Ja ik ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik neem echt wel es niet op als ik geen zin heb om te kletsen
*bokaal uitreikt*quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:42 schreef Greys het volgende:
Heeft er tenminste nog iemand gewonnen vanavond
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:42 schreef Greys het volgende:
oh snapquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:42 schreef Greys het volgende:
Nee de Jimmie hier ook nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De Puma laat zich niet van het bed schoppen...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:42 schreef Greys het volgende:
Mwah, mwah...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:45 schreef komrad het volgende:
he grijs, nu jij de enige winnaar bent wordt het tijd voor een oranje tintje
Gaat het al iets beter met DK?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:51 schreef Laysa het volgende:
![]()
ik denk dat ik vanavond om 22.00 uur in bed lig
Laysa hoe is het met D_K ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:51 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ik kan het hem na dit drama niet kwalijk nemen... en z'n zus met rode vlekken hier heeft ook al sloopkogelneigingen momenteel..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:52 schreef indaha het volgende:
Ollie is rebels,hij is de schoonloopmat in de keuken aan het mollen , volgens mij wil hij niet meer oranje zijn
Het zit in ieder geval in de familie danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik kan het hem na dit drama niet kwalijk nemen... en z'n zus met rode vlekken hier heeft ook al sloopkogelneigingen momenteel..
Ja gelukkig wel en als hij zo blijft mag hij morgen weer naar huis.quote:
die mods beginnen ook nog te denken dat een eigen mening gewaardeerd wordtquote:
Fijn dat hij morgen misschien weer naar huis magquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel en als hij zo blijft mag hij morgen weer naar huis.
Net samen naar de wedstrijd gekeken ik had 2 kleffe kroketten beneden in het restaurant gehaald![]()
Net echt
Ok gelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Net samen naar de wedstrijd gekeken ik had 2 kleffe kroketten beneden in het restaurant gehaald![]()
Net echt
wat is er met hem aan de hand?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Net echt
Jij bent gewoon vliegensvlugquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:55 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat het beter gaat met DK!
Ik ben net een uur aan het werk en heb al 5 cliënten gehad, moet er nog maar 3 en werk nog 1.5 uurdit werk is niet wat voor mij
laat mij maar lekker doorwerken ipv steeds te wachten tussendoor (anders minder betaald).
Ik zat net aan jullie te denkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:51 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ik doe gewoon wat er gedaan moet wordenquote:
Tot nu toe nog niet al was zijn HB vanochtend gruwelijk laag en werd hij er weer niet goed van. Ze hebben daarstraks nog geprikt, maar het beleid is nu eigenlijk niets doen ivm met de toekomst.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Spuit 11
Fijn dat het opknapt, heeft hij nog bloed gekregen?
Okequote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef Laysa het volgende:
Ja heel fijn dat hij weer naar huis mag.En hij moest rust hebben in de zin van geen bezoek en prikkels. Verder hebben ze hem veel vocht toegediend oa
+1quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke
Lekker rustig aan voorlopig dus, jullie moeten de 25 jaar eerst nog halen samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |