To aru majutsu no index? Vond 'm niet zo sterk eigenlijk, vermakelijk maar uiteindelijk gedropt in season 2.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:53 schreef robin007bond het volgende:
Overigens zei een gast tegen me op Omegle dat je eerst met Index moet beginnen.
Hmm, ik ben ooit aan Railgun begonnen. Ergens bij episode 4 gestopt met kijken. Staat op on-hold momenteelquote:Op zondag 10 juni 2012 15:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
To aru majutsu no index? Vond 'm niet zo sterk eigenlijk, vermakelijk maar uiteindelijk gedropt in season 2.
To aru kagaku no railgun was ook wel vermakelijk eigenlijk
Laatst kwam er ook nog een vriend met een usb-stick waar ik even wat voor hem heb opgezetquote:Op zondag 10 juni 2012 16:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Holy crap, er staan ook een paar Doujins op die HDD van mijn buurjongen.. Wat hebben ze gedaan met mijn Kirino..Oh Internet, you never cease to amaze me.
Lees jij Doujins? Ben ik de enige die doujins ''vreemd'' vind?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst kwam er ook nog een vriend met een usb-stick waar ik even wat voor hem heb opgezet
Wat is er zo vreemd aan?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Lees jij Doujins? Ben ik de enige die doujins ''vreemd'' vind?
Zeker niet!quote:Op zondag 10 juni 2012 16:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. kan het niet echt uitleggen, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen daar van kunnen genieten of plezier van kunnen hebben denk ik? Ik vind het imo gewoon goor, of ik heb hier een behoorlijke hardcore doujin, ik heb er geen verstand vanquote:
Gelukkig, ik ben niet alleen :"Dquote:
Ik denk dat je een doujin hebt die te 'hardcore' is.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. kan het niet echt uitleggen, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen daar van kunnen genieten of plezier van kunnen hebben denk ik? Ik vind het imo gewoon goor, of ik heb hier een behoorlijke hardcore doujin, ik heb er geen verstand van
Dat het zo hardcore is dat ik het niet eens wil gaan beschrijven, en ik ben zeker niet preuts, maar dit gaat gewoon te fur (hint hint..)quote:Op zondag 10 juni 2012 16:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat je een doujin hebt die te 'hardcore' is.
Wat versta je onder 'hardcore' trouwens?
Ok, dan heb je inderdaad eentje die te 'hardcore' is.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat het zo hardcore is dat ik het niet eens wil gaan beschrijven, en ik ben zeker niet preuts, maar dit gaat gewoon te fur (hint hint..)
Zelfs dat zou ik niet voor mijn plezier lezen. Heb niks tegen de mensen die dat wel doen trouwens, maar ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok, dan heb je inderdaad eentje die te 'hardcore' is.
Je hebt ook normale doujins waar het niet verder gaat dan een missionarishouding.
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zelfs dat zou ik niet voor mijn plezier lezen. Heb niks tegen de mensen die dat wel doen trouwens, maar ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden.
Nu ben ik toch wel benieuwd welke je hebt gezienquote:Op zondag 10 juni 2012 16:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh, Sankarea 00 is uit. Helaas alleen nog maar 480p van Hadena. Oh well, it'll do, als ik die beelden van Kirino maar ff kan vergeten
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh, Sankarea 00 is uit. Helaas alleen nog maar 480p van Hadena. Oh well, it'll do, als ik die beelden van Kirino maar ff kan vergeten
Er staat geen titel bij ofzo, anders had ik je wel de titel gegeven. Stuur me anders even een paar ''normale'' via een pm ofzo? Dan lees ik ze vanavond wel ff.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel benieuwd welke je hebt gezien
Je kan er eigenlijk niet over oordelen zonder ooit een normale te hebben gelezen.
Gebaseerd op welke anime?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Er staat geen titel bij ofzo, anders had ik je wel de titel gegeven. Stuur me anders even een paar ''normale'' via een pm ofzo? Dan lees ik ze vanavond wel ff.
Boeit me niet echt, is dat belangrijk?quote:
Ja. Anders kun je niet inleven in de personages.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Boeit me niet echt, is dat belangrijk?
Ore no Imouto, Mirai Nikki, Guilty Crown schieten me als eerste te binnen.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Anders kun je niet inleven in de personages.
wat is er dan te hardcore aan?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat het zo hardcore is dat ik het niet eens wil gaan beschrijven, en ik ben zeker niet preuts, maar dit gaat gewoon te fur (hint hint..)
Ik houd er niet van, laten we het daar op houden.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:30 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is er dan te hardcore aan?
ze zijn gewoon erg creatief?
Nevermind, ik heb geen idee wat je smaken zijn. Als je het echt niets vindt is het beter om er van weg te blijvenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik houd er niet van, laten we het daar op houden.
Ik heb anders wel 5 likes die mijn gelijk bevestigen.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja want jij bent verheven boven het plebs.
Niets mis mee.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En dan toch een verzekering hebben.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:50 schreef robin007bond het volgende:
Ik snap het punt van die man van "adel" wel.
Is je eigen veiligheid niet je eigen verantwoordelijkheid? Als hij verongelukt en extra letsel heeft omdat hij geen gordel heeft gedragen, dan is dat zijn eigen verantwoordelijkheid.
Eigen risico etc.quote:
Inderdaad. En dan Geenstijl die er een schepje bovenop doetquote:Op zondag 10 juni 2012 16:54 schreef Arashimashou het volgende:
Die man was misschien gewoon wat in de war... vervelend voor hem hoe hij in het nieuws is gekomen.
Rutger is er daarna nog langs gegaan:quote:Op zondag 10 juni 2012 16:54 schreef Arashimashou het volgende:
Die man was misschien gewoon wat in de war... vervelend voor hem hoe hij in het nieuws is gekomen.
Rutgerquote:Op zondag 10 juni 2012 16:55 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Rutger is er daarna nog langs gegaan:
http://www.geenstijl.tv/2(...)_adellijke_baby.html
Rutger was wel veel toffer op Geenstijl dan op Pownews. Nu doet hij vervelend om het vervelend zijn, maar vroeger was hij nog oprecht grappig.quote:
Ik vind dat dit filmpje juist voor hem spreekt.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:55 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Rutger is er daarna nog langs gegaan:
http://www.geenstijl.tv/2(...)_adellijke_baby.html
Inderdaadquote:Op zondag 10 juni 2012 17:02 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Deze vond ik grappig
http://www.geenstijl.tv/2(...)_flitsagentje_t.html
Inderdaad. Ik snap hem best: heeft waarschijnlijk een drankje op en is dan ook nog bekeurd voor zo'n debiele reden. Dan doe je al snel dit soort uitlatingen.quote:
Nah, het begin was eigenlijk ook gewoon beroerd. Dominique als presentator werkt gewoon nietquote:Op zondag 10 juni 2012 17:03 schreef Arashimashou het volgende:
Powned begon nog wel redelijk... maar nu (al heeeeel lang) gewoon bagger...
Als hij weer terug is vraag ik hem om de naam, en share ik hem wel met je.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:52 schreef Arashimashou het volgende:
Fur als hardcore bestempelen
Wie houdt er nu niet van een goede doujinshi?
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben geen furryquote:Op zondag 10 juni 2012 17:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als hij weer terug is vraag ik hem om de naam, en share ik hem wel met je.
Heb net btw een wat normalere doujin gelezen van Ore no Imouto, en dat viel opzich best mee. Maar ik ga er niet meer van lezen, vind er niks aan
Furriesquote:Op zondag 10 juni 2012 17:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben geen furry
Haha daar dacht ik ook niet aanquote:Op zondag 10 juni 2012 17:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben geen furry
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Furries
Gadverdamme. Dat soort mensen zijn niet normaal.
Groeten,
mijn onderbuik.
Die keken we bij filosofie. Die Rutger is een kwal, steeds maar uitlokken. Het ergst zijn nog de mensen die dat grappig vinden.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad
Sowieso Rutger op vrouwendag.
http://www.geenstijl.tv/2(...)d_op_internatio.html
Ach, als politicus moet je ook een schild hebben tegen dat soort dingen. Rutte kan bijvoorbeeld prima met Rutger omgaan, dan krijg je ook vaak veel vermakelijkere TV dan als je zo'n zure reactie geeft.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die keken we bij filosofie. Die Rutger is een kwal, steeds maar uitlokken. Het ergst zijn nog de mensen die dat grappig vinden.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)kt-om-zijn-afzeiktv/
Mwa, die vrouwen pakken het ook niet goed aan. In het verleden heb ik vaak van Rutgers reportages genoten.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die keken we bij filosofie. Die Rutger is een kwal, steeds maar uitlokken. Het ergst zijn nog de mensen die dat grappig vinden.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)kt-om-zijn-afzeiktv/
Zo'n Rutger kun je prima de baas zijn als je niet een temperament van hier tot Tokyo hebt. Dat hadden die vrouwen helaas wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mwa, die vrouwen pakken het ook niet goed aan. In het verleden heb ik vaak van Rutgers reportages genoten.
Waarom is de TT overigens Pantsu Quest? Waardoor de eerste hit op google deze topic is?
EVA?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:29 schreef Xaryna het volgende:
Wow. Ik zat even door alle MALs uit de OP te bladeren, en met de meeste van jullie heb ik 0% shared anime. Mijn missie deze vakantie: van alle MALs uit de OP minstens één anime te zien.
Met jou heb ik 80,6% gedeelde anime, dus jij mag niks zeggen.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Met jou heb ik 80,6% gedeelde anime, dus jij mag niks zeggen.
quote:
Ik vind die thema's zo druk. Het is een simpel programma, daar wil ik niet allerlei skins omheen. Het moet gewoon doen wat het moet doenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:32 schreef Klipnap het volgende:
Yes, iemand heeft een nieuw Mio theme gemaakt voor Malupdater
[ afbeelding ]
Maar... Maar Mioquote:Op zondag 10 juni 2012 17:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind die thema's zo druk. Het is een simpel programma, daar wil ik niet allerlei skins omheen. Het moet gewoon doen wat het moet doen
wij delen 46%quote:Op zondag 10 juni 2012 17:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Met jou heb ik 80,6% gedeelde anime, dus jij mag niks zeggen.
in 99% van de gevallen zie ik het main window niet eens: toevoegen van series doe ik meestal via de site, en het ophogen van afleveringnummers gaat automatisch (op 1% na dus)quote:Op zondag 10 juni 2012 17:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind die thema's zo druk. Het is een simpel programma, daar wil ik niet allerlei skins omheen. Het moet gewoon doen wat het moet doen
58.3%.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:29 schreef Xaryna het volgende:
Wow. Ik zat even door alle MALs uit de OP te bladeren, en met de meeste van jullie heb ik 0% shared anime. Mijn missie deze vakantie: van alle MALs uit de OP minstens één anime te zien.
Vele in mijn On-Hold lijst.quote:Baka to Test to Shoukanjuu
Chi's Sweet Home
Chuu Bra!!
Clannad
Death Note
Fruits Basket
Full Metal Panic!
Fullmetal Alchemist
Great Teacher Onizuka
Hanasaku Iroha
Kanon (2006)
Mahou Shoujo Madoka★Magica
Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai
Ouran Koukou Host Club
Pokemon
Pokemon: The First Movie
Spirited Away
Suzumiya Haruhi no Shoushitsu
Suzumiya Haruhi no Yuuutsu
Toradora!
Zero no Tsukaima
quote:cake: 73,6%
Bakakame: 0%
Qunix: 0%
Xaryna: 83,9
Strawberry: 0%
ArcticBlizzard: 87.2%
Sleepsub: 66.7%
Denninho: 0%
Mschol: 53.5%
NeeEcht: 62.3%
Gaddle: 64.6%
sinterklaaskapoentje: 64.3%
Lithia: 0%
Klipnap: 71.0%
Samael: 34.5%
De Ilias: 0%
Redboyke: 0%
Blue_Panther_Ninja: 0%
Animefan: 0%
Gniffie: 0%
Easymodo: 81.3%
DrNick: 0%
cablegunmaster: 0%
Charlea: 0%
Parodiuzz: 0%
Key: 0%
Repelsteeltju: 63.4%
Smitjew: 0%
Arashi: 0%
quote:
Sowieso is Linkin Park nogal populair bij het maken van AMV'squote:Op zondag 10 juni 2012 17:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, blijken er ook allerlei Sasuke AMV's te bestaan met dat nummer
Helaas. Het wordt echt veel te vaak gebruikt.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso is Linkin Park nogal populair bij het maken van AMV's
Idd. Mensen, doe eens origineel.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas. Het wordt echt veel te vaak gebruikt.
Of bij series als Elfen Lied het nummer 'Let the bodies hit the floor' o.i.d.
Die staat in m'n favorieten.quote:
Sankarea 00quote:
Waaat is ditquote:
Een echte aanrader.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Steins;Gate staat ook al zó vreselijk lang in mijn Anime folder.
Hmm. Ik vind het altijd lastig prioriteiten te stellen. Ik heb nu al 2 weken geen series gekeken behalve degene die nog airing zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja dat hoor ik van iedereen, maar ik heb een behoorlijk aantal animes die nog gekeken moeten worden.
Geloof me, je zult er geen spijt van hebben die als eerstvolgende te kijken!quote:Op zondag 10 juni 2012 18:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja dat hoor ik van iedereen, maar ik heb een behoorlijk aantal animes die nog gekeken moeten worden.
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:38 schreef Bakakame het volgende:
Waarom heeft niemand gezegd hoe leuk de nieuwe sakamichi was?! Of is dat verdronken in al die SC?
quote:
Is dit waar jullie het de hele tijd over hebben?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
http://www.nyaa.eu/?page=torrentinfo&tid=321835
Ehm, dat is Sankarea.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Is dit waar jullie het de hele tijd over hebben?
Omdat er nudity in voor komt, maar niks wat te erg is.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:52 schreef Klipnap het volgende:
Uncensored is die torrent
Waarom maakt mij dit ongerust? Sinds ik de uncensored versie van Manyuu heb gedownload kijk ik echter nergens meer van op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Handmatig. Klik op iemands MAL en je ziet bovenin het percentage overeenkomsten. Je kan ook op 'Shared Anime' klikken voor gedetailleerde informatie.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waar account maken?
Ik heb al een MAL account.
Ah! Duidelijk, thanks.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:58 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Handmatig. Klik op iemands MAL en je ziet bovenin het percentage overeenkomsten. Je kan ook op 'Shared Anime' klikken voor gedetailleerde informatie.
heb je waarschijnlijk te veel gekeken in vergelijking met de anderen.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah! Duidelijk, thanks.
Grappig... Met iedereen heb ik 0%
Bij mij staat dat ik met Robin op 0% zit, terwijl het wel degelijk overeenkomsten herkentquote:Op zondag 10 juni 2012 19:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah! Duidelijk, thanks.
Grappig... Met iedereen heb ik 0%
Robin heeft ook niet zoveel gezien... Ik denk dat van jouw (bijv) 200 anime er 3 overeenkomen, en dat is minder dan 1%. Ofzo.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Bij mij staat dat ik met Robin op 0% zit, terwijl het wel degelijk overeenkomsten herkent
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat er nudity in voor komt, maar niks wat te erg is.O MY GODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik niet aan.
http://myanimelist.net/shared.php?u1=Arashimashou&u2=pmkquote:Op zondag 10 juni 2012 19:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Bij mij staat dat ik met Robin op 0% zit, terwijl het wel degelijk overeenkomsten herkent
Je hebt geen ratings staan, vandaar.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/shared.php?u1=Arashimashou&u2=pmk
Raar... Wij samen hebben K-ON gezien en nog een paar, en toch 0%
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:05 schreef Klipnap het volgende:
Fuck, 480p. Dát kan ik niet aan.
Ik neem die van Nyaa wel.
Ik neem altijd automatisch het grootste bestand, dus dit is wel shocking.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je begint het licht langzaam te zien.
Voor je het weet begin je zo'n kwaliteitsneuker als ik te worden
Nee, het gaat meer om hoe de ratings verschillen van dezelfde series.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah....
Alsnog raar... Gaat toch om de bekeken series? Naja.
Oooh vandaarquote:Op zondag 10 juni 2012 19:06 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Nee, het gaat meer om hoe de ratings verschillen van dezelfde series.
Oh, dan is het wel logischquote:Op zondag 10 juni 2012 19:06 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Nee, het gaat meer om hoe de ratings verschillen van dezelfde series.
Ik let er ook meer op, sinds ik deze laptop heb. Met een full HD scherm valt lagere kwaliteit ontzettend opquote:Op zondag 10 juni 2012 19:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je begint het licht langzaam te zien.
Voor je het weet begin je zo'n kwaliteitsneuker als ik te worden
Flashtux is hier!quote:Op zondag 10 juni 2012 19:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Wekelijkse zondag feestje was leuk!
Haha, sucks for himquote:Op zondag 10 juni 2012 19:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik let er ook meer op, sinds ik deze laptop heb. Met een full HD scherm valt lagere kwaliteit ontzettend op
Mijn arme vriend kan echter sommige 720p (en niks daarboven) afspelen omdat zijn laptop kut en oud is
Mooi. Ik weet nog dat je ooit zei dat "kwaliteit toch niks uitmaakt bij anime". Daar ben je gelukkig van afgestaptquote:Op zondag 10 juni 2012 19:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik neem altijd automatisch het grootste bestand, dus dit is wel shocking.
Je weet dat die van Nyaa ook 480p is?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:05 schreef Klipnap het volgende:
BLASPHEMY! Quality matters !quote:Op zondag 10 juni 2012 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, sucks for him
[..]
Mooi. Ik weet nog dat je ooit zei dat "kwaliteit toch niks uitmaakt bij anime". Daar ben je gelukkig van afgestapt
Minder dan 720p ga ik niet meer mee akkoord, maar omdat het Sanka fucking rea was, maakte ik een uitzonderingquote:
Ik nam hem van een andere site, en daarna zag ik pas jouw reactiequote:Op zondag 10 juni 2012 19:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je weet dat die van Nyaa ook 480p is?Het is van Hadena.
Tussen 720 en 1080 zie ik niet heel veel verschil. En misschien omdat ik toen nog streamdequote:Op zondag 10 juni 2012 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi. Ik weet nog dat je ooit zei dat "kwaliteit toch niks uitmaakt bij anime". Daar ben je gelukkig van afgestapt
Dit ja. Gelukkig waren haar tepels ook in 480pquote:Op zondag 10 juni 2012 19:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Minder dan 720p ga ik niet meer mee akkoord, maar omdat het Sanka fucking rea was, maakte ik een uitzondering
Alleen bij oude series ga ik er mee akkoord. Neon Genesis Evangelion is niet in 720p uitgekomen, maar dat weerhoudt me uiteraard niet om hem te kijken.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Minder dan 720p ga ik niet meer mee akkoord, maar omdat het Sanka fucking rea was, maakte ik een uitzondering
Tussen 720p en 1080p zie je ook nauwelijks verschil in anime, omdat de meeste anime geanimeerd is in 720p.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:11 schreef Klipnap het volgende:
Tussen 720 en 1080 zie ik niet heel veel verschil. En misschien omdat ik toen nog streamde
Dit ja. Gelukkig waren haar tepels ook in 480p
Hadena is imo de mees slechte subber ooit. Wel eens een Zetman release gezien van hun? ZO veel fouten dat het niet leuk meer is om te kijken. En nu is het wachten op tepels in 1080p hahaquote:Op zondag 10 juni 2012 19:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik nam hem van een andere site, en daarna zag ik pas jouw reactie
[..]
Tussen 720 en 1080 zie ik niet heel veel verschil. En misschien omdat ik toen nog streamde
[..]
Dit ja. Gelukkig waren haar tepels ook in 480p
En ze wordt ook nog eens Ranko genoemd bij Hadena! Onvergeeflijk!
het gaat over 480vs720vs1080p enzquote:Op zondag 10 juni 2012 19:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Waar gaat hier over??Mis ik hier iets over HD kwaliteiten??
Klopt,het zuigtquote:Op zondag 10 juni 2012 19:20 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind het sneu dat mensen klagen over hi10p omdat hun computer het niet kan afspelen
Dit. Bovendien kan mijn laptop niet meer dan 720p tonen (neem ik aan) en ik zie het verschil nooit zo heel erg tussen 1080 en 720. Dus 720 is goed genoeg voor mij, scheelt nogal wat met downloadenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:13 schreef robin007bond het volgende:
Tussen 720p en 1080p zie je ook nauwelijks verschil in anime, omdat de meeste anime geanimeerd is in 720p.
Is toch allebei?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit. Bovendien kan mijn laptop niet meer dan 720p tonen (neem ik aan) en ik zie het verschil nooit zo heel erg tussen 1080 en 720. Dus 720 is goed genoeg voor mij, scheelt nogal wat met downloaden![]()
Maar kan iemand mij antwoorden, als ik met HDMI kabel stream naar mijn tv vanaf mijn laptop, krijg ik dan wel 1080p te zien op mijn tv? Of nog steeds maar 720 omdat het gestreamed wordt en mijn laptop gewoon niet meer kan tonen?
Het lijkt me dat het eerder aan de grafische adapter ligt... als deze 1080p ondersteunt moet het goed zijn. Wacht even stream? geen idee. Vraag maar aan Robinquote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit. Bovendien kan mijn laptop niet meer dan 720p tonen (neem ik aan) en ik zie het verschil nooit zo heel erg tussen 1080 en 720. Dus 720 is goed genoeg voor mij, scheelt nogal wat met downloaden![]()
Maar kan iemand mij antwoorden, als ik met HDMI kabel stream naar mijn tv vanaf mijn laptop, krijg ik dan wel 1080p te zien op mijn tv? Of nog steeds maar 720 omdat het gestreamed wordt en mijn laptop gewoon niet meer kan tonen?
De wedstrijd begint nu net pas eigenlijkquote:
Jeuj! Maar als het eenmaal Italië tegen Kroatië is ben ik voor Kroatië hoor.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De wedstrijd begint nu net pas eigenlijk! Hopen dat het 1-2 wordt
Je krijgt dan wel 1080p te zien, mits je de resolutie van de TV op 1080p zet. Kijk even bij de beeldschermresolutie in Windows. Als je TV 1080p aankan, dan is het gewoon 1080p.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Begrijpelijkquote:Op zondag 10 juni 2012 19:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jeuj! Maar als het eenmaal Italië tegen Kroatië is ben ik voor Kroatië hoor.
Waarom is het zonde?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
BegrijpelijkHaha hij zet Torres er in, wat zonde
Hmm, okay dus voor films enzo die ik wel op de tv kijk is het dus wel waard om 1080p binnen te slepen. Goed om te weten, bedankt!quote:Op zondag 10 juni 2012 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je krijgt dan wel 1080p te zien, mits je de resolutie van de TV op 1080p zet. Kijk even bij de beeldschermresolutie in Windows. Als je TV 1080p aankan, dan is het gewoon 1080p.
Let wel op: vaak wordt de resolutie standaard lager gezet om kleine letters van verre afstand goed leesbaar te houden. Kijk dus even goed bij je schermresolutie: rechtermuisknop op bureaublad --> Schermresolutie
Streamen vanaf de laptop he, niet vanaf het interwebz.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het eerder aan de grafische adapter ligt... als deze 1080p ondersteunt moet het goed zijn. Wacht even stream? geen idee. Vraag maar aan Robin
HDMI kabel van tv naar pc(heb ik ook gedaan),lekker FULL HD.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je krijgt dan wel 1080p te zien, mits je de resolutie van de TV op 1080p zet. Kijk even bij de beeldschermresolutie in Windows. Als je TV 1080p aankan, dan is het gewoon 1080p.
Let wel op: vaak wordt de resolutie standaard lager gezet om kleine letters van verre afstand goed leesbaar te houden. Kijk dus even goed bij je schermresolutie: rechtermuisknop op bureaublad --> Schermresolutie
Doe ik ook vaak als ik iets met m'n zusje of ouders ga kijken.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
HDMI kabel van tv naar pc(heb ik ook gedaan),lekker FULL HD.
Omdat Torres het dus wel verleerd is..quote:
Wahaha, tja... dit was erger dan Robbenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat Torres het dus wel verleerd is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak hier van wat je wilt... ik hecht er geen enkele waarde aan...quote:Cake 56 Shared Anime 55.6%
nenova 19 Shared Anime 70.3%
ArcticBlizzard 16 Shared Anime 61.0%
SleepSub 90 Shared Anime 56.5%
Ronbin007bond 41 Shared Anime 63.4%
mschol 53 Shared Anime 70.9%
Alexlinde 24 Shared Anime 51.7%
redboyke 11 Shared Anime 58.6%
Blue_Panther_Ninja 16 Shared Anime 46.8%
Kyotis 52 Shared Anime 68.1%
cablegunmaster Shared Anime 65.1%
Livithium 26 Shared Anime 60.0%
Arashimashou 20 Shared Anime 65.1%
Papde 24 Shared Anime 68.2%
arnxx Shared Anime 49.6%
Gaddle 16 Shared Anime 50.9%
cablegunmaster 13 Shared Anime 56.1%
Jij en mschol zijn dus bbf.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maak hier van wat je wilt... ik hecht er geen enkele waarde aan...
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:34 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Een grote fanservice-aflevering.
Maar een ding ontging me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Wees gerust, ik heb zoiets nooit neergezetquote:Op zondag 10 juni 2012 19:38 schreef robin007bond het volgende:
bff forever wjnmk hou van mijn matties
xx
random 14-jarig meisje onderdeel van de kansrijke jongeren
Wacht.. die kwaliteit.. hoe?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb zoiets nooit neergezet
http://ecchiking99.blogsp(...)?zx=9cb8fe9bb205a233
Leuk, ecchi gifs van Rea.
Zijn ook vooral een bepaalde groep meisjes die dat doen. Ik ging er al van uit dat jij daar niet bij zou horenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oei... wat doe je nouquote:Op zondag 10 juni 2012 19:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
840x480. Is inderdaad 480p.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Is volgens mij ook 480p. Kijk maar vergroot.
[ afbeelding ]
Dit is niet bepaald 720p.
WTF. Ik klikte bij hem op Hyouka art.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:43 schreef Klipnap het volgende:
OMG
[ afbeelding ]
Die gast heeft ook van Tasogare Otome gifs.
Komt omdat MPC een veel betere upscaler gebruikt.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh wauw, ik heb hem afgespeeld in VLC en nu voor de gein is in MPC. NU is de kwaliteit wel veel beter? Als ik het met een andere serie doe is er echt bijna geen verschil.
SPOILER: stiefmoeder van Rea fanservice gif :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:45 schreef Klipnap het volgende:
Arme jongenSPOILER: stiefmoeder van Rea fanservice gif :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel lief.![]()
Gtfo, Rea's stiefmoeder mag er best wezen!quote:
Je staat nu op de FBI Watchlist zo te zien.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:47 schreef Klipnap het volgende:
Can not unsee Accel World hentai art. Ik klik maar niet meer door.
En daarom besluit ze om vanuit het niets haar borsten in het gezicht van een vastgebonden jongen te drukken.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gtfo, Rea's stiefmoeder mag er best wezen!She just needs a little lovin'!
Het is geen milf, want ze heeft geen koters. Kelso zou dan zeggen BURNNNquote:
Ok.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het is geen milf, want ze heeft geen koters. Kelso zou dan zeggen BURNNN
Met een dikke lul!!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke opvallend veel donkere mannen opeens.
Madoka is - ondanks dat het een goede anime is - wel een beetje gejatquote:
OVA van 7 maanden eerder.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zijn inmiddels toch wel wat verder als 00?
beetje nsfwChocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef Xaryna het volgende:
beetje nsfw![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef Xaryna het volgende:
Welke anime?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje nsfw![]()
Chu-Bra!!quote:
Doen, hij is grappig, pervy, leerzaam en schattig.quote:
Wat is het leerzame aspect?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:10 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Doen, hij is grappig, pervy, leerzaam en schattig.
Veel info over beha's, en alles behalve één zin was correct.quote:
Op een schoolreisje heb ik ooit geleerd gekregen hoe je een BH met één hand los moest krijgenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Veel info over beha's, en alles behalve één zin was correct.
Dat is een vaardigheid die je altijd blijft gebruiken!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op een schoolreisje heb ik ooit geleerd gekregen hoe je een BH met één hand los moest krijgen
Ah dat moet ik zien dusquote:Op zondag 10 juni 2012 21:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Veel info over beha's, en alles behalve één zin was correct.
Ha! Wat een losers!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat is een vaardigheid die je altijd blijft gebruiken!
En sommige mannen leren het nooit.
quote:The story centers on Nayu, a middle school girl who shocks her schoolmates on the first day of school by wearing black lace panties. She likes this kind of underwear, and she tries to "spread the word on the merits of [these kinds of] underwear" via an underwear club with her schoolmates, who are worried about their bodies' development and which underwear to choose.
Ik heb Seikon no Qwaser ook al gehaald, dan kan ik die binnenkort kijken.quote:
quote:In St. Mikhailov Academy, Oribe Mafuyu meets a silver haired boy called Alexander. He is a Qwaser, a being who can manipulate iron and draws his power from breast milk. A mystery surrounding an Icon transforms the academy into the setting for conflict between the various different Qwaser.
Als je maar geen Manyuu kijkt.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb Seikon no Qwaser ook al gehaald, dan kan ik die binnenkort kijken.
[..]
Nee, moet nog. Wat is Manyuu?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als je maar geen Manyuu kijkt.
Heb je K-ON! gezien?
quote:
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een anime over borsten met de seiyuu's van K-ON.quote:
Ja maar alleen omdat ik zo dichtbij het raam sta.quote:
Ik weet niet of je Google Sketchup kent? Misschien dat je daar je kamer mee na kan maken om vervolgens te kijken of dat kan.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:50 schreef Klipnap het volgende:
He mensen...
Als je de lux-a-flex open hebt staan (dus horizontaal) kan iemand die er in een schuine hoek van 45 graden naar boven kijkt (dus naar mijn raam) er dan doorheen kijken?
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Google Sketchup kent? Misschien dat je daar je kamer mee na kan maken om vervolgens te kijken of dat kan.
Hmm, ik denk dat je het wel een beetje kan zien.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Situatieschets. Mobiele paint
Dat zou me wat zijn zegquote:
Eens, mooi gedaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat zou me wat zijn zeg
Ik weet niet waar ik 'm gevonden heb, waarschijnlijk op 4chan. Opvallend is dat ie 0 resultaten geeft by tineye, terwijl het toch wel heel mooi is. (vind ik)
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:05 schreef robin007bond het volgende:
MWHAHAHA
Geen spoiler van een serie trouwens. Mogelijk NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
NSFW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(laatste is KissXSis?, eerste weet ik nie
)
als 480 het enige is wat beschikbaar is: /carequote:Op zondag 10 juni 2012 19:05 schreef Klipnap het volgende:
maar anders altijd 720p (films meestal wel in 1080p)
[ Bericht 31% gewijzigd door mschol op 11-06-2012 01:16:03 ]
tineye is niet wat het had moeten worden, slechte index, slechte resultatenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat zou me wat zijn zeg
Ik weet niet waar ik 'm gevonden heb, waarschijnlijk op 4chan. Opvallend is dat ie 0 resultaten geeft by tineye, terwijl het toch wel heel mooi is. (vind ik)
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:03 schreef .Cake. het volgende:
Gundam AGE:Ik vind de serie slechter worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem. Misschien dat het nog beter wordt, alles is nog mogelijk, maar het niveau van Asemu's arc zullen we niet krijgen denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ik maak hiervan dat je mij niet magquote:Op zondag 10 juni 2012 19:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maak hier van wat je wilt... ik hecht er geen enkele waarde aan...
NOU SORRY HOORquote:Op zondag 10 juni 2012 21:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En dan naar Wanko en de stiefmoeder van Rea kijken.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tasogare Otome x Amnesia en Aquarion EVOL kijken zo! Tosti er bij, milk&fruit banaan, hoppa.
Nee, vrijdag pas weerquote:Op maandag 11 juni 2012 12:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En dan naar Wanko en de stiefmoeder van Rea kijken.
Nee oke, als je op mannen valt, heb je er niks aan.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zouden mannen leren hoe je een BH opent, we dragen ze toch niet gekkie.
* Xaryna aait Baka.quote:
Dat is geen Tasogare of EVOL!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hey hey lets go kenka suru,
taisetsu na mono, protect my balls.
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik maak hiervan dat je mij niet magJij hebt niets becijferd, ik wou je er in zetten eerlijk waar, maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover alle anderen die om dezelfde reden (de nietszeggende score van 0,0%) er niet bij stonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
Ojaquote:Op maandag 11 juni 2012 14:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij hebt niets becijferd, ik wou je er in zetten eerlijk waar, maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover alle anderen die om dezelfde reden (de nietszeggende score van 0,0%) er niet bij stonden.
Per wanneer?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:19 schreef Xaryna het volgende:
Gezocht: stageplek waar ik aan de slag kan met 3D modellen of after effects.
Nice.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:19 schreef Xaryna het volgende:
Gezocht: stageplek waar ik aan de slag kan met 3D modellen of after effects.
Ik kan het niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Een BH openen met 1 hand is het beste wat je ooit kunt leren.
Als vrouw heb je het niet zo nodig, tenzij je het bij andere vrouwen wilt doen uiteraard.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kan het niet.
Vanavond maar eens proberen dan.
Ja, als ik via een tijdmachine in de middeleeuwen terecht kom, ik een appel steel en mijn hand er af wordt gehakt.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als vrouw heb je het niet zo nodig, tenzij je het bij andere vrouwen wilt doen uiteraard.
Edit: Nevermind. Bij nader inzien is het voor vrouwen zelf ook best handig.![]()
Pro!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, als ik via een tijdmachine in de middeleeuwen terecht kom, ik een appel steel en mijn hand er af wordt gehakt.
Ik voel me best kut nuweer het laagste cijfer voor gym.
Edit: Ik kan het!
Hij las mij als enige niet op en zei daarna: ''Je hebt een voldoende, maar de rest heeft ruim voldoende tot goed dus het is een beetje lullig om voor te lezen''quote:Op maandag 11 juni 2012 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pro!
Ach joh, je kunt het gelukkig compenseren met zat andere dingen.
Ik werd vaak ook meer gekozen in een groepje omdat ik aardig was dan omdat ik zo sportief was
Ik stond trouwens een 7 voor gym. Dus dat viel nog mee.
Ahww.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij las mij als enige niet op en zei daarna: ''Je hebt een voldoende, maar de rest heeft ruim voldoende tot goed dus het is een beetje lullig om voor te lezen''
Ach, ik mag blij zijn dat ik een aardige leraar heb, anders stond ik tekort
Het is autumn (stomme amurikanen met hun fall) 2012 en behalve Jormungand ken ik geen de series jij noemt.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jeetje christus, Fall 2012 word amazing! Anime adaption van Code:Breaker en K aired ook! Jormungand S2! Kreeg echt een mega fangasm toen ik dit zag
September, of in die buurt.quote:
Er staat echt heel groot 'gezocht' voor, he?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice.
Echt tof.
Vraag of je jezelf ook kan certificeren. Of regelt jouw school die certificaten al?
Edit: Ik dacht dat je hem al gevonden had
Ik stond een 4 en heb het afgesloten met een pity-5,5 omdat ik me zo hard inzette.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pro!
Ach joh, je kunt het gelukkig compenseren met zat andere dingen.
Ik werd vaak ook meer gekozen in een groepje omdat ik aardig was dan omdat ik zo sportief was
Ik stond trouwens een 7 voor gym. Dus dat viel nog mee.
Geloof mij, K en Code: Breaker worden echt goed. Met name K.. Die cast is epic.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is autumn (stomme amurikanen met hun fall) 2012 en behalve Jormungand ken ik geen de series jij noemt.
Waarom probeert Marika dat meisje te fisten? En wie is er, in mijn godin Haruhi's naam, gek genoeg om te geloven dat een gelijkenis met Ouma Shoe (in de onderste rechterhoek) niet afschrikwekkend werkt?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Geloof mij, K en Code: Breaker worden echt goed. Met name K.. Die cast is epic.
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 11 juni 2012 19:00 schreef Qunix het volgende:
Iemand hier met een originele lapo, zodat er een nieuwe topic gemaakt kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |