En daar is Oranje dan meestal wel weer goed inquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:53 schreef indaha het volgende:
Afgelopen , nu moeten we alles gaan winnen![]()
![]()
![]()
lekkertquote:
Jup, de stemming zit er al lekker in hier.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:59 schreef Greys het volgende:
En nu kunnen we gaan kijken naar de twee landen die we deze week even moeten verslaan
Als je naast m'n moeder had gezeten nu had je een draai om je oren gehadquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap dat gemopper en gesip nooit zo
gebeurd is gebeurd en niemand is perfect en altijd op zn best tijdens zn werk
Ik vond het tijdens de wedstrijd frustrerend van alllllll die kansen die er niet in gingen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap dat gemopper en gesip nooit zo
gebeurd is gebeurd en niemand is perfect en altijd op zn best tijdens zn werk
O nom!quote:
Ziekjes. Altijd handig, zo'n tussenin ding.quote:
Mjah... het is een beetje sneu.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:11 schreef BlueEyes het volgende:
Nou, de Duitsers van Bild zijn ook op dreef..
http://www.bild.de/sport/(...)s-24576586.bild.html
Ja, ik lach me dood als Portugal ook zo'n stunt fliktquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah... het is een beetje sneu.
Aan de andere kant zouden we net zo hard lachen en jubelen als het andersom was.
Kilootje voor mij en kilootje voor de diepvries.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:14 schreef Fannie het volgende:
Cat, beterschap, en die 2 kilo asperges... oehhh lekker, maar das best wel veel voor 1 persoon toch?
Best kans van hoor, Portugal kan best van Duitsland winnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik lach me dood als Portugal ook zo'n stunt flikt
Lekkerrrrrrr!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kilootje voor mij en kilootje voor de diepvries.
Jep, maar de statistieken zijn tegen ze (Du 8 keer winst, Por 3 keer)quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Best kans van hoor, Portugal kan best van Duitsland winnen
Hatsee!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Irritant Cat, dat "halve" gedoe.
Morgen gaat het vast weer beterderder
Ik ben ook weer heel
Ik, als persoon zonder jouw trubbles zou dat ook niet kunnen eten zonder misselijk te worden hoor...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een pakje oranje mergpijpjes opgegeten want ik was toch alleen en nu ben ik misselijk. Eigen schuld dikke bult dus. Ik kan dat soort dingen eigenlijk niet meer eten.
Idem. Soms word ik van een hap al misselijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:19 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ik, als persoon zonder jouw trubbles zou dat ook niet kunnen eten zonder misselijk te worden hoor...
Had je nou maar wazzap he?quote:
Ik kon dat eerst wel. Ik at mij nooit misselijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:19 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ik, als persoon zonder jouw trubbles zou dat ook niet kunnen eten zonder misselijk te worden hoor...
Zou dat helpen denk je, als je de voicemail krijgt?quote:
Nee ze was aan het oppassen toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou dat helpen denk je, als je de voicemail krijgt?![]()
Is vast net als de vorige keer dat ik haar belde: foon ligt thuis en de Tombo niet.
Maar waaaaaarom nam ze dan niet op? [/dwama]quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ze was aan het oppassen toch?
En ze zei dat het internet er daar uit lag en haar mobiele internet bokte.
Dus dan heeft ze d'r foon wel bij zich, maar misschien was ze op weg terug of kwam haar zus net thuis
Smaakt ook prima met Theequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar ik lust geen koffie. Ik heb er 90 min over gedaan.
Omdat ze geen zin heeft om je te sprekenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar waaaaaarom nam ze dan niet op? [/dwama]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ze geen zin heeft om je te spreken
Opgelost, slotje
Ik waardeer je eerlijkheid.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Opgelost, slotje
Dr liggen er hier ook altijd 3 op mijn bed (1 dicht tegen mij aan onder het dekbed, 1 links aan het voeteneind boven dekbed en 1 rechts van het voeteneind boven dekbed).quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
En kan iemand mijn katten vertellen dat mijn helft van het bed van MIJ is. Afgelopen nacht werd ik gewoon wakker in de spleet tussen de matrassen en lagen er drie prins heerlijk op mijn helft. En ook nu zag ik ze alle drie weer op mijn helft liggen.
Als iemand het lukt om dat de katten van FR te vertellen, kan diezelfde iemand dan ook langskomen om dat de Puma even te vertellen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
En kan iemand mijn katten vertellen dat mijn helft van het bed van MIJ is. Afgelopen nacht werd ik gewoon wakker in de spleet tussen de matrassen en lagen er drie prins heerlijk op mijn helft. En ook nu zag ik ze alle drie weer op mijn helft liggen.
Waar is je OORRRAAANNNNNNNNNNNNNNJJJEEEE gevoel, Cat... kom kom..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:35 schreef Cat22 het volgende:
OMG, net mail van een koorlid die ook al klaagt over de wedstrijd. Lammemerusttttt!
Ik moet echt nog een beetje in de stemming komen blijkbaar.
Zie mijn post 162quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als iemand het lukt om dat de katten van FR te vertellen, kan diezelfde iemand dan ook langskomen om dat de Puma even te vertellen?
Omdat ze tijdens het autorijden niet wil bellen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar waaaaaarom nam ze dan niet op? [/dwama]
Ik neem echt wel es niet op als ik geen zin heb om te kletsenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Opgelost, slotje
we have a winnerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:39 schreef Greys het volgende:
Of dr foon is leeg.
Of ze is in slaap gevallen.
Of ze wilde je idd gewoon niet spreken![]()
Ja ik ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik neem echt wel es niet op als ik geen zin heb om te kletsen
*bokaal uitreikt*quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:42 schreef Greys het volgende:
Heeft er tenminste nog iemand gewonnen vanavond
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:42 schreef Greys het volgende:
oh snapquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:42 schreef Greys het volgende:
Nee de Jimmie hier ook nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De Puma laat zich niet van het bed schoppen...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:42 schreef Greys het volgende:
Mwah, mwah...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:45 schreef komrad het volgende:
he grijs, nu jij de enige winnaar bent wordt het tijd voor een oranje tintje
Gaat het al iets beter met DK?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:51 schreef Laysa het volgende:
![]()
ik denk dat ik vanavond om 22.00 uur in bed lig
Laysa hoe is het met D_K ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:51 schreef Laysa het volgende:
![]()
ik denk dat ik vanavond om 22.00 uur in bed lig
Ik kan het hem na dit drama niet kwalijk nemen... en z'n zus met rode vlekken hier heeft ook al sloopkogelneigingen momenteel..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:52 schreef indaha het volgende:
Ollie is rebels,hij is de schoonloopmat in de keuken aan het mollen , volgens mij wil hij niet meer oranje zijn
Het zit in ieder geval in de familie danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik kan het hem na dit drama niet kwalijk nemen... en z'n zus met rode vlekken hier heeft ook al sloopkogelneigingen momenteel..
Ja gelukkig wel en als hij zo blijft mag hij morgen weer naar huis.quote:
die mods beginnen ook nog te denken dat een eigen mening gewaardeerd wordtquote:
Fijn dat hij morgen misschien weer naar huis magquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel en als hij zo blijft mag hij morgen weer naar huis.
Net samen naar de wedstrijd gekeken ik had 2 kleffe kroketten beneden in het restaurant gehaald![]()
Net echt
Ok gelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Net samen naar de wedstrijd gekeken ik had 2 kleffe kroketten beneden in het restaurant gehaald![]()
Net echt
wat is er met hem aan de hand?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Net echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |