Kut, je hebt gelijkquote:Op zondag 10 juni 2012 22:20 schreef Letstalk het volgende:
Kut als TS dan werkloos thuis zit betekend dat vast dat ie nog meer op FOK! komt. Heul FOK! ook nog naar de tyfus..
Jouw beste post ooit was dat topic van mij over dat ik na het uitgaan altijd 9u al wakker werd. En daar zo van baalde, kwam opeens jij met deze trollpostquote:
ik ging helemaal kapotquote:Op zondag 11 december 2011 10:00 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen, de koffie staat aan, de croissantjes in de oven, het zonnetje schijnt, maar goed ik ben dan ook niet om 6 uur naar bed gegaan.
Eens in de zoveel tijd, afhankelijk van welk geloof je aanhangt.quote:
Islam = sowieso win. Jij dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd, afhankelijk van welk geloof je aanhangt.
eigenlijk ben je best leuk.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oh kom op, doe is sportief
Ik ben vrij nog om te kiezen, ik wacht nog op een voor mij geloofwaardig alternatiefquote:
Gnostisch?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben vrij nog om te kiezen, ik wacht nog op een voor mij geloofwaardig alternatief
Je baas zit ook op FOK!?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef haan33 het volgende:
Ontopic![]()
Ik moet morgen onder het bureau van mijn FOK!kende baas kruipen,
Even tussendoor..als hij ook op Fok zit..waarom maak je dan dit topic? :Squote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef haan33 het volgende:
Ontopic![]()
Wat ben je momenteel dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben vrij nog om te kiezen, ik wacht nog op een voor mij geloofwaardig alternatief
omg hier ook al over pics. pm ze!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik vraag van wie? Ik vraag niet of van mij meneertje-die-niet-kan-lezen.
Van Peter Beense natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2012 22:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik vraag van wie? Ik vraag niet of van mij meneertje-die-niet-kan-lezen.
Weetniet, ik kwam gister binnen en ik zag ONZ open staan.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:38 schreef H-D het volgende:
[..]
Even tussendoor..als hij ook op Fok zit..waarom maak je dan dit topic? :S
Bitchfight !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke pijl? Ik zie slechts een handje!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee dat bepaal ik, hou je pijl van de quote-meloewa-knop.
Wees blij dat ik je laat inernetten in de kelderquote:Op zondag 10 juni 2012 22:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wanneer komen er rondleidingen in die kelder?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:58 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je laat inernetten in de kelder
de router is eruit. Ben op 3G goffuhdomme.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:58 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je laat inernetten in de kelder
Heb je kabel eruit getrokkenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
de router is eruit. Ben op 3G goffuhdomme.
Nee dat bepaal ik, hou je pijl van de quote-meloewa-knop.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:51 schreef Meloewa het volgende:
[..][quote]Op zondag 10 juni 2012 22:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
stop met het verzieken van dit forumquote:Op zondag 10 juni 2012 23:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Kom mij dan nu maar ammuseren beneden.
Een tik met een opgerolde krant kan je krijgenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Kom mij dan nu maar ammuseren beneden.
Echtquote:Op zondag 10 juni 2012 23:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
de router is eruit. Ben op 3G goffuhdomme.
ja moeder is weg met routerquote:Op zondag 10 juni 2012 23:11 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Echt? Zijn je ouders boos op je.
jij maakt mij boos!!!!quote:Op zondag 10 juni 2012 23:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een tik met een opgerolde krant kan je krijgen
quote:
met jouw vingersquote:Op maandag 11 juni 2012 08:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zou TS zijn kringspier al aan het oprekken zijn![]()
Yo mattiequote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 09:52 schreef ChocolateMoose het volgende:
Toen ik de OP las, dacht ik maar aan 1 bepaalde scene:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:07 schreef Gary_Oak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:Op zondag 10 juni 2012 19:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS is altijd dronken en heeft problemen.quote:
Denk je dat ik lul?quote:
Je moet van je baas een brief schrijven en op het graf gaan leggen?quote:
Ja ik ben net zo verbaasd als jij hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 10:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet van je baas een brief schrijven en op het graf gaan leggen?.
Omdat ze heel hard mensen nodig hebben, en bij mijn sollicitatie heb ik gezegd altijd beschikbaar te zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:39 schreef Mieron het volgende:
Trouwens haan, waarom moet je in een tomatenkas iedere dag beschikbat zijn?
Ah op die manier. Haha die bananen in turkije zijn wel awesome ja!quote:Op maandag 11 juni 2012 10:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Omdat ze heel hard mensen nodig hebben, en bij mijn sollicitatie heb ik gezegd altijd beschikbaar te zijn.
Ik vind het niet zo erg, ga deze zomer all-inclusive met een maat naar turkije en wil daar wel op zo'n banaan in de zee enzo
En de hele dag kan ik gratis eten en zuipenquote:Op maandag 11 juni 2012 10:42 schreef Mieron het volgende:
[..]
Ah op die manier. Haha die bananen in turkije zijn wel awesome ja!
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:28 schreef haan33 het volgende:
Ik kwam binnen, zit de baas half snikkend te wachten in zijn stoel. Wat blijkt, is zijn moeder 5 dagen geleden overleden. Nu moet ik een excusesbrief schrijven en op haar graf gaan leggen. Wtf
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:28 schreef haan33 het volgende:
Ik kwam binnen, zit de baas half snikkend te wachten in zijn stoel. Wat blijkt, is zijn moeder 5 dagen geleden overleden. Nu moet ik een excusesbrief schrijven en op haar graf gaan leggen. Wtf
Als jullie mij niet geloven, ik zal zaterdag wel pics maken van de begraafplaats en mijn briefquote:Op maandag 11 juni 2012 10:57 schreef Pharkus het volgende:
Godver, dit is even geloofwaardig als die paarse krokodil die ik voor bij zie lopen hier.
Graag zelfsquote:Op maandag 11 juni 2012 10:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als jullie mij niet geloven, ik zal zaterdag wel pics maken van de begraafplaats en mijn brief
ja sorry, maar neequote:Op maandag 11 juni 2012 10:36 schreef haan33 het volgende:
Ik moet dus zaterdag na mijn werk met mijn baas meegaan
Die gast heeft echt zitten snuiven ofso
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:34 schreef haan33 het volgende:
Ik werk in een tomatenkas elke zaterdagochtend!!
dus maandag?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef haan33 het volgende:
Ontopic![]()
wat klopt er niet?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in
Ik heb die baan pas 1 week
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |