Wauw, wat een georganiseer hier allemaal zeg! Hartverwarmend

Even een kleine update (en gelijk de reden waarom ik zo laat nog reageer)
Vanavond toen ik thuiskwam bij mn vader vandaan zag ik dat er een paar honderd meter verder wat spullen op straat lagen. Bleek achteraf dat het voor het grof vuil was bedoeld, maar anyway, er lag dus allemaal hout (van een bed en een kast, niet compleet overigens) en dat ben ik toen gaan halen om het in de kelder op te bergen. Als je met spullen moet sjouwen merk je ineens hoe slecht t met je conditie gesteld is

Daarna de wedstrijd Nederland - Portugal gekeken en daarna besloten om dat hout naar boven te brengen. 3 verdiepingen. Lopend. Plank voor plank (ware grote planken). Met een beroerde conditie. Dat duurde dus even
Toen alles dus boven stond, besloot ik om mijn eigen afval ook maar bij het grofvuil te zetten (voornamelijk verpakkingsmateriaal van het laminaat) en daarna het dorp af te struinen of er nog meer bruikbare spullen weggegooid waren. Ben een beschimmelde bank, wat dozen en wat andere dingen tegen gekomen waar ik niks mee kon. Maar wel de hele buurt afgezocht, tot diep in de nacht.
Verder, tis best rommelig in mn hoofd, heb geprobeerd de slowchat int topic te volgen maar t lukte niet, morgen om 10 uur afspraak bij de psycholoog maar krijg morgenochtend óók hulp om de plinten te leggen en diegene kan smiddags of dinsdag niet... Dat wordt dus óf een boete óf de hulp afzeggen. Schoot me net te binnen.
Dinsdag had ik intakegesprek voor thuiszorg, alles leek goed te gaan, ik vertelde mn verhaal en toen ik in t begin van t gesprek aangaf dat ik kwam voor ondersteuning in de breedste zin des woords begreep degene met wie ik dat gesprek had niet, maar later gelukkig wel

Het is nu afwachten totdat ik een persoon toegewezen krijg, en dat kon nog enkele weken duren, omdat het hele tracject opgestart moet worden. Maar het begin is er.
Zoals gezegd, tis best een zootje in mn hoofd, denk dat t beter is als ik nu ga slapen.
Zodra Rucky geweest is zorg ik voor een vernieuwd lijstje!
Slaaplekker