Ach ik vind het prima hoor. TS gaat zijn heilige oorlog aan met zwaarden, kamelen en de koran in zijn hand en met god aan zijn zijde, gooien wij wat door atheisten bedachte kernwapens op z'n kop.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:50 schreef Tijn het volgende:
Waarom gelijk weer een heilige oorlog om iets te veranderen in de maatschappij?Waarom niet gewoon stemmen op de partij die jouw idealen deelt? En als die niet bestaat, dan richt je die op. Iedereen heeft hier de vrijheid om z'n stempel op de samenleving te drukken, dus waarom dan gelijk weer grijpen naar geweld en opstand?
Omdat hij blijkbaar qua geestelijke ontwikkeling nog in de middeleeuwen leeft en niet doorheeft dat we hier al de nodige (eigen) ervaring met zulke ideeën hebben (denk aan de beeldenstorm, de afscheiding van België, de Franse revolutie, de kruistochten, noem het allemaal maar op) maar met het verstrijken van de eeuwen verstandiger zijn geworden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:50 schreef Tijn het volgende:
Waarom gelijk weer een heilige oorlog om iets te veranderen in de maatschappij?Waarom niet gewoon stemmen op de partij die jouw idealen deelt? En als die niet bestaat, dan richt je die op. Iedereen heeft hier de vrijheid om z'n stempel op de samenleving te drukken, dus waarom dan gelijk weer grijpen naar geweld en opstand?
Ik heb nooit beweerd dat God alles actief bestuurt. Wie kan zoiets trouwens met zekerheid zeggen? Ik heb alleen beweerd dat God alle wetten heeft gemaakt. Waarom? Omdat het gepeupel dan geen nieuwe wetten kan uitvinden tijdens de ene of de andere belachelijke populariteitswedstrijd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar he, als jij zou enorm overtuigd bent van het bestaan van een god die alles bestuurt ...
Je verwart godsdienst met nationaliteit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach ik vind het prima hoor. TS gaat zijn heilige oorlog aan met zwaarden, kamelen en de koran in zijn hand en met god aan zijn zijde, gooien wij wat door atheisten bedachte kernwapens op z'n kop.
Dat is geen uitleg. Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:53 schreef wapi het volgende: Ik heb alleen beweerd dat God alle wetten heeft gemaakt. Waarom? Omdat het gepeupel dan geen nieuwe wetten kan uitvinden tijdens de ene of de andere belachelijke populariteitswedstrijd.
Dat is toch duidelijk. Er moeten wetten zijn. M.a.w. er moet een wetgever zijn. Maar we willen niet dat het domme gepeupel wetgever speelt. Ok. Dan bestaat er een onzichtbare wetgever, die ALLE wetten al heeft gemaakt. Hoe kan het domme gepeupel nou nieuwe wetten bedenken, als ALLE wetten reeds bestaan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:02 schreef ems. het volgende:
Dat is geen uitleg. Wat heeft het een met het ander te maken?
Waaromquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef wapi het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk. Er moeten wetten zijn.
Waaromquote:M.a.w. er moet een wetgever zijn.
Vandaar de scheiding tussen kerk en staatquote:Maar we willen niet dat het domme gepeupel wetgever speelt.
Ehm, er bestonden ook wetten in de middeleeuwen die ondertussen achterhaald zijn. Wat is je punt? Wetten zijn niet eeuwig.quote:Ok. Dan bestaat er een onzichtbare wetgever, die ALLE wetten al heeft gemaakt. Hoe kan het domme gepeupel nou nieuwe wetten bedenken, als ALLE wetten reeds bestaan?
Omdat bepaalde gedragingen verboden zijn. Jij mag bijvoorbeeld jouw buur niet met een mes neersteken, hoe vervelend die kerel ook tegen jou doet. Jij mag zijn portefeuille ook niet stelen. Er zijn nou eenmaal regels.quote:
Wat er mis mee is?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:16 schreef wapi het volgende:
[..]
Omdat bepaalde gedragingen verboden zijn. Jij mag bijvoorbeeld jouw buur niet met een mes neersteken, hoe vervelend die kerel ook tegen jou doet. Jij mag zijn portefeuille ook niet stelen. Er zijn nou eenmaal regels.
De vraag is nou: welke regels?
Mijn antwoord is: Zolang het geen uitvindsels zijn van het domme gepeupel, die bedacht werden tijdens een populariteitswedstrijd, kunnen we praten. Wat is er trouwens mis met de regels die je in de Bijbel of de Koran aantreft? Mij lijken die prima.
Maar wat nu als het domme gepeupel in hoek 1 vindt dat Schepper A de wetgever is, en het domme gepeupel in hoek 2 dat die eer toch echt bij Schepper B thuishoort ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef wapi het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk. Er moeten wetten zijn. M.a.w. er moet een wetgever zijn. Maar we willen niet dat het domme gepeupel wetgever speelt. Ok. Dan bestaat er een onzichtbare wetgever, die ALLE wetten al heeft gemaakt. Hoe kan het domme gepeupel nou nieuwe wetten bedenken, als ALLE wetten reeds bestaan?
Het verheerlijken van genocide, slavernij en verkrachting bijv.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:16 schreef wapi het volgende:
Wat is er trouwens mis met de regels die je in de Bijbel of de Koran aantreft? Mij lijken die prima.
En die regels veranderen met de tijd. Vroeger mocht je andere dingen dan nu en in de toekomst zal ook het een en ander veranderd zijn. Dat is niet alleen toepasbaar op de regels van de nuchtere mens, maar ook op gelovigen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:16 schreef wapi het volgende:
[..]
Omdat bepaalde gedragingen verboden zijn. Jij mag bijvoorbeeld jouw buur niet met een mes neersteken, hoe vervelend die kerel ook tegen jou doet. Jij mag zijn portefeuille ook niet stelen. Er zijn nou eenmaal regels.
Ehm, de 'wetten' van het christendom (of elk ander geloof) zijn per definitie wetten die aangenomen zijn door een "populariteitswedstrijd".quote:De vraag is nou: welke regels?
Mijn antwoord is: Zolang het geen uitvindsels zijn van het domme gepeupel, die bedacht werden tijdens een populariteitswedstrijd, kunnen we praten. Wat is er trouwens mis met de regels die je in de Bijbel of de Koran aantreft? Mij lijken die prima.
Einstein was zeker een atheist volgens jouw definitie ja, Fermi een vrijmetselaar en ook Oppenheimer was zeker geen theist volgens jouw defintie ("There must be no barriers to freedom of inquiry. There is no place for dogma in science. The scientist is free, and must be free to ask any question, to doubt any assertion, to seek for any evidence, to correct any errors."quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:01 schreef wapi het volgende:
Waren Einstein, Fermi of Oppenheimer athëisten?
De moslim die in Brussel twee zomaar willekeurige agenten in de rug heeft neergestoken zal van deze wet niet op de hoogte geweest zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:16 schreef wapi het volgende:
Omdat bepaalde gedragingen verboden zijn. Jij mag bijvoorbeeld jouw buur niet met een mes neersteken, hoe vervelend die kerel ook tegen jou doet.
Allemaal wetten die het gepeupel ook al eeuwen geleden heeft ingesteld. Geen godje voor nodig.quote:Jij mag zijn portefeuille ook niet stelen. Er zijn nou eenmaal regels.
De regels die je in de Bijbel of de Koran treft zijn ook uitvindsels van het domme gepeupel, het enige dat er mis mee is, is dat ze statisch zijn, en dus het voortschrijdend inzicht in de weg staan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:16 schreef wapi het volgende:
[..]
En daarbij hebben ze er een godje bij verzonnen om die gepeupel-wetten gezag te geven. En Wapi euh, nee... de kerstman bestaat ook niet écht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:55 schreef highender het volgende:
De regels die je in de Bijbel of de Koran treft zijn ook uitvindsels van het domme gepeupel, het enige dat er mis mee is, is dat ze statisch zijn, en dus het voortschrijdend inzicht in de weg staan.
Het is juist prima als wetten dmv democratie tot stand komen. Vandaar ook dat de wetten van alle democratische landen grofweg hetzelfde zijn. Daar komen dus helemaal geen rare regels uit, maar dingen waar bijna iedereen mee kan leven en zich dus ook aan wil houden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef wapi het volgende:
[..]
Er moeten wetten zijn. M.a.w. er moet een wetgever zijn. Maar we willen niet dat het domme gepeupel wetgever speelt.
Mensen doden is verboden. Toch geeft (jouw) god in het OT opdracht aan de man naar zijn hart (david) om hele gemeenschappen uit te moorden, inclusief bejaarden, kinderen en baby's. Op een afgrijselijke manier.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:16 schreef wapi het volgende:
[..]
zeer juist.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:55 schreef highender het volgende:
[..]
De regels die je in de Bijbel of de Koran treft zijn ook uitvindsels van het domme gepeupel, het enige dat er mis mee is, is dat ze statisch zijn, en dus het voortschrijdend inzicht in de weg staan.
Doet ie dat ? Hij lijkt juist te stellen dat het al dan niet bestaan van een Schepper niet uitmaakt; zolang men deze maar als wetgever ziet. Daarom vindt hij andere religies ook prima; ook al spreken de wetten daarvan de zijne tegen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:54 schreef DustPuppy het volgende:
Wapi blijft maar vergeten dat religieuze wetten niet van een 'god' komen, maar van degenen die het opgeschreven hebben in die tijd en het dient dan ook ten alle tijden in de historische context te worden bekeken.
Het probleem is dat 'ie andermans wetten niet wil accepteren. Dat kan niet in een democratisch, westers land (of überhaupt welk land dan ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:47 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Doet ie dat ? Hij lijkt juist te stellen dat het al dan niet bestaan van een Schepper niet uitmaakt; zolang men deze maar als wetgever ziet. Daarom vindt hij andere religies ook prima; ook al spreken de wetten daarvan de zijne tegen.
Alleen haalt dat natuurlijk wel zijn oorspronkelijke bezwaar tegen democratische wetten onderuit
We wachten het dan vol spanning af.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:21 schreef wapi het volgende:
Dat is vooral omdat niemand de moeite genomen heeft om er iets groots van te maken.
Kan je mij cijfers geven wat het percentage betreft? En of jij denkt dat dat echt genoeg is om iets "over te nemen". Daarnaast ben ik benieuwd welke provocatie volgens jouw groot genoeg is om hen te triggeren. Keertje concreet voorbeeld misschien?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:21 schreef wapi het volgende:
Het loutere aantal moslims in Europa is anders groot genoeg om de zaak over te nemen, hoor. We spreken hier wel over een ongeorganiseerde massa, die je eerst in slagorde zou moeten zetten. Daar zijn ze volgens mij ook niet onmiddellijk toe bereid, tenzij de tegenstander eindelijk met de grote provocatie op de proppen komt, die zoiets eindelijk mogelijk maakt. Je kan het ijzer niet smeden tenzij het heet is. Op dit moment is het helaas niet heet genoeg.
Wees eens concreet aub, waar wordt dat uitgevochten precies. En welke strijd precies?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:21 schreef wapi het volgende:
Dat probleem wordt op globaal niveau uitgevochten. Dat kan je niet tot België of Nederland beperken, zelfs al zou je het willen.
Er is helemaal niets mis mee. Ik prefereer het zelf ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:21 schreef wapi het volgende:
Ten eerste, wat is er nou zo erg aan van in Marokko zijn leven te slijten? Dat is daar trouwens een leuk Mediterraan klimaat; en goedkoop om te leven.
Als hij een vrij man is in Marokko kan hij dat. Gezien zijn meerdere uitlatingen over de koning en Arabische leiders (ongelovigen) in het algemeen vermoed ik dat hij eerst even bij de geheime dienst een tijd gaat doorbrengen. Vervolgens wordt hij of gekraakt (zoals Umar al-Haddouchi die later vrijkwam of al-Fizazi) en dimt dan over de Koning of blijft hij ook daar doorgaan op zijn ingeslagen pad en gaat lang zitten. Marokko is vrij bekend wat haar politieke salafistische gevangenen betreft en hoe beroerd hun situatie. Een vrij man wordt hij daar de eerste periode zeer waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:21 schreef wapi het volgende:
Belkacem kan toch perfect van daaruit zijn filmpjes op youtube zetten en fulmineren op de arrestatie in Molenbeek, van Stephanie, de niqaabiste? Ik vraag mij af wat er zou veranderen ... niets toch?
Mocht hij vrij zijn kan hij skypen/youtuben/msn-en wat hij wilt met aanhangers in Belgie of sympathisanten in Nederland. Klopt. Alleen is na 2x roepen zijn bereik in de media hier of in Belgie wel over als hij dat vanuit Casa doet. Hij steelt nu vooral de show door op straat op allerlei historisch belangrijke plekken zijn boodschap aan de man te brengen. Denk aan dat gebouw in Brussel waar hij in leger-outfit stond te verkondigen dat dat als eerste wordt vernietigd als "afgodsbeeld" als zijn kameraden het overnemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:21 schreef wapi het volgende:
Eigenlijk verandert er dan wel wat. Als hij dat vanuit Casablanca zou doen, dan hoeft hij zich helemaal niets meer aan te trekken van wat de tegenstander ervan vindt. Door in Casablanca te gaan zitten, verandert de mening van Belkacem over de toestanden in Molenbeek natuurlijk niet, maar dan wordt hij er wel niet meer voor lastig gevallen.
Vast zal het zoiets worden inderdaadquote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:21 schreef wapi het volgende:
Dat wordt dan een beetje zoals de Ayatollah Khomeini die voortdurend audiobanden opstuurde naar Teheran om de gelovigen aan te zetten tot "actie" tegen het "duivelse" regime van de Sjah. Dat heeft goed gewerkt, hoor.
Een korte vraag: hoe goed ken jij je religie, en Islamitische fiqh?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:21 schreef wapi het volgende:
Wat blijkt? Als je als gelovige vertikt van toestemming te vragen aan de bavianen, dan komen er geüniformeerde bavianen de godsdienstige huwelijksplechtigheid in de moskee, kerk of synagoge verstoren. Ze vallen trouwens de clerus lastig als die een huwelijksinzegening doet, waar de bavianen niet bij betrokken werden om zich te bemoeien met zaken die hen niet aangaan.
Heel veel Nederlandse imam's zijn het ermee eens dat een huwelijk bij de overheid moet worden geregistreerd. Een beetje onderzoek zal je uitwijzen waarom. Of persoonlijke verhalen van dames die getrouwd zijn zonder dat te registreren en vervolgens wat hun (geschonden) rechten betreft geen poot hadden om op te staan. Want hey, nergens kan ze haar recht halen. En vooral bekeerde vrouwen zijn slachtoffer van zulke zaken en een makkelijke prooi van op het eerste oog vroom ogende Moslims. Geen anti-Islampropaganda maar ervaringen van mensen in de omgeving.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:21 schreef wapi het volgende:
De clerus lastig vallen is ook al een casus belli.
Ja je bent erg boos merk ik. Maar benadrukt wel al voor de vierde keer dat het je niets kan schelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:21 schreef wapi het volgende:
Wat mij stoort is dat het gepeupel meent dat ze de wetten van de Schepper betreffende het huwelijk kunnen afschaffen, de families van de gelovigen buiten spel kunnen zetten, en de ganse zaak kunnen vervangen door hun belachelijke uitvindsels, waarbij ze menen dat ze de gelovigen kunnen onderwerpen aan de dictatuur van hun bavianen.
Nou, dat is nog niet helemaal duidelijk. Hij wil idd geen niet-religieuze wetten accepteren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het probleem is dat 'ie andermans wetten niet wil accepteren.
Het aantal kernwapens in de handen van ongelovigen is ook meer dan voldoende om het hele midden oosten uit te roeienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:21 schreef wapi het volgende:
Het loutere aantal moslims in Europa is anders groot genoeg om de zaak over te nemen, hoor.
Ik heb geen idee. Volgens mij wil 'ie zelf alleen leven volgens de wetten van de Koran en heeft 'ie er geen moeite mee als anderen de wetten van een andere godsdienst volgen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:52 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nou, dat is nog niet helemaal duidelijk. Hij wil idd geen niet-religieuze wetten accepteren.
Maar tegen religieuze wetten, van welke religie dan ook, lijkt hij minder bezwaar te hebben. Dus de wetten van Allah, Vishnu, Odin en de Onzichtbare Roze Eenhoorn (blessed be her holy hooves) zouden allemaal acceptabel zijn; alleen de wetten opgesteld door democratisch gekozen volksvertegenwoordigers niet.
Tenzij ik hem verkeerd begrijp.
Dit inderdaad. Ik heb eens een boek gelezen waarin de VS tegen de (arabische) wereld aangegeven had dat als er nog 1 islamitische terrorist iets zou flikken, er kernkoppen op Mekka, Riaad en een hele zooi andere arabische heiligdommen af zouden gaan. Los van dat in dat verhaal een geflipte VS generaal zo'n aanval probeerde uit te lokken ( en andere landen dat ook kunnen proberen ) vond ik het een gruwelijk maar fascinerend verhaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:55 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Het aantal kernwapens in de handen van ongelovigen is ook meer dan voldoende om het hele midden oosten uit te roeienLeve China enzo.
Ik denk eigenlijk niet dat het westen in staat is om een dergelijke aanval uit te voeren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:12 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik heb eens een boek gelezen waarin de VS tegen de (arabische) wereld aangegeven had dat als er nog 1 islamitische terrorist iets zou flikken, er kernkoppen op Mekka, Riaad en een hele zooi andere arabische heiligdommen af zouden gaan. Los van dat in dat verhaal een geflipte VS generaal zo'n aanval probeerde uit te lokken ( en andere landen dat ook kunnen proberen ) vond ik het een gruwelijk maar fascinerend verhaal.
Sterker nog: Korangeleerden erkennen het bestaan van dergelijke wetten, en stellen dat een goed moslim zich daar aan moet houden zolang deze wetten niet in strijd zijn met de wetten uit de Koran.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:02 schreef Tijn het volgende:
Hoe dan ook: dat kan gewoon niet. Niet in Nederland, maar ik zou ook geen ander land weten waar je je niet aan de wetten van dat land hoeft te houden. Zelfs landen waar Islamitische wetgeving van kracht is zul je toch wel specifieke wetten hebben die door dat land zelf zijn ingevoerd zonder dat ze in de Koran staan, neem ik aan.
Ik zou zulke provocatie inderdaad echt wel groffer vinden dan de benodigde provocatie die ik voor ogen had. Daar zou je inderdaad de overblijvende moslims mee verenigen en tot actie aanzetten, maar ik vind dat soort van provocaties echt wel overdreven, hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:20 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat het westen in staat is om een dergelijke aanval uit te voeren.
Technisch gezien wel, zeker, maar sociaal/politiek gezien ? De wil ontbreekt voor dit soort massavernietiging en genocide. China daarentegen slacht ze gewoon zonder aarzelen af. Efficient en zakelijk. De helft van alle moslims op aarde doden kost waarschijnlijk maar een paar uur.
Je overschat de moslims nu schromelijk. Als China daartoe besluit bestaan moslims gewoon niet meer, behalve als onbelangrijke splintergroepering die af en toe een aanslagje pleegt. Daar liggen ze in China niet wakker van. Moslims zijn wel talrijk, maar relatief zwak en makkelijk uit te roeien. Nogmaals: een goed georganiseerde kernaanval die de meerderheid van de moslims zal uitroeien en de ondersteunende infrastructuur zal platleggen kost slechts een paar uur. In die tijd krijg je echt geen tegenaanval voor elkaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:25 schreef wapi het volgende:
[..]
Ik zou zulke provocatie inderdaad echt wel groffer vinden dan de benodigde provocatie die ik voor ogen had. Daar zou je inderdaad de overblijvende moslims mee verenigen en tot actie aanzetten, maar ik vind dat soort van provocaties echt wel overdreven, hoor.
Dan zouden ook alle morele bezwaren wegvallen om er bommencampagnes op te zetten op ongekende schaal. Het Breivik-verhaal is dan klein bier tegenover wat er zich dan zal beginnen ontpoppen. Bijvoorbeeld, de handel in die oude, illegale Sovjet-kernkoppen zal dan ook terug op dreef komen. Het zal dan misschien zelfs niet meer mogelijk om ze op regelmatige wijze in slagorde op te stellen.
In Europa moet je gewoon wat Bosnische Serviërs erbij halen. Die hebben wel ervaring met het aanpakken van opstandige moslims.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:28 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maar tegen Europa maak je wel een kans
Ook die waren nog veel te sociaal en vriendelijk. Genadeloze directe massavernietiging vereist nu eenmaal een bepaalde mindset die wij hier (gelukkig) niet meer hebben. Ondanks de roep van sommige politici dat we terugmoeten naar de VOC mentaliteitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:29 schreef Igen het volgende:
[..]
In Europa moet je gewoon wat Bosnische Serviërs erbij halen. Die hebben wel ervaring met het aanpakken van opstandige moslims.
Op moslims die denken dat hun aantallen betekenen dat ze de wereld kunnen en mogen beheersen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:49 schreef Tijn het volgende:
Wat een rare praatjes, over kernwapens en genocide enzoWaar slaat dat op?
Zie je wel wat voor een totaal geschifte ideeën wabi heeft? Over moslims die een jihad met gejatte sovjet-kernkoppen gaan voeren? En dat is dus hoogstwaarschijnlijk een Nederlander hè, niet een of andere wereldvreemde terrorist in de bergen van Afghanistan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:49 schreef Tijn het volgende:
Wat een rare praatjes, over kernwapens en genocide enzoWaar slaat dat op?
Als dat het geval was, dan was het ondertussen ook al een tijdje zover. Gelukkig weten de meeste moslimlanden met dank aan een hoop islamregeltjes zichzelf prima in toom te houden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:56 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Op moslims die denken dat hun aantallen betekenen dat ze de wereld kunnen en mogen beheersen.
Ja, doodeng. Ik begrijp niet dat de moderators hier dat soort praat toestaan. Ik ga er in elk geval niet op in. Een beetje over godsdienst en moraliteit praten, prima. Maar van dat haatdragende aggressieve gedoe wordt niemand beter.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Zie je wel wat voor een totaal geschifte ideeën wabi heeft?
Het is gewoon zo'n salafi-marokkaan die op kosten vd Nederlanders (die hij zo haat) via websites en zijn radicale imam geleerde jihadshit zit te verkondigen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Zie je wel wat voor een totaal geschifte ideeën wabi heeft? Over moslims die een jihad met gejatte sovjet-kernkoppen gaan voeren? En dat is dus hoogstwaarschijnlijk een Nederlander hè, niet een of andere wereldvreemde terrorist in de bergen van Afghanistan.
Als die idiote denkbeelden werkelijkheid worden dan moet je flink ingrijpen, want vergeet niet dat je aan een democratische rechtsstaat niks hebt als die zijn eigen voortbestaan niet kan zekerstellen.
Edit: Je kan natuurlijk ook niet meegaan in wabi's verhaal, omdat hij maar een eenling is en van zijn idiote ideeën toch nooit wat terecht zal komen en dat in dit topic een "" dus de enige juiste reactie is.
Snap ik ook niet dat zulks hier kan. Dit is het fatsoen al ver voorbij.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, doodeng. Ik begrijp niet dat de moderators hier dat soort praat toestaan. Ik ga er in elk geval niet op in. Een beetje over godsdienst en moraliteit praten, prima. Maar van dat haatdragende aggressieve gedoe wordt niemand beter.
Ik ben geen marokkaan. Ik ben waarschijnlijk ook geen "salafi", want ik interesseer mij helemaal niet voor dat soort van balkanisaties en andere nodeloze subverdelingen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is gewoon zo'n salafi-marokkaan ...
Jij verwart alweer godsdienst met nationaliteit. "Nederlander" is geen godsdienst. Daarenboven haat ik andere godsdiensten niet. Hoe kan er trouwens een conflict bestaan tussen een nationaliteit en een godsdienst? Hoe vind je het toch allemaal uit?quote:die op kosten vd Nederlanders (die hij zo haat) ...
Als iemand hier een debiel is die niet is staat is de meest elementaire logica toe te passen ben jij het wel. Jé kringredeneringen geven domheid een nieuwe definitie en je doet niets anders dan je gedroomde Jihad tegen de ongelovigen promoten. Hypocriet tot op het bot. Ga gewoon stoer je praat in de praktijk brengen joh wanabe, of ben je te bang?quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:11 schreef wapi het volgende:
[..]
Ik ben geen marokkaan. Ik ben waarschijnlijk ook geen "salafi", want ik interesseer mij helemaal niet voor dat soort van balkanisaties en andere nodeloze subverdelingen.
[..]
Jij verwart alweer godsdienst met nationaliteit. "Nederlander" is geen godsdienst. Daarenboven haat ik andere godsdiensten niet. Hoe kan er trouwens een conflict bestaan tussen een nationaliteit en een godsdienst? Hoe vind je het toch allemaal uit?
Daarenboven kan je beter ophouden met die stoere verhalen over kernkoppen. Enkel dommeriken zoals jij zien niet in hoe gevaarlijk dat speelgoed is. Iedereen met zelfs het kleinste greintje verstand ziet in dat het maar een kwestie van tijd is alvoregans je zoiets gewoonweg terug op je bek krijgt. Diegene die zoiets in gang zet, tekent simpelweg zijn eigen doodvonnis. Het is absoluut onmogelijk om aan dat soort van logica te ontsnappen.
Dat is trouwens de reden waarom een imbeciel zoals jij daar NIETS over te zeggen heeft. Iemand zoals jij mag NERGENS over beslissen, want anders loopt alles in het honderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |