Tegen die moffen gaat hij er gewoon twee in leggen, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Robben is zo'n man die op handen gedragen wordt zodra hij vlamt, en uitgekotst word zodra hij ook maar een beetje minder presteert.
Het is echter wel een enorm vervelende gladde aal. Hij glibbert overal tussendoor met dat strakke shirt van 'm, voor ons goed, maar ooh zo vervelend voor de tegenstander
Oké, wedje leggen? Voor de FOK!-eer. Ik zeg van niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tegen die moffen gaat hij er gewoon twee in leggen, wat ik je brom.
Ik zeg ook van niet. RvP legt er wel minimaal 2 in en Huntelaar ook éénquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, wedje leggen? Voor de FOK!-eer. Ik zeg van niet.
Als je van der Wiel en Vermeer eruit haalt kan het nog wat worden!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef Michielos het volgende:
nja weg ermee. Voor het WK 2014:
Vermeer
Vd Wiel Bruma Van Aanholt Willems
Wijnaldum Fer De Guzman
Schaken Castaignos Biseswar
Is dit niks? Gullit of Rijkaard als coach, Menzo als keepertrainer.
Is best nice elftal, toch?
PRUT!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef Michielos het volgende:
nja weg ermee. Voor het WK 2014:
Vermeer
Vd Wiel Bruma Van Aanholt Willems
Wijnaldum Fer De Guzman
Schaken Castaignos Biseswar
Is dit niks? Gullit of Rijkaard als coach, Menzo als keepertrainer.
Is best nice elftal, toch? Drenthe kan er ook in, Martins Indi en Cabral? Van Rhijn en v Dijk?
Afellay er nog bij ook. Is toch best nice team?quote:
ik mis Maherquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Afellay er nog bij ook. Is toch best nice team?
Zou echt vet zijnquote:
Bijzonder veel Feyenoorders, het is dan ook een neger stad.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zou echt vet zijn
Vermeer
Vd Wiel Bruma V Aanholt Willems
Wijnaldum Fer De Guzman
Schaken Castaignos Afellay
Coach: Frank Rijkaard
Assis. Coach: Ruud Gullit, Edgar Davids en Clarence Seedorf
Keeperstrainer: Stanley Menzo
Wissels: Biseswar, Drenthe, Cabral, Van Rhijn, Van Dijk, Douglas, Ryan Babel![]()
Hier word je kampioen mee denk ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:54 schreef obsama het volgende:
[..]
Bijzonder veel Feyenoorders, het is dan ook een neger stad.
Bij ajax kan je ook geen spelers weghalen omdat die allemaal geen nederlander zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:54 schreef obsama het volgende:
[..]
Bijzonder veel Feyenoorders, het is dan ook een neger stad.
Denk het wel. Gun ze die kans sowieso. Robin presteert niks, huntelaar niet en Robben al helemaal nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:59 schreef obsama het volgende:
[..]
Schaken > Robben en Castaignos > Van Persie,Huntelaar ? Dacht het niet.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij ajax kan je ook geen spelers weghalen omdat die allemaal geen nederlander zijn.
Oh jee, ik heb een modje te pakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |