Toch is er geen peil op te trekken, want voor hetzelfde geld wint Nadal in 5.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:11 schreef alors het volgende:
Als het een vijfsetter wordt dan denk ik dat Djoko hem gaat pakken, ik hoop dus op Nadal in 4...
Eén keer: finale Miami 2005 tegen Federer.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:12 schreef Marcoss het volgende:
Heeft Nadal wel eens verloren na een 2-0 voorsprong in sets trouwens?
Sowieso tegen Federer, Miami 2005.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:12 schreef Marcoss het volgende:
Heeft Nadal wel eens verloren na een 2-0 voorsprong in sets trouwens?
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:18 schreef Federer-fan het volgende:
Marcella alleen… Jan zit nog te plassen?
Dwing je afquote:Op maandag 11 juni 2012 13:20 schreef alors het volgende:
Wat een mazzel, ik vind trouwens dat Djoko vaak van die mazzeltjes heeft, op belangrijke momenten.
Die regenbreak toen hij 100% het momentum had was inderdaad wel mazzel.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:20 schreef alors het volgende:
Wat een mazzel, ik vind trouwens dat Djoko vaak van die mazzeltjes heeft, op belangrijke momenten.
Daar doelde ik niet op, wel vaak netballen op momenten dat hij BPs tegen heeft of dat een tegenstander op BP tegen kan komen.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Die regenbreak toen hij 100% het momentum had was inderdaad wel mazzel.
Ach dat gebeurd helemaal niet zo vaak. Zeker niet gemiddeld gezien.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:23 schreef alors het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op, wel vaak netballen op momenten dat hij BPs tegen heeft of dat een tegenstander op BP tegen kan komen.
Dat zal best kunnen, misschien valt het mij gewoon extra op ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach dat gebeurd helemaal niet zo vaak. Zeker niet gemiddeld gezien.
Ach, op 5-3 in de 2e set had Nadal volledig het momentum en dat was hij kwijt na die eerste regenbreak (een paar games later tenminste..). Je kan je altijd afvragen hoe het was gelopen zonder regenbreaks..denk dat het dan gewoon 3-0 Nadal was geworden.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Die regenbreak toen hij 100% het momentum had was inderdaad wel mazzel.
Nou ja, een korte regenbrrak is anders dan de volgende dag weer beginnen. Daarnaast kwam Nadal gewoon op 2-0 in die 3e set.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, op 5-3 in de 2e set had Nadal volledig het momentum en dat was hij kwijt na die eerste regenbreak (een paar games later tenminste..). Je kan je altijd afvragen hoe het was gelopen zonder regenbreaks..denk dat het dan gewoon 3-0 Nadal was geworden.
Hij verloor drie games op rij na de regenbreak... Inclusief 2 servicegames.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, op 5-3 in de 2e set had Nadal volledig het momentum en dat was hij kwijt na die eerste regenbreak (een paar games later tenminste..). Je kan je altijd afvragen hoe het was gelopen zonder regenbreaks..denk dat het dan gewoon 3-0 Nadal was geworden.
Butterfly effect dit datquote:Op maandag 11 juni 2012 13:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij verloor drie games op rij na de regenbreak... Inclusief 2 servicegames.![]()
Je weet natuurlijk nooit hoe het zonder regenbreak was geweest, maar kom op.
Nou nou, niet zo overdrijven.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:23 schreef Norrage het volgende:
Kijk, dit gaat nou een anti-climax worden
http://content.nos.nl/liv(...)7d90db1743/211/true/quote:Op maandag 11 juni 2012 13:32 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
En de NOS stream doet het nog steeds niet...
Je moet het via sport openen, niet de link op de hoofdpagina. Foutje daar.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:32 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
En de NOS stream doet het nog steeds niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |