Want daar heb je ook echt veel aan, zo'n doelpunt die bijna zat.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:31 schreef StijnDa het volgende:
Lindgren.
Tevens kwam hij wel het dichtst bij een doelpunt tegen de Denen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:31 schreef StijnDa het volgende:
Lindgren.
Tevens kwam hij wel het dichtst bij een doelpunt tegen de Denen.
Tsja, ik rust mijn kaas.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
Het was nét niet.. En zo is het eigenlijk al zijn hele leven.
Inderdaad. Is zo lastig in een subjectief stukje proza.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:35 schreef redhead666 het volgende:
Alle waardevolle doelpunten vergeten we even voor het gemak.
Ik hoop dat het bij Bert is doorgedrongen. Hoewel het nu misschien te laat is.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
van Persie is idd veel erger, die kan het gewoon niet in Oranje. Waarom niet? geen idee, ik baal er ook van. Maar het is niet anders.
Over tafeltennisquote:
RvP kreeg 10 kansen in de 16quote:Op maandag 11 juni 2012 15:37 schreef vandermar het volgende:
Zonder RObben zou RvP wel scoren. Dat die fucking stoorzender er nog in staat en al helemaal aan de rechterkant.
En RvP niet als spits willenWie dan wel? Huntelaar krijgt dezelfde aanvoer maar is een slechtere speler.
Zoveel kansen waren er in de wedstrijd niet eensquote:
Deed robben ander wel 10-15 keer in een jaar..quote:Op maandag 11 juni 2012 15:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik als Feyenoorder krijg altijd flashbacks naar Biseswar als ik Robben aan het werk ziealtijd naar binnen kappen en schieten omdat ze 4 jaar geleden op die manier toevallig een balletje in dekruising geschoten hebben
Die bal die van Persie met zijn linker aannam ipv rechts had Huntelaar er 1000% ingeschoten.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zoveel kansen waren er in de wedstrijd niet eensHuntelaar is veel slechter dan RvP. Huntelaar scoort alleen tegen matige teams en kijk de cijfers er maar op na.
Huntelaar scoort bij AGOVV, bij Heerenveen, bij Ajax, bij Real Madrid, bij Schalke, bij het Nederlands elftal. Hij scoort altijd en overal, mits hij enig vetrouwen krijgt.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zoveel kansen waren er in de wedstrijd niet eensHuntelaar is veel slechter dan RvP. Huntelaar scoort alleen tegen matige teams en kijk de cijfers er maar op na.
En Stekelenburg en Heitinga en Bommel en de Jong en Huntelaar en Mathijsenquote:
Maar amper een pepernoot raken. Nee, fantastische jongen voor in de groep.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb gewoon een hekel aan spelers met maniertjes. Al vind ik het bij Robben helemaal onuitstaanbaar.
Deze baas is niet zomaar mijn username:
[ afbeelding ]
Fantastisch voorbeeld voor elke voetballer. Nooit klagen, nooit zeuren, maar gewoon keihard werken en blij en tevreden zijn met je baan. De perfecte jongen voor in de groep.
Kijk ook eens tegen welke teams hij scoorde!?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Huntelaar scoort bij AGOVV, bij Heerenveen, bij Ajax, bij Real Madrid, bij Schalke, bij het Nederlands elftal. Hij scoort altijd en overal, mits hij enig vetrouwen krijgt.
Het Nederlands elftal haalde niet dankzij van Persie de finale van 2010, maar ondanks van Persie.
Laatst nog tegen Engeland. Lukte het RvP toen? Ik snap niet waarom je hem nog verdedigdquote:Op maandag 11 juni 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk ook eens tegen welke teams hij scoorde!?
holy fuck, waar moet ik dat nazoeken? Ben lui.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk ook eens tegen welke teams hij scoorde!?
Goeie sample!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Laatst nog tegen Engeland. Lukte het RvP toen? Ik snap niet waarom je hem nog verdedigd
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Wat de reden ook is, RvP functioneert niet, klaar. Ik vind het doodzonde van de topscorer in de PL, maar het is niet anders.
Gewoon eruit halen. klaar.
EN dan wil je spelen met een spits die afhankelijk is van de vleugels en die niet kan voetballen? Werkt nog minder in dit elftal.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Wat de reden ook is, RvP functioneert niet, klaar. Ik vind het doodzonde van de topscorer in de PL, maar het is niet anders.
Met andere woorden Nederland zal nooit ver komen omdat de aanval niet functioneert.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
EN dan wil je spelen met een spits die afhankelijk is van de vleugels en die niet kan voetballen? Werkt nog minder in dit elftal.
Waarom niet gewoon Robben op links, Huntelaar in de spits, van Persie er achter en Sneijder ipv van Bommel/de Jong?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |