maar 100% kansen gaan er veel vaker in bij hem.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar als beide niet werken... Dan wint Nederland nooit, dus deze discussie is niets waard.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sja, opzich niet nodig, als ie gewoon nadenkt en het juiste doet.quote:
Nee idd, het gaat niemand wat aan, waar houden ze die EK;s eigenlijk nog voor?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:49 schreef Argo het volgende:
Waarom maken jullie je hier eigenlijk drum om? Het gaat ons niets aan.
De discussie is sowieso zinloos, want we winnen echt niet van Duitsland. En dan nog, de laatste keer dat Nederland van Portugal won was 21 jaar geleden. Die gasten geven gewoon meer als het er op aan komt.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar als beide niet werken... Dan wint Nederland nooit, dus deze discussie is niets waard.
Geld.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee idd, het gaat niemand wat aan, waar houden ze die EK;s eigenlijk nog voor?.
Nederland heeft gewoon de boel onderschat. Verwaande bois zijn het.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De discussie is sowieso zinloos, want we winnen echt niet van Duitsland. En dan nog, de laatste keer dat Nederland van Portugal won was 21 jaar geleden. Die gasten geven gewoon meer als het er op aan komt.
Ze hebben zichzelf overschat. Bij Portugal en Duitsland staan er mannen in het veld. Bij ons Robben en van Persie.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Geld.
[..]
Nederland heeft gewoon de boel onderschat. Verwaande bois zijn het.
Het gaat niet werken met Robben op rechts, dat is nu wel duidelijk. Het kan alleen als Robben echt in topvorm is en alles erin gaat maar als hij dat niet is moet je hem er niet neer zetten maar een rechtspoot. RvP of Huntelaar maakt niets uit omdat ze simpelweg niets kunnen in dit systeem. Beide zijn ze afhankelijk van de diepte die de vleugels hebben.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar als beide niet werken... Dan wint Nederland nooit, dus deze discussie is niets waard.
Daarom Robben op links, Narsingh op rechts, Huntelaar in de spits en scoren maarquote:Op maandag 11 juni 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het gaat niet werken met Robben op rechts, dat is nu wel duidelijk. Het kan alleen als Robben echt in topvorm is en alles erin gaat maar als hij dat niet is moet je hem er niet neer zetten maar een rechtspoot. RvP of Huntelaar maakt niets uit omdat ze simpelweg niets kunnen in dit systeem. Beide zijn ze afhankelijk van de diepte die de vleugels hebben.
Balans.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:01 schreef vandermar het volgende:
Ze moeten gewoon 3-5-2 spelen
Huntelaar - RvP
Van der Vaart
Robben - Sneijder - De Jong - Afellay
Vlaar - Heitinga - Boulah
Krul
Volgens mij heef RvP gezegd dat hij speelt waar de trainer wil waar hij speelt.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Balans.
Steek
Wiel - Heitinga - Mathijsen - Willems
De Jong - Sneijder
Afellay - Persie - Robben
Huntelaar
Liever zie ik nog dezelfde achterhoede en middenveld en dan:
Afellay - Vaart - Persie
Huntelaar
Maar goed, RvP voelt zich ongetwijfeld al te goed om 10 te spelen, laat staan LW.
Ja, met een kop als een oorwurm.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgens mij heef RvP gezegd dat hij speelt waar de trainer wil waar hij speelt.
Zou wat zijn als hij dat niet deed he, kon hij zo opdonderen.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgens mij heef RvP gezegd dat hij speelt waar de trainer wil waar hij speelt.
Doe het dan zo, Sneijder verdedigt slechter dan Vaart.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Balans.
Steek
Wiel - Heitinga - Mathijsen - Willems
De Jong - Vaart
Afellay - Persie - Robben
Huntelaar
Liever zie ik nog dezelfde achterhoede en middenveld en dan:
Afellay - Sneijder - Persie
Huntelaar
Maar goed, RvP voelt zich ongetwijfeld al te goed om 10 te spelen, laat staan LW.
Tegen die moffen gaat hij er gewoon twee in leggen, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Robben is zo'n man die op handen gedragen wordt zodra hij vlamt, en uitgekotst word zodra hij ook maar een beetje minder presteert.
Het is echter wel een enorm vervelende gladde aal. Hij glibbert overal tussendoor met dat strakke shirt van 'm, voor ons goed, maar ooh zo vervelend voor de tegenstander
Oké, wedje leggen? Voor de FOK!-eer. Ik zeg van niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tegen die moffen gaat hij er gewoon twee in leggen, wat ik je brom.
Ik zeg ook van niet. RvP legt er wel minimaal 2 in en Huntelaar ook éénquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, wedje leggen? Voor de FOK!-eer. Ik zeg van niet.
Als je van der Wiel en Vermeer eruit haalt kan het nog wat worden!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef Michielos het volgende:
nja weg ermee. Voor het WK 2014:
Vermeer
Vd Wiel Bruma Van Aanholt Willems
Wijnaldum Fer De Guzman
Schaken Castaignos Biseswar
Is dit niks? Gullit of Rijkaard als coach, Menzo als keepertrainer.
Is best nice elftal, toch?
PRUT!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef Michielos het volgende:
nja weg ermee. Voor het WK 2014:
Vermeer
Vd Wiel Bruma Van Aanholt Willems
Wijnaldum Fer De Guzman
Schaken Castaignos Biseswar
Is dit niks? Gullit of Rijkaard als coach, Menzo als keepertrainer.
Is best nice elftal, toch? Drenthe kan er ook in, Martins Indi en Cabral? Van Rhijn en v Dijk?
Afellay er nog bij ook. Is toch best nice team?quote:
ik mis Maherquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Afellay er nog bij ook. Is toch best nice team?
Zou echt vet zijnquote:
Bijzonder veel Feyenoorders, het is dan ook een neger stad.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zou echt vet zijn
Vermeer
Vd Wiel Bruma V Aanholt Willems
Wijnaldum Fer De Guzman
Schaken Castaignos Afellay
Coach: Frank Rijkaard
Assis. Coach: Ruud Gullit, Edgar Davids en Clarence Seedorf
Keeperstrainer: Stanley Menzo
Wissels: Biseswar, Drenthe, Cabral, Van Rhijn, Van Dijk, Douglas, Ryan Babel![]()
Hier word je kampioen mee denk ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:54 schreef obsama het volgende:
[..]
Bijzonder veel Feyenoorders, het is dan ook een neger stad.
Bij ajax kan je ook geen spelers weghalen omdat die allemaal geen nederlander zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:54 schreef obsama het volgende:
[..]
Bijzonder veel Feyenoorders, het is dan ook een neger stad.
Denk het wel. Gun ze die kans sowieso. Robin presteert niks, huntelaar niet en Robben al helemaal nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:59 schreef obsama het volgende:
[..]
Schaken > Robben en Castaignos > Van Persie,Huntelaar ? Dacht het niet.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij ajax kan je ook geen spelers weghalen omdat die allemaal geen nederlander zijn.
Oh jee, ik heb een modje te pakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |