Erg goed gelukt die roosjes hoor, mooiquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:58 schreef J-net het volgende:
Ik ben 2 weken geleden ook weer creatief bezig geweest.
Smaak had iets beter gekund van de vulling, was iets te boterig. Maar dat is dan weer aandachtspuntje voor volgende keer
Ik wilde nog een keer aan mn roosjes-techniek werken, en dat ging best goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:20 schreef SV-tje het volgende:
Ik had deze foto's nog niet laten zien. Resultaat van een workshop orchideeen maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zo'n werkshop hè, krijgt dan iedereen zulke mooie bloemen of ben jij dan toch wel één van de beste? Want ik denk echt niet dat ik ooit zoiets zou kunnenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:20 schreef SV-tje het volgende:
Ik had deze foto's nog niet laten zien. Resultaat van een workshop orchideeen maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Dragonberry: Is inderdaad sugarpastequote:Op maandag 16 juli 2012 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op zo'n werkshop hè, krijgt dan iedereen zulke mooie bloemen of ben jij dan toch wel één van de beste? Want ik denk echt niet dat ik ooit zoiets zou kunnen
Wauw dat lijken net echte bloemenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:20 schreef SV-tje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eten we ook niet op hoor, zijn inmiddels keihard en zit steeltje van ijzerdraad aan, dus vooral mooi als decoratie.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wauw dat lijken net echte bloemen![]()
![]()
Zonde om op te eten!
staan er ook taarten op de site die ze zelf heeft gemaakt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:45 schreef Aventura het volgende:
Ja, dat dacht ik al. Het is natuurlijk erg arbeidsintensief! Mag ook wel wat kosten, is een speciale dag
Taarten zien er prachtig uit! Maar ik heb haar net gebeld en ik ben helaas te laat (wil 'm zaterdag hebben). Jammer, even verder kijken. Ik woon in het Gooi (Hilversum), misschien weten jullie iemand?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
staan er ook taarten op de site die ze zelf heeft gemaakt?
da's belangrijk, dan weet je een beetje wat je kunt verwachten qua kwaliteit enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |