SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Och arme...quote:Op maandag 11 juni 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en wegens onze huidige frequentie ben je dan ook binnen een minuut klaar!!!
ach, komt goed!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Och arme...
JEzus, dan heb ik mn kleding nog niet eens uit!
SQ ook niet denk ik, met die rugquote:Op maandag 11 juni 2012 13:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Och arme...
JEzus, dan heb ik mn kleding nog niet eens uit!
Bovenkleding aanhouden?quote:
gewoon een rok aan... works for mequote:
Ook!quote:
Ski sokkenquote:
Niet bokken op mn sokken..quote:
Doe ik toch niet ?quote:
Huh?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:22 schreef helicopter het volgende:
Een rok aan zonder en broekje met pijpjes er onder... dat is lang geleden!
Mijn benen schuren gruwelijk tegen elkaar als ik dat doe.
het wordt al minderquote:Op maandag 11 juni 2012 13:22 schreef helicopter het volgende:
Een rok aan zonder en broekje met pijpjes er onder... dat is lang geleden!
Mijn benen schuren gruwelijk tegen elkaar als ik dat doe.
bij mij niet echt.quote:
Wait, what?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met buitenseks of treinseks is een rok altijd erg handig idd
Niet als je redelijk obees bentquote:Op maandag 11 juni 2012 13:25 schreef Ticootje het volgende:
Oh, gewoon een rok aan, zonder iets eronder? Das normaal toch?
No way, al jaren niet...quote:Op maandag 11 juni 2012 13:25 schreef Ticootje het volgende:
heb je komend weekend nog een gaatje trouwens?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:25 schreef helicopter het volgende:
[..]
bij mij niet echt.Komt ook omdat ik enorme erge X-benen heb. Vrees dat ik met een BMI van 20 nog schurende benen zou hebben.
Of gewoon spekpootjes in je bouw hebt zitten.quote:
Oh, vrijdagavond en zondag wel, volgens mij. Zaterdag hebben we een straat BBQ.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je komend weekend nog een gaatje trouwens?
Ik ben into kinky dingen, maar van treinseks had ik nog niet gehoord. You go girlquote:
of gewoon een zweetpoot bent iddquote:Op maandag 11 juni 2012 13:27 schreef helicopter het volgende:
[..]
Of gewoon spekpootjes in je bouw hebt zitten.![]()
(Ken ook redelijk slanke vrouwen die iets onder hun rok moeten dragen ivm schuren)
Waarom moet je met overgewicht een legging oid aan?quote:
ik heb het over een fietsbroekje / onderbroek met pijpjes tegen het schuren, niet over lange leggingsquote:Op maandag 11 juni 2012 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom moet je met overgewicht een legging oid aan?
Met warm weer zit er niet meer dan ondergoed onder bij mij hoor(mensen moeten maar tegen mijn dikke benen kunnen en ze moeten ook maar tegen mijn dikke armen kunnen en als ik wil zwemmen tegen mijn dikke buik
)
Omdat mijn benen zo dik zijn dat ze tegen elkaar schuren en dat je dat dus binnen 5 minuten kapot loopt.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met warm weer zit er niet meer dan ondergoed onder bij mij hoor(mensen moeten maar tegen mijn dikke benen kunnen en ze moeten ook maar tegen mijn dikke armen kunnen en als ik wil zwemmen tegen mijn dikke buik
)
O.... als je een lange reis hebt met je geliefde een goed iets. Mensen geloven toch niet wat ze zien en als ze het horen doen ze wel oordopjes opquote:Op maandag 11 juni 2012 13:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ben into kinky dingen, maar van treinseks had ik nog niet gehoord. You go girl
ik ga even overleggen en sms-en vanavond!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:28 schreef helicopter het volgende:
[..]
Oh, vrijdagavond en zondag wel, volgens mij. Zaterdag hebben we een straat BBQ.
Hebbie zin om iets te ondernemen samen?![]()
Dat is het probleem niet. Broekie is voor jezelf... om te voorkomen dat je na een half uur kapot geschuurde binnenbenen hebt en niet meer kunt lopen van ellende.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
)
Klinkt pijnlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat mijn benen zo dik zijn dat ze tegen elkaar schuren en dat je dat dus binnen 5 minuten kapot loopt.En dat doet echt verschrikkelijk veel pijn.
Zonder slipquote:Op maandag 11 juni 2012 13:25 schreef Ticootje het volgende:
Ja?quote:
ik vind het zoiets fascinerends om dit dan weer te horen van iemand die laatst helemaal flabberghasted was omdat het woord masturbatie hier viel.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
O.... als je een lange reis hebt met je geliefde een goed iets. Mensen geloven toch niet wat ze zien en als ze het horen doen ze wel oordopjes opI don't care, zie ze nooit meer
Das normaal.quote:
ik hou dr vanquote:
Moet je vaker wassen ?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja alleen die vlekken die je steeds op de stoelen achterlaat
WHUT???quote:Op maandag 11 juni 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja alleen die vlekken die je steeds op de stoelen achterlaat
Ieder zo zijn fetisjquote:Op maandag 11 juni 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het zoiets fascinerends om dit dan weer te horen van iemand die laatst helemaal flabberghasted was omdat het woord masturbatie hier viel.
Goed uitdruipen?quote:
Ik vind het aanhalen van treinseks en buitenseks toch wel een behoorlijk detail van je seksleven. Maar goed, ieder z'n meug.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ieder zo zijn fetisjGeef mij maar buiten/treinseks (helaas preutse kerel)
Masturbatie is erg persoonlijk. Ik vind gewoon niet dat je in detail moet treden over dat deel van je leven (of überhaupt in detail over je seksleven)
ik vind zonder prettiger dan string...quote:
Niets mis met buiten masturberen?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik vind het aanhalen van treinseks en buitenseks toch wel een behoorlijk detail van je seksleven. Maar goed, ieder z'n meug.
Echt, wtfquote:Op maandag 11 juni 2012 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ieder zo zijn fetisjGeef mij maar buiten/treinseks (helaas preutse kerel)
Masturbatie is erg persoonlijk. Ik vind gewoon niet dat je in detail moet treden over dat deel van je leven (of überhaupt in detail over je seksleven)
Gewoon alleen anale sex doen, heb je dat probleem niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:37 schreef helicopter het volgende:
Veel sex is wel goed voor de lijn.![]()
Tenzij je er zwanger van wordt... natuurlijk.
Daar zijn middelen voorquote:Op maandag 11 juni 2012 13:37 schreef helicopter het volgende:
Vrouw naar m'n hartquote:Op maandag 11 juni 2012 13:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon alleen anale sex doen, heb je dat probleem niet.
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon alleen anale sex doen, heb je dat probleem niet.
Neuken?quote:
Een eiwitrijk dieet schijnt goed te zijn, toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:37 schreef helicopter het volgende:
Sure, welke trein nemen we?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:39 schreef Sarabi het volgende:
Grappig om te zien dat als SQ & Tico er weer zijn dat het topic over seks of poepen gaat.PoepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer vier keer geweest vandaag
disclaimer
Dat meen je niet serieus toch....quote:Op maandag 11 juni 2012 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Poepen
Ik pas 2.. kuddos.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Poepen
Wow.....respectquote:Op maandag 11 juni 2012 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel! En nu begon je er zelf over
Ik zit pas op 3quote:Op maandag 11 juni 2012 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Poepen
Weet je hoe pijn! En dat je dan na 3 dagen eindelijk kan en je reet kapot schijt..quote:Op maandag 11 juni 2012 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben er niet altijd even content mee maar ja, beter dan obstipatie denk ik
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:39 schreef Sarabi het volgende:
Grappig om te zien dat als SQ & Tico er weer zijn dat het topic over seks of poepen gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wilde ik ook net zeggen!
Spoilers!
ja, heb jarenlang een poepfobie gehad dus ik weet ongeveer hoe dat voelt. Dat je drol al half gefossileerd is enzoquote:Op maandag 11 juni 2012 13:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je hoe pijn! En dat je dan na 3 dagen eindelijk kan en je reet kapot schijt..
Hou op inderdaad. Ik heb meer dan een jaar 1 x per week gepoept. Ik denk serieus dat ik een stukje ben dichtgegroeid.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je hoe pijn! En dat je dan na 3 dagen eindelijk kan en je reet kapot schijt..
En zo lekker door jojoenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:46 schreef helicopter het volgende:
Ik zit deze week even een paar dagen op strafrantsoen. Ik was vanmorgen 3kg zwaarder dan mijn laagste gewicht van de laatste tijd.![]()
Dus doe ik even 3 dagen (ma, wo, vr) een weightcare-dagje, aangevuld met fruit, groenten en een ei.
I know, weightcare is evil.Maar het is maar voor even.
![]()
true.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:49 schreef Ticootje het volgende:
Maar voordeel is, dat je minder hoeft te vegen bij versteende poep.
Van 3 dagen weightcare ga je niet jojo-en.quote:
checkt op zee, zwembad en bosjes incl allergische reactie.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:50 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb overigens nog nooit treinsex gehad? Wel auto/zee/zwembad/bosjes (inc allergische reactie op plantjes). Maar trein... Neen.
Treinsex ik weet het niet ...quote:Op maandag 11 juni 2012 13:50 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb overigens nog nooit treinsex gehad? Wel auto/zee/zwembad/bosjes (inc allergische reactie op plantjes). Maar trein... Neen.
Je bent net 3 kilo aangekomen, die je er vervolgens snel af wil werken.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:51 schreef helicopter het volgende:
[..]
Van 3 dagen weightcare ga je niet jojo-en.![]()
Het zijn gewoon balansdagjes waarbij ik niet zoveel na hoef te denken.
Ik zou ook een watje zijn. Zou je een boete krijgen als de conducteur langs komt?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
checkt op zee, zwembad en bosjes incl allergische reactie.
Trein ooit gepoogd maar niet gedurfd
ik mag lijen van welquote:Op maandag 11 juni 2012 13:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zou ook een watje zijn. Zou je een boete krijgen als de conducteur langs komt?
Zee vond ik ook niet geweldig. Koud... zanderig. -.- Doe mij maar gewoon een bed of een bank als het even kan. Lekker zacht enzo. Niet de seks... wel de ondergrond!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mag lijen van wel
Overigens heb ik strand ook gedaan, maar dat is echt ruk
Jij moet morgen toch met de randstadrail?quote:
Ga je mee ?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij moet morgen toch met de randstadrail?
Ik ben in een jaar tijd 16kg afgevallen.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je bent net 3 kilo aangekomen, die je er vervolgens snel af wil werken.
Ik heb wel een idee wat we van jou over een maandje horen (hetzelfde riedeltje).
Ik fiets liever of ga wel met de auto. Met kinderwagens in de trein... ook zo leuk.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben gewoon fel tegenstander van het OV. De prijzen zijn ronduit belachelijk, dan heb ik het nog maar niet over de kwaliteit.
ik haat sowieso de trein etc. Maar op een doordeweekse dag een parkeerplekje zoeken in centrum den haag gaat het ook niet worden denk ik. Dus de randstad rail maar ff.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:57 schreef Silmarwen het volgende:
Ik haat de trein. Vooral tussen Woerden en Leiden. Pluspunt daar, je hoeft niet te bewegen, doet de trein wel voor je.
ik loop naar mijn werk.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:59 schreef Joene het volgende:
[..]
ik haat sowieso de trein etc. Maar op een doordeweekse dag een parkeerplekje zoeken in centrum den haag gaat het ook niet worden denk ik. Dus de randstad rail maar ff.
Ik vind de trein wel fijn, vooral als het niet zo druk is. Lekker boekje lezen, beetje in slaap vallen...quote:Op maandag 11 juni 2012 13:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben gewoon fel tegenstander van het OV. De prijzen zijn ronduit belachelijk, dan heb ik het nog maar niet over de kwaliteit.
niet zo druk? Welke werktijden houdt jouw baas aan?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:00 schreef helicopter het volgende:
[..]
Ik vind de trein wel fijn, vooral als het niet zo druk is. Lekker boekje lezen, beetje in slaap vallen...
Ik vind 29 kilometer enkele reis iets te ver.quote:
Nee, woon-werk kan ik gelukkig fietsen. Maar in het weekend of als ik een keer midden op de dag ergens heen moet vind ik de trein prima.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
niet zo druk? Welke werktijden houdt jouw baas aan?
Doe dat nou nietquote:Op maandag 11 juni 2012 14:03 schreef Silmarwen het volgende:
Oh trouwens SQ en DP
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)er-en-gezonder.dhtml
Strakken planquote:Op maandag 11 juni 2012 14:07 schreef Ticootje het volgende:
Voor de zekerheid gewoon elke dag blijven drinken, ze weten nog niet hoeveel je nodig hebt.
Goed voor je conditiequote:
ik 11kilo vanaf februari.gewoon door 4x pw te sporten en op mijn voeding te,letten... Geen maaltijdreephe/shakeje nodig gehad...quote:Op maandag 11 juni 2012 13:59 schreef helicopter het volgende:
[..]
Ik ben in een jaar tijd 16kg afgevallen.Mét af en toe een weightcaredagje om mezelf weer even te 'regelen'.
Werkt prima.
Je bent goed bezig vick.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik 11kilo vanaf februari.gejn v
woon door 4x pw te sporten en op mijn voeding te,letten... Geen maaltijdreephe/shakeje nodig gehad...
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik 11kilo vanaf februari.gejn v
woon door 4x pw te sporten en op mijn voeding te,letten... Geen maaltijdreephe/shakeje nodig gehad...
Nou das mooi!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:15 schreef Vicky het volgende:
Dat heb ik ook Sil..
Ik ging even meten en ben 10cm buik kwiit..
Ik vind het in ieder geval wel superknapquote:Op maandag 11 juni 2012 14:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik 11kilo vanaf februari.gewoon door 4x pw te sporten en op mijn voeding te,letten... Geen maaltijdreephe/shakeje nodig gehad...
Jeutje! Hoeveel maten is dat?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:15 schreef Vicky het volgende:
Dat heb ik ook Sil..
Ik ging even meten en ben 10cm buik kwiit..
2/3quote:
Ja maar als je met zeg maat 54 begint, en je valt af tot maat 50, dan ben je toch nog steeds fors...quote:Op maandag 11 juni 2012 14:22 schreef helicopter het volgende:
Ik zie trouwens zelf met die 16kg niet heeel veel verschil. Ok, ik pas weer kleding waar ik echt niet meer in kon, maar ik vind mezelf nogsteeds wel fors. (ben ik ook, misschien ligt het daar aan.)
Netjes!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:34 schreef Blistering het volgende:
Ik had broekmaat 40/34 of 40/36Nu 34/34 of 32/34 (ligt aan het merk).
Maar voor mannen is dat ook weer anders.
Die heb ik ook altijdquote:Op maandag 11 juni 2012 13:57 schreef Silmarwen het volgende:
Ik haat de trein. Vooral tussen Woerden en Leiden. Pluspunt daar, je hoeft niet te bewegen, doet de trein wel voor je.
Nog ff en je moet naar slank.quote:
Thanks! Zou eigenlijk wel 30/34 willen, maar dat haal ik toch niet aangezien ik niet meer aan de lijn doequote:
Maar gewoon gezond eten en blijven sporten? Je lichaam zit toch al een een flow met afvallen?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Thanks! Zou eigenlijk wel 30/34 willen, maar dat haal ik toch niet aangezien ik niet meer aan de lijn doe
Ik weeg nu al een half jaar 75 (wat m'n streef wasquote:Op maandag 11 juni 2012 14:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar gewoon gezond eten en blijven sporten? Je lichaam zit toch al een een flow met afvallen?
zonde dat je met het bereiken van je streven ook het sporten hebt opgegeven.. Is daar een reden voor?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik weeg nu al een half jaar 75 (wat m'n streef was). Sporten doe ik niet meer, op het fietsen van/naar school iedere dag na
Gezond eten nog wel, gewoon m'n vaste patroon aangehouden.
Maar grote kans dat ik weer ga sporten als ik aan m'n opleiding begin in September.
Hebben studenten niet altijd overal korting? En er zijn ook best wat scholen die voor 15 eu per maand aanbieden?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:52 schreef Blistering het volgende:
Die reden begint je zin mee
edit: Alhoewel geldnood, hoewel een slecht excuus, ook deels meespeelde. 36 euro in de maand is best veel voor een student.
Maar goed, komend jaar zijn de financiën wat gunstiger, dus dan kan het weer.
quote:
Sportscholen zijn ook niet echt "mijn ding". Ik hou het liever bij fietsen, wandelen, zwemmen, hardlopen enzo.quote:
Het advies en de begeleiding die ik bij de sportschool krijg heb ik echt zoveel aan, dat had ik allemaal gemist als ik het op eigen houtje had moeten doen mbv alleen hardlopen enzo. Nu zijn m'n doelen en inzet tenminste helder en snap ik waar ik mee bezig ben. Daarnaast ben ik ook nog eens meetbaar bezig doordat er alleen met de hartslagmeter om train.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:01 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
dit ja![]()
voor alleen de zomer dan
Ik vind het moeilijk om mezelf een heel jaar door te motiveren om naar de sportschool te gaan. Daarom vind ik het fijn dat ik op een teamsport zit, dan moet je wel. Het is nog redelijk fanatiek ook, dus afzeggen om een onreden zit er niet inquote:Op maandag 11 juni 2012 15:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het advies en de begeleiding die ik bij de sportschool krijg heb ik echt zoveel aan, dat had ik allemaal gemist als ik het op eigen houtje had moeten doen mbv alleen hardlopen enzo. Nu zijn m'n doelen en inzet tenminste helder en snap ik waar ik mee bezig ben. Daarnaast ben ik ook nog eens meetbaar bezig doordat er alleen met de hartslagmeter om train.
Plus dat krachttraining m.i. echt essentieel is en ik ken er maar weinig die dát op eigen houtje doen.
In Groningen kon je voor 50 gulden per jaar sporten. En daar zat echt alles bij inquote:Op maandag 11 juni 2012 14:58 schreef Ticootje het volgende:
Hebben studenten niet altijd overal korting? En er zijn ook best wat scholen die voor 15 eu per maand aanbieden?
klinkt een beetje als therapie voor gehandicaptenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Fitness heb ik dan nooit gedaan. Wel Bommen(bewegen op muziek).
bodypump / zumba achtig?quote:
Zumba bestond toen nog niet, maar het was eerder bodypump achig. Soms met steps, soms met halters etc. Heel gevarieerd.quote:
Owquote:Op maandag 11 juni 2012 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik werd nooit ingeloot bij die cursussenHeb me voor diverse cursussen ingeschreven, maar nooit een plek gehad.
Dan moest je toch betalen? Of was het nu borg van te voren en dat kreeg je pas terug als je zoveel % geweest was. Wel terecht, want mensen zoals ik wilden graag en kregen geen plekquote:Op maandag 11 juni 2012 17:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik vaak wel, maar het afmaken was bij mij nog wel eens het probleem
Er is nog geen duidelijkheid over een doorstart dus op het moment ben ik aan het kijken naar andere dansscholen.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik er overheen heb gelezen, maar hoe zit het nu met die dansschool die er mee is gestopt en je buikdanslessen, Sarabi?
Hmm, je kreeg alles terug zover ik weet want het was allemaal gratis. Op een paar dingen na (zoals zeilen, paardrijden dat soort dingen).quote:Op maandag 11 juni 2012 17:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
Je betaalde, en dan kreeg je als je er 75% van de tijd was een gedeelte terug als ik het goed heb...
Ja, ik hoop dat we toch met een paar meiden bij elkaar blijvenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:44 schreef Isabeau het volgende:
Samen met wat bekende dansers uit je huidige groep ergens bij gaan lijkt me wel erg leukEn zo'n showgroep klinkt ook heel plezierig, alleen die 60 km reizen niet.
Nee, daar zitten geen kniebanden, maar wel de aanhechting van spieren.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Ja, ik hoop dat we toch met een paar meiden bij elkaar blijvenhet was/is echt zo'n leuke groep.
Waarschijnlijk kan ik de lease-auto van mijn vriend op die avonden lenen dus dan zou het wel mogelijk moeten zijn....achja we gaan het zien
Ondertussen heb ik een rondje om de tafel gelopen en besloten dat sporten er vanavond niet in zit.
Je kniebanden zitten niet aan de achterkant toch? Anders ga ik me zorgen maken.
Het zal wel gewoon spierpijn zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, daar zitten geen kniebanden, maar wel de aanhechting van spieren.
MOquote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Biscuitjes-faal...
Gelukkig 'maar' 10 ipv de hele rol, maar toch...
Gisteren was het een extra'tje geweest, nu vervanging van gezond ontbijt. Scheelt toch weer een paar kcals.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zal maar niet vragen wat het verschil is
Ja. Daar gaat het dus misquote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:52 schreef Stormqueen het volgende:
Kan best hoor dp ! Gewoon alcohol beperken tot 1 avond per week. Go girl!
Succesquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:50 schreef Isabeau het volgende:
Dames, het is wel een beetje vroeg voor wijntjes
Suc7.quote:
Nou ik wil niet veel zeggen en ik zal wel weer gelazer over me heen krijgen maar als ik zoveel moeite zou hebben met van de drank af te blijven zou ik me zorgen gaan maken denk ik.quote:
Ik maak me soms ook best een beetje zorgenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou ik wil niet veel zeggen en ik zal wel weer gelazer over me heen krijgen maar als ik zoveel moeite zou hebben met van de drank af te blijven zou ik me zorgen gaan maken denk ik.
Ik pas even. Ik drink echt zelden tot nooit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe schenkt BE ook nog een keertje bij
* DancingPhoebe offert zich wel weer op.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik pas even. Ik drink echt zelden tot nooit.
Ik ben oprecht blij dat je zo reageert want ik had het dus vooral over jou jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik maak me soms ook best een beetje zorgenMaar niet genoeg om er echt iets mee te doen. Ik weet dat ik te veel zuip en dat dat niet eeuwig zo door kan gaan, maar ik ga er dan ook van uit dat dat niet het geval zal zijn
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe offert zich wel weer op.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben oprecht blij dat je zo reageert want ik had het dus vooral over jou ja. En ik heb via via gezien wat alcohol met mensen kan doen. That's all.
En het scheelt gewoon een miljoen kilo's al die drankquote:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
En het scheelt gewoon een miljoen kilo's al die drank.
Ik merk het al als ik een paar pilsjes op heb in het weekend ofzo (en dan echt in de orde van 1, 2 of 3 pilsjes). Dan gaat er óf niks af óf de weegschaal gaat zelfs voorzichtig omhoog weer.quote:
Dit is dus die discussie die ze bedoelt geloof ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:13 schreef Tinkepink het volgende:
maar een sociaal leven kan ook heel leuk zijn zonder alcholhol. Ook als het zich in de kroeg afspeelt.
Ja, dat vind ik zeker zonde. Niet eens zozeer de alcohol, maar zodra ik een wijntje op heb gaat de rem er af en stop ik alles wat ik tegenkom in mijn mond. Chips, kaas, teennagels, verdwaalde sokken, bitterballen, you name it. Dat vind ik nog het meest zonde van allemaal. Als ik nou nog gewoon kon drinken zonder er zo verschrikkelijk schandalig bij te snaaien, zou ik het allemaal nog wat minder genant vinden allemaalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:13 schreef Tinkepink het volgende:
Vind je het dan niet zonde DP? Je doet zo je best om af te vallen, maar als je je beperkt tot een keer per week een paar glaasjes zal het zo veel sneller gaan.
En ik drink ook graag (en veel op z'n tijd), maar een sociaal leven kan ook heel leuk zijn zonder alcholhol. Ook als het zich in de kroeg afspeelt.
Iew...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Chips, kaas, teennagels, verdwaalde sokken, bitterballen, you name it.
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zeker zonde. Niet eens zozeer de alcohol, maar zodra ik een wijntje op heb gaat de rem er af en stop ik alles wat ik tegenkom in mijn mond. Chips, kaas, teennagels, verdwaalde sokken, bitterballen, you name it. Dat vind ik nog het meest zonde van allemaal. Als ik nou nog gewoon kon drinken zonder er zo verschrikkelijk schandalig bij te snaaien, zou ik het allemaal nog wat minder genant vinden allemaal
En stiekemstiekem vind ik mijzelf op 78 kilo een dikke prima. Er zit een pensje en ik ben benieuwd hoe ik er uit zou zien zonder en ik ben benieuwd hoe mijn lijf er uit zou zien met 3 tot 8 kilo minder, maar echtechtecht motivatie ontbreekt het grootste deel van de tijd, dus dat maakt echt streng zijn heel moeilijk
Ik kom van 103 he... Soms zie ik mijzelf nu in een glimps in een etalageruit en dan ga ik![]()
Haske leuk, maar motivatietechnisch kan ik betergaan natuurlijk
Werkte niet bij mij...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghi mijn gouden tip BE: Scheiden
En dat wat jij zegt doe ik al een tijdje. Ik ben al een jaar of 2 nagenoeg stabiel he
Afijn, off to work, fijne dag popjens
Denk aan de trouwnjurk Stormqueen... Denk aan de trouwjurk...quote:
O.quote:
Nou stoppen met mokken en je schuldig voelen dan! Gewoon retetrots en blij zijn met wat je hebt!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghi mijn gouden tip BE: Scheiden
En dat wat jij zegt doe ik al een tijdje. Ik ben al een jaar of 2 nagenoeg stabiel he
Afijn, off to work, fijne dag popjens
Ja ik erkende dat gevaar gelukkig direct toen ik mijn relatie beëindigde en ik wist dat het niet normaal kon gaan, dus ik had de keuze tussen of heel weinig eten, of heel veel en ongezond. Ik koos toen bewust voor heel weinig. Half jaar koffie en sigarettenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou stoppen met mokken en je schuldig voelen dan! Gewoon retetrots en blij zijn met wat je hebt!
Die scheiding pas ik even voor hoor, allemaal nog veel te leuk en te gezellig.![]()
Plus dat ik dan wrsch zou gaan vreten ipv niet-vreten dus dat schiet niet echt op.
Door gewoon jaren lang je 's avonds op de bank te laten ploffen met zakken chips en ander lekkers?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:27 schreef Jarno het volgende:
Ik voel me soms echt zo gezond he door dit topic. Geen (bijna geen) drank, geen sigaretten, geen vreetbuien, braaf 3x per week sporten... Vraag me toch alleen af waar die buik vandaan komt dan.
Dit herken ik wel, al eet ik absoluut niet bij alcohol (iets met schuldgevoelens), ik drink gewoon soms schandalig veel (voor minder dan zes consumpties doe ik het niet, maar meestal wel voor heel veel meer). Ieder moet zo zijn zonde hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zeker zonde. Niet eens zozeer de alcohol, maar zodra ik een wijntje op heb gaat de rem er af en stop ik alles wat ik tegenkom in mijn mond. Chips, kaas, teennagels, verdwaalde sokken, bitterballen, you name it. Dat vind ik nog het meest zonde van allemaal. Als ik nou nog gewoon kon drinken zonder er zo verschrikkelijk schandalig bij te snaaien, zou ik het allemaal nog wat minder genant vinden allemaal
En stiekemstiekem vind ik mijzelf op 78 kilo een dikke prima. Er zit een pensje en ik ben benieuwd hoe ik er uit zou zien zonder en ik ben benieuwd hoe mijn lijf er uit zou zien met 3 tot 8 kilo minder, maar echtechtecht motivatie ontbreekt het grootste deel van de tijd, dus dat maakt echt streng zijn heel moeilijk
Ik kom van 103 he... Soms zie ik mijzelf nu in een glimps in een etalageruit en dan ga ik![]()
Thanks.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Door gewoon jaren lang je 's avonds op de bank te laten ploffen met zakken chips en ander lekkers?
Ach.. Niets mis met een zittend beroep.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Thanks.. Dat was het.
Overigens denk ik dat het vooral een gebrek aan beweging is geweest. Ik heb echt de ultiem zittende baan, als ik wil kan ik 9 uur per dag op m'n stoel blijven zitten. En als je dan 's avonds ook nog eens op de bank ploft wordt het allemaal wel lethargisch idd. Die zakken chips vielen best mee trouwens, we aten best wel eens wat lekkers en dat was heus niet allemaal zo gezond maar om nou te zeggen dat de zakken chips en bakken patat er thuis doorheen vlogen? Nah.
Maar goed, vanavond weer sportscholen!.
Als je traject een beetje meezit is het OV best ok (en je niet continue door de regen hoeft te fietsen/stappen zoals in dit kutlandquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:35 schreef Joene het volgende:
Ik heb met het Ov gereisd omg! Maar wel tot voor de deur waar ik wezen moet in 25 minuutjes.nu ff bakkie koffie en dan mezelf verkopen ?
Niet vanuit luiheidsoogpunt (waar ik zwaar voorstander van ben) maar verder is het natuurlijk een sluipmoordenaar. Je verbranding daalt tot 0,niks zo'n beetje terwijl je over het algemeen veel te makkelijk en te slecht eet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach.. Niets mis met een zittend beroep.
Halte was op 5 minuten van huis en uitstappen voor de deur waar ik wezen moet. Weinig kans op echt zeiknat wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je traject een beetje meezit is het OV best ok (en je niet continue door de regen hoeft te fietsen/stappen zoals in dit kutland). Ik ben over het algemeen sneller met de trein (doordat het station op zowel vertrek als aankomst redelijk dichtbij is) dan met de auto (want vaak file).
Ja dat doe ik dus ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:27 schreef Jarno het volgende:
Ik voel me soms echt zo gezond he door dit topic. Geen (bijna geen) drank, geen sigaretten, geen vreetbuien, braaf 3x per week sporten... Vraag me toch alleen af waar die buik vandaan komt dan.
Ik moet er vooral nog aan wennen de slechte (vette) dingen in te ruilen voor minder slechte (eiwitten liefst). De hoeveelheden kloppen nu wel maar ik denk nog te makkelijk qua voedingswaarden merk ik. Wat minder vet en minder suiker zal een hoop goed doen maar dat is een hele geleidelijke overstap voor mij merk ik. Kleine stapjes. En in de tussentijd er maar alles afzweten in de sportschool hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus ook.Drink wel eens een pilsje bij de voetbal, of op een warme dag enzo, maar verder niet.
Gaat wel erg traag maar goed, ik vind dit ook geen dieeet, maar een lifestyle verandering. Dit kan ik prima de rest van mijn leven doen.
Story of my life...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
And minequote:
Hoezo zegt dat weinig?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Hier weer een kilo minder dan gisteren, maar dat zegt helaas vrij weinig.
En over dat gezond versus niet gezond ga ik me maar niet uitlaten
omdat dat bij mij vrij normaal is op dinsdag, ontslakken van het weekendquote:
Aha duidelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat dat bij mij vrij normaal is op dinsdag, ontslakken van het weekend
Op maandag ben ik altijd het zwaarst, op vrijdag het lichtst, maar de rode lijn blijft stabiel
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:02 schreef Jarno het volgende:
Er zijn echt 3 miljoen redenen te bedenken om niet naar de sportschool te hoeven gaan, dat klopt.
Voor mijn vrouw is de sauna anders een echte motivator om toch te gaan. Zo eens per week duikt ze daar ook heerlijk de sauna in. En ik ben erg blij met de koffiebar, ze zetten goddelijke espresso's die nog eens bijna niks kosten ook. Ideaal als je even op elkaar moet wachten. Het is allemaal extra luxe, dat klopt, maar betaal er graag voor (alhoewel die andere zaken als goede begeleiding, programma's en in house dietistes enzo veel belangrijker waren hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
In principe ben ik alleen van plan om de groepslessen te gaan doen. Ik kan me wel zo voorstellen dat ik een stukje loopband ofzo pak als ik een kwartiertje te vroeg ben ofzo. Ik word al misselijk als ik aan een sauna denk. En een koffiebar, relaxruimte? Seriously![]()
Omdat ik een enorme kampioen ben in studie ontwijkend gedrag. Dan heb ik spierpijn dus dan voel ik me kut en dan doe ik gelijk niets, dat soort dingen. En ik heb zeer strenge afspraken gemaakt met mijn vriend, vriendin en ouders dat ik echt geen enkel plan/project meer mag beginnen totdat de scriptie af is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En waarom zou je niet kunnen sporten als je een scriptie moet schrijven?
Lijkt mij duidelijk. Zeg tegen je vriendin dat je wel wil, maar pas op 1 sept. Heb je ook geen gedoe met 'hoe gaat dat dan in de zomer, en wat als het warm is' en het geeft jou 2,5 maand om je vingers blauw te schrijven.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat ik een enorme kampioen ben in studie ontwijkend gedrag. Dan heb ik spierpijn dus dan voel ik me kut en dan doe ik gelijk niets, dat soort dingen. En ik heb zeer strenge afspraken gemaakt met mijn vriend, vriendin en ouders dat ik echt geen enkel plan/project meer mag beginnen totdat de scriptie af is.
Ik kan dingen gewoon niet half doen, ik stort me er volledig op zodat andere dingen blijven liggen.
BE ftw.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk. Zeg tegen je vriendin dat je wel wil, maar pas op 1 sept. Heb je ook geen gedoe met 'hoe gaat dat dan in de zomer, en wat als het warm is' en het geeft jou 2,5 maand om je vingers blauw te schrijven.
Je kan het zo zwaar maken als je zelf wilt. Bij ons doen ook diverse mannen mee en het is echt zwaar. Mooi is wanneer de vrouwen de mannen eruit tillen qua gewicht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:21 schreef Jarno het volgende:
Bodypump zag ik trouwens in een promofilmpje voorbij komen vorige week, leek me ook wel wat. Iemand ervaring mee? Dat is geen (met alle respect) 'vrouwenlesje' toch he? Spinning is nog ff een brug te ver maar wellicht is dat wel wat.
Oh dat boeit me niet want ik ga er blind vanuit dat er heel veel vrouwen veel sterker zijn dan ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:22 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Je kan het zo zwaar maken als je zelf wilt. Bij ons doen ook diverse mannen mee en het is echt zwaar. Mooi is wanneer de vrouwen de mannen eruit tillen qua gewicht.
Precies, ik heb haar net gemaild of het ook augustus of september mag worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk. Zeg tegen je vriendin dat je wel wil, maar pas op 1 sept. Heb je ook geen gedoe met 'hoe gaat dat dan in de zomer, en wat als het warm is' en het geeft jou 2,5 maand om je vingers blauw te schrijven.
Inderdaad, net als stoppen met rokenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
BE ftw.
Vaak helpt zo'n periode waarin je je kunt voorbereiden op wat er komen gaat ook nog eens ipv zomaar het diepe induiken. Tenminste bij mij wel. Zet het met rode letters in je agenda, hang een A4tje op met '1 september ga ik sporten!' of vraag of je je vast kunt inschrijven voor die datum.
Dat is ook een beetje waar ik tegenop zie. Ik zat ooit op kickboksen als enige vrouw. Dan kwam ik helemaal paars aangelopen en heftig stinkend de kleedkamer in en dan zaten daar 20 van die zeikwijven te ouwehoeren over kinderen en sportpakjes. The horror!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh dat boeit me niet want ik ga er blind vanuit dat er heel veel vrouwen veel sterker zijn dan ik. Maar ik zit niet te wachten op een huppelhuppelgezelligdansen klasje dus.
Oh nee dat is het niet. Pijn, dat is het.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh dat boeit me niet want ik ga er blind vanuit dat er heel veel vrouwen veel sterker zijn dan ik. Maar ik zit niet te wachten op een huppelhuppelgezelligdansen klasje dus.
Ik las pornofilmpje en vroeg me af wat bodypump daarin deedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:21 schreef Jarno het volgende:
Bodypump zag ik trouwens in een promofilmpje voorbij komen vorige week, leek me ook wel wat. Iemand ervaring mee? Dat is geen (met alle respect) 'vrouwenlesje' toch he? Spinning is nog ff een brug te ver maar wellicht is dat wel wat.
Ben ik blij dat ik niet de enige wasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las pornofilmpje en vroeg me af wat bodypump daarin deed
* Isabeau gaat weer verder met haar werk
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las pornofilmpje en vroeg me af wat bodypump daarin deed
* Isabeau gaat weer verder met haar werk
pumpen... Ik hou ervan! ik ga bijna elke zondag!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:21 schreef Jarno het volgende:
Bodypump vond ik geweldig! En een vrouwenlesje? Echt niet!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:21 schreef Jarno het volgende:
Ik houd dr van J.!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Bodypump vond ik geweldig! En een vrouwenlesje? Echt niet!
Stiekem kom ik me hier melden en eens meelezen. Ik moet (nou ja moet) er toch echt aan geloven.
Zo makkelijk kom je er niet van af trouwens. Wat zijn je stats en wat is je doel en hoe ga je dat bereiken, n00b?!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Bodypump vond ik geweldig! En een vrouwenlesje? Echt niet!
Stiekem kom ik me hier melden en eens meelezen. Ik moet (nou ja moet) er toch echt aan geloven.
Ik ben nog te schijterig om over mijn stats te beginnenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet van af trouwens. Wat zijn je stats en wat is je doel en hoe ga je dat bereiken, n00b?!.
Met 6 kilo eraf kun je nooit veeeeeeeeeeeeel te zwaar zijn he. Hier schrikken ze pas bij -35 kilo ofzo!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nog te schijterig om over mijn stats te beginnen
Ik ben zwaar. Veeeeeeel te zwaar. Mijn doel nu is 6 kilo. Maar meer mag uiteraard
Nou als ik op een normaal BMI zou zitten is die 35 kilo niet eens zo gekquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met 6 kilo eraf kun je nooit veeeeeeeeeeeeel te zwaar zijn he. Hier schrikken ze pas bij -35 kilo ofzo!
Met kleine stapjes kom je er ook! Succes!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou als ik op een normaal BMI zou zitten is die 35 kilo niet eens zo gek
Dan ben ik op het gewicht wat bij mijn lengte hoort. De 6 kilo is nu een klein stapje in de goede richting.
Ik heb het afvallen ook in hapklare brokjes verpakt en elk mijlpaaltje is er éénquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:04 schreef Tally het volgende:
Nou als ik op een normaal BMI zou zitten is die 35 kilo niet eens zo gek
Dan ben ik op het gewicht wat bij mijn lengte hoort. De 6 kilo is nu een klein stapje in de goede richting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |