Jij bent gewoon vliegensvlugquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:55 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat het beter gaat met DK!
Ik ben net een uur aan het werk en heb al 5 cliënten gehad, moet er nog maar 3 en werk nog 1.5 uurdit werk is niet wat voor mij
laat mij maar lekker doorwerken ipv steeds te wachten tussendoor (anders minder betaald).
Ik zat net aan jullie te denkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:51 schreef Laysa het volgende:
![]()
ik denk dat ik vanavond om 22.00 uur in bed lig
Ik doe gewoon wat er gedaan moet wordenquote:
Tot nu toe nog niet al was zijn HB vanochtend gruwelijk laag en werd hij er weer niet goed van. Ze hebben daarstraks nog geprikt, maar het beleid is nu eigenlijk niets doen ivm met de toekomst.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Spuit 11
Fijn dat het opknapt, heeft hij nog bloed gekregen?
Okequote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef Laysa het volgende:
Ja heel fijn dat hij weer naar huis mag.En hij moest rust hebben in de zin van geen bezoek en prikkels. Verder hebben ze hem veel vocht toegediend oa
+1quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke
Lekker rustig aan voorlopig dus, jullie moeten de 25 jaar eerst nog halen samen
Dan kan ie idd maar beter niet naar mijn DS tekeningen kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef Laysa het volgende:
Ja heel fijn dat hij weer naar huis mag.En hij moest rust hebben in de zin van geen bezoek en prikkels. Verder hebben ze hem veel vocht toegediend oa
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke
Lekker rustig aan voorlopig dus, jullie moeten de 25 jaar eerst nog halen samen
quote:
En wat is laag bij hem?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet al was zijn HB vanochtend gruwelijk laag en werd hij er weer niet goed van. Ze hebben daarstraks nog geprikt, maar het beleid is nu eigenlijk niets doen ivm met de toekomst.
Maar een beetje menselijke aandacht voor iemand is toch ook niet erg?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat er gedaan moet worden
Had het er gister met mijn teamleider over dat ik het niet snap dat de ene client waar de steunkousen van uit moeten 20 minuten heeft en bij de andere 10. Dat schijnt dus aan de medewerkers te liggen. Die vrouw met die 20 minuten kletst veel dus ben je daar lang en de medewerkers blijven daar dus ook zo'n tijd. Ik moest maar op papier zetten bij welke cliënten minder tijd nodig was
Ja maar dat vindt hij oprecht leuk hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan ie idd maar beter niet naar mijn DS tekeningen kijken![]()
Die zijn van dusdanig niveau dat ie daar echt niet beter van wordt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Oe ik had helemaal gemist dat DK in het ziekenhuis ligt
Fijn dat 'ie morgen waarschijnlijk naar huis mag en rustig aan Laysa!
* Ynske leest zinquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Dui-Por is ook best saai he? Of ligt het aan mij?
Ik weet niet waarom, maar ik had precies hetzelfdequote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske leest zin
Dui-Por...
* Ynske leest nog eens
wat is Duipor?
* Ynske leest nog eens
aaaaaaaaaaaaaaaah Duitsland-Portugal
Ik moest ook 2x kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske leest zin
Dui-Por...
* Ynske leest nog eens
wat is Duipor?
* Ynske leest nog eens
aaaaaaaaaaaaaaaah Duitsland-Portugal
Ja, da's wel een bietje laagquote:
Da's apart geregeld zeg.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat er gedaan moet worden
Had het er gister met mijn teamleider over dat ik het niet snap dat de ene client waar de steunkousen van uit moeten 20 minuten heeft en bij de andere 10. Dat schijnt dus aan de medewerkers te liggen. Die vrouw met die 20 minuten kletst veel dus ben je daar lang en de medewerkers blijven daar dus ook zo'n tijd. Ik moest maar op papier zetten bij welke cliënten minder tijd nodig was
Ik las het eerst ook verkeerd, maar ik denk dat het niet ingekort wordt dus maar dat sommigen gewoon minder tijd nodig hebben en ook geen zin hebben om te kletsen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar een beetje menselijke aandacht voor iemand is toch ook niet erg?![]()
Dan ga je de tijd toch niet inkorten voor die mensjes?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik had precies hetzelfde![]()
Dui-por.
Huh? Duwiepor?
Ik las het als een soort Frans cosmeticamerk ofzo
die staat niet aanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je nagaan hoe saai de wedstrijd is, anders hadden jullie de afkorting wel herkend van tv
Ik heb ooit es een 3,1 geprikt.quote:
Op zaterdag 9 juni 2012 21:05 schreef tombolafan het volgende:
Terwijl je dan tussendoor loopt te niksen en niets te doen hebt?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:13 schreef Oognip het volgende:
Uiteraard. Maar 20 minuten is gewoon vrij overdreven, in 10 minuten kan je prima steunkousen uit doen en een kletspraatje van 10 minuten houden met de mensen.
In de auto zitten fokkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's apart geregeld zeg.![]()
Als ik naar de avondroutes hier kijk dan beginnen ze om half 7 en zijn klaar om 23.00 uur. Zonder iets van pauze te hebben gehad. Ik zou daar ook niet blij van worden trouwens, wat moet je doen in al die verloren kwartiertjes/halve uurtjes?
jamaar misschien domme gedachtegang van mequote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:13 schreef Oognip het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 9 juni 2012 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[/quote
Uiteraard. Maar 20 minuten is gewoon vrij overdreven, in 10 minuten kan je prima steunkousen uit doen en een kletspraatje van 10 minuten houden met de mensen.
Maar als jij zegt dat het in 10 minuten kan, gaan ze de indicatie misschien wel naar 10 minuten zetten, en krijgt de zorginstelling minder geld om te declareren... Ze moeten juist 'blij' zijn met ruimere indicatie, dat je inderdaad zoals Tombo zegt wat aandacht geven kan ook in de geïndiceerde tijd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:13 schreef Oognip het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 9 juni 2012 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[/quote
Jawel je begrijpt het wel. We hebben gewoon veel te ruim de tijd bij de cliënten. Je mag ze allemaal achter elkaar doen zodat je eerder vrij bent maar dan zou je een uur eerder klaar zijn dus ook een uur minder betaald.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Terwijl je dan tussendoor loopt te niksen en niets te doen hebt?
Of begrijp ik het nou echt niet?
jamaar dan doe je t toch over de tijd die je hebt verdelen ipv afraffelen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel je begrijpt het wel. We hebben gewoon veel te ruim de tijd bij de cliënten. Je mag ze allemaal achter elkaar doen zodat je eerder vrij bent maar dan zou je een uur eerder klaar zijn dus ook een uur minder betaald.
In- of ex reistijd?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
[/quote
Ik zit geruime tijd bij de mensen hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar misschien domme gedachtegang van me
maar jij doet dit net, dan is t toch lullig als daarom die mensen in aandacht gekort worden
die tijd zal niet voor niets gegeven zijn lijkt me
wat is t voor moeite om ze nu wat meer aandacht te geven ipv in de auto te gaan zitten wachten
En toch he... zou ik me daar maar niet mee bemoeienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel je begrijpt het wel. We hebben gewoon veel te ruim de tijd bij de cliënten. Je mag ze allemaal achter elkaar doen zodat je eerder vrij bent maar dan zou je een uur eerder klaar zijn dus ook een uur minder betaald.
Dan doe je toch bij iedereen lekker ruim ipv minder?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ex.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In- of ex reistijd?
Mij hebben ze komende week een pittige route gegeven: ruim 5 uur en dan van de ene kant van de regio naar de andere. Dus soms minimaal 10 minuten reistijd terwijl ze standaard 5 minuten inplannen. Gelukkig ken ik de meeste cliënten al, dat scheelt een stukje kennismaking en vragen en zoeken wat je moet doen.
Bizar!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah zo, dan begrijp ik het al iets beter inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ex.
Zo heb ik ook een client die ik zijn pyjama aan moet doen en die niet van kletsen houdt. Die gaat meteen in bed liggen en is vertrokken. Binnen 5 minuten ben ik daar dan weg terwijl er 15 minuten voor staat.
Ik blijf zolang als ik kan! Echt!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe je toch bij iedereen lekker ruim ipv minder?
Want dan maak je je uren vol?
Dat is de andere kant: niet iedereen houdt idd van kletsen en dat kan ik me ook voorstellen als je een paar keer per dag iemand over de vloer krijgt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ex.
Zo heb ik ook een client die ik zijn pyjama aan moet doen en die niet van kletsen houdt. Die gaat meteen in bed liggen en is vertrokken. Binnen 5 minuten ben ik daar dan weg terwijl er 15 minuten voor staat.
Het is gewoon zo krom. Sommige mensen liggen in een luier in een verpleeghuis, niet omdat ze onzindelijk zijn maar omdat er niemand is met tijd om ze naar het toilet te brengen. En zo ken ik nog meer echt enorm schreinende verhalen. Niet dat Oognip daar iets aan kan doen hoor, maar soms zijn de tegenstellingen zo groot.quote:
Nee dat wil ik niet want ik heb ook geld nodigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah zo, dan begrijp ik het al iets beter inderdaad.
Maar als je die dus allemaal korter doet en achter elkaar krijg je een uur minder betaald, toch?
En dat wil je wel, of niet?Ik begrijp dat nog even niet
Maar waarom heeft hij het dan gevraagd? Omdat je het aangegeven hebt?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik blijf zolang als ik kan! Echt!maar als een client uitgekletst is dan is het toch echt klaar hoor
En blueeyes wees niet bang, ik vind ook niet dat het aan mij is om die mensen hun tijd af te pakken (al is het bij sommigen gewoon niet nodig en vinden zij dat ook). M'n teamleider heeft alleen gevraagd of ik het wilde melden, ik hoef het niet te doen en doe het denk ook niet.
Wait... WHUT????quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:25 schreef Oognip het volgende:
Ik wil dus niet minder betaald krijgen maar dat ik nu m'n tijd vul met fokken slaat natuurlijk nergens op en voelt voor mij ook slecht.
Maar ja als ik telkens een uur eerder klaar ben dan gaan de mensen op een gegeven moment gewoon gekort worden dus dat doe ik niet...
De uren worden geregistreerd door middel van in en uitklokken bij de mensen thuis. Maar thuis kun je inloggen op het systeem en wijzigen zodat het lijkt alsof je ergens langer bent geweest...
Ja, ik zeg toch ook dat dat voor mij ook niet goed voelt?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar waarom heeft hij het dan gevraagd? Omdat je het aangegeven hebt?
En jij zit tussendoor te fokken en krijgt gewoon betaald, dat is toch bijna hetzelfde als iemand die naar huis gaat en betaald krijgt?
Ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wait... WHUT????
Jij zult het dan mss niet doen, maar er kan dus personeel bij zitten dat kwaad wil en 3 minuten ergens blijft en dan thuis lekker de tijden gaat zitten aanpassen?
Van jou snap ik hetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch ook dat dat voor mij ook niet goed voelt?alleen als ik elke keer een uur eerder klaar ben met werken en ik geef dat aan (dat zou voor mij beter voelen) dan zal de tijd van de cliënten worden ingekort en hebben m'n collega's ook minder werk. Daarom heb ik dat nog niet gedaan.
Ja maar zullen er geen verzorgers bij zijn die bij mensen die WEL een kletspraatje willen maken dan ook gewoon de boel afraffelen omdat ze dan lekker langer thuis kunnen zitten tussendoor?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja.
Maar ja dat is eigenlijk net zo erg als tussendoor gaan zitten fokken of ergens wat drinken
Ja idd, dan vertrouwen ze je meer iddquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:28 schreef BlueEyes het volgende:
Ik denk, als je vaker als vaste kracht bij deze mensen zou komen, dat het praatje en de aandacht dan ook anders zou zijn hoor.
Als je nu als inval komt, ben je weer nieuw, en moeten de mensen vaak even wennen.
Denk als je er regelmatiger komt, dat je dan al snel op de beoogde tijden die gepland staan komt.
K kan me niet voorstellen dat fat soort mensen in de thuiszorg werken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar zullen er geen verzorgers bij zijn die bij mensen die WEL een kletspraatje willen maken dan ook gewoon de boel afraffelen omdat ze dan lekker langer thuis kunnen zitten tussendoor?
Dus die dan gewoon 20 minuten tijd inklokken waarvan ze er 17 thuis zitten en 3 bij de patient?
Ik denk dat de planners bij jullie te ruim plannen in zorg en reistijd, dát zou je wel aan kunnen geven, zodat het krapper op elkaar gepland kan worden, en er dus ruimte zou zijn meer nieuwe cliënten aan te nemen. Maargoed, ik weet niet hoe jullie organisatie werkt en registreert.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja.
Maar ja dat is eigenlijk net zo erg als tussendoor gaan zitten fokken of ergens wat drinken
Onze wijkteams (zowel huishouding, helpende/verzorgende of wijkpleeg) zitten anders ook erg krap in hun tijden door veel cliënten en weinig personeel. Die hoor ik vaak juist 'klagen' dat ze te weinig tijd hebben, en als er dan een keer een cliënt uitvalt zijn ze juist blij dat ze even ergens kunnen praten of dat kopje koffie kunnen doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:38 schreef Oognip het volgende:
Blueeyes het is denk ook nogal een verschil in het niveau waar wij jn verschillen. Ik werk als helpende en daar zijn iig hier jn de buurt minder klanten voor dan bijv iemand de als verpleegkundige werkt.
En da's dan een grapje, toch, hoop ik?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:41 schreef Oognip het volgende:
En nu stond ik bij iemand voor de deur die niet open deed dus ik op mijn lijst kijken, staat ze er niet opnou ja de andere 2 maar afraffelen dan maar want wil wel op tijd thuis zijn.
Nou iddquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En da's dan een grapje, toch, hoop ik?
Want anders kan ik het echt niet meer volgen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:41 schreef Oognip het volgende:
En nu stond ik bij iemand voor de deur die niet open deed dus ik op mijn lijst kijken, staat ze er niet opnou ja de andere 2 maar afraffelen dan maar want wil wel op tijd thuis zijn.
Wat Greys zegt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En da's dan een grapje, toch, hoop ik?
Want anders kan ik het echt niet meer volgen.
Daaromquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
Dat moet een grapje zijn, want ze zegt net dat zulke mensen vast niet in de thuiszorg werken
Was dat iemand waar je al vaker was geweest dan, of had je gewoon een adres verzonnen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:45 schreef Oognip het volgende:
Whehehe ja natuurlijk is dat een grapjejullie happen zo leuk
Het is mn eigen schuld dat ik niet goed op m'n lijst keek daar ga ik mensen niet voor benadelen
Ben nu anders wel 10 minuten later dan volgens planningquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
En ik kan me niet voorstellen als het allemaal zoooooo ruim ingepland staat dat ze er dan twee moet afraffelen nu
Al vaker geweestquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat iemand waar je al vaker was geweest dan, of had je gewoon een adres verzonnen?
Was je 6 steden verderop gegaan dan voor dat adres?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ben nu anders wel 10 minuten later dan volgens planning
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:49 schreef BlueEyes het volgende:
Hebben de Duitsers inmiddels al verloren?
Zal vast aan mij liggen maar ik vind het geen leuke grapjes.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:45 schreef Oognip het volgende:
Whehehe ja natuurlijk is dat een grapjejullie happen zo leuk
Het is mn eigen schuld dat ik niet goed op m'n lijst keek daar ga ik mensen niet voor benadelen
Das heel makkelijk hoor, tenzij je kerel naast je zit en hij controle heeft over de zappert...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
JepIk wou dat ik zo'n wedstrijd af kon zetten, maar nee
Als zij het nooit echt zal doen kan ik die grapjes persoonlijk best hebben. Geloof het ook nooit dat iemand dat zo hier zou roepen als ze het echt zou doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal vast aan mij liggen maar ik vind het geen leuke grapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |