En daar is Oranje dan meestal wel weer goed inquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:53 schreef indaha het volgende:
Afgelopen , nu moeten we alles gaan winnen![]()
![]()
![]()
lekkertquote:
Jup, de stemming zit er al lekker in hier.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:59 schreef Greys het volgende:
En nu kunnen we gaan kijken naar de twee landen die we deze week even moeten verslaan
Als je naast m'n moeder had gezeten nu had je een draai om je oren gehadquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap dat gemopper en gesip nooit zo
gebeurd is gebeurd en niemand is perfect en altijd op zn best tijdens zn werk
Ik vond het tijdens de wedstrijd frustrerend van alllllll die kansen die er niet in gingen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap dat gemopper en gesip nooit zo
gebeurd is gebeurd en niemand is perfect en altijd op zn best tijdens zn werk
O nom!quote:
Ziekjes. Altijd handig, zo'n tussenin ding.quote:
Mjah... het is een beetje sneu.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:11 schreef BlueEyes het volgende:
Nou, de Duitsers van Bild zijn ook op dreef..
http://www.bild.de/sport/(...)s-24576586.bild.html
Ja, ik lach me dood als Portugal ook zo'n stunt fliktquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah... het is een beetje sneu.
Aan de andere kant zouden we net zo hard lachen en jubelen als het andersom was.
Kilootje voor mij en kilootje voor de diepvries.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:14 schreef Fannie het volgende:
Cat, beterschap, en die 2 kilo asperges... oehhh lekker, maar das best wel veel voor 1 persoon toch?
Best kans van hoor, Portugal kan best van Duitsland winnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik lach me dood als Portugal ook zo'n stunt flikt
Lekkerrrrrrr!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kilootje voor mij en kilootje voor de diepvries.
Jep, maar de statistieken zijn tegen ze (Du 8 keer winst, Por 3 keer)quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Best kans van hoor, Portugal kan best van Duitsland winnen
Hatsee!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Irritant Cat, dat "halve" gedoe.
Morgen gaat het vast weer beterderder
Ik ben ook weer heel
Ik, als persoon zonder jouw trubbles zou dat ook niet kunnen eten zonder misselijk te worden hoor...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een pakje oranje mergpijpjes opgegeten want ik was toch alleen en nu ben ik misselijk. Eigen schuld dikke bult dus. Ik kan dat soort dingen eigenlijk niet meer eten.
Idem. Soms word ik van een hap al misselijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:19 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ik, als persoon zonder jouw trubbles zou dat ook niet kunnen eten zonder misselijk te worden hoor...
Had je nou maar wazzap he?quote:
Ik kon dat eerst wel. Ik at mij nooit misselijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:19 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ik, als persoon zonder jouw trubbles zou dat ook niet kunnen eten zonder misselijk te worden hoor...
Zou dat helpen denk je, als je de voicemail krijgt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |