Jij bent gewoon vliegensvlugquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:55 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat het beter gaat met DK!
Ik ben net een uur aan het werk en heb al 5 cliënten gehad, moet er nog maar 3 en werk nog 1.5 uurdit werk is niet wat voor mij
laat mij maar lekker doorwerken ipv steeds te wachten tussendoor (anders minder betaald).
Ik zat net aan jullie te denkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:51 schreef Laysa het volgende:
![]()
ik denk dat ik vanavond om 22.00 uur in bed lig
Ik doe gewoon wat er gedaan moet wordenquote:
Tot nu toe nog niet al was zijn HB vanochtend gruwelijk laag en werd hij er weer niet goed van. Ze hebben daarstraks nog geprikt, maar het beleid is nu eigenlijk niets doen ivm met de toekomst.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Spuit 11
Fijn dat het opknapt, heeft hij nog bloed gekregen?
Okequote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef Laysa het volgende:
Ja heel fijn dat hij weer naar huis mag.En hij moest rust hebben in de zin van geen bezoek en prikkels. Verder hebben ze hem veel vocht toegediend oa
+1quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke
Lekker rustig aan voorlopig dus, jullie moeten de 25 jaar eerst nog halen samen
Dan kan ie idd maar beter niet naar mijn DS tekeningen kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef Laysa het volgende:
Ja heel fijn dat hij weer naar huis mag.En hij moest rust hebben in de zin van geen bezoek en prikkels. Verder hebben ze hem veel vocht toegediend oa
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke
Lekker rustig aan voorlopig dus, jullie moeten de 25 jaar eerst nog halen samen
quote:
En wat is laag bij hem?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet al was zijn HB vanochtend gruwelijk laag en werd hij er weer niet goed van. Ze hebben daarstraks nog geprikt, maar het beleid is nu eigenlijk niets doen ivm met de toekomst.
Maar een beetje menselijke aandacht voor iemand is toch ook niet erg?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat er gedaan moet worden
Had het er gister met mijn teamleider over dat ik het niet snap dat de ene client waar de steunkousen van uit moeten 20 minuten heeft en bij de andere 10. Dat schijnt dus aan de medewerkers te liggen. Die vrouw met die 20 minuten kletst veel dus ben je daar lang en de medewerkers blijven daar dus ook zo'n tijd. Ik moest maar op papier zetten bij welke cliënten minder tijd nodig was
Ja maar dat vindt hij oprecht leuk hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan ie idd maar beter niet naar mijn DS tekeningen kijken![]()
Die zijn van dusdanig niveau dat ie daar echt niet beter van wordt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Oe ik had helemaal gemist dat DK in het ziekenhuis ligt
Fijn dat 'ie morgen waarschijnlijk naar huis mag en rustig aan Laysa!
* Ynske leest zinquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Dui-Por is ook best saai he? Of ligt het aan mij?
Ik weet niet waarom, maar ik had precies hetzelfdequote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske leest zin
Dui-Por...
* Ynske leest nog eens
wat is Duipor?
* Ynske leest nog eens
aaaaaaaaaaaaaaaah Duitsland-Portugal
Ik moest ook 2x kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske leest zin
Dui-Por...
* Ynske leest nog eens
wat is Duipor?
* Ynske leest nog eens
aaaaaaaaaaaaaaaah Duitsland-Portugal
Ja, da's wel een bietje laagquote:
Da's apart geregeld zeg.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat er gedaan moet worden
Had het er gister met mijn teamleider over dat ik het niet snap dat de ene client waar de steunkousen van uit moeten 20 minuten heeft en bij de andere 10. Dat schijnt dus aan de medewerkers te liggen. Die vrouw met die 20 minuten kletst veel dus ben je daar lang en de medewerkers blijven daar dus ook zo'n tijd. Ik moest maar op papier zetten bij welke cliënten minder tijd nodig was
Ik las het eerst ook verkeerd, maar ik denk dat het niet ingekort wordt dus maar dat sommigen gewoon minder tijd nodig hebben en ook geen zin hebben om te kletsen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar een beetje menselijke aandacht voor iemand is toch ook niet erg?![]()
Dan ga je de tijd toch niet inkorten voor die mensjes?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik had precies hetzelfde![]()
Dui-por.
Huh? Duwiepor?
Ik las het als een soort Frans cosmeticamerk ofzo
die staat niet aanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je nagaan hoe saai de wedstrijd is, anders hadden jullie de afkorting wel herkend van tv
Ik heb ooit es een 3,1 geprikt.quote:
Op zaterdag 9 juni 2012 21:05 schreef tombolafan het volgende:
Terwijl je dan tussendoor loopt te niksen en niets te doen hebt?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:13 schreef Oognip het volgende:
Uiteraard. Maar 20 minuten is gewoon vrij overdreven, in 10 minuten kan je prima steunkousen uit doen en een kletspraatje van 10 minuten houden met de mensen.
In de auto zitten fokkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's apart geregeld zeg.![]()
Als ik naar de avondroutes hier kijk dan beginnen ze om half 7 en zijn klaar om 23.00 uur. Zonder iets van pauze te hebben gehad. Ik zou daar ook niet blij van worden trouwens, wat moet je doen in al die verloren kwartiertjes/halve uurtjes?
jamaar misschien domme gedachtegang van mequote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:13 schreef Oognip het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 9 juni 2012 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[/quote
Uiteraard. Maar 20 minuten is gewoon vrij overdreven, in 10 minuten kan je prima steunkousen uit doen en een kletspraatje van 10 minuten houden met de mensen.
Maar als jij zegt dat het in 10 minuten kan, gaan ze de indicatie misschien wel naar 10 minuten zetten, en krijgt de zorginstelling minder geld om te declareren... Ze moeten juist 'blij' zijn met ruimere indicatie, dat je inderdaad zoals Tombo zegt wat aandacht geven kan ook in de geïndiceerde tijd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:13 schreef Oognip het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 9 juni 2012 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[/quote
Jawel je begrijpt het wel. We hebben gewoon veel te ruim de tijd bij de cliënten. Je mag ze allemaal achter elkaar doen zodat je eerder vrij bent maar dan zou je een uur eerder klaar zijn dus ook een uur minder betaald.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Terwijl je dan tussendoor loopt te niksen en niets te doen hebt?
Of begrijp ik het nou echt niet?
jamaar dan doe je t toch over de tijd die je hebt verdelen ipv afraffelen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel je begrijpt het wel. We hebben gewoon veel te ruim de tijd bij de cliënten. Je mag ze allemaal achter elkaar doen zodat je eerder vrij bent maar dan zou je een uur eerder klaar zijn dus ook een uur minder betaald.
In- of ex reistijd?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
[/quote
Ik zit geruime tijd bij de mensen hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar misschien domme gedachtegang van me
maar jij doet dit net, dan is t toch lullig als daarom die mensen in aandacht gekort worden
die tijd zal niet voor niets gegeven zijn lijkt me
wat is t voor moeite om ze nu wat meer aandacht te geven ipv in de auto te gaan zitten wachten
En toch he... zou ik me daar maar niet mee bemoeienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel je begrijpt het wel. We hebben gewoon veel te ruim de tijd bij de cliënten. Je mag ze allemaal achter elkaar doen zodat je eerder vrij bent maar dan zou je een uur eerder klaar zijn dus ook een uur minder betaald.
Dan doe je toch bij iedereen lekker ruim ipv minder?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ex.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In- of ex reistijd?
Mij hebben ze komende week een pittige route gegeven: ruim 5 uur en dan van de ene kant van de regio naar de andere. Dus soms minimaal 10 minuten reistijd terwijl ze standaard 5 minuten inplannen. Gelukkig ken ik de meeste cliënten al, dat scheelt een stukje kennismaking en vragen en zoeken wat je moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |