Handig! Ga ik de volgende keer proberenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:04 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Je kan de bakvorm met papiertjes even in de oven zetten terwijl deze voor verwarmt. Dan krimpen ze een klein beetje en vallen zo in de vorm
Oh Wauwquote:Op maandag 9 juli 2012 10:24 schreef rosakai het volgende:
Goedemorgen,
Ik wil me ook graag bij dit topic aansluiten.
Zal er gelijk een creatie bij zetten.
Deze heb ik gemaakt voor mn beauty avond die ik afgelopen vrijdag hield.
De topping is cremé met zelf gemaakte abrikozen gelei.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gaat zeker lukken, Pas wel op dat je niet te veel rood pakt.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:21 schreef Croli het volgende:
Roze wordt het dan! Ook leuk idee!! Ik heb rode kleurstof kun je het ook roze mee krijgen toch?
Mooie kleurtjesquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:56 schreef rosakai het volgende:
Gisteren gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat, zo zijn de meeste begonnen... Belangrijkste is dat ie lekker is en dat je er plezier in hebtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
leuk toch? alle begin is moeilijk.
we zijn niet allemaal zo kunstig als spuuglokje.
btw, heb jij nog wat leuks gemaakt zo de laatste tijd, spuuglokje?
Helemaal niks mis mee voor een eerste keerquote:
Het was zo gruwelijk lekker. Recept uit het baktopic gebruikt. Moet die user nog even dmen. Bwoh, dat was goeie taart!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk om te doen he arachide!En hoe smaakte het resultaat?
Lady-wrb, ik ben momenteel nogal druk bezig met haken, dus even geen taartdingen gemaakt de laatste tijd. Ik denk dat ik volgende week met de kinderen wat cakepops of cupcakes ga maken, want dat vinden ze zo leuk om te doen. Ik moet zelf alleen even zin en geduld verzamelen. Ben niet zo goed als bak- en versierbegeleidster van m'n kinderen namelijk.
Erg goed gelukt die roosjes hoor, mooiquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:58 schreef J-net het volgende:
Ik ben 2 weken geleden ook weer creatief bezig geweest.
Smaak had iets beter gekund van de vulling, was iets te boterig. Maar dat is dan weer aandachtspuntje voor volgende keer
Ik wilde nog een keer aan mn roosjes-techniek werken, en dat ging best goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:20 schreef SV-tje het volgende:
Ik had deze foto's nog niet laten zien. Resultaat van een workshop orchideeen maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zo'n werkshop hè, krijgt dan iedereen zulke mooie bloemen of ben jij dan toch wel één van de beste? Want ik denk echt niet dat ik ooit zoiets zou kunnenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:20 schreef SV-tje het volgende:
Ik had deze foto's nog niet laten zien. Resultaat van een workshop orchideeen maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Dragonberry: Is inderdaad sugarpastequote:Op maandag 16 juli 2012 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op zo'n werkshop hè, krijgt dan iedereen zulke mooie bloemen of ben jij dan toch wel één van de beste? Want ik denk echt niet dat ik ooit zoiets zou kunnen
Wauw dat lijken net echte bloemenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:20 schreef SV-tje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eten we ook niet op hoor, zijn inmiddels keihard en zit steeltje van ijzerdraad aan, dus vooral mooi als decoratie.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wauw dat lijken net echte bloemen![]()
![]()
Zonde om op te eten!
staan er ook taarten op de site die ze zelf heeft gemaakt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:45 schreef Aventura het volgende:
Ja, dat dacht ik al. Het is natuurlijk erg arbeidsintensief! Mag ook wel wat kosten, is een speciale dag
Taarten zien er prachtig uit! Maar ik heb haar net gebeld en ik ben helaas te laat (wil 'm zaterdag hebben). Jammer, even verder kijken. Ik woon in het Gooi (Hilversum), misschien weten jullie iemand?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
staan er ook taarten op de site die ze zelf heeft gemaakt?
da's belangrijk, dan weet je een beetje wat je kunt verwachten qua kwaliteit enzo
Nou inderdaad! Als je een beetje bakker bent, zie je de trend en de vraag toch. Zou je denken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk dat je bij de meesten te laat zal zijn.
Ik ben destijds hier in onze regio behoorlijk op zoek geweest. Ze vroegen allemaal een week of twee van tevoren uiterlijk de bestelling te plaatsen en de meesten hebben geen tijd voor een spoedje tussendoor.
Hier in NL zijn bakkers nogal traditioneel met een rechthoekige slagroomtaart met foto erop.
En dan zijn ze verbaasd dat de thuisbusiness van marsepein/fondant taarten zo goed loopt.
Ik heb een enorm toffe collega die de prachtigste taarten maakte, een beetje zoals ze hier staan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:11 schreef Aventura het volgende:
Nou inderdaad! Als je een beetje bakker bent, zie je de trend en de vraag toch. Zou je denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |