Oke, dankjewel! Dus nog niet gelijk de roosjes etc erop doen, maar na het vriezen? Het is namelijk een taart met alleen fondant bloemen, geen glazuur of iets dergelijks..quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef GekkePoes het volgende:
ik denk dat de taart inclusief de buitenste cême en fondant laag perfect in de vriezer blijft. dan garneren met marsepijn dingetjes, dat kan je inviezen. Ik zou dan op het laatst even de streepjes of krullen glazuur erop zetten, als je hem uit de vriezer haalt maar dat is 20 minuten werk. en kan de avond ervoor nog wel als deze 5 minuten uit de vriezer is.
Als je echt heel veel plaats hebt in de vriezer kan dat wel, maar hier willen de figuurtjes nog wel eens vervormen als ze aan het ontdooien zijn. De roosjes kun je natuurlijk wel de avond van tevoren ofzo al maken en last minute erop doen, of je maakt ze van een ander materiaal... Dan zijn ze misschien niet meer eetbaar, maar kun je ze maanden vantevoren makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef MarjoBlabla het volgende:
[..]
Oke, dankjewel! Dus nog niet gelijk de roosjes etc erop doen, maar na het vriezen? Het is namelijk een taart met alleen fondant bloemen, geen glazuur of iets dergelijks..
Oke, nou ik vrijdag een proeftaart maken, dan gooi ik alles er wel op en zien we wel hoe het eruit komt te zienquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als je echt heel veel plaats hebt in de vriezer kan dat wel, maar hier willen de figuurtjes nog wel eens vervormen als ze aan het ontdooien zijn. De roosjes kun je natuurlijk wel de avond van tevoren ofzo al maken en last minute erop doen, of je maakt ze van een ander materiaal... Dan zijn ze misschien niet meer eetbaar, maar kun je ze maanden vantevoren maken
Xx
oven blijft dicht. toen de cakejes klaar waren heb ik ze eruit gehaald (ramen in de keuken en kamer waren ook dicht)quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:55 schreef Skaai het volgende:
Oven tijdens het bakken open gedaan? Temperatuur te hoog/laag of de baktijd te lang/te kort?
Misschien kan je het recept even posten, dan kunnen de dames je hier misschien een tip geven.
Bedankt! Die regel wist ik niet. Weer wat geleerd. Ik ben er al achter waar het te koop is. Bij toko centraal. Had ze ook gemaild en keurig een reactie terug gehad dat ze het verkopen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:16 schreef Troel het volgende:
met een k lijkt me?
c voor o voor u voor a, spreekt men uit als ene k
Krisko dus
Maar geen idee of het echt ook zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |