quote:Van welke band zijn de albums
- Is this it?
- Room on fire
- First Impressions of earth
- Angles
quote:Amerikaanse rockband, de albums zijn uit 2001, 2003, 2005 en 2011
quote:is een Amerikaanse rockband. De band werd in 1999 in New York City opgericht en bestaat uit zanger Julian Casablancas, de gitaristen Albert Hammond Jr. en Nick Valensi, bassist Nikolai Fraiture en drummer Fabrizio Moretti.
yepyepquote:
Fratelli d'Italia, maar zo goed genoeg.quote:
Milde bui, je wil zeker foebele kijken?quote:
Yepyepquote:
Dat is alles wat er staat, het laatste woordje uno ontbreekt, vandaarquote:
yepyepquote:
quote:
Dat is de hoogste.quote:
Zou op basis van die vier denken dat de vijfde met een b begint.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:18 schreef outtayourleague het volgende:
discovery
atlantis
endeavour
columbia
en de de vijfde...... ehm
Alle vier goed.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:18 schreef outtayourleague het volgende:
discovery
atlantis
endeavour
columbia
en de de vijfde...... ehm
Pathfinder niet, Enterprise wel, als 5e. De laatste niet genoemde is Challenger.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:19 schreef plagvreugd het volgende:
eeehm...
Endeavour
Discovery
Pathfinder ?
Enterprise ?
yepyepquote:
goede richting, maar nog geen goed antwoordquote:
bandnaam is al goed, nu ook nog de naam van het nummer...quote:
quote:
quote:
Nee, de clip is van Fell in love with a girl, zie bovenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:10 schreef Flitspaal het volgende:
Is die clip van The hardest Button to Button?
clips zijn een weak spot van mij.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Nee, de clip is van Fell in love with a girl, zie boven
Rymdlegage - 8-bit Trip?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:37 schreef outtayourleague het volgende:
[ afbeelding ]
Videoclip van welk nummer van welke band?
en voor de eer mag de clipregisseur er ook bij genoemd worden
quote:
Drag reduction system?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:07 schreef Greenpeas het volgende:
Waar staat in de Formule 1 de afkorting DRS voor?
yep, punt volgt.quote:
Inderdaad!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:00 schreef outtayourleague het volgende:
Jij denkt aan tootsie en mrs doubtfire denk ik
neenquote:
Helaas ook niet goedquote:Op zondag 10 juni 2012 21:21 schreef plagvreugd het volgende:
Dan ga ik nog George Orwell roepen en daarna geef ik het denk op
Geen idee...quote:Op zondag 10 juni 2012 21:42 schreef outtayourleague het volgende:
Halloo-o--o---o..?
echo-o--o---o...!
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van welke planeet is dit het symbool?- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
groterquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:00 schreef Greenpeas het volgende:
Oleguer, el Hamdaoui, Siem de Jong, van der Wiel, Vertonghen, Emanuelson, Anita, Suarez, de Zeeuw en Enoh
Zou heel goed kunnen. 17 augustus 2010 staat hier: http://en.wikipedia.org/wiki/File:AFC_Ajax_2010.jpgquote:Op zondag 10 juni 2012 22:01 schreef Greenpeas het volgende:
Wedstrijd tegen Dynamo Kiev voor kwalificatie voor de Champion's League van seizoen 2010 / 2011?
ook foutquote:Op zondag 10 juni 2012 22:33 schreef outtayourleague het volgende:
Dan doe ik nog Sao Tomé en Principe om bij de eilandengroepen te blijven, dat wordt mijn laatste gok
Ik kan werkelijk niets cryptisch bedenkenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:53 schreef thettes het volgende:
mja ik kan best een lijstje afgaan, maar een iets cryptischere hint misschien?hebben de sterren te maken met het land? zoiets
Goede topic, slecht antwoord.quote:
nu wordt het vast een ohja moment voor mij. Geen idee, dus tenzij het voorgezegd wordt haak ik af.quote:
stand 2723quote:
Goed. Jammer thettes.quote:
stand 2723quote:
stand 2723quote:
Van Creedence Clearwater Revival oorspronkelijk.quote:
Hoe vaak zal het hier al zijn langs gekomen? #geeninspiratie #robben #quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
stand 2723quote:
stand 2723quote:
Jaapquote:
uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe:is zijn 8-jarige dochter Nancy in een pub vergeten, na een lunch zondagmiddag.
had samen met zijn vrouw en drie kinderen en twee andere gezinnen iets gegeten bij de pub. Het gezin vertrok in twee verschillende auto’s waardoor verwarring ontstond.
deelde een auto met zijn lijfwachten, zijn vrouw Samantha zat in de volgende auto met hun jongste dochter en zoon. Beide ouders dachten dat Nancy mee was met de ander.
Wie is![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:42 schreef Rockfire het volgende:
Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe:is zijn 8-jarige dochter Nancy in een pub vergeten, na een lunch zondagmiddag.
had samen met zijn vrouw en drie kinderen en twee andere gezinnen iets gegeten bij de pub. Het gezin vertrok in twee verschillende auto’s waardoor verwarring ontstond.
deelde een auto met zijn lijfwachten, zijn vrouw Samantha zat in de volgende auto met hun jongste dochter en zoon. Beide ouders dachten dat Nancy mee was met de ander.
Wie isBLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
quote:
quote:
Ik neem aan dat je dat pas hebt opgezocht na het antwoord.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:13 schreef ß het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat pas hebt opgezocht na het antwoord.
stand 2723
1 HilarityEnsues
5 ß
5 Greenpeas
4 plagvreugd
1 Ofyles2
4 Quyxz_
2 outtayourleague
1 TradeMarkie
3 Flitspaal
1 FireFox1
1 KaheemSaid
1 lubje25
1 Rockfire
1 Asap
1 Mark
1 Luco
stand 2723quote:
stand 2723quote:
pittsburgh ?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:38 schreef ß het volgende:
Welke Amerikaanse stad is bekend van de heksenprocessen in 1692?
thnx. das over een kwartier he?quote:
stand 2723quote:
quote:
Stand 2723quote:
Stand 2723quote:
Ik ga er donderdag heen, dus ik heb me een beetje geïnteresseerd voor wat ze hebben.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:31 schreef Flitspaal het volgende:
Komt geregeld voorbij hire in de krant, maar sla het altijd over.
Goed gezien.quote:
En Nout Wellink was inderdaad tot in 2011 president van DNB.quote:
yepyep. niet mijn sterkste vraagquote:
Stand#2723quote:
alleen de kiwi is goed.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:06 schreef Flitspaal het volgende:
cranberry, rode bes, kiwi en granaatappel?
de rozebottel (tweede van boven) is ook goed. (t gaat over hoe gezond roosvicee is, met al die rozebottel).quote:
yep.quote:
Verdikkie nee, een ander Taiwanees merkquote:
Toen ik het had getypt en er over na ging denken, had ik al het vermoeden dat het Acerola moest zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 14:19 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Verdikkie nee, een ander Taiwanees merk
yepyepquote:Op maandag 11 juni 2012 14:19 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ken het alleen als Braziliaans.
Acerola
Stand#2723quote:
quote:
quote:
Stand#2723quote:
Pogostick idd.quote:
Stand#2723quote:
Stand#2723quote: