Hoi hoi, zit je te genieten van het voetbal?quote:
Beetje wel. Al weet ik niet of ik deze wedstrijd af ga kijken. Nachtrust vind ik ook belangrijk..quote:Op zondag 10 juni 2012 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi hoi, zit je te genieten van het voetbal?
quote:
Ik ga zo ook naar bed, moet heel vroeg op en ja wil morgen niet gaar op mijn werk zitten.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beetje wel. Al weet ik niet of ik deze wedstrijd af ga kijken. Nachtrust vind ik ook belangrijk..
cee-tjequote:
Ik zocht op broodrooster, krijg je dit.quote:
quote:
quote:
Ik rijm en ik dicht zonder dat ik mijn hemd oplichtquote:
Mooi toch!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik rijm en ik dicht zonder dat ik mijn hemd oplicht
Ja helemaal toppie, jij ook?
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Mooi toch!
Ja hoor alles ook goed hier, beetje aftellen tot aan de vakantie. En foebbel te kijken, en m'n plas op te houden. A day in the life!
Oke, roep even als 'we' dat gedaan hebben, wanneer moeten we?quote:
Doen die ook mee.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je met 'we' "Kroaten" bedoelt, dan ja. Bijna.
Woensdag ofzo.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke, roep even als 'we' dat gedaan hebben, wanneer moeten we?
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:59 schreef Zeroku het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)eutels-in-huis.dhtml
Deze bril.
I
d
e
a
a
l
Ik heb geen Xboxquote:Op zondag 10 juni 2012 21:59 schreef Zeroku het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)eutels-in-huis.dhtml
Deze bril.
I
d
e
a
a
l
weer?quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Hebben jullie dat trouwens ook soms, dat als je iets kwijt bent (zoals sleutels), je het automatisch wil googlen om het te vinden?
Neuk zequote:Op zondag 10 juni 2012 22:01 schreef Kally het volgende:
Ik ga slapen, dat is nou mijn leven op zondagavond
Trusten poepjens
Euhhh, in mijn uppie?quote:
nee. Ons gehucht staat niet eens in google maps.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Hebben jullie dat trouwens ook soms, dat als je iets kwijt bent (zoals sleutels), je het automatisch wil googlen om het te vinden?
quote:
He, ze vinden van alles uit!quote:
Ah, nu al.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:01 schreef Kally het volgende:
Ik ga slapen, dat is nou mijn leven op zondagavond
Trusten poepjens
Wekker gaat 5.15quote:Op zondag 10 juni 2012 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, nu al.Wat rock & roll! Trusten Kallywally.
Het is beter dan een herhaling van SYTYCD bekijken. Wat ik maar doe onder het FOK!en en het zoeken in avondscholenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, nu al.Wat rock & roll! Trusten Kallywally.
Weet ikquote:
ZOu Kinect dat ook kunnenquote:
Vast welquote:
Welke, wat, waar?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:03 schreef Zeroku het volgende:
Wtf. Ben ik de enige die in '3' een duckface ziet
.
Ahh, wat zielig.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Wekker gaat 5.15
Maar Cee, mijn hamster is niet meer, die is over gegaan naar betere plaatsen
Al is de jouwe sowieso altijd leuker geweest
Nee, ik wil dan wel op zijn Harry Potters, Accacio Sleutels roepenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
'3'quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik wil dan wel op zijn Harry Potters, Accacio Sleutels roepen![]()
![]()
Of Kunstmatig Insemineren voor Gevorderden?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:09 schreef Pheno het volgende:
Basisdiploma steriliseren , die lijkt me wel wat.
Die staat er niet bijquote:Op zondag 10 juni 2012 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Of Kunstmatig Insemineren voor Gevorderden?
quote:
quote:
quote:
Ik kan me daar met de grootste moeite geen iers accent bij voorstellen he.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
http://s3.itrash.ru/idb/f(...)3/o1339359453861.gif
quote:
Een blonde ierse babe die met getuit mondje probeert vanaf de tribune de bal een beetje dichter naar het doel toe te blazen.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Hij opent het plaatje niet bij me, jongens wat mis ik?
Na 2 minuten doet hij het hier pas...quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene stoot mij aan:
Je ademt te diep..
Ik: slaap lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ken niet slapen niequote:
Dat deed je. Met muziek in in een enorm snel ritme alsof je slaaptquote:Op zondag 10 juni 2012 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene stoot mij aan:
Je ademt te diep..
Ik: slaap lekker!
Als mamma het maar goed vindt hunnyyyyquote:Op maandag 11 juni 2012 08:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik lig nog in je bed... heb Pablo ook naar binnen gesmokkeld, dus die ligt ook bij mij
die weet van niksquote:Op maandag 11 juni 2012 08:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als mamma het maar goed vindt hunnyyyy
Hey grapjas, alsof jouw fotoboeken wekelijks te bekijken zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
Zou wel spannend zijn, om eindelijk Pisces haar gezicht te zien.
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:13 schreef Lutte het volgende:
Man man man, ik klink alsof ik in de baarmoeder al zware shag rookte
Juni is altijd een waar hoogtepuntjequote:Op maandag 11 juni 2012 10:24 schreef Lutte het volgende:
Oh dat is helemaal fijnHeeft het daar ook geregend? Want dat kan toch schelen soms?
Dat is dan nog een meevallertje!quote:Op maandag 11 juni 2012 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Juni is altijd een waar hoogtepuntjeGister de hele dag droog en zonnig geweest en regen heb ik nog niet gezien... Maar het valt nog reuze mee deze periode, omdat we veel regen gehad hebben, dus niks te klagen verder.
Ik heb gister zo lang mogelijk buiten gezeten (zitten fröbelen), omdat ik wist dat het vandaag minder zou worden. Het was echt heeeeeerlijk gisterquote:Op maandag 11 juni 2012 10:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is dan nog een meevallertje!
Hier gisteren ook stralend weer, trek vanochtend de rolluik open en water overal was water
Oh heerlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb gister zo lang mogelijk buiten gezeten (zitten fröbelen), omdat ik wist dat het vandaag minder zou worden. Het was echt heeeeeerlijk gister
Letterbak geschuurd en gelaktquote:Op maandag 11 juni 2012 10:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh heerlijkNog leuke dingen gefröbeld?
quote:
Ik vind het ook fröbelenquote:Op maandag 11 juni 2012 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Letterbak geschuurd en gelaktAl is fröbelen misschien echt met stof en papier?
Nou ja het is een kleine bak, dus mini-fröbel
Ja wel aardigquote:
Nee, daar gaat het niet om. Het is een specifiek interessegebied. Maar wel een interessegebied dat zich heel goed leent voor een eigen plekje.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja wel aardigHet grootste forum zal het nooit worden natuurlijk, maar er komt van alles leuks voorbij
Preciesquote:Op maandag 11 juni 2012 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om. Het is een specifiek interessegebied. Maar wel een interessegebied dat zich heel goed leent voor een eigen plekje.
De eckte kunstenaarsquote:Op maandag 11 juni 2012 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan had ik toch een leuke kerel!
Ik zat bij een jongen in de klas die alles uit de kast haalde, wat materialen tegen elkaar timmerde, een verfbrei er tegenaan smeet en dat bleek allemaal fantastisch. Terwijl hij maar wat deed.
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:08 schreef Lutte het volgende:
Tot ik een heel zeververhaal ophing over de filosofische gedachte achter een projectje, bam een acht
Eigenlijk ben je als schrijver ook een kunstenaarquote:Op maandag 11 juni 2012 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt fijn is dat, zeker als de dingen die uit je vingers komen aardig lukken.(mijn eeuwige probleem met dat soort dingen, het lukt niet)
Ja, zo voel ik het ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je als schrijver ook een kunstenaar
Ja, toen ik op verzenden klikte, dacht ik duh, niks 'eigenlijk' .quote:
Wat leukquote:Op maandag 11 juni 2012 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik werd in groep 5 al ontdekt door mijn toenmalige juf. Ik kwam haar bij een reünie die ik twee weken geleden had van mijn groep 8 van de basisschool weer tegen.
Toevallig welquote:Op maandag 11 juni 2012 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, ik ben op zoek naar zo'n simpel bandje om voor je pols te maken. Heb jij vorige zomer op dat 'zomerkamp' voor kinderen zoiets met ze gemaakt? En heb je misschien een linkje voor een makkelijke versie?
Nee zeker niet. Al wist ze het wel, want ze is een collega van mijn vader.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leukZe was vast niet verrast wat je nu doet
Oke ik word al iebelig van de uitlegquote:Op maandag 11 juni 2012 12:58 schreef Lutte het volgende:
En deze is gemacrameed, net iets meer chique.
Dat is ook heel leuk, lekker Bob de Bouwerenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:00 schreef Kally het volgende:
Ik schuur en verf wel gewoon, timmer en zaag wat, en daar hou ik het wel bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Njah, ik ga dit weekend weer verder aan mijn grootse plannenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is ook heel leuk, lekker Bob de Bouweren
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
Voor wie zijn jullie straks met Frankrijk - Engeland?![]()
Ik heb deze vandaag gekocht, hij stond al zo lang op me te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft grote neusgaten
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik ook voor Engeland, en idd Frankrijk gaat winnenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:08 schreef Kally het volgende:
Ik ben voor Engeland, maar weet bijna zeker dat die niet gaan winnen, de betere spelers hebben blessures, dus ik zie het niet gebeuren
Dit is het topic van de mannen met grote neusgatenquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is het topic van de mannen met grote neusgaten![]()
Ik kan ze handelen tijdens het lezen![]()
Piemelalarm ging af?quote:
Wat goed, gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben aangenomen op het HBO
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaaquote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Het komt er hier ook aan.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:04 schreef Kally het volgende:
Hier net onweer en wolkbreuk, jongste was buiten spelen, echt nat tot op zijn onderbroek
Ben die regen zo zat, ik hoef geen 30 graden maar beetje zomer zou fijn zijnquote:
Ja niet normaal, en doofus was weer languit in een plas gevallenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:17 schreef Laysa het volgende:
Wij hebben net 10 minuten in de auto zitten wachten tot het zachter ging regenen
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja niet normaal, en doofus was weer languit in een plas gevallen
Niet met zijn sandalen aanquote:Op maandag 11 juni 2012 17:19 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Toch was dat als kind wel lekker hoor door de plassen stampen
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:14 schreef Kally het volgende:
Ik kijk voor Wander zijn projecten na op spelling in het Engels, geweldig dit is de laatste en die gaat over hem, hele serieuze foto's
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:20 schreef Kally het volgende:
Oh ja en tussen de middag lag hij met zijn hoofd in de prikkeldraad
Hij ziet er niet uit
Van hem dat is nog gekkerquote:
Wat?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik bedenk me iets. Zal het niet halen bij wat jij ziet.
Uw zoon is een hosschelaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:25 schreef Kally het volgende:
Maar het mooiste, jongste ging bij een meisje eten tussen de middag, en er ging nog een meisje mee. Allebei verliefd op hem, hij zei tijdens het eten straks zeg ik wel wie ik het leukste vindt.
Waren ze helemaal van alles aan het doen om de leukste te zijn
Ze deden alles voor hem, en hij vindt ze dus allebei niks, het kreng
Jaquote:
Hij vindt ze leuk om mee te spelen, maar wil geen verkering, hij noemde het dat gedoequote:Op maandag 11 juni 2012 17:28 schreef Bellatrix het volgende:
Maar positief dat ie nu al, al die chickies naar hem toe trekt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij vindt ze leuk om mee te spelen, maar wil geen verkering, hij noemde het dat gedoe
Preciesquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij vindt ze leuk om mee te spelen, maar wil geen verkering, hij noemde het dat gedoe
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:41 schreef Kally het volgende:
http://www.vrouwonline.nl(...)tent=&utm_term=_1702
quote:Voel je bijvoorbeeld de onweerstaanbare dwang om slagroom in je vagina te spuiten? Dat kan, maar wel sporadisch en niet regelmatig. Door teveel slagroom zou je vagina namelijk kunnen versuikeren en daardoor wordt de zuurgraad verstoord! Niet fijn, want deze zuurgraad is van cruciaal belang voor je gezondheid.
Die uitleg er ook bij, soms heb jij zin in seks en je partner kijkt liever voetbalquote:
quote:Laat de cactus, vis en stofzuigerslang dus maar achterwege. Seks moet immers wel leuk en veilig blijven…
Veel speelplezier!
Whut?quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:41 schreef Kally het volgende:
http://www.vrouwonline.nl(...)tent=&utm_term=_1702
quote:zodat jij op eenzame, warme avonden toch tot een hoogtepunt kan komen met zijn replicapenis.
quote:De bewegingen
- De achtbaan: Ga met je tong van linksboven over de buitenste schaamlip naar boven, weer naar beneden tussen de buitenste en binnenste schaamlip, omhoog over de vagina en clitoris en tussen de rechterschaamlippen weer naar beneden.
- De luie acht: Maak achtjes over de vagina waarbij de bovenste helft van de acht om de clitoris en over
- Alfabet: weet je het niet meer? Schrijf dan het alfabet met je tong.
Ja whehehehhequote:
Uhh nee mama, laat maarquote:Op maandag 11 juni 2012 17:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest lachen, zegt ons mam: laat mij meelachen! Doe maar niet
NOOOHquote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dank jullie welquote:
Nee het Bootje is ganz wellquote:
Istochnietnodiggggquote:Op maandag 11 juni 2012 18:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Eten koken, eten douchen, liedjes oefenen, morgen weer eens zangles, voor het eerst in tig jaatr
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee het Bootje is ganz well [ afbeelding ]
en dat met 1.96quote:Op maandag 11 juni 2012 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De keeper van Engeland, het duurt een half uur voor ie in de hoek de grond raakt.
Wrom?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:49 schreef Renesite het volgende:
Kally, je bent je bent je bent...
Een moeder.
Ja omdat je kindertjes hebt een leven hebt gegevennnquote:
Herkenbaar wel, had ik in de keren dat ik keepte ook last van. Maar op dit niveau hee.quote:
Ohquote:Op maandag 11 juni 2012 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja omdat je kindertjes hebt een leven hebt gegevennn
Hij is volledig onzeker, en zijn handschoenen schijnen nog niet lekker te zittenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, had ik in de keren dat ik keepte ook last van. Maar op dit niveau hee.
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Die geblondeerde haren, dan vraag je om een heleboel afstandsschoten.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is volledig onzeker, en zijn handschoenen schijnen nog niet lekker te zitten
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die geblondeerde haren, dan vraag je om een heleboel afstandsschoten.
'Juuuust spread out those legs'quote:Op maandag 11 juni 2012 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die geblondeerde haren, dan vraag je om een heleboel afstandsschoten.
Kasper bedoel je?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:56 schreef Kally het volgende:
Doe mij Schmeichel maar, maar die is Deens, dus dat kan ook niet
Nee Schmeichel, ja ja ik weet het tig jaren terug, maar die vond ik persoonlijkquote:
({)quote:Op maandag 11 juni 2012 19:03 schreef Kally het volgende:
Ik moet heen en weer rennen hoor, ik mis mijn laptop
Z'n zoon is nu 3e keeper bij Denemarken.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee Schmeichel, ja ja ik weet het tig jaren terug, maar die vond ik persoonlijk
Jaquote:Op maandag 11 juni 2012 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Z'n zoon is nu 3e keeper bij Denemarken.
Yep, een en al persoonlijkheid, hij deed ook Dirty Jobs op Discovery, deed hij ook al zo leukquote:Op maandag 11 juni 2012 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die vent had zo'n uitstraling. Echt wow.
Jawohlquote:
Sta jij nou op Zwab's kinderen te mikken?quote:
Lut beetje vet mag jij wel hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 19:36 schreef Lutte het volgende:
Ik voel me echt in de maling genomen, zit ik aan de yoghurt denk ik zo van nou daar zit vast niet veel suiker in (klopt ook), zit het weer barstensvol vet. Maar dat zijn goede vetjes toch?
Ik snap er geen kloot van, maar ik ga voor nee denk ikquote:Op maandag 11 juni 2012 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Sta jij nou op Zwab's kinderen te mikken?
Wander gaat met een slok op een Duitser na lopen doenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap er geen kloot van, maar ik ga voor nee denk ik
Die storm is nu hier.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:05 schreef Kally het volgende:
Zo ben ik weer, was even aan die brainstorm
quote:
Neequote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Brrr, kan je op facebook ook heel veel mensen tegelijkertijd er uit flikkeren?
Ctrl+f dislike en je hebt een lijstje wie je moet hebbenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie wie wiequote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Huh?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ctrl+f dislike en je hebt een lijstje wie je moet hebben
strontirritant is dat hequote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ctrl+f dislike en je hebt een lijstje wie je moet hebben
Ik weet niet wat ik erger vind, de verzoeken of dat ik schijnbaar zulke imbeciele vrienden hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |