SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Die heb ik allang, dat is niet spannend meer.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:05 schreef Furdinand het volgende:
pics van appel zonder enige vorm van kledij.
heul niks van waar.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Die heb ik allang, dat is niet spannend meer.
Oei, schavuit.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:05 schreef Furdinand het volgende:
pics van appel zonder enige vorm van kledij.
ik heb Yvje, of ik daar trots op moet zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb een verzameling van andere FOK!kers, telt dat ook?
Ik denk van nietquote:Op zondag 10 juni 2012 19:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb Yvje, of ik daar trots op moet zijn.
op eigen risico nsfw etcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
op eigen risico nsfw etcDat is Cosmo niet hommoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het liever inside via achteringang grquote:Op maandag 11 juni 2012 10:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kom maar op mofolets take it outside
Ik moet naar je luisteren zie ik net dus oké buk maar vooroverquote:Op maandag 11 juni 2012 10:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb het liever inside via achteringang gr
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik moet naar je luisteren zie ik net dus oké buk maar voorover
Ik ken een filmpje met meer genot maar dan krijg ik waarschijnlijk een ban.quote:
jouw verlies.quote:
dm/pmquote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ken een filmpje met meer genot maar dan krijg ik waarschijnlijk een ban.
:$$$ echt je moet niet zulke dingen zeggen hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
lach jij om dezelfde reden als ik ongeveer een uur terug keihard om moest lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeiiiiii ik zal beter op mijn woorden lettenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:$$$ echt je moet niet zulke dingen zeggen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeiiiiii ik zal beter op mijn woorden letten![]()
![]()
Vooral de posts daarna, zomg.
Mja mja mja, misschien zijn er breuken die steeds groter worden en moet er tegemoetkoming zijn van anderen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]tja tja; eerst nooit willen en nu steeds maar doen..
![]()
;)
haha wie weet wie weet het blijft grappig om te zienquote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja mja mja, misschien zijn er breuken die steeds groter worden en moet er tegemoetkoming zijn van anderen.![]()
![]()
Ik moest vooral hard lachen toen het over een lege maag ging.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha wie weet wie weet het blijft grappig om te zien![]()
![]()
quote:
vinkleukquote:
Kan je niets aan doen toch.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh sorry Flips jij wint niet. KB wel.. Ga het zo ff officieel bekend maken.
quote:
Ik net klaar met werken. Bah.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:43 schreef Flippiee het volgende:
ik ook nieten ik had verdorie een slaap ritme
Half negen tot half 1 is avonddienstquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aii is dat altijd rond deze tijdstip?
Ik kan in principe wel net zo lang winnaars trekken totdat jij voorbij komt, maar dat kunnen de andere PR zien dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan je niets aan doen toch.Nu moeten we daten
[..]
Wat een tijdstip.quote:
En dat is ook de bedoeling niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik kan in principe wel net zo lang winnaars trekken totdat jij voorbij komt, maar dat kunnen de andere PR zien dan..
Hé queef waarom heb je dit account eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:50 schreef QuintonFortune het volgende:
Waar leven is komt QuintonFortune.
Nouja, meh. Het is gewoon kut. Maar na 11 uur krijg je 140% loon en daar voor 120%. Omdat het zo laat isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een tijdstip.Wel een beetje oke om te doen of?
Wacht op de DM hommo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé queef waarom heb je dit account eigenlijk?
Ah dat soort percentages klinken bekend welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, meh. Het is gewoon kut. Maar na 11 uur krijg je 140% loon en daar voor 120%. Omdat het zo laat is
Hoe oud Hoe jong Wat is jouw leeftijd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah dat soort percentages klinken bekend welvan vroeger
19quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe oud Hoe jong Wat is jouw leeftijd?
Hilarisch.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Queef is goed gevonden heQui..F... En queef is een kutscheet hihihi
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat jij veel ouder was
Oh dat heb ik ook wel, maar dan de andere kant opquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent niet de enigeZoveel die dat denken/dachten. Ik voel me ook geen 19
Nee hoor ik voel me wel aardig 18. De rest van de wereld lijkt me wel ouder te vinden.quote:
hehehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel, maar dan de andere kant op
Ah, waarom denken ze dat? Je uiterlijk? Je houding?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:05 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Nee hoor ik voel me wel aardig 18. De rest van de wereld lijkt me wel ouder te vinden.
ohquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik word volgende maand 19, de eerste persoon die me te oud schat moet ik nog tegenkomen
Uiterlijk denk ik. Heel volwassen ben ik ook weer niet qua gedrag.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah, waarom denken ze dat? Je uiterlijk? Je houding?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohHehehe mannen zijn sowieso vaak al "kinderlijker" dan hun leeftijd
Ik ben drie weken geleden voor het eerst 17 geschat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik word volgende maand 19, de eerste persoon die me te oud schat moet ik nog tegenkomen
Ik kwam laatst bijna een kroeg in zonder IDquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:10 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik ben drie weken geleden voor het eerst 17 geschat.
BIJNA HA HA HA HAquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kwam laatst bijna een kroeg in zonder ID
Ik ben nog nooit geweigerd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kwam laatst bijna een kroeg in zonder ID
Maar nu is de vraag: zie je er oud uit, of is iedereen bang dat je een mes bij je hebt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:14 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geweigerd.
Ik kwam zelfs als knul van 16 zonder problemen op een 20+ feest.
Ik ben waarschijnlijk de minst imposante neger allertijden man.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar nu is de vraag: zie je er oud uit, of is iedereen bang dat je een mes bij je hebt?
De minst imposante tijger hoef ik ook niet tegen te komen op straat in een steegje hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:17 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de minst imposante neger allertijden man.
quote:
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
huh Flips ben jij 19?. Ik voel me oud nu.
.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
De minst imposante tijger hoef ik ook niet tegen te komen op straat in een steegje hoor
ikke welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gelukkig weet ook nooit iemand mijn leeftijd..
Ik weet dat je vaker van UI verandert dan Flippsiee van fuckbuddy, maar ik vind dit wel een van de leukste in een lange tijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gelukkig weet ook nooit iemand mijn leeftijd..
Zo veel verander ik niet van UI. Het zijn altijd dezelfde waar ik tussen wissel in 5 jaar tijd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet dat je vaker van UI verandert dan Flippsiee van fuckbuddy, maar ik vind dit wel een van de leukste in een lange tijd
Bohhhhhhquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet dat je vaker van UI verandert dan Flippsiee van fuckbuddy, maar ik vind dit wel een van de leukste in een lange tijd
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En doe niet alsof Flippie seks heeft, ze is maagd wat mij betreft..
Echt? Hoe veel zijn het er dan? Je hebt wel elk moment een anderequote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zo veel verander ik niet van UI. Het zijn altijd dezelfde waar ik tussen wissel in 5 jaar tijd.
Niets persoonlijks ik moest even een slachtoffer hebbenquote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:23 schreef Flippiee het volgende:
Welterusten heren, half 3 alweer, jeetje![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:19 schreef Beach het volgende:
hmmm elke dag naar Adam op en neer, wel ver
Nee wat is dat? Een nieuwe anime?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:03 schreef HappyBob het volgende:
Hebben jullie ook Nederland - Denemarken gekeken?
Huh? Nee joh, ik bedoelde het EK voetbal. Morgen moet Nederland tegen Duitsland spelen.quote:
Oh dat wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Huh? Nee joh, ik bedoelde het EK voetbal. Morgen moet Nederland tegen Duitsland spelen.
Volgens mij hadden ze het al wel een keer aangekondigd hoor. Maar weet niet welke zenders jij kijkt, misschien dat ze er daar geen reclame voor maken. En in sommige winkels hebben ze nu ook oranje artikelen liggen, die kan je dan bij je dragen tijdens de wedstrijd om het elftal aan te moedigen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik helemaal niet.. Waarom maken ze niet bekend dat er een voetbalcompetitie gaande is?
.
Ik kijk altijd naar Nederland 1, maar daar is opeens sinds afgelopen vrijdag een raar balspel te zien. Een groep mannen blijft maar rennen naar een bal en schoppen het dan zo ver mogelijk weg. Rare mensen. En meestal na die spel komt een groep oudere verzuurde mensen bijeen om te klagen over hun leven. Ik denk dat ik ga overstappen naar Nederland 2.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze het al wel een keer aangekondigd hoor. Maar weet niet welke zenders jij kijkt, misschien dat ze er daar geen reclame voor maken. En in sommige winkels hebben ze nu ook oranje artikelen liggen, die kan je dan bij je dragen tijdens de wedstrijd om het elftal aan te moedigen.
Nee, dat is elke 4 jaar. En dan heb je ook nog het WK dat elke vier jaar is wat elkaar dan om de 2 jaar afwisselt. Nederland deed afgelopen WK ook mee en raakte zelfs in de finale waar ze van Spanje verloren.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar Nederland 1, maar daar is opeens sinds afgelopen vrijdag een raar balspel te zien. Een groep mannen blijft maar rennen naar een bal en schoppen het dan zo ver mogelijk weg. Rare mensen. En meestal na die spel komt een groep oudere verzuurde mensen bijeen om te klagen over hun leven. Ik denk dat ik ga overstappen naar Nederland 2.
Hup Holland Hupquote:
Dat balspel kan weleens goed het voetbal zijn waar ik het nu over heb. Is het op een groot grasveld met in het midden van de korte zijden een doel? En ook nog veel mensen eromheen die lopen te juichen voor de teams die hun land vertegenwoordigen in het spel?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar Nederland 1, maar daar is opeens sinds afgelopen vrijdag een raar balspel te zien. Een groep mannen blijft maar rennen naar een bal en schoppen het dan zo ver mogelijk weg. Rare mensen. En meestal na die spel komt een groep oudere verzuurde mensen bijeen om te klagen over hun leven. Ik denk dat ik ga overstappen naar Nederland 2.
Dat lijkt me stug.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hup Holland Hup
[..]
Dat balspel kan weleens goed het voetbal zijn waar ik het nu over heb. Is het op een groot grasveld met in het midden van de korte zijden een doel? En ook nog veel mensen eromheen die lopen te juichen voor de teams die hun land vertegenwoordigen in het spel?
Ging goed schatquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Gegroet menschen.
Janjanjanjan, hoe ging je toets? :B
Zag het er ongeveer zo uit?quote:
Ik ben wel in Utrechtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ging goed schat![]()
en Bob zie ik je morgenavond in de Winkel van Sinkel ? xoxoxo
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ging goed schat![]()
en Bob zie ik je morgenavond in de Winkel van Sinkel ? xoxoxo
Morgen nog 2 ;___; als die net zo gaan dan komt dat wel goed jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]volgend jaar met KB naar school omg
Jajaquote:
Gaat je wel lukken tochquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Morgen nog 2 ;___; als die net zo gaan dan komt dat wel goed ja![]()
Goed bezigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jajaheb de afgelopen maanden slag in de rondte geleerd en vandaag en morgen 21+ toets om aangenomen te worden op HBO
Nederlands net erop zitten en dat is zeker voldoende en morgen Biologie die het lastigst is en daarna Engels op mn sloffen
We gaan allemaal in Amsterdam studeren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Goed bezigWelke studie ga je volgen? En waar?
Ik dacht Jan komt wel in Amsterdam Utrecht studeren..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
We gaan allemaal in Amsterdam studeren..
Utrecht heb ik al gezienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht Jan komt wel in Amsterdam Utrecht studeren..
Weet jij al wat je gaat doen?
Maar het studentenleven in Utrecht brengt weer een hele andere dimensie van Utrecht met zich meequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Utrecht heb ik al geziennu op naar de hoofdstad ja
(maar wel elke dag door Utrecht heen hoor
) en ergotherapie
dat wilde KB toch ook ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Utrecht heb ik al geziennu op naar de hoofdstad ja
(maar wel elke dag door Utrecht heen hoor
) en ergotherapie
En nu alleen de seksueel getinte billenkoekjes van jou. Ik bezorg hem dan ook rode billetjes hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als hij spijbelt krijgt hij billenkoekjes.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te gaan werken..
nu alquote:
meer of minder dan 5 ekkies?quote:
Neen. Donderdag mijn eerste werkdag bij de dingest.quote:
Minder, als belasting en alles eraf gaat.quote:
das wel kak,quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neen. Donderdag mijn eerste werkdag bij de dingest.
[..]
Minder, als belasting en alles eraf gaat.
Ik hoorde ook altijd van die verhalen dat de hema slecht betaalde, eerst dacht ik dat het bullshit was.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:47 schreef leeell het volgende:
[..]
das wel kak,
mijn vriend werkte ooit bij de hema, die zat er altijd op te kankeren
maar het ligt er gewoon aan of je leidinggevende btje chill is, en je collega's
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Nog steeds geen foto's van Cosjen in een rokje
Ik wacht.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Foto's zijn alleen voor mensen die ook foto's sturen..
Whooo,quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, ik ben stiekem best blij, omdat ik zaterdag een woning ga bezichtigennnnn.
Hoi!quote:
Ja, hè!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whooo,Tof!
Waarom eigenlijk?Klaar met stage?
ohaiquote:
goed goed,quote:
nice, voor jou alleen?quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:24 schreef Flippiee het volgende:
Ik trek het niet meer. Was de voetbalwedstrijd Nederland - Duitsland maar voorbij, ik slaap al 2 nachten slecht en ik ben nerveussss
Ik hoop het.quote:
Jammer dat we gaan verliezen he?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:54 schreef Flippiee het volgende:
Ja buurman tegen over ons heeft een Duitse vlag in de raam hangen, maar even een paar rotte eieren tegen zijn raam aangooien vannacht.
Dat is best wel sneu om meteen vandalisme toe te passen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:54 schreef Flippiee het volgende:
Ja buurman tegen over ons heeft een Duitse vlag in de raam hangen, maar even een paar rotte eieren tegen zijn raam aangooien vannacht.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg. Belt mn broertje naar Jan en opeens voicemail.Straks hoort hij me schreeuwen tegen broertje alles.
sukkelquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg. Belt mn broertje naar Jan en opeens voicemail.Straks hoort hij me schreeuwen tegen broertje alles.
weer??quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:39 schreef Tchock het volgende:
Klibo klibo ik mag morgen weer kamer bezichtigen![]()
![]()
Nou laat maar johquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Man wat lul je nou geen idee hoor
kut, dan moet ik werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |