Het aantal kernwapens in de handen van ongelovigen is ook meer dan voldoende om het hele midden oosten uit te roeienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:21 schreef wapi het volgende:
Het loutere aantal moslims in Europa is anders groot genoeg om de zaak over te nemen, hoor.
Ik heb geen idee. Volgens mij wil 'ie zelf alleen leven volgens de wetten van de Koran en heeft 'ie er geen moeite mee als anderen de wetten van een andere godsdienst volgen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:52 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nou, dat is nog niet helemaal duidelijk. Hij wil idd geen niet-religieuze wetten accepteren.
Maar tegen religieuze wetten, van welke religie dan ook, lijkt hij minder bezwaar te hebben. Dus de wetten van Allah, Vishnu, Odin en de Onzichtbare Roze Eenhoorn (blessed be her holy hooves) zouden allemaal acceptabel zijn; alleen de wetten opgesteld door democratisch gekozen volksvertegenwoordigers niet.
Tenzij ik hem verkeerd begrijp.
Dit inderdaad. Ik heb eens een boek gelezen waarin de VS tegen de (arabische) wereld aangegeven had dat als er nog 1 islamitische terrorist iets zou flikken, er kernkoppen op Mekka, Riaad en een hele zooi andere arabische heiligdommen af zouden gaan. Los van dat in dat verhaal een geflipte VS generaal zo'n aanval probeerde uit te lokken ( en andere landen dat ook kunnen proberen ) vond ik het een gruwelijk maar fascinerend verhaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:55 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Het aantal kernwapens in de handen van ongelovigen is ook meer dan voldoende om het hele midden oosten uit te roeienLeve China enzo.
Ik denk eigenlijk niet dat het westen in staat is om een dergelijke aanval uit te voeren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:12 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik heb eens een boek gelezen waarin de VS tegen de (arabische) wereld aangegeven had dat als er nog 1 islamitische terrorist iets zou flikken, er kernkoppen op Mekka, Riaad en een hele zooi andere arabische heiligdommen af zouden gaan. Los van dat in dat verhaal een geflipte VS generaal zo'n aanval probeerde uit te lokken ( en andere landen dat ook kunnen proberen ) vond ik het een gruwelijk maar fascinerend verhaal.
Sterker nog: Korangeleerden erkennen het bestaan van dergelijke wetten, en stellen dat een goed moslim zich daar aan moet houden zolang deze wetten niet in strijd zijn met de wetten uit de Koran.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:02 schreef Tijn het volgende:
Hoe dan ook: dat kan gewoon niet. Niet in Nederland, maar ik zou ook geen ander land weten waar je je niet aan de wetten van dat land hoeft te houden. Zelfs landen waar Islamitische wetgeving van kracht is zul je toch wel specifieke wetten hebben die door dat land zelf zijn ingevoerd zonder dat ze in de Koran staan, neem ik aan.
Ik zou zulke provocatie inderdaad echt wel groffer vinden dan de benodigde provocatie die ik voor ogen had. Daar zou je inderdaad de overblijvende moslims mee verenigen en tot actie aanzetten, maar ik vind dat soort van provocaties echt wel overdreven, hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:20 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat het westen in staat is om een dergelijke aanval uit te voeren.
Technisch gezien wel, zeker, maar sociaal/politiek gezien ? De wil ontbreekt voor dit soort massavernietiging en genocide. China daarentegen slacht ze gewoon zonder aarzelen af. Efficient en zakelijk. De helft van alle moslims op aarde doden kost waarschijnlijk maar een paar uur.
Je overschat de moslims nu schromelijk. Als China daartoe besluit bestaan moslims gewoon niet meer, behalve als onbelangrijke splintergroepering die af en toe een aanslagje pleegt. Daar liggen ze in China niet wakker van. Moslims zijn wel talrijk, maar relatief zwak en makkelijk uit te roeien. Nogmaals: een goed georganiseerde kernaanval die de meerderheid van de moslims zal uitroeien en de ondersteunende infrastructuur zal platleggen kost slechts een paar uur. In die tijd krijg je echt geen tegenaanval voor elkaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:25 schreef wapi het volgende:
[..]
Ik zou zulke provocatie inderdaad echt wel groffer vinden dan de benodigde provocatie die ik voor ogen had. Daar zou je inderdaad de overblijvende moslims mee verenigen en tot actie aanzetten, maar ik vind dat soort van provocaties echt wel overdreven, hoor.
Dan zouden ook alle morele bezwaren wegvallen om er bommencampagnes op te zetten op ongekende schaal. Het Breivik-verhaal is dan klein bier tegenover wat er zich dan zal beginnen ontpoppen. Bijvoorbeeld, de handel in die oude, illegale Sovjet-kernkoppen zal dan ook terug op dreef komen. Het zal dan misschien zelfs niet meer mogelijk om ze op regelmatige wijze in slagorde op te stellen.
In Europa moet je gewoon wat Bosnische Serviërs erbij halen. Die hebben wel ervaring met het aanpakken van opstandige moslims.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:28 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maar tegen Europa maak je wel een kans
Ook die waren nog veel te sociaal en vriendelijk. Genadeloze directe massavernietiging vereist nu eenmaal een bepaalde mindset die wij hier (gelukkig) niet meer hebben. Ondanks de roep van sommige politici dat we terugmoeten naar de VOC mentaliteitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:29 schreef Igen het volgende:
[..]
In Europa moet je gewoon wat Bosnische Serviërs erbij halen. Die hebben wel ervaring met het aanpakken van opstandige moslims.
Op moslims die denken dat hun aantallen betekenen dat ze de wereld kunnen en mogen beheersen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:49 schreef Tijn het volgende:
Wat een rare praatjes, over kernwapens en genocide enzoWaar slaat dat op?
Zie je wel wat voor een totaal geschifte ideeën wabi heeft? Over moslims die een jihad met gejatte sovjet-kernkoppen gaan voeren? En dat is dus hoogstwaarschijnlijk een Nederlander hè, niet een of andere wereldvreemde terrorist in de bergen van Afghanistan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:49 schreef Tijn het volgende:
Wat een rare praatjes, over kernwapens en genocide enzoWaar slaat dat op?
Als dat het geval was, dan was het ondertussen ook al een tijdje zover. Gelukkig weten de meeste moslimlanden met dank aan een hoop islamregeltjes zichzelf prima in toom te houden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:56 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Op moslims die denken dat hun aantallen betekenen dat ze de wereld kunnen en mogen beheersen.
Ja, doodeng. Ik begrijp niet dat de moderators hier dat soort praat toestaan. Ik ga er in elk geval niet op in. Een beetje over godsdienst en moraliteit praten, prima. Maar van dat haatdragende aggressieve gedoe wordt niemand beter.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Zie je wel wat voor een totaal geschifte ideeën wabi heeft?
Het is gewoon zo'n salafi-marokkaan die op kosten vd Nederlanders (die hij zo haat) via websites en zijn radicale imam geleerde jihadshit zit te verkondigen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Zie je wel wat voor een totaal geschifte ideeën wabi heeft? Over moslims die een jihad met gejatte sovjet-kernkoppen gaan voeren? En dat is dus hoogstwaarschijnlijk een Nederlander hè, niet een of andere wereldvreemde terrorist in de bergen van Afghanistan.
Als die idiote denkbeelden werkelijkheid worden dan moet je flink ingrijpen, want vergeet niet dat je aan een democratische rechtsstaat niks hebt als die zijn eigen voortbestaan niet kan zekerstellen.
Edit: Je kan natuurlijk ook niet meegaan in wabi's verhaal, omdat hij maar een eenling is en van zijn idiote ideeën toch nooit wat terecht zal komen en dat in dit topic een "" dus de enige juiste reactie is.
Snap ik ook niet dat zulks hier kan. Dit is het fatsoen al ver voorbij.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, doodeng. Ik begrijp niet dat de moderators hier dat soort praat toestaan. Ik ga er in elk geval niet op in. Een beetje over godsdienst en moraliteit praten, prima. Maar van dat haatdragende aggressieve gedoe wordt niemand beter.
Ik ben geen marokkaan. Ik ben waarschijnlijk ook geen "salafi", want ik interesseer mij helemaal niet voor dat soort van balkanisaties en andere nodeloze subverdelingen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is gewoon zo'n salafi-marokkaan ...
Jij verwart alweer godsdienst met nationaliteit. "Nederlander" is geen godsdienst. Daarenboven haat ik andere godsdiensten niet. Hoe kan er trouwens een conflict bestaan tussen een nationaliteit en een godsdienst? Hoe vind je het toch allemaal uit?quote:die op kosten vd Nederlanders (die hij zo haat) ...
Als iemand hier een debiel is die niet is staat is de meest elementaire logica toe te passen ben jij het wel. Jé kringredeneringen geven domheid een nieuwe definitie en je doet niets anders dan je gedroomde Jihad tegen de ongelovigen promoten. Hypocriet tot op het bot. Ga gewoon stoer je praat in de praktijk brengen joh wanabe, of ben je te bang?quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:11 schreef wapi het volgende:
[..]
Ik ben geen marokkaan. Ik ben waarschijnlijk ook geen "salafi", want ik interesseer mij helemaal niet voor dat soort van balkanisaties en andere nodeloze subverdelingen.
[..]
Jij verwart alweer godsdienst met nationaliteit. "Nederlander" is geen godsdienst. Daarenboven haat ik andere godsdiensten niet. Hoe kan er trouwens een conflict bestaan tussen een nationaliteit en een godsdienst? Hoe vind je het toch allemaal uit?
Daarenboven kan je beter ophouden met die stoere verhalen over kernkoppen. Enkel dommeriken zoals jij zien niet in hoe gevaarlijk dat speelgoed is. Iedereen met zelfs het kleinste greintje verstand ziet in dat het maar een kwestie van tijd is alvoregans je zoiets gewoonweg terug op je bek krijgt. Diegene die zoiets in gang zet, tekent simpelweg zijn eigen doodvonnis. Het is absoluut onmogelijk om aan dat soort van logica te ontsnappen.
Dat is trouwens de reden waarom een imbeciel zoals jij daar NIETS over te zeggen heeft. Iemand zoals jij mag NERGENS over beslissen, want anders loopt alles in het honderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |