SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nero22 op 10-06-2012 20:11:00 ]It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Whahaha!quote:Op zondag 10 juni 2012 14:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand E.T. gezien? Ze draagt een roze shirt...
[ afbeelding ]
***![]()
Goede tijd hoor E.T., maar zo te zien waren er veel beginners bij, als na ruim een half uur nog niet de helft gefinisht is![]()
![]()
Wat was het knetterwarm. Totaal niet verwacht!
Te snel gestart, wel weer netjes mezelf weten terug te fluiten waardoor het best ok ging. Piepklein stukje gelopen om wat water naar binnen te krijgen. Tegen het einde was ik best wel stuk, heb zelfs nog naar Yur geroepen ´Ik kan echt niet meer´ op de laatste 500 meter.. Jammer genoeg bleek het parcours niet 5 km te zijn, maar 4,84..oh well!
Veel vrouwen die enorm snel van start gingen en binnen no time aan het wandelen waren. Zonde. Doe dan effe wat rustiger aan.
Verder..damn, wat een roze! Nu was ik zelf ook in roze, uiteraard. Leuk, enorm massaal evenement. Goed georganiseerd, erg strak!
En m´n ouders waren erEcht wel tof! En eeuwige dank aan Yur
Mijn gegevens: 4,84km in 32:27
http://www.endomondo.com/workouts/qM4mlzrDV7A
http://connect.garmin.com/activity/187479723
Officiële tijd enzo:
Zou op de 5 km een PR zijn geweest, gezien mijn PR op de 5km op 33:13 stond![]()
![]()
netto tijd 31m34s
/tevredenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je mag ze wel eens een weekje lenen hoor .. Kijken of je er dan nog zo over denktquote:Op zondag 10 juni 2012 15:10 schreef YUR het volgende:
Ik moet nog ff bijkomen hoor
Oh, Swets en E.T. ... jullie kinderen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Je bent derde ;-)quote:Op zondag 10 juni 2012 15:05 schreef GotC het volgende:
Wat was het knetterwarm. Totaal niet verwacht!
Te snel gestart, wel weer netjes mezelf weten terug te fluiten waardoor het best ok ging. Piepklein stukje gelopen om wat water naar binnen te krijgen. Tegen het einde was ik best wel stuk, heb zelfs nog naar Yur geroepen ´Ik kan echt niet meer´ op de laatste 500 meter.. Jammer genoeg bleek het parcours niet 5 km te zijn, maar 4,84..oh well!
Veel vrouwen die enorm snel van start gingen en binnen no time aan het wandelen waren. Zonde. Doe dan effe wat rustiger aan.
Verder..damn, wat een roze! Nu was ik zelf ook in roze, uiteraard. Leuk, enorm massaal evenement. Goed georganiseerd, erg strak!
En m´n ouders waren erEcht wel tof! En eeuwige dank aan Yur
Mijn gegevens: 4,84km in 32:27
http://www.endomondo.com/workouts/qM4mlzrDV7A
http://connect.garmin.com/activity/187479723
Officiële tijd enzo:
[ afbeelding ]
Zou op de 5 km een PR zijn geweest, gezien mijn PR op de 5km op 33:13 stond
Heel knap!
;-)![]()
Blijkbaar was het een erg laagdrempelige loop, waarbij de meesten vooral voor de lol en de gezelligheid gaan en minder voor de toptijden.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:02 schreef Ach3r0n het volgende:
Goede tijd hoor E.T., maar zo te zien waren er veel beginners bij, als na ruim een half uur nog niet de helft gefinisht isNiet meer actief op Fok!![]()
GlenHighland is nu 2 minuten aan het lopen. Start is een kwartiertje uitgesteld, zag ik net.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik snap het trouwens niet helemaal. Die Ladies Run was toch 5 km? Hoe komen jullie dan op 4,84 uit?
Edit : lama, lezen Vik!.
Ja, er waren helaas ook al van die idioten met uitdossingen![]()
Roze tutu's en roze elfenvleugeltjes over je loopkleding etc...I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:10 schreef YUR het volgende:
Ik moet nog ff bijkomen hoor
Oh, Swets en E.T. ... jullie kinderen!Ja maar jij werd vakkundig ingepakt door Nienke die weer hele verhalen aan het afsteken was
In de auto hebben ze elkaar weer gewoon vakkundig de hersens ingeslagen.
![]()
blijkbaar klopt het parcours niet helemaal.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap het trouwens niet helemaal. Die Ladies Run was toch 5 km? Hoe komen jullie dan op 4,84 uit?
Zeggen ze dat het 5km is, maar ik kwam op 4,83km en GotC op 4,84. Wellicht dat als je overal de buitenbochten enzo neem, dat je dan 150 meter meer loopt ofzoI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Denk hetquote:Op zondag 10 juni 2012 15:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
blijkbaar klopt het parcours niet helemaal.
Zeggen ze dat het 5km is, maar ik kwam op 4,83km en GotC op 4,84. Wellicht dat als je overal de buitenbochten enzo neem, dat je dan 150 meter meer loopt ofzoHet is uiteindelijk hoe dan ook 5km. Plus, de finish was in Ahoy zelf
![]()
![]()
Oh, dus jullie hebben stukjes afgesneden?![]()
.
Zag ik in Delft ook gebeuren. Ik ben netjes het parcours blijven volgen toen.
Maar da's logisch....toen kregen ze door dat ik niet meer in de buurt was. Pure teleurstelling!quote:Op zondag 10 juni 2012 15:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja maar jij werd vakkundig ingepakt door Nienke die weer hele verhalen aan het afsteken was
In de auto hebben ze elkaar weer gewoon vakkundig de hersens ingeslagen.
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: