SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat maakt het nou uit dat het geen professionele cupcakes zijn, de moeite die je er in stopt om zo'n creatieve toren neer te zetten is al een pluim waard! Ik vind ze erg leuk en vooral gezelligquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:17 schreef trui het volgende:
nog even een plaatje van 't eindresultaat. geen vergelijk natuurlijk met jullie kunstige creaties, maar ik ben toch redelijk tevreden.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Basisrecept Frosting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhh, is dat watBen hier echt niet in thuis
~ Bonito La Risa ~
Wat onzettend liefquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:45 schreef Silmarwen het volgende:
Wat een geweldige creaties weer!
Ik ben momenteel bezig met 2 taarten voor dit weekend.
Een puzzeltaart van marsepein met Woezel en Pip.
En een sprookjesboek taart naar het idee van Mjam!, maar met eigen variaties.
Doornroosje is iig al af.
[ afbeelding ]
Die is ook lekker vrolijk!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:32 schreef trui het volgende:
leuk, silmarwen!
dat herinnert me eraan dat ik nooit een foto heb laten zien van je chipettes-taart destijds voor mijn dochter. sorry! bij deze alsnog! het 'spandoek' was helaas een beetje gebroken, maar verder was hij nog aardig heel gebleven ondanks het wat riskante vervoer (los in de auto.).
[ afbeelding ]
Dat had ik laatst ook, maar toen waren de bakvormpjes groter dan mijn muffinbakvorm. Misschien is dat het?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand nog tips voor de volgende keer?
Ik kan hier zo slecht tegen
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die cupcake dingen wel standaard waren johquote:Op zondag 8 juli 2012 14:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook, maar toen waren de bakvormpjes groter dan mijn muffinbakvorm. Misschien is dat het?
Met vullen?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat onzettend lief
Ben erg benieuwd naar het geheel
[..]
Die is ook lekker vrolijk!
Iemand nog tips voor de volgende keer?
Ik kan hier zo slecht tegen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |