Gaat naar 1 van de 3 huidige geïnteresseerden. Mochten ze heel toevallig alle 3 geen interesse meer hebben meld ik het weer.Ik doe een goed werkende bovenlader wasmachine & daarnaast een goed werkende condensdroger weg. Donderdag komen mijn nieuwe apparaten en nemen ze de oude mee, dus dit is erg korte termijn, maar bedacht me ineens misschien kan ik er iemand blij mee maken ipv weggooien. Verkopen heb ik geen zin in.
Doe ze weg omdat de capaciteit voor mij doen te laag is. Als ik er bijvoorbeeld 8 handdoeken in doe (aanduwen want flink vol) dan stop de machine voor het centrifugeren, en moet ik dat handmatig aanzetten. Werkt dus verder wel, ook bomvol, maar ik wil gewoon wat meer capaciteit dus vandaar.
Op te halen vlak bij Arnhem (meer info via pm)
Om op te halen moet je zelf iemand meenemen om hem van 1hoog naar beneden te tillen, dus of 1 hele sterk man, of 2 minder sterke
De wasmachine is waarschijnlijk wat ouder, want ziet er niet superwit meer uit, maar de droger ziet er nog vrij nieuw uit. Ik heb ze beide minder dan een jaar geleden 2e hands gekocht.
Foto's:
![hsy3I.jpg]()
![eEvAg.jpg]()
![2e7Df.jpg]()
[ Bericht 29% gewijzigd door DX11 op 18-06-2012 22:56:45 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!