Nee ze was aan het oppassen toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou dat helpen denk je, als je de voicemail krijgt?![]()
Is vast net als de vorige keer dat ik haar belde: foon ligt thuis en de Tombo niet.
Maar waaaaaarom nam ze dan niet op? [/dwama]quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ze was aan het oppassen toch?
En ze zei dat het internet er daar uit lag en haar mobiele internet bokte.
Dus dan heeft ze d'r foon wel bij zich, maar misschien was ze op weg terug of kwam haar zus net thuis
Smaakt ook prima met Theequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar ik lust geen koffie. Ik heb er 90 min over gedaan.
Omdat ze geen zin heeft om je te sprekenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar waaaaaarom nam ze dan niet op? [/dwama]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ze geen zin heeft om je te spreken
Opgelost, slotje
Ik waardeer je eerlijkheid.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Opgelost, slotje
Dr liggen er hier ook altijd 3 op mijn bed (1 dicht tegen mij aan onder het dekbed, 1 links aan het voeteneind boven dekbed en 1 rechts van het voeteneind boven dekbed).quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
En kan iemand mijn katten vertellen dat mijn helft van het bed van MIJ is. Afgelopen nacht werd ik gewoon wakker in de spleet tussen de matrassen en lagen er drie prins heerlijk op mijn helft. En ook nu zag ik ze alle drie weer op mijn helft liggen.
Als iemand het lukt om dat de katten van FR te vertellen, kan diezelfde iemand dan ook langskomen om dat de Puma even te vertellen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
En kan iemand mijn katten vertellen dat mijn helft van het bed van MIJ is. Afgelopen nacht werd ik gewoon wakker in de spleet tussen de matrassen en lagen er drie prins heerlijk op mijn helft. En ook nu zag ik ze alle drie weer op mijn helft liggen.
Waar is je OORRRAAANNNNNNNNNNNNNNJJJEEEE gevoel, Cat... kom kom..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:35 schreef Cat22 het volgende:
OMG, net mail van een koorlid die ook al klaagt over de wedstrijd. Lammemerusttttt!
Ik moet echt nog een beetje in de stemming komen blijkbaar.
Zie mijn post 162quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als iemand het lukt om dat de katten van FR te vertellen, kan diezelfde iemand dan ook langskomen om dat de Puma even te vertellen?
Omdat ze tijdens het autorijden niet wil bellen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar waaaaaarom nam ze dan niet op? [/dwama]
Ik neem echt wel es niet op als ik geen zin heb om te kletsenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Opgelost, slotje
we have a winnerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:39 schreef Greys het volgende:
Of dr foon is leeg.
Of ze is in slaap gevallen.
Of ze wilde je idd gewoon niet spreken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |