SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Och arme...quote:Op maandag 11 juni 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en wegens onze huidige frequentie ben je dan ook binnen een minuut klaar!!!
ach, komt goed!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Och arme...
JEzus, dan heb ik mn kleding nog niet eens uit!
SQ ook niet denk ik, met die rugquote:Op maandag 11 juni 2012 13:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Och arme...
JEzus, dan heb ik mn kleding nog niet eens uit!
Bovenkleding aanhouden?quote:
gewoon een rok aan... works for mequote:
Ook!quote:
Ski sokkenquote:
Niet bokken op mn sokken..quote:
Doe ik toch niet ?quote:
Huh?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:22 schreef helicopter het volgende:
Een rok aan zonder en broekje met pijpjes er onder... dat is lang geleden!
Mijn benen schuren gruwelijk tegen elkaar als ik dat doe.
het wordt al minderquote:Op maandag 11 juni 2012 13:22 schreef helicopter het volgende:
Een rok aan zonder en broekje met pijpjes er onder... dat is lang geleden!
Mijn benen schuren gruwelijk tegen elkaar als ik dat doe.
bij mij niet echt.quote:
Wait, what?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met buitenseks of treinseks is een rok altijd erg handig idd
Niet als je redelijk obees bentquote:Op maandag 11 juni 2012 13:25 schreef Ticootje het volgende:
Oh, gewoon een rok aan, zonder iets eronder? Das normaal toch?
No way, al jaren niet...quote:Op maandag 11 juni 2012 13:25 schreef Ticootje het volgende:
heb je komend weekend nog een gaatje trouwens?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:25 schreef helicopter het volgende:
[..]
bij mij niet echt.Komt ook omdat ik enorme erge X-benen heb. Vrees dat ik met een BMI van 20 nog schurende benen zou hebben.
Of gewoon spekpootjes in je bouw hebt zitten.quote:
Oh, vrijdagavond en zondag wel, volgens mij. Zaterdag hebben we een straat BBQ.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je komend weekend nog een gaatje trouwens?
Ik ben into kinky dingen, maar van treinseks had ik nog niet gehoord. You go girlquote:
of gewoon een zweetpoot bent iddquote:Op maandag 11 juni 2012 13:27 schreef helicopter het volgende:
[..]
Of gewoon spekpootjes in je bouw hebt zitten.![]()
(Ken ook redelijk slanke vrouwen die iets onder hun rok moeten dragen ivm schuren)
Waarom moet je met overgewicht een legging oid aan?quote:
ik heb het over een fietsbroekje / onderbroek met pijpjes tegen het schuren, niet over lange leggingsquote:Op maandag 11 juni 2012 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom moet je met overgewicht een legging oid aan?
Met warm weer zit er niet meer dan ondergoed onder bij mij hoor(mensen moeten maar tegen mijn dikke benen kunnen en ze moeten ook maar tegen mijn dikke armen kunnen en als ik wil zwemmen tegen mijn dikke buik
)
Omdat mijn benen zo dik zijn dat ze tegen elkaar schuren en dat je dat dus binnen 5 minuten kapot loopt.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met warm weer zit er niet meer dan ondergoed onder bij mij hoor(mensen moeten maar tegen mijn dikke benen kunnen en ze moeten ook maar tegen mijn dikke armen kunnen en als ik wil zwemmen tegen mijn dikke buik
)
O.... als je een lange reis hebt met je geliefde een goed iets. Mensen geloven toch niet wat ze zien en als ze het horen doen ze wel oordopjes opquote:Op maandag 11 juni 2012 13:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ben into kinky dingen, maar van treinseks had ik nog niet gehoord. You go girl
ik ga even overleggen en sms-en vanavond!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:28 schreef helicopter het volgende:
[..]
Oh, vrijdagavond en zondag wel, volgens mij. Zaterdag hebben we een straat BBQ.
Hebbie zin om iets te ondernemen samen?![]()
Dat is het probleem niet. Broekie is voor jezelf... om te voorkomen dat je na een half uur kapot geschuurde binnenbenen hebt en niet meer kunt lopen van ellende.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
)
Klinkt pijnlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat mijn benen zo dik zijn dat ze tegen elkaar schuren en dat je dat dus binnen 5 minuten kapot loopt.En dat doet echt verschrikkelijk veel pijn.
Zonder slipquote:Op maandag 11 juni 2012 13:25 schreef Ticootje het volgende:
Ja?quote:
ik vind het zoiets fascinerends om dit dan weer te horen van iemand die laatst helemaal flabberghasted was omdat het woord masturbatie hier viel.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
O.... als je een lange reis hebt met je geliefde een goed iets. Mensen geloven toch niet wat ze zien en als ze het horen doen ze wel oordopjes opI don't care, zie ze nooit meer
Das normaal.quote:
ik hou dr vanquote:
Moet je vaker wassen ?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja alleen die vlekken die je steeds op de stoelen achterlaat
WHUT???quote:Op maandag 11 juni 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja alleen die vlekken die je steeds op de stoelen achterlaat
Ieder zo zijn fetisjquote:Op maandag 11 juni 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het zoiets fascinerends om dit dan weer te horen van iemand die laatst helemaal flabberghasted was omdat het woord masturbatie hier viel.
Goed uitdruipen?quote:
Ik vind het aanhalen van treinseks en buitenseks toch wel een behoorlijk detail van je seksleven. Maar goed, ieder z'n meug.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ieder zo zijn fetisjGeef mij maar buiten/treinseks (helaas preutse kerel)
Masturbatie is erg persoonlijk. Ik vind gewoon niet dat je in detail moet treden over dat deel van je leven (of überhaupt in detail over je seksleven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |