Kut, je hebt gelijkquote:Op zondag 10 juni 2012 22:20 schreef Letstalk het volgende:
Kut als TS dan werkloos thuis zit betekend dat vast dat ie nog meer op FOK! komt. Heul FOK! ook nog naar de tyfus..
Jouw beste post ooit was dat topic van mij over dat ik na het uitgaan altijd 9u al wakker werd. En daar zo van baalde, kwam opeens jij met deze trollpostquote:
ik ging helemaal kapotquote:Op zondag 11 december 2011 10:00 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen, de koffie staat aan, de croissantjes in de oven, het zonnetje schijnt, maar goed ik ben dan ook niet om 6 uur naar bed gegaan.
Eens in de zoveel tijd, afhankelijk van welk geloof je aanhangt.quote:
Islam = sowieso win. Jij dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd, afhankelijk van welk geloof je aanhangt.
eigenlijk ben je best leuk.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oh kom op, doe is sportief
Ik ben vrij nog om te kiezen, ik wacht nog op een voor mij geloofwaardig alternatiefquote:
Gnostisch?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben vrij nog om te kiezen, ik wacht nog op een voor mij geloofwaardig alternatief
Je baas zit ook op FOK!?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef haan33 het volgende:
Ontopic![]()
Ik moet morgen onder het bureau van mijn FOK!kende baas kruipen,
Even tussendoor..als hij ook op Fok zit..waarom maak je dan dit topic? :Squote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef haan33 het volgende:
Ontopic![]()
Ik moet morgen onder het bureau van mijn FOK!kende baas kruipen,
Wat ben je momenteel dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben vrij nog om te kiezen, ik wacht nog op een voor mij geloofwaardig alternatief
omg hier ook al over pics. pm ze!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik vraag van wie? Ik vraag niet of van mij meneertje-die-niet-kan-lezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |