quote:Op zondag 8 juli 2012 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee vullen boeit me niet zo, meer dat de papiertjes dus te groot zijn voor de bakvorm
Je kan de bakvorm met papiertjes even in de oven zetten terwijl deze voor verwarmt. Dan krimpen ze een klein beetje en vallen zo in de vormquote:Op zondag 8 juli 2012 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee vullen boeit me niet zo, meer dat de papiertjes dus te groot zijn voor de bakvorm
Handig! Ga ik de volgende keer proberenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:04 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Je kan de bakvorm met papiertjes even in de oven zetten terwijl deze voor verwarmt. Dan krimpen ze een klein beetje en vallen zo in de vorm
Oh Wauwquote:Op maandag 9 juli 2012 10:24 schreef rosakai het volgende:
Goedemorgen,
Ik wil me ook graag bij dit topic aansluiten.
Zal er gelijk een creatie bij zetten.
Deze heb ik gemaakt voor mn beauty avond die ik afgelopen vrijdag hield.
De topping is cremé met zelf gemaakte abrikozen gelei.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gaat zeker lukken, Pas wel op dat je niet te veel rood pakt.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:21 schreef Croli het volgende:
Roze wordt het dan! Ook leuk idee!! Ik heb rode kleurstof kun je het ook roze mee krijgen toch?
Mooie kleurtjesquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:56 schreef rosakai het volgende:
Gisteren gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat, zo zijn de meeste begonnen... Belangrijkste is dat ie lekker is en dat je er plezier in hebtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
leuk toch? alle begin is moeilijk.
we zijn niet allemaal zo kunstig als spuuglokje.
btw, heb jij nog wat leuks gemaakt zo de laatste tijd, spuuglokje?
Helemaal niks mis mee voor een eerste keerquote:
Het was zo gruwelijk lekker. Recept uit het baktopic gebruikt. Moet die user nog even dmen. Bwoh, dat was goeie taart!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk om te doen he arachide!En hoe smaakte het resultaat?
Lady-wrb, ik ben momenteel nogal druk bezig met haken, dus even geen taartdingen gemaakt de laatste tijd. Ik denk dat ik volgende week met de kinderen wat cakepops of cupcakes ga maken, want dat vinden ze zo leuk om te doen. Ik moet zelf alleen even zin en geduld verzamelen. Ben niet zo goed als bak- en versierbegeleidster van m'n kinderen namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |